יום חמישי, 16 בדצמבר 2010

Smell Your Nails

לפני כמה שבועות שמעתי שיוצא גימיק חדש ממותג Life של סופר פארם - לקים ריחניים [ז"א...כל לק מריח , אבל אלו מריחים טוב] וכיאה לבלוגרית טובה גם בדקתי אותם במיוחד עבורכן כי מה לא עושים בשביל המדע ?

ובכן , מדובר על קולקציה של ארבעה לקים בגוונים מעניינים של אדום , כתום , סגול , וסגול שזיף נוטה לשחור [אני חייבת לציין כי הצבעים בתמונה לא ממש נאמנים למקור ולכן צילמתי אחת משלי] כשהרעיון היה פיתוח ריחות נעימים כשהלק מתייבש. אין פה שום עניין לדרדר אתכן להסניף את הלקים שלכן כל היום אבל זה נחמד בהחלט שהלק מריח טוב לשם שינוי . הריחות שתמצאו הם תותים , תפוז , אוכמניות וענבים - בקיצור ריחות של פירות. 



הראשונים שעלו על הרעיון של לקים ריחניים היו דווקא רבלון שהוציאו קולקצייה כזו ולכן נחמד לראות שגם בארץ אנחנו מסוגלים להנפיק תחת ידינו רעיונות זהים וביצוע נחמד ביותר. באמת תהיתי מי ירים את הכפפה מתישהו....

איך תזהו את הלקים הריחניים במגוון ? נורא פשוט. הלקים הריחניים של לייף מגיעים בבקבוק שקוף עם ידית שחורה ועל הידית תמצאו מדבקה שאומרת באיזה ריח הלק שלפניכן.

Hot Or Not ?

בד"כ כשזה מגיע ללקים אני קצת פלצנית אין ספק , אבל חלק מהלקים הפתיעו אותי ואפילו לטובה. הפורמולה היתה מצויינת  והמברשת היתה נוחה ומעולה  ובאשר לבקבוק עם הידית השחורה - נראה יותר קלאסי ונחמד מהגרסא הרגילה של הבקבוקים [סופר פארם , לתשומת ליבכם] . ואכן , כשהלק מתייבש מריחים ריח נחמד ומרענן של פירות ולא את ריח הלק הרגיל והמזעזע.
מגוון הצבעים היה קיצי-חורפי בסקאלה מכתום זרחני ועד שזיף שחור , קצת לא עיקבי אבל יאללה , נזרום .
אהבתי במיוחד את הסגול שזיף-שחור שהיה מבריק, נמרח מושלם ונתן גוון מש-ג-ע לציפורניים . מדובר על גוון מאוד עכשווי וחורפי , גם את הסגול העמוק [תואם Bahama Mama של Essie ] אהבתי וגם את האדום החזק והמשגע בגוון תות . הכתום ...אפעס לא היה לטעמי בכלל - צרחני , זרחני ומיותר .

שלושת הלקים הללו מקבלים Hot ורק הכתום מקבל ממני Big No No!

ונעבור כמובן לנושא הכלכלי שאין בלתו, כי הרי דרכו של מוצר לשקית עוברת דרך הארנק.....

כמה כמה כמה ?

פה אני חוזרת על המנטרה שלי במוצרי פארם ובמוצרי לייף בפרט. המחיר לא פרופורציונאלי למוצר. לא יתכן שחברות כמו רבלון , ג'ייד ואורלי ישבו תחת אותו תג מחיר [עם מבצע או בלי] ביחד עם מותג פארם , לטעמי יש צורך קודם כל למדוד הצלחת המותג ואח"כ לקבוע מחיר אבל בכל מקרה אף אחד לא שואל אותי ותמיד יש מבצעים שמורידים את מחירי הלק הללו משמעותית. המחיר - Not! 

המחיר הרישמי הוא 21.99 ש"ח לבקבוק לק.

















בנוסף , לייף משיקה גוונים חדשים כגון : ורוד עתיק , כחול שמיים , סגול מאט [דורש בדיקה העניין הזה , אהבתי את החיבור לאופנה ] וורוד פוקסיה ועוד קולקציה של צבעי פסטל כגון : בז' עדין , ירוק מנטה , ורוד בייבי ותכלת פסטל. נשמע מעניין.התמונות לפניכן , שפטו בעצמכן.
המחיר אגב ...אותו כנ"ל.

ואם כבר הריח עסקינן  - באיזה ריח הייתן מעדיפות את הלק שלכן ?


20 comments:

  1. מגניב! זה שחברה כמו לייף יוצאת עם גימיקים זה סימן טוב, כי זה אומר שהם מנסים לעשות משהו שונה כדי למשוך קהלים אחרים. אני מן הסתם פחות אתחבר לגימיק הריחני כי ריחות פירותיים נשמעים לי כמו רעיון הרבה יותר גרוע מסתם ריח לק. מה שכן, הגוונים החדשים שווים בדיקה (טרם יצא לי לראות את הגוונים האלה בסופרפארם, אך לעומת זאת ראיתי בג'ייד גוונים חדשים ומגניבים - שזה גם טוב!).

    השבמחק
  2. Vanity - אני חושבת שהחברות השונות [כמו גם חברות הפארם] התחילו להיות Open Minded שזה לכשלעצמו מעולה. יש יותר רצון להתקדם , להיות חלק מהאופנה העכשווית וזה אחלה. אגב , הריח ממש לא בוטה , רק אם את מקרבת את הציפורן לאף - זה גימיק חמוד ביותר . אני אישית חושבת שהגוונים [חוץ מהכתום המעצבן] ממש יפים.

    השבמחק
  3. מבין הארבעה - הכתום הוא היחידי שהייתי מוכנה לשקול כאופציה :)

    השבמחק
  4. אני מוכנה לשלוח לך אותו במתנה. הוא באמת לא לטעמי. אם תרצי דברי איתי.

    השבמחק
  5. קצת עפו על עצמם עם המחיר, אבל הם תמיד במבצע.. ולגבי הריח-ריחות אכילים כאלה נשמעים לי כמו דיל די מעפן (וגרוע במיוחד לכוססות הציפורניים!). הרעיון נחמד, אבל נראה לי יותר נחמד אפילו עם ריחות כמו לוונדר, מאסק, אמבר וכד'.

    השבמחק
  6. מסכימה בעניין המחיר, אכן לא זול, אבל אני חייבת להודות שהלקים שלהם מעולים, וכנראה שווים את הכסף.
    בעוד שלק של רבלון לא מחזיק עליי יומיים (ובעלי יעיד שאני לא מנקה, לא מבשלת ולא עושה כלים. בגלל הלק. ברור.), הלקים של לייף מחזיקים קרוב לשבוע בלי למצמץ, ומותירים את הציפורן חזקה יחסית.
    כשעזבתי את הארץ לטובת ארה"ב, השארתי את הלקים לאחותי, ולמרות אוסף הOPI המרשים שלי, אני מתגעגעת לאלו של לייף.
    חוץ מזה שהם תמיד במבצע ולא יצא לי לקנות לק ביותר מ-12.90 ש"ח, ואת המחזק ב-16.90 ש"ח. את שניהם קניתי גם בפחות (מבצעי 1+1 למיניהם)
    אני אוהבת את רעיון הלקים הריחניים - אבל מסכימה עם מרג'ורי, הייתי מעדיפה ריחות אחרים, פחות "פירותיים". איך הריח? נשאר לאורך זמן?
    הייתי ממש שמחה לנסות כל אחד מהם, במיוחד את הכתום!
    תתחדשי!

    השבמחק
  7. כל כך נחמד לקרוא On Line, לא מזמן קראתי על הגימיק של LIFE וכבר אצלך בפוסט! ראיתי את הלק הריחני של REVLON בס.פארם (מלחה ירושלים) 45 ש"ח האחד. לענין הריח - אם אפשר ריח פירותי אז אולי אפשר שלקים יהיו ללא ריח, לא פירותי לא בושם ולא מסריח, פשוט לק. לפי התמונה שלך, הייתי מאמצת הלק הסגול. לא התנסיתי בלק של LIFE - סתם דיעה קדומה,אולי זה הזמן להתחיל...

    השבמחק
  8. מרג'ורי - הלוואי והיו ריחות כאלו בלקים אבל גם פירות זה נחמד , זה באמת עדין ולא מורגש אלא אם כן את מקרבת את היד לאף. גימיק חמוד מאוד בסה"כ .
    המחיר אכן טעון שיפור אם כי תמיד מוצאים במבצעים בסוף .

    Sarah - אני שמחה לראות שיש להם מעריצה. זו הפעם הראשונה שאני מנסה את לייף והאמת שהופתעתי באמת לטובה , לפחות בלקים הריחניים האיכות שלהם לא יורדת מחברות אחרות. מה שכן , על OPI לא מוותרת מה שלא יהיה.לא בדקתי את הלק מספיק זמן בכדי לדעת אם הריח נשאר לכל אורך זמן הלק על הציפורן אבל בזמן שהיה עליי היה מורגש בהחלט.

    Efrat - אני שמחה שאת נהנית ! :) כיף לשמוע פידבקים טובים [תארי לך את העולם ללא בלוגריות שמעדכנות און ליין ? :-P ] . שמחה לשמוע שרבלון הביאו אף הם את הגימיק הריחני גם לארץ [פשש...אנחנו משתפרים , קודם אורלי בקולקציית חגים עדכנית , עכשיו אני שומעת שרבלון הריחניים הגיעו והפוסט על לייף בריחות ובגוון סגול מאט....Say no more] .
    אני מאלו שהתרגלו כבר לריח הלק כך שזה לא מפריע לי אבל אני חייבת להודות שיותר נחמד שיש לק עם ריח נעים. ולגבי Life , נסי , מקסימום תהיה לך חוויה טובה או שתחליטי לוותר. אבל אם לא תנסי איך תדעי ?! :))

    אגב , איזה מהסגולים היית מנסה ? את הבהיר או הכהה ?

    השבמחק
  9. הי,
    אני דוקא אוהדת של הלקים של רבלון, עלי הם מחזיקים (בלי כלים, כביסות וכו')
    מן התמונה שלך - הייתי מעדיפה את הסגול הבהיר.

    השבמחק
  10. אני אטהבת את הצבעים האלה,
    ובאמת אני חושבת שהחברות הישראליות המייצרות לקים שחררו קצת את הרסן.
    נתקלתי בג'ייד (עדיין יחסית יקרים)
    וגם הלייף יקרים למחירים שהורגלנו אליהם.
    אולי בקרוב יהיה מבצע (מה אולי? בטוח!)
    ואז נתחיל לצלמן=]

    השבמחק
  11. אני עדיין לא רואה את הפונקציוניות של העניין אבל מילא.
    וכמו שמישהי כתבה לפני (אחת הבלוגריות הכבדות) מוזר יהיה לראות מישהי ברחוב מריחה את הציפורניים שלה (המחשבה לא תהיה - הי! הלקים החדשים של לייף!)
    ובכל מקרה, קשה לי להתחבר למותג הזה. הסנובית שבי..
    הגוונים נראים חביבים אבל לא יודעת אם יבוא לי לדגום אותם במיוחד בגלל שהריח המועדף עלי הוא תות ולא נראה לי שיבוא לי על האדום :P

    השבמחק
  12. Peacha- הצבעים בהחלט נחמדים מאוד .כשאת אומרת שחררו רסן , את מתכוונת למגוון הצבעים המשוגע ?
    אני חושבת שלייף משחררים לרוב מחירים רשמיים אבל יש מבצעים כל הזמן .

    Meital - אני מריחה את הלקים שלי רק בבית :-P
    הרעיון היה להימנע מהריח החריף של הלק אבל הריח הזה בכל מקרה מופיע כשפותחים את הבקבוק אז הפונקיוצאליות אכן יורדת אבל זה חביב. ואגב- האדום הורס. חכי למבצע שווה במיוחד ואם יבוא לך להוציא על לק פחות מ-20 ש"ח אז נסי.

    השבמחק
  13. אני לא קיצונית כמו וניטי, אבל גם לי קשה עם אדומים..
    מה את אומרת על סווץ?

    השבמחק
  14. Meital - מבטיחה להסוויץ' בקרוב .

    השבמחק
  15. אני חייבת לנסות גם, ראיתי כבר את הצבעים החדשים והם נראו לי מאוד אביביים.

    השבמחק
  16. Standing [אל תכעסי שקיצרתי את כל השם :) ] - ראיתי שהם כבר בפארמים , אם יש מבצע עליהם , ממליצה בחום.הם ממש בסקאלת חורף , סתיו , אביב קיץ (סגול שזיף , סגול בהיר, אדום כתום).

    השבמחק
  17. גימיק מגניב וחדשני.אני מאוד רגישה לריחות ומסוגלת להריח דבר למרחקים.תמיד שאני מורחת לק אני מתעטשת לפחות עיטוש אחד לכל אצבע. אני חובבת כל הריחות הטרופיים:מנגו,אננס,פסיפלורה וכו'....
    אוהבת צבעים בהירים: ורוד עתיק למשל אהוב עליי במיוחד

    השבמחק
  18. אמממ איזה מספר סגול כחולל (סגול מאט)???!!

    השבמחק
  19. לפי מה שהבנתי את מרוצה!
    אממ יש לי שאלה קטנה,הלקים של רבלון הריחניים,באילו ריחות הם? ואיפה ניתן להשיג באיזור המרכז? אם תדעי את תשמחי אותי מאוד!
    ואהבתי את הביקורות:)

    השבמחק
  20. אנונימית1 - אני מנסה לבדוק לך את המספרים.

    אנונימית2 - לשאלתך על רבלון עלה היום פוסט מיוחד על הלקים הריחניים של רבלון , את מוזמנת לקרוא :
    http://haboleshet.blogspot.com/2011/01/smell-your-nails-take-2.html

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן