יום רביעי, 8 בדצמבר 2010

Lancome Teint Miracle Makeup



גבירותיי , נמצא המייקאפ המושלם! ה-מייקאפ!

בלנקום חשבו איך ליצור מייקאפ שיתאים למה שנשים מחפשות בכל העולם - כיסוי טוב אך עם זאת טבעי , לחות ועור פנים יפה וזוהר. ממש ללכת עם ולהרגיש בלי. ובכן , נמצא המייקאפ שעושה את כל זה. 
כבר תקופה אני שומעת דברים מאוד טובים ורבות מהללות את המייקאפ הזה ולכן התנסיתי בו בעצמי והרי תוצאות הניסוי :

אז מה אומרת הבולשת ?

מה אומר ומה אגיד? לנקום האגדית תישאר לנקום האגדית. חברה שבה הכל קלאסי עד הקודקוד וחושבת על הפרטים הקטנים החל מהאריזה וכלה במוצר האיכותי.

למייקאפ הזה 5 גוונים בלבד , אני התנסיתי בגוון מספר 3 שמתאים בדיוק מושלם לגוון העור שלי [בהיר] . המייקאפ מגיע באריזה שקופה א-לה-זכוכית סטייל, קלאסית ונקייה מאוד עם סמל לנקום המוזהב עליה ומשאבה מאוד נוחה  לשליטה על החומר . המשאבה היא בהחלט מה שהופך את המייקאפ הזה למייקאפ משודרג בהחלט כיון שלרוב המייקאפים אין משאבות או שחלקן מאוד לא נוחות.

המייקאפ מבושם קלות בניחוח עדין ונסבל , אני קוראת לזה "ארומה של יוקרה" אבל הפעם אתייחס לכך בצורה חיובית להפליא כיון שהניחוח באמת נעים . המייקאפ נמרח על הפנים שלי כמו קרם לחות , מרגיש מאוד מאוורר , נתן מראה יפה ואחיד ואפשר לעבוד איתו בשכבות אבל [!] כמו כל מייקאפ , ברגע שעובדים ביותר מדי שכבות זה אף פעם לא נראה טוב ולא משנה באיזה מייקאפ משתמשים. אני לא חושבת שצריך עור מושלם עבור המייקאפ אבל מי שמחפשת כיסוי עבה ומלא עבור פגמי עור , פיגמנטציות קשות , סימני אקנה וכו' - לא זה המייקאפ. 

פלוס נוסף הוא עמידות המוצר על הפנים שהיא כמעט ולא תאמן. המון פעמים מבטיחים במוצרים שונים עמידות ל-X שעות . דווקא במוצר הזה אין הבטחה לעמידות של X שעות אבל אחרי כמעט 12 שעות איתו על הפנים , הוא נראה מיליון דולר ועל כך שאפו שאפו שאפו! . אני חייבת לציין שבמזג אויר כזה לא טרוויאלי שגורם לעור הפנים שלי להרגיש כמו פאזל [יבש]  היה נעים לגלות שהמייקאפ כל כך מלחך על הפנים ונותן הרגשה שמגע הפנים שלי קטיפתי , נעים וגם זוהר .

מה אומר היצרן ?

בלנקום מבטיחים לחות ל-18 שעות [אני לא ערה כ"כ הרבה שעות עם מייקאפ כדי לבדוק את זה] ומקדם הגנה SPF15 שזה רצוי לכשלעצמו בכל מייקאפ. כמו כן , המייקאפ מגיע כפי שכבר ציינתי , בחמישה גוונים ונוספו להם עוד 3 גוונים של עט מתקן להענקת נקודות אור בפנים . המייקאפ נבדק דרמטולוגית ומתאים לעור רגיש  , אינו שמנוני ואינו קומדוגני [או בקיצור , לא גורם לפצעונים ] . המרקם קליל , מכיל פחות חומרי מילוי אטומים , אלא חומרים השומרים את העור נושם  וטבעי וכ-40% מים טהורים המלחחים את העור במשך 18 שעות . המרקם של מין בתוך שמן מעניק כיסוי אידיאלי לתוצאה טבעית ללא תחושת מסכה וללא הכבדה על העור.המייקאפ מועשר בתמצית ורדים מרגיעה המסייעת בהפחתת השינויים בפיגמנטציית העור ומבטיחה גוון פנים אחיד.

לסיכום : סופר לייק! אחד המייקאפים הטובים שהשתמשתי בהם לאחרונה והוא כרגע מדורג כפייבוריט ומסומן כמקום ראשון. יש תמורה למחירו הגבוה יחסית והיא בהחלט שווה.

כמה להוציא מהארנק ?

מחיר המייקאפ הוא 235 ש"ח ל-30 מ"ל ומחיר העט המתקן הוא 200 ש"ח ל-2.5 מ"ל. את המייקאפ ניתן להשיג בכל נקודות המכירה של לנקום בסופר פארם, ניו פארם , המשביר לצרכן , אפריל ובפרפומריות נבחרות.

11 תגובות:

  1. אני אוהבת את הקולורסטיי שלי ולא חושבת על להחליף אותו!
    נכון, הוא נותן מראה כבד יחסית, אבל הוא נותן כיסוי מלא לאורך זמן ובכל תנאי מזג אויר שזה בדיוק מה שהופך אותו למקום ראשון :)
    כיוון שאצלך יש עניין של יובש (שאצלי לא מופיע על הפנים בטח שלא ב"יעני" חורף שעובר עלינו לאחרונה) אני משערת שהמייקאפ הזה גם ככה לא יהיה עבורי מה שהוא עבורך.
    ובכל מקרה לנקום מוקצים :P
    אבל תודה על הסיקור!

    השבמחק
  2. Meital - את תמיד מצחיקה אותי בהודעות שלך :)
    ובכיף , אני אוהבת לסקר מוצרים , זה תמיד נחמד . אני לומדת מסיקורים של אחרים ואוהבת שלומדים משלי.

    השבמחק
  3. אכן, מייקאפ מופלא בעל כיסוי טוב ומעניק זוהר לפנים. רק מה - אם מישהי תטרח לקרוא את המרכיבים (מספיקה שורה ראשונה) ותראה שיש בו טון אלכוהול. מה לאלכוהול ולמייקאפ??? ולמה להרוס את עור הפנים כשרוצים לעשות לו טוב? בשבילי המוצר הזה פסול!



    בכבוד רב,

    ענת

    השבמחק
  4. בדיוק היום רכשתי את המייקאפ הזה, הוא היה ב-30% הנחה. מקווה שהוא אכן מוצלח כמו שאת מתארת אותו :)

    השבמחק
  5. Ksyu - תתחדשי! אני באופו אישי חושבת שהוא אחד הטובים שאי פעם השתמשתי בהם [כן, עד כדי כך] . מקווה שתהני ממנו לא פחות ממני :)

    מרינה- תודה :-)

    השבמחק
  6. איפה קונים את זה?

    השבמחק
  7. אנונימי/ת - כתוב בפוסט :
    את המייקאפ ניתן להשיג בכל נקודות המכירה של לנקום בסופר פארם, ניו פארם , המשביר לצרכן , אפריל ובפרפומריות נבחרות.

    השבמחק
  8. אכן, מייקאפ מופלא בעל כיסוי טוב ומעניק זוהר לפנים. רק מה - אם מישהי תטרח לקרוא את המרכיבים (מספיקה שורה ראשונה) ותראה שיש בו טון אלכוהול. מה לאלכוהול ולמייקאפ??? ולמה להרוס את עור הפנים כשרוצים לעשות לו טוב? בשבילי המוצר הזה פסול!



    בכבוד רב,

    ענת

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן