יום ראשון, 16 בינואר 2011

אז מה חדש לאביב 2011 ? what's new for Spring 2011

לאחרונה יוצאות כל כל הרבה קולקציות שקצת קשה לעמוד בפרץ. חיכיתי במיוחד לקולקציות מבית Essie , Misa ו-Color Club והתגובה לא אחרה להגיע. זה לא שהקולקציות סיקרנו אותי ברמת ה"אני מיד רצה לקנות" אלא יותר כדי לבדוק מה חדש בחברות והאם מישהו הרים סוף סוף את הכפפה והחליט לתת פייט לכבוד האביב .

מאז שנמכרה לקונצרן לוריאל , עוברת Essie שינויים קוסמטיים קלים החל מהדפסת הלוגו Essie בלבן על גבי הבקבוק וכלה בהדבקת שם הלק על גבי המברשת ולא מתחת לבקבוק. ה-E שעיטרה עד כה את קצה המברשת נעלמה ומדבקת ברקוד כעורה מודבקת בצד ועליה מספר לק שחור ומשמים. בלוגריות [וצרכניות] בעולם בעיקר מתלוננות על כך שהמותג הפך למוצר פארם חסר חן , השמות השתנו וחלק הושמטו בצורה אכזרית ובעיקר זה לא ה-Essie של פעם. חבל.




ואם ב-Essie עסקינן , אז אחרי שקיטרנו צריך לעבור לקולקציית האביב לכבוד 2011 . הקולקציה נקראת French Affair 
והיא נעה בין צבעי הפרנץ' העדינים לטוויסטים לא ברורים. האמת שכל הקולקציה הזו לא ממש ברורה לי כי היא לא אביבית אלא מן גיבוב די עלוב של צבעים . בחייכם Essie , אף אחד לא מכריח אתכם ליצור קולקציית אביב אז אם כבר טרחתם , למה לא להשקיע עוד טיפה מחשבה ? פיהוק גדול ומשועמם.

אז הרי לכם האימאג' [הגדילו כדי לראות את השמות] :


ומיד אחריו הגוונים :


אני יכולה להצביע בקושי רב מאוד על שני גוונים שמצאו חן בעיניי . פיהוק כבר ציינתי ?

נ.ב - נקודת האור היחידה של Essie כרגע היא ההיסטריה הגדולה סביב הגוון הלא שגרתי והמאוד יוצא דופן לפחות עבור אסי הלא הוא Dive Bar [אל תתחילו להתלהב] שלצערי , לצערכן , לצערם [ע.ע משפט של מיטל] מושק רק בוולמארט [אמרתי לכן לא לפתח ציפיות נכון ? ] . 

אז אחרי שהספקתי לתפוס תנומה קלה מהקולקציה של אסי עברתי לראות מה חדש אצל חברה מאוד אהובה עליי - Misa!
אני יודעת שלא רבות מכירות את Misa אבל באופן אישי אוהבת את לקי הבוטיק שלהם. הלקים נמכרים בניו יורק , טוקיו ולונדון. הלקים לא סתם לקי בוטיק , מדובר בלקים סופר איכותיים עם פורמולה מהסרטים ובקבוק מעוצב היטב . בקיצור ממליצה בחום לנסות. אז מה חדש אצל Misa ?

קולקציית אביב העונה לשם 9-5 [אהבתי את השם הקצר והקליט] ומה מצפה לנו בקולקציה ?


קצת מפתיע אותי ש-Misa בחרו לקחת את קולקציית האביב ו"להחוויר" אותה. דווקא בתקופה כמו האביב ציפיתי לקצת יותר צבעים וחבל לי . הצבעים שבקולקציית 9-5 מבחינתי מתאימים ליומיום ולסולידיות שבינינו אבל בהחלט לא מחדשים לי כלום.
הגוונים החיוורים הללו חוזרים באביב לא רק אצל Misa  , הם החלו אצל China Glaze בקולקציית Anchor Away [ראו פוסט אחרון] וממשיכים אצל חברות לקים אחרות [מיד תבינו] . אני לא רואה בזה כל רע , אני פשוט חושבת שבאביב מתבקש שנראה צבעים קצת יותר עליצים. אני טועה ?

הבאים להוציא את קולקציית האביב שלהם לאיוורור היו Color Club עם קולקציית Alter Ego . כמו הקולגות , גם קולור קלאב מוציאה את 12 הגוונים שלה כאשר הם מחולקים ל-2 תתי קולקציות . האחת [כמה "מפתיע"] מאוד בהירה ומזכירה את קולקציית האביב של חברה אחרת **שיעול** צ'יינה גלייז **שיעול**  [ זוכרות מה כתבתי למעלה על Misa ? ובכן , לזה התכוונתי ] והשניה קצת משוגעת וחביבה עם המון מרקמי דואוכרום ותתי גוונים . אני מניחה שב-Alter Ego  , רצו קולור קלאב להפריד בין האישה העדינה לזו שהיא היתה רוצה להיות [משוגעת מעט ומתירנית] - הפרשנות היא לחלוטין שלי אבל ככה אני מבינה את ההפרדה בין שתי הקולקציות שיוצרות קולקציית אחת שלמה. 

והרי לכן הקולקציה העדינה - Reveal Your Mystery 6 גוונים+מוצר טיפוח לציפורניים [לחצו על התמונה להגדלה]



והקולקציה השניה "המשוגעת" יותר -  Keep It Undercover , 6 גוונים +מוצר טיפוח לציפורניים [לחצו על התמונה להגדלה]


על פניו אלטר אגו חלק 2 נראה לא רע אבל נראה לי שראוי לבדוק אותם לעומק . שמתי לי לתזכורת ב-Check List .



הבאים לצאת עם קולקצייה מוקטנת שמורכבת מגוונים חורפיים ואביביים [אבל מוכרים] היא OPI עם הקולקציה המוקטנת והמקסימה  Lites To Darks , הגוונים לקוחים מקולקציות קודמות ויוצרים קולקציה מוקטנת ומשובחת בקשת גוונים דומה מהבהיר לכהה . על האש : Princesses Rule , Meet me on the star ferry , Sweet Heart , Lincolm Park After Dark  כולם גוונים משובחים ומקסימים [יש לי את כולם בגודל מלא ואני מאוד אוהבת כל אחד מהם].
אני באופן אישי חובבת המוצרים המוקטנים שמאפשרים לי להחליט האם אני מחבבת לק מספיק על מנת לקנות אותו בגודל מלא וזו ההזדמנות למי שאינה בטוחה שתחבב גוון מסויים לבדוק אותו בכמות קטנה יותר. את הקולקציה הזו ניתן להשיג בארץ בסניפי נייל סטודיו ב-99 ש"ח .

אז מה דעתכן ? למה התחברתן יותר ולמה פחות וכמובן מה ה- Wish List שלכן מבין כל אלו ?


11 תגובות:

  1. הצחקת אותי עם המשפט "שלי", מנסה לחשוב מאיפה הוא הגיע לארסנל המשפטים שלי והאמת, אין לי מושג! חחח

    מסכימה איתך לגמרי לגבי אסי, אולי הם כ"כ מבואסים מהרכישה שזה מה שיצא? אם כן, תירוץ עלוב לא קניתי! (תרתי משמע)
    מה הסיכוי ש Dive Bar המטריף יגיע לאיביי ובמחיר סביר?
    כי באמת נראה שאין דברים כאלה!

    שכחת לציין משהו חשוב אצל מיסה, מסכימה איתך שיכולים להיות להם לקים מעניינים, עבורי חשוב שהם עברו לנוסחה שהיא 3Free לפי מה שאני יודעת זה ממש מהקולקציות האחרונות.
    מסכימה איתך שאילו לא צבעים לאביב אלא לסתיו, או לקיץ אם חיים במדבר..

    לגבי קולור קלאב, מחכה בקוצר רוח לפרסום נורמלי יותר של החצי השני של הקולקציה. מה שכן, האימג' מכוער ברמות! יכול להיות שאני מתירנית, אבל אני ממש מקווה שאני לא נראית כמו דוב פנדה..

    ממש לא אהבתי את הקולקציה של OPI (מלבד לינקולן שיש לי), שלושת האחרים (תקני אותי אם אני טועה) הם פסטליים עדינים במרקם פנינה. בעעע

    שניה לפני שלחצתי על "פרסם" ראיתי את הפרסם לדיאודורנט של גרנייר
    forgive me haboleshet for I have sinned
    נגמר לי הדאודורנט הנורמלי, ומה שרכשתי היה פשוט מזעזע! נכנסתי לסופר (דל במיוחד שאני לא מגיעה אליו בדר"כ) והדבר הנורמלי היחיד שהיה הוא הגרנייר.. קניתי בסטיק גם כן את הסוג היחידי שהיה שם (לא זוכרת את שמו) ואני חייבת לציין שאני מאוד מרוצה! לא יודעת אם ארכוש שוב, אבל מלכתחילה לקחתי כי זכרתי שהיית מרוצה ממנו.

    השבמחק
  2. אגב, מאותה בחורה -
    http://polishorperish.blogspot.com/2011/01/as-promisedessie-dive-bar-master-plan.html
    פשוט למות מהלק הזה!!

    ניסיתי לחפש באיביי אז או שאני סתומה (יש מצב) או שאין לא את הלק הספציפי הזה ולא את הקולקציה. היתכן?!

    השבמחק
  3. אף אחד לא ממש מרגש, אולי מקולור קלאב אפשר למצוא משהו למרות שהגוונים היפים לא ממש אביביים...
    בנוגע לאסי, הקולקציה מוצגת בבקבוקים הישנים אז מתי זה אמור לקרות השינוי?

    השבמחק
  4. Meital - בתקציר : אסי מבאסים אותי נורא ונראה לי שהם בעצמם מבואסים . Dive Bar יחסית חדש , ולרוב לוקח זמן למצוא את הלקים האלה ברשת. חכי קצת .לגבי OPI דווקא לא פנינה בכלל , מאוד שימרי .
    שמחה שאהבת את הדאו'!

    danra- קולור קלאב תמיד הצטיינו בגוונים מדליקים.בנוגע לאסי השינוי כבר קיים , הוא מחלחל לאט לאט לחנויות בארה"ב.
    נ.ב - הבטחתי לי פוסט עם נגיעה אליי. אני עוד ממתינה :-P

    השבמחק
  5. הפוסט צפוי בסופ"ש הקרוב או תחילת שבוע הבא!
    אחותי פשוט החרימה לי לפני חודש את אחד המוצרים שאני רוצה להמליץ עליהם אז היא שוב בארץ השבוע ותחזיר לי אותו שאוכל לצלם ולהעלות לפוסט בשעה טובה!

    השבמחק
  6. בולשת יקרה, שמחה שאת מתאוששת. מחכה לראות את AHOY של China על ציפרנייך הענוגות. מיד אח"כ אחזור לעיין בפוסט מקיף וצבעוני זה. (הלו מצפון להתעורר שם).
    בקטנה: קולור קלאב החזקים מסקרנים - אם יש בהם ולו מעט מסימני "ירוק דשא" שלי,אני שם!

    השבמחק
  7. רק הקולור קאב-חלק 2 מסקרן וגם הוא לא כולו אלא 2 לקים דואוכרומיים כנראה.
    כנראה שהטרנד "הפסטלי" הרים את ראשו ורוצה לטפס לנו על העצבים באביב הזה

    השבמחק
  8. danra - טוב פ'סדר. סלחתי :-D

    Efrat - יש מצפון והוא אפילו רגיש אבל הבריאות קודמת לכל [וכמובן עוד כמה דברים] אבל מבטיחה שיגיע , לא לדאוג! אני לא חושבת שיש שם ירוקים אבל נקראה לי שהם שוים הצצה.

    marina - מסכימה עם המשפט האחרון שלך , אם כי גם לגוונים העדינים היה [ותמיד יהיה] שוק מסתבר.

    השבמחק
  9. לא ירוקים ולא כחולים הם כוס התה שלי. ת'כוונתי הגליטר, השארםוהניצנוץ של ירוק דשא, שהוא טורקיז, אבקשך.
    התאוששי במהרה, אני פה מחכה בסבלנות.

    השבמחק
  10. קולור קלאב נמכרים גם בארץ? אם לא - מאיפה מומלץ להזמין??

    השבמחק
  11. ליר- אכן נמכרים בארץ בסניפי נייל סטודיו והבנות מראשון לציון סיפרו שיש להשיג אותם בסינמה סיטי בראשון לציון. מעבר לזה , את תמיד יכולה למצוא אותם ברשת .

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן