יום ראשון, 19 בדצמבר 2010

Lancome New Year's look- L'wren Scott Collection


אני לא יודעת כמה מכן אוהבות סופי שנה אבל אני תמיד מחכה לשנה האזרחית החדשה כי אני מודעת לסיילים החמים , להמולת הקניות , לקריסמס וכמובן לקולקציות המיוחדות של חברות האיפור השונות שתמיד מרגשות אותי מחדש. 
השנה מי שהצליחה במיוחד לרגש אותי ולייצר קולקציה שמרגישה כי כולה נוצרה עבורי , היא לנקום האגדית . דוגמנית העל דריה וורבואי נבחרה לגלם את המראה המשגע הזה שלמעלה , ישובה על נדנדה ובמראה סקסי להחריד , נראית דריה וורבואי ממתינה לבואה של השנה החדשה. ולא רק היא....

כפי שניתן לראות באימאג' לנקום מרימה את הכפפה ולכבוד החגים והשנה החדשה יוצרת מראה משגע ומעושן . הקולקצייה היא פרי שיתוף פעולה בין לנקום [איפור] לבין מעצבת האופנה לורן סקוט [השמלה שעל הדוגמנית] שהגוונים נוצרו לפי בחירתה ובהשראתה. ניכר כי המראה הוא ניו יורקי בהשראתו , עם ניחוח ונגיעות צרפתיות ונוצר בהמשך לשבוע האופנה בניו יורק.

הגוונים בקולקציה עשירים ונותנים נגיעות שונות של צבע שנעות בסקאלת החם-קר כגון:  אדום , בורגונדי חם , אפורים  וכחולים מעושנים קרים שילכו טוב עם השלג הקריסמסי .

ומה תמצאו בקולקציה ?

OMBRE ABSOLUE PALETTE QUAD
קוואד צלליות מעושנות משגעות במיוחד למראה מעושן ,חזק וחגיגי . בקוואד ההורס הזה תוכלו למצוא שני גווני אפור מנצנצים  , כסף מטאלי וכחול . למי שאוהבת , ניתן להשתמש בגוון כחול-אפור כאייליינר להעצמת המראה. הפלטה במהדורה מוגבלת ובאריזה מיוחדת לאספניות שביניכן. מכיון שאת הפלטה הזו ראיתי בעיניי אני יכולה להעיד שהיא חובה בכל תיק איפור , הגוונים משגעים והפלטה מגיעה בשקיק קטיפה שחור משגע כשתוכנו עשוי סאטן ורוד . אם יש משהו מהקולקציה הזו שאתן חייבות , זו תהיה הפלטה הזו [והלקים.....והשפתון...ואם כבר אז גם הגלוס ] בשילוב השפתון המשגע ואתן מוכנות לשנה החדשה! 


LE VERNIS

שני לקים הורסים במיוחד  בגווני אדום רובי מנצנץ ואפור מבריק שיפילו אתכן מהרגליים [מימין 021 ומשמאל 020] , בכוונתי לבדוק את שניהם לעומק ולדעתי אין ספק שהקופה תתקתק במרץ רב ואני אחבוק אותם בקרוב מאוד .




LE ROUGE L'WREN

שפתון בצבע בורגונדי עמוק . אני מאוד מאוד אוהבת את הצבעים המשגעים של לנקום , השפתונים שלהם תמיד "חיים"  מאוד על השפתיים והמרקמים הורסים , לחים ונעימים . אני בטוחה שגם השפתון הזה יהיה מהטובים והצבע באמת שווה קנייה.
השפתון גם הוא במהדורה מוגבלת ונושא את אותיות שמה של  לורן סקוט וכמו כן הוא עשיר בלחות ותוסף מקדם הגנה SPF12 [מספר השפתון למי שרוצה לדעת הוא 176 ] .



אחרון חביב בהחלט לאוהבות הגלוסים הוא  L'ABSOLUE CREME DE BRILLIANCE , שאת הגוון שלו אפשר לראות בתמונה מצד שמאל. מדובר בגוון אדום בורגונדי חלק ומבריק . הגלוס במרקם משי ונותן לחות לאורך זמן וגם הוא במהדורה מוגבלת וחגיגית.

אני חושבת שמדובר באחת הקולקציות היפות ביותר שפותחות את השנה החדשה ומסכמות שנת אופנה מוצלחת ביותר עם המון טרנדים חדשים. אני כן שמחה שלנקום לא השתגעו בגוונים אלא שמרו על איפוק מה ואלגנטיות כיאה לחברה אלגנטית שמוצריה תמיד הולכים לפניה. לנקום מבחינתי היא אייקון והיא מבינה נשיות מהי בקולקציה הזו. אהבתי וממליצה בחום.
מכיון שהקולקציה מוגבלת , ניתן יהיה למצוא אותה במספר נקודות מכירה מצומצמות ולכן אם יש משהו בקולציה שאהבתן , אני ממליצה ללכת לרכוש.

להביא איתי את קופת דן חסכן ?

כן. נקודה. הקולקציה , כקולקציה מוגבלת ומיוחדת עולה בהתאם ואין דרך אחרת לנסח זאת. המחיר יקר.
ולמי שרוצה לסבר את האוזן [והעין] , אלו המחירים של המוצרים על מנת שתוכלנה להתכונן מראש :

מחיר השפתון [במהדורה מוגבלת]- 178 ש"ח
מחיר הגלוס [במהדורה מוגבלת] - 165 ש"ח
מחירי הלקים [האדום במהדורה מוגבלת]- 70 ש"ח ללק
קוואד המעושנים במהדורה מוגבלת  - 268 ש"ח

כל מה שנותר הוא לאחל שתהיה לנו שנה צבעונית , אופנתית ויפה !

5 תגובות:

  1. לוק מנצח בזה אין ספק, עושב חשק לקטוף. האודם משגע והלקים...הורסים זה לא מילה - תרתי משמע.

    70 ש"ח ללק המממ...

    השבמחק
  2. בהחלט לוק מנצח. אני מאוהבת בפלטת הצלליות המשגעת והלקים בדרך להיות שלי!

    השבמחק
  3. מקוה שאת מאלה שמחדשים מהר, אז את הבורדו...ישר אלי, דרך אגב: איך הלקים של לנקום?, מריחה? כמה זמן מחזיק? מברשת? התנסיתי בשאנל (מעולה) , דיור (טוב מאוד) אסתי לאודר (בסדר גמור)ו YSL (חביב)
    ואפילו ורסצ'ה (גימיק)אך לא בלנקום (שאת האיפור שלהם אני אוהבת).

    השבמחק
  4. Efrat - תראי , כמו בכל חברה יש פורמולות טובות יותר וטובות פחות. היה לי לק של לנקום שהייתי נוהגת לרכוש שוב ושוב והפורמולה שלו היתה מעולה. את של שני אלו אני עדיין לא יודעת לומר מה טיבם אבל ברגע שהם יהיו בידיי אעדכן.

    :)

    השבמחק
  5. אני לא מצליחה למצוא כלום מי עוזר לי איפה יש? לשלוח לי במייל arel118@walla.com

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן