יום שלישי, 11 בינואר 2011

גבר גבר -חלק 2

אז כמו שהבטחתי , יהיו כמה פוסטים גבריים כי גם להם [נו מה לעשות?] מגיע! והפעם - בישום!

אני לא יודעת מה איתכן אבל רוב הזמן אני זו שבוחרת את הבושם שילבש האיש שלי וכל עוד הריח לא מתקתק מדי , ממש לא איכפת לו , העיקר שיריח טוב ויהיה ממותג נכון [לחלוטין נאמר בציניות!]. שלא כמוני , האיש שלי מאוד צנוע ומסתפק במוצר אחד מכל דבר , הוא לא אוגר , לא אוסף ובד"כ שמח להיפטר מתכולה בארון שלו בעוד אני אוגרת , אוספת וצוברת שלל מוצרים לרוב כי אני פשוט לא יודעת להיות נאמנה למוצר אחד ואני נהנית להחליף באופן מתמיד. כך זה גם בגזרת הבישום - בארון שלו ישנו בושם אחד שנקנה במבצע 3+1 בדיוטי פרי [נחשו למי הלכו ה-3 האחרים ומי קיבל את ה-1...] והוא מאוד מרוצה ממנו ולכן כשביקשתי ממנו להתנסות בבושם נוסף הוא לא הביע התלהבות אבל גם לא התנגד , אולי הוא לא רצה להרגיש "בוגד" בבושם שלו שכאמור הוא די חדש ומלא. 



הבושם החדש שהצעתי לו לנסות הוא חלק מסדרה של 4 בשמים שמושקים בארץ ע"י ראלף לורן וה-Big Pony המפורסם שלו . מעבר להרחבה של 4 בשמים גם הגודל משתנה ומתרחב ל-125 מ"ל . הנבחרת מורכבת על צמדים שונים של רכיבים מרעננים שמעניקים ניחוח שונה לטיפוס הגברי השונה : הספורטיבי , המפתה , ההרפתקן והסטייליסט.

מילה על האריזות [הורסות!] : 
מראלף לורן לא ציפיתי לפחות מאריזות מפוארות ויפות כמו אלו. 4 הבשמים הם בעלי גוונים שונים וממוספרים מ-1 ועד 4 כך שתוכלו להבדיל בקלות ולרחרח בקלות מבלי להתחיל לחשוב "רגע, מה הרחתי קודם ?" , העיצוב גברי , אלגנטי , ספורטיבי וסטייליסטי בדיוק כמו הגדרות הבשמים . הבקבוקים כולם שקופים צבעוניים בעלי סוגר כסוף שנותן טוויסט אלגנטי ומרשים.
במילה אחת - וואו!

אז מה מכילה הסדרה ?

1# - הבושם הספורטיבי - ניחוח לימוני ארומטי . ניחוח רענן , שילוב של ליים המשתלב בטבעיות עם אשכוליות. הבקבוק כחול שקוף עם הספרה אחד בצהוב ומנגד שחקן פולו ירוק .

2# - הבושם המפתה - ניחוח אוריינטלי סקסי - ניחוח של קוקטייל אוריינטאלי וסקסי המשלב שוקולד מריר ומושק מתובל . הבקבוק אדום עם הספרה שתיים בירוק ונמגד שחקן הפולו צהוב.

3# - הבושם ההרפתקני - ניחוח עצי אנרגטי. קוקטייל המשלב שורש ג'ינג'ר עמוק ועלי מנטה. הבקבוק ירוק עם הספרה 3 בגוון כחול עז ושחקן הפולו בכתום.

4# - הבושם הסטייליסטי - ניחוח עצי פירותי - ניחוח אנרגטי שמורכב ממנדרינה חמצמצה ועץ קיארה . הבקבוק בצבע כתום עם הספרה ארבע ומנגד שחקן הפולו הכחול.

אני קיבלתי להתנסות את מספר 4 לא לפני שהקראתי לאיש שהוא מקבל את הבושם לגבר הסטייליסט [קיבלתי בתגובה פרץ צחוק אדיר , מבט רציני שלי - שתיקה שלו :-P ] . ובכן , האיש שקם אליי בבוקר עם סריג אפור , מכנס אפור ["אבל חמודה זה אפור ואפור , זה תואם!"] ונעליים חומות [!!!] קיבל את הבושם הסטייליסטי , מיותר לציין שצחקתי אבל עברנו לניסוי משותף. ראשית , הוא פתח את הבושם בעבודה והשוויץ לכולם שהוא קיבל בושם של ראלף לורן [אח...נחת...] ואחרי שנתן לכולם לרחרח והם התפעלו קשות עברתי אני לרחרח בתור הועדה המפקחת ומאוד אהבתי את מה שהאף הריח. הניחוח גברי , חמוץ - מתוק , כזה שמשגע את חוש הריח ומבקש עוד הרחה. הוא אחד הבשמים הטובים לגבר שהרחתי לאחרונה ואני חושבת שמזל שיש 4 בסדרה ...נשארו לי עוד 3 לגשת ולרחרח ואני משוכנעת שכולם מדהימים כמו מספר 4 . 
אז האזרח מספר 1 שלי [לא , לא הנשיא] אהב וזה באמת מה שחשוב.  ועכשיו , אם תסלחנה לי , אני הולכת לרחרח את הבגדים שלו , זה ממכר :) 

ובכן , סביר להניח שלפני שתשלפו את כרטיס האשראי ותרוצו לפארמים בודאי תרצו לדעת - כמה כמה כמה ?

הבושם בגודל המיוחד של 125 מ"ל יעלה לכן 480 ש"ח וניתן להשיגו בפארמים השונים וברשת אפריל.

ואסיים בנימה אופטימית [שאפו למנחשות]


Love, exciting and new "

Come Aboard. We're expecting you. 
Love, life's sweetest reward. 
Let it flow, it floats back to you"



אז האם זה נכון שהאישה בוחרת לגבר שלה את הבושם או שמא שלכן בוחר אותו לבד ?

15 תגובות:

  1. "העיקר שיריח טוב ויהיה ממותג נכון"??
    לא הבנתי את הסיפא של המשפט. אנא הסבירי

    השבמחק
  2. Vanity - הוא אוהבת את הבשמים שלו עם ריח טוב וממותגים [אבל רק בזה, בכל השאר הוא צנוע חסר דרישות]. הבנת נכון :)

    השבמחק
  3. וכמובן שזה היה בסרקזם! :-D

    השבמחק
  4. אה, חשבתי שממותג נכון זו דרישה שלך :)
    אין לי בעיה עם סנובים של בשמים, אני הכי כזאת שיש (באמת!), אלא שבשביל מותג עממי כמו ראלף לורן אפילו לא צריך להיות סנוב. זה לא כזה מותג "נכון" בהקשר זה... :)
    ועכשיו לשאלתך - הגבר שלי הוא אחד הגברים המבושמים ביותר שיצא לי אי פעם לפגוש. יש לו יותר מעשרה בשמים, וכן, רובם הגיעו אליו "בהמלצתי".

    השבמחק
  5. גם אני אני אצמיד לו אקדח לרקה הוא לא יקנה בושם בעצמו [מצידי שיתבשם עם סבון מוצק אם זה עושה לו כיף :-P]. ומשנינו אני המבושמת וכבר תקופה אני חוככת בדעתי להפסיק עם הבישום כי אף בושם שנמצא אצלי במגירה כבר לא מוצא חן בעיניי , כל בושם ממאיס את עצמו עליי תוך זמן קצר.
    כבוד לגבר המבושם שלך!

    השבמחק
  6. את לא צריכה להפסיק עם הבישום, את רק צריכה להתחיל להיות בררנית יותר (נו, קצת יותר סנובית, את יודעת).

    השבמחק
  7. אני די סנובית בבישום שלי אבל דווקא כשאני מפסיקה להיות סנובית אני מוצאת מציאות. כרגע שום דבר לא עושה לי את זה....[גם לא אלו שנקנו בדיוטי ב-3+1

    :-D

    השבמחק
  8. אני לא מדברת על סנוביזם כזה. עברי למותגי נישה - כאלה שאי אפשר להשיג בשום מקום. 3+1 בדיוטיפרי עדיין רחוק מרחק רב מזה :)

    השבמחק
  9. הריח שהגבר שלי לובש הוא בד"כ ריח שאני בוחרת יחד איתו. בפעם האחרונה שקנינו בושם יחדיו (משהו של CK כבר לא זוכרת איזה), אני מודה שזאת הייתה נפילה. מאז אנחנו נאמנים לברברי.
    עכשיו סיקרנת אותי עם הבושם הזה, אני מתכוונת לתור לסופר פארם לרחרח קצת.

    שרונה
    photo.fashion.passion

    השבמחק
  10. שרונה - CK לא מהאהובים עליי , ברברי דווקא כן. מחכה לשמוע את חוות דעתך על ראלף לורן.

    השבמחק
  11. התגלגתי מצחוק כל הפוסט! איך נפל בן זוגך על סטייליסטית שכמוך, הא?

    לא בחרתי לבן הזוג שלי את הבושם. אני חושבת שאהבתי את הבושם שהוא בחר ובזה הסתיים העניין.
    מה שכן, יצאתי פעם עם מישהו שהריח כ"כ טוב, ואז חיפשתי בהיסטריה את הבושם שלו, לדעתי זה היה איזשהו קנזו, משהו בצורה של עלה, אבל אף פעם לא הצלחתי למצוא את זה שמריח בול כמו שהבחור הריח.
    נו מילא.

    השבמחק
  12. Meital - שומרת על זכות השתיקה :-P שמחה שנהנית.
    גם אני פעם הרחתי על בחור שיצאתי איתו [אוי זה היה מזמן...] בושם ונורא אהבתי אותו אבל כשהרחתי על אחרים זה לא היה אותו דבר כמו עליו.
    זה כל היופי גם בבושם , על כל אחד הוא מריח אחרת.

    השבמחק
  13. המסקנה שהגעתי אליה היא באמת בדיוק זה - הבושם הזה היה מושלם עליו, ספציפית עליו.
    חייבת לציין שזאת היתה אחת התכונות הכי חיוביות שלו ;)

    השבמחק
  14. לכל הסנוביות שם למעלה מה קורה לכן? ריח זה עניין של סגנון, וחומציות העור ותקציב ובלה בלה. למה צריך בושם עלום שאין לאף אחד בשביל להריח טוב?
    כמו שכתבתי בפוסט הקודם, בעלי שמרן ואצלו זה DG הקלסי פקק כחול, או גוטייה הלבן (שאז אני משתתפת ונגמר מהר מאוד). הוא יקנה לעצמו בושם כצורך השעה אבל לא יחפש לשנות. לי זה לא מפריע א. כי הוא מריח טוב גם בלי בושם (רוב תקציב החשמל אצלנו הוא על הבוילר...)וגם קל לי וטוב לי כי את הזמן לרחרח בשמים אני מבזבזת על עצמי (לדיוטי אני מגיעה עם רשימה...שאספיק)
    לי נראה שגבר מודרני שמודע לעצמו (שונאת את הביוטי "מחובר לצד הנשי" וכולי) אכן יבחר לעצמו את הבושם...את הבגדים וכו'.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן