יום חמישי, 6 בינואר 2011

גבר גבר - חלק 1


ולמה נבחרה הכותרת גבר גבר? נראה לי שאפשר לנחש לבד. הפוסטים הבאים יוקדשו [ולא רק] לגברים שלנו. לאחרונה השוק מבין שגם גברים זקוקים לקולקציות שוות אבל במתינות מה וכמה מוצרים חדשים מתנוססים [אמנם לא מהיום] על המדף אבל הם מותאמים בדיוק לגבר ולצרכים היומיומיים שלו בלי קשקושים  ובלי התלהבות יתרה. 

המוצר הראשון שאני רוצה להציג היא בעצם ערכת מוצרים מוקטנת לנסיעות של סבון של פעם העונה לשם:



SABON Gentelman Kit

עד כה נמצאו ברשת חנויות SABON רק קיטים לנשים [מאוד מוצלחים לנוסעות ולטסות המתמידות שביניכן] וכעת מושק הקיט הגברי שמתאים לגברים שנמצאים בנסיעות , טיולים , טיסות , עסקים [מחק את המיותר] ולא רוצים לסחוב איתם את כל הבית.
אז נכון , יש את הגברים שצמודים למכונת הגילוח שלהם ויש את אלו כמו הגבר גבר שלי שאוהב את כל עניין הקצף , מברשת וינטאייג' של פעם [נקנתה בלונדון עבור כמעט 50 פאונד!] וסכין גילוח [רק היה חסר לי שהוא היה משתמש בתער] .

קצת על הקיט והאריזה : אני קיבלתי קיט התנסות עבור האיש שלי ונפעמתי לראות איך SABON חושבים על הפרטים הקטנים. האריזות מאוד גבריות , חומות , אולד פאשן מהסוג היפהפה. הקיט שהגיע אליי נכרך בסרט כסוף [שלא כמו בתמונה המצ"ב] והאיש שלי שמעקם לרוב את הפרצוף נוכח סרטים ואריזות מקושקשות .... אפילו הביע שביעות רצון ולא אמר אפילו מילה רעה [מישהו אמר פחד מטיפוח גברי?] והגדיל לעשות והשוויץ בערכה לפני חבר [נרשמה טרום התעלפות קלה מרוב שמחה].
הקיט בהחלט מקסים ומהודר ומכיל 3 מוצרים בגודל מיוחד ומותאם לנסיעות של 30 מ"ל כל אחד , המוצרים נתונים בשפופרות קטנות ממתכץ קלה לנשיאה כמו ש-SABON יודעים לעשות והמראה כמו שאמרתי  קודם - רטרו נחשק.

ומה בפנים ? אני בכוונה תחילה עומדת לציין את כל הניחוחות והמרכיבים על מנת שגם הגברים שלכם שסובלים מאנטי טיפוח יבינו שהריחות גבריים לחלוטין ומאוד נעימים.

קרם גילוח  - קרם הגילוח מיועד לריכוך עור הפנים לפני גילוח . הקרם מכיל חומרי לחות כגון תה לבן , שמן קוקוס , אלוורה , חמאת שיאה, שמן זית , שמן זרעי ענבים ושמן חוחובה.

קרם לאחר גילוח - מיועד לשימוש לאחר גילוח [או בקיצור סוג של אפטר שייב] , מכיל תמציות תה לבן , קמומיל , אלוורה וחמאת שיאה שמעניקים לחות נוספת והרגעה וליצירת עור פנים רך במיוחד.

קרם ידיים - מבוסס על מרכיבים טבעיים במרקם עדין במיוחד שנספג קלות. מועשר באלוורה וויטמין E.מכיל שמן אלוורה המסייע להגלדת פצעים ,אנטי דלקתי ויעיל להרגעת העור.

ובכן , זהו תוכן הקיט המקסים. קיט מקסים ויעיל לכל גבר המרבה בנסיעות או לאלו שרואים בגילוח מעין טיפוח מינימלי . 
אם חשקה נפשכן לפנק את הגבר לקראת הנסיעה הקרובה [לאן שלא תהיה] שלו , אני בטוחה שזו תהיה מתנה כיפית במיוחד להכניס לתיק [ כן כן, תיק. אנחנו סוחבות מזוודה , הן סוחבים תיק]. 

אז כמה עולה לנו לפנק לפנק לפנק ?

מחיר הקיט בהחלט סביר - 68 ש"ח לערכה שסביר להניח שתשמש את האיש היקר שלכן מספר פעמים . ואם חשקה נפשו במוצרים בגודל מלא , אפשר למצוא אותם כמובן בחלק הגברי בחנויות SABON בכל הארץ ובעולם.

12 תגובות:

  1. כיף לך שהגבר שלך אוהבת להתגלח כמו גברים של פעם. שלי פוחד מהסכין פחד מוות ורק מכונת גילוח היא אופציה מבחינתו. אני נזכרת בחיבה בסבא שלי עם תגלחות הבוקר הארוכות שלו, במברשת, בקצף ובריח המאוד ספציפי שהיה לכל זה.
    עם זאת, אני קצת סקפטית לגבי סבון של פעם. באמת לא התרשמתי מהמוצרים שלהם. בעיני כולם מריחים זולים ונעדרי תחכום. אבל אני הרחתי רק מוצרים לנשים. יכולה רק לקוות שבתחום הגברים הם השקיעו יותר...

    השבמחק
  2. אותו כנ"ל: רק מכונת גילוח, לא שם אפטר שייב אלא בשמים והוא שמרן: DG הקלסי (פקק כחול) או זאן פול גוטיה הלבן. כל השאר לא נכנסים אצלו הביתה (כך שבן ה 18 זוכה כשמביאים מתנה משהו אחר).
    הסט נראה לי מקסים כמתנה.

    השבמחק
  3. Vanity - כן , הגברבר שלי אוהב את הסטייל הישן . זה הטופ של הטופ שהוא עושה עבור עצמו וגם זה יותר מדי מבחינתו LOL . אני דווקא לא מסכימה לגבי סבון של פעם , יש מוצרים ויש מוצרים - לא כולם נעדרי תחכום ולרוב יש חידושים. אבל אני ואת נוטות להסכים שלא להסכים ;-) .

    Efrat - ז'אן פול גוטייה הלבן - אוהבת. טעם משובח. ולבן ה-18 זו יכולה להיות מתנה מגניבה.

    השבמחק
  4. דווקא יצא לי להיות שם לאחרונה ובאמת הסנפתי כל מה שאפשר...
    ומבקשת להוציא אותי מה "אני ואת נוטות להסכים שלא להסכים". הצד שלי לא מסכים ולא נוטה. ואם יש בינינו אי הסכמה - זה לא משום שאני הסכמתי לזה :)

    השבמחק
  5. זה כמובן נאמר בהומור ואהבה :) ושוב , ריחות זה עניין של טעם. אני אוהבת שם דברים מאוד ספציפיים [תפוח-לבנדר ומאסק ועכשיו התווסף לי לאהבה גם תה ורדים].

    השבמחק
  6. אהבתי! נהדר בתור מתנה סימלית לחבר/ידיד/אח...

    השבמחק
  7. רגע, לא הבנתי, גם לגברים מותר לעשות קניות? :P
    אני 7000 שנה לבד, כבר שכחתי שצריך לחשוב ולהתחשב בהם חחחח
    טוב שמישהו חושב עליהם כי דוגרי אני כבר לא חחחחח
    (השעה מאוחרת ואני עייפה, זה מה שיוצא..)

    השבמחק
  8. Meital - ברור שמותר להם ואף רצוי , לא ? כשתחזרי להיות זוגית אני מניחה שתחזרי לחשוב עליהם שוב ועד אז אפשר גם לאבא/אח/חבר טוב .
    ;)

    השבמחק
  9. אולי צריך להגיד שרצוי שאחזור לחשוב עליהם שוב חחח
    בנתיים רשמתי לעצמי שיש עוד גברים שהם לא בני זוג שאפשר לחשוב עליהם חחח

    השבמחק
  10. יפעתי - עכשיו ראיתי שהתפספסת לי : מסכימה איתך , מתנה מקסימה לכל גברבר !

    השבמחק
  11. סופסוף מתייחסים גם קצת אלינו המין הגברי. עד לא מזמן נחשב גבר שמטפח את עצמו לאחד שנטש את צידו הגברי, אך לא עוד, גם לנו מגיע לטפח את עצמו. ישר כוח...מחכה לעוד כתבות בנושא. תודה!

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן