יום חמישי, 27 בינואר 2011

סדוק-הוא : הטרנד הנסדק של CHIC


אם עד כה הטרנד הנסדק היה ידוע בעולם כולו , אז עכשיו תמצאו אותו גם אצלנו תחת ניצוחה של חברת CHIC . מעבר לעובדה שבשיק עלו על גל הלקים בשל גוונים ובשלל צבעי הקשת , יותר משמח אותי שהם למדו להתחבר לקהל הלקלקניות הישראליות ולא נשארו מאחור עייפים ומרוטים. ההבנה שהישראליות מאוהבות בטרנדים בדיוק כמו נשים אחרות בשאר העולם הותירה אחריה קולקציה נסדקת בשלל צבעים . 

הלק הנסדק העונה לשם "גראפי-טופ" מגיע במארז זוג שניתן לשלב - צבע בסיס ולק נסדק . אמנם כבר אמרתי שאינני חסידת הלק הסדוק אבל משהו בלקים של שיק דווקא אומר לי שיש תקווה שאולי זה ידגדג לי . ובינתיים התמונות ידברו בעד עצמן .



והגוונים לבחירתכן [20 צמדים!] לחצו להגדלה :



***עדכון*** 
אגב , ידי הדוגמנית היפות הן ידיה של מעיין המקסימה בעלת הבלוג "האהבות הקטנות של החיים" . דוגמנית ידיים נפלאה ובלוגרית מקסימה שכיף לי לפרגן לה מכל הלב :)

והמחיר? אירופה או ישראל ?

אל דאגה , מחיר מארז גראפי-טופ סביר בהחלט בהתחשב בעובדה שיש גוונים רבים ומעניינים .המחיר אם כן,  עומד על  55 ש"ח וניתן להשיגם ברשתות הפארם השונות.

18 תגובות:

  1. אני זוכרת את הציפורניים הסדוקות האלה עוד מימי התיכון שלי, אי שם בכיתה יא' כשמישהי באה לבי"ס עם ציפורניים סדוקות כאלה והסבירה שזה משהו שמורחים על הלק וזה עושה סדקים. כמו אז, גם היום זה נראה לי מוזר ואולי אפילו לא אסטטי כל כך. אולי אני צריכה לנסות בעצמי כדי להחליט סופית אם זה מגניב או לא.

    השבמחק
  2. Dush - אני לא יודעת ילידת איזו שנה את אבל כשאני הייתי בתיכון גם לא היו לי ציפורניים [מיומנה של כוססת] ולא זכור לי שהיה לנו כזה דבר אבל את לא הראשונה שמעלה את זה שבימי התיכון שלה היו לקים נסדקים. מעניין....
    לי קשה עם המראה הסדוק חצי מוזנח הזה , מצד שני טרנדים הם טרנדים ואני נוטה לנסות ואז להחליט אם אני אוהבת או לא. דווקא הגוונים של שיק מדליקים והשילובים מעניינים כך שאני נוטה לחשוב שאולי אני אנסה בכל זאת [ולו רק בשביל לומר שניסיתי].

    השבמחק
  3. ראיתי את זה בפועל, וזה נראה מדליק! ואם מורחים את הלק כמו שצריך אין שום בעיה של אסטטיות, להיפך יש לזה קטע.

    השבמחק
  4. BRA - באמת ? כנראה שיש לקים נסדקים ויש לקים נסדקים ולא כולם באותה איכות. לפי התמונות זה נראה הרבה יותר יפה מלקים נסדקים אחרים שראיתי. יש לזה קטע וזה מאוד ייחודי אבל זה כבר עניין גם של אופי ותעוזה :)

    השבמחק
  5. אחרי OPI זה נראה לי.....
    אבל אני מגיבה בשביל לפרגן למעיין הדוגמנית ההורסת!!

    השבמחק
  6. danra - אל תהיי סנובית! :-P אני אומרת May the best win!

    ומעיין באמת הורסת :)

    השבמחק
  7. ממש לפני יומיים ראיתי את התוצאה. הרקע היה אדום ועליו סדקים של שחור. נראה פשוט פצצה.נראה איכותי, הפיזור היה יפה והגימור נראה מצוין.
    ואני כמו מפגרת תפסתי לה את האצבעות ובחנתי אותן מקרוב... זה בטח נראה מוזר מהצד... טוב, נו..
    אני חושבת שצריך פשוט לתת לזה זמן לחלחל... גם לקים זוהרים בהתחלה נראו מוזרים.

    השבמחק
  8. Bra - של איזו חברה זה היה ? והאמת שמאז שהתחלתי עם שיגעון הלקים ההיסטרי שלי תופסים לי את היד לעיתים קרובות כך שאני רגילה , בטח לה זה גם לא היה מוזר :-D

    לקים זוהרים לא בבית ספרי :)

    השבמחק
  9. מעיין אכן הורסת ואני שוקלת לעשות תחות בפורום: הזוכות יהיו דנרה, מעיין עדן ובטוח שכחתי עוד שתיים או שלוש.
    לענין הסודוקו (סדוקו? סדוקי?)
    הלקים של שיק בהחלט נותנים תמורה לאגרה, הם יפים מגוון הצבעים גדול ונגישים.
    אמנם את הקראקל ניסיתי מחברה ללא שם. אך נאמר ש "מי שנככוה ברותחים..." ולכן אני אמשיך בלקים הרגילים של שיק ואשאיר את סידקוקו להרפתקניות שביננו

    השבמחק
  10. Efrat - לעניין הסדוק-הוא , זה סתם היה נשמע לי נחמד כמו כפל לשון על משקל סודוקו :)
    אני מסכימה איתך שיש תמורה לאגרה , אני צריכה לבחון אותפ מקרוב ולעשות השוואה עם אחד הקראקלים האחרים כדי לבדוק מי לוקח בסיבוב.
    אני הרפתקנית רק בפנים כנראה אבל לנסות אף פעם לא מזיק , מקסימום , מעבירה הלאה.

    השבמחק
  11. את פשוט מדהימה על הפרגון התמידי והמילים החמות ♥♥


    תודה רבה אהובה, שיהיה סופ"ש מקסים! :-)

    השבמחק
  12. mayane - שמחה לפרגן לך יקירתי , מגיע לך! :)

    השבמחק
  13. כל הכבוד לשיק על הקולקציה המאוד מגוונת והטרנדיות שנכנסו אליה.
    וכמובן, לא יכנס אלי הביתה כי ממש לא מתחברת לטרנד.

    פרגון ענק למעיין! :)

    השבמחק
  14. Meital - אהבתי את ההתחלה המבטיחה של התגובה ובעיקר צחקתי בגלל הסוף :-P ["כל הכבוד ....אבל לא יכנס אליי הביתה"] .

    ומעיין מהממת , מגיע לה הרבה כבוד!

    השבמחק
  15. אכן שעשועי לשון. במבט שני ושלישי ואפילו רביעי, אולי אאמץ את הגוונים בלי לסדוק אותם חלילה, כלק צבעוני לבדו. נחכה לראותם ב LIVE.

    השבמחק
  16. Efrat - אני מסכימה איתך, אפשר לאמץ אותם גם מבלי לבדוק אותם :) אני ממתינה להם בדיוק כמוך.

    השבמחק
  17. אחלה שילובים, אפשר לשחק איתם בכל מיני עירבובים לא חייב לפי הסטים במידה ואת קונה כמה את יכולה לשלב בניהם, לגבי הקישוט גם בתור פב פרנץ זה הולך ממש יפה .http://matryoshkachic.blogspot.com

    אשמח אם יצא לך להציץ בלבלוג שלי
    מיכל

    השבמחק
  18. אתר יפייפה עם עיצוב מגניב ומקורי
    סחטיין!

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן