יום חמישי, 13 בינואר 2011

China Glaze Anchor Away - Part 1

**הפעם יהיה תרגום באנגלית מתחת לכל פסקה על מנת שגם אלו שאינם דוברים עברית יוכלו להנות וכמו ששמתם לב אני עושה זאת רק בפוסטים עם סווטצ'ים**

הבטחתי , השווצתי , קיטרתי ובסוף הם כאן - גם הלקים וגם הסווטצ'ים של צ'יינה גלייז Anchor Away ! על הקולקציה כבר הקדמתי והתרעתי בשני פוסטים שונים שהאחרון הוא זה .

קולקציית האביב של צ'יינה גלייז מתאפיינת השנה בחלוקה שלה לשלל גוונים שונים ולשתי קבוצות - הסולידים מול הצבעוניים. אני חושבת שזו קולקציה מאוד ורסטילית , מעניינת ובעיקר כזו שכל אחת יכולה למצוא לה את הנישה שלה ואת אלו שלטעמה . כאמור , קיבלתי את כל 12 הגוונים והחלטתי לחלק את הפוסט לשני חלקים שונים : רכים Vs. צבעוניים .

המוטיב המרכזי בקולקציה הוא צבעי אביב , חוף ים ,חול וחופש רכים וצבעוניים ואני אוהבת את קשת הגוונים הרחבה שנוצרה . מה שמצחיק הוא שדווקא הגוונים שחשבתי שאוהב , אהבתי פחות ואת אלו שחשבתי שלא אתחבר אליהם , התחברו אליי .

לפני שאתחיל אני כמובן רוצה לומר שאני לא סווטצ'רית מצטיינת כיון שהבלוג שלי לא בלוג לקים מובהק אבל כמו שאתן רואות מאוד השתדלתי לצלם היטב ומה שיצא זה הכי טוב שאפשר [אז פרגנו לי קצת, עבדתי קשה! :-P].

I was so glad , excited and proud that China Glaze sent me "Anchor Away" Spring 2011 collection that there wasn't other way than swatch it perfectly and even translate it to English so my International readers could enjoy too!

China Glaze Spring Collection have 2 parts in it and with the variety of so many colors that it made me smile . As you've already seen at China Glaze's Facebook page or at other blogs the collection has 12 color - Soft Vs. Colorful . 
Anchor Away is so versatile and bring us such a wide rainbow of colors that it's amazing. In the collection you may find a total look of spring colors which will remind you sea , sky and warm sand [I know i sound very poetic but that's what I think]. 

The funny thing was that I thought that I would like specific colors and apparently I don't and on the other hand , colors that I thought I won't like were connecting to me ....interesting!  

I've decided to separate my post to two posts and to give each 6 colors their deserved respect :) 
[Forgive me about the photos - I not a great swatcher but i actually tried real hard to make everyone pleased].

So.....Here goes :
  
ועכשיו חסל סדר דיבורים וקדימה לתמונות :

הראשון שניסיתי היה Pelican Grey , מדובר באפור מושלם , מעט תכלכל , נעים לעין [לא אפור בטון בכלל] ,כמעט פסטלי עם שימר עדין ובלתי מורגש . הפורמולה שלו היתה מצויינת וכ"כ נוחה למריחה שהוא מבחינתי בין האהובים עליי. פורמולה מושלמת , לק מושלם.

The first nail polish I tried was Pelican Grey . It's THE perfect grey I've ever seen with some tones of pale blue , very gentle with unseen shimmer. The formula of this one was perfect and so runny and it's my favorite . Perfect formula ,  perfect nail polish.



מספר 2 שניסיתי בשישיית הרכים היה Sea Spray , גוון תכלת רך , מאוד מזכיר בסטיית גוון קלה את Pelican Grey , אבל הוא התחבב עליי מאוד ולא פחות מקודמו. גם פה הפורמולה היתה מצויינת וכיפית למריחה. ביג לייק!

The second nail polish I tried was Sea Spray , Soft pale blue almost Pastel but not exactly , very similar to Pelican Grey with a Blue twist. Very good formula like the first and it was very fun and nice color. Big Like!



הבא אחריו היה White Cap . מדובר על לק לבן שקפקף ג'לי עם שימר זהבהב כמו גרגירי חול ותת גוון צהוב-זהוב , משהו כמו השמש שמכה על המים לקראת השקיעה [סליחה על הפיוטיות סטייל אייל שני אבל זה מה שאני רואה] . לק מיוחד לנשים שאוהבות את סוג הלקים הלבנים הללו. הוא נותן מראה מעניין וסולידי עם טוויסט בעלילה :)

The 3rd nail polish was White Cap. It's extremely beautiful jelly white nail polish with gold shimmer and yellow-gold undertones - something like the sunset . really special nail polish for the special ladies among us who love white nail polishes with great twist. 



אחריו בא המקביל והדי דומה לו יש לציין - Knotty . מדובר על גוון בז' ניוד שימרי במיוחד , על פניו הוא נשמע כמו הצלחה אבל לא אהבתי את התוצאה על היד שלי [אולי כי אני צהבהבה] , לפני שאפסול אותו סופית אני אתן לו נסיון נוסף [וסבלני יותר מהזמן שהקדשתי לו] , אני חושבת שאולי אחרי 3 שכבות הוא יכול להראות טוב יותר.
במבט ראשון הוא מזכיר את Classic Camel מקולקציית הויקסן רק שהוא פחות חרדלי ויותר לכיוון הבז'.

White Cap nonidentical twin is Knotty - it's the same idea but in Beige . Knotty is kind of nude beige with lovely shimmer in it [kind of nice flakes] it could be success but because my skin tone is yellow it didn't looked good on me but i will absolutely will give him second chance [and the next chance i'll try be more patience ] I think that 3 coats can help him look more elegant. 
To me it looks like Classic Camel From the "Vintage Vixen" Collection but a bit different.



הלק הבא שדגמתי היה Sunset Sail . הוא היה מבחינתי הלק הפייבוריטי לפחות ממה שראיתי בבלוגים השונים והוא פשוט היה אכזבה איומה. מעבר לזה שבאף בלוג הגוון שלו לא עבר נכון במצלמה [וגם אצלי לא] , הפורמולה היתה מעצבנת איומה וסמיכה. הוא התקבל עליי במקום ורוד מעין ערבוביה של צהוב-ורוד מזויע. בקיצור- ממש לא.לא הולם את גוון העור שלי בכלל.
בתמונה ניסיתי לשווא אמצעי תאורה שונים אבל צר לי...לא הצלחתי להעביר את הסו קולד אפרסקיות שלו...ובחיי שניסיתי.

Sunset Sail was my fifth. from the moment I saw this color i was convinced that it will be love from first sight but it really disappointed me . There wasn't even one blog who successfully passed on it's accurate color [neither do I]. The formula of this one was horrible and sticky and on my skin tone it's look like pale pinkish -peachy-yellow. So shame....it has such a great potential :( . 




אחרון חביב שאני יודעת שהוא גם די פופלארי הוא הסגול המלוכלך Below Deck . מדובר על סגול די כהה אם כי בבקבוק הוא לא נראה כך , לא כוס התה שלי כיון שראינו החורף מספיק סגולים בסגנון והוא פשוט לא דיבר אליי. סתם סגול כהה חסר ייחודיות כלשהי. בעיניי הוא סוג של אכזבה קלה.

Last but not least was Below Deck. I know everyone love it and it's a very popular dirty purple color these days, but in the bottle it looked kind of light and on my nails it was darker . Not my cup of tea ...I've seen many purples like this this season.



אז מה היה לנו ?

שישייה של לקים בגוונים מאוד בהירים מאפור ועד סגול יחסית כהה . בסה"כ הגוונים מאוד נעימים ונחמדים ויש פוטנציאל גלום בקולקציית "הרכים" . אני חושבת שמכיון שהחלפתי 6 לקים בקצב מסחרר באותו יום קצת התפספסה לי החוויה הכיפית של הלקים אבל היי , אתן לא אני. אני בטוחה שאעשה שידור חוזר לכל אלו.

ובקצרה -

לגזור ולשמור : Pelican Grey+Sea Spray
Nice to have : White Cap+Knotty
מוותרת עליהם מפאת שיעמום : Below Deck+Sunset sail

עד כאן חלק 1 של הסקירה של צ'יינה גלייז , בקרוב החלק השני והצבעוני יותר של הקולקציה! :) אל תלכו לשום מקום .

So what do I day ?

You got so far six soft shades , very nice , gentle and Springy! these six has a great potential in it and I personally switches a lot of colors so I've kind of missed the fun part of enjoying it but hey , that's only me - be sure I'll check each and one of them again.

Short brief -

To keep : Pelican Grey+Sea Spray
Nice to have : White Cap+Knotty
Boring  : Below Deck+Sunset sail

Well , that's all for now . Hope you enjoyed part 1 of the review . Hold your breath 'till part 2! 

15 תגובות:

  1. יקירתי, תודה על חירוף הנפש, קצת עבודה עם סווטצ'ים, במיוחד שאת מקבלת אותם, עוד לא הרגה אף אחד, ככה את יכולה להעריך אחרות שסובלות כל הזמן...LOL

    על פניו ממה שמופיע כאן, הלק Pelican Grey הוא הראוי ביותר.
    ה- White Cap פשוט מחריד, מה זה???....
    ה- Sunset Sail שממש היו לי ציפיות שיהיה היפה ביותר בקולקציה אבל הוא נראה משמים בתמונות אשקול מה לעשות איתו. מעריכה שאקנה ואצטער...
    ה- Below Deck עוד אחד לאוסף הסגולים טאופים כמו השאנל והאסי. לא מעניין בכלל וגם לא מתאים לאביב.

    השבמחק
  2. ובכן, אני תכננתי על הסגול. עכשיו כבר לא, בנתיים אחכה בכיליון עיניים לפוסט על השישיה האחרת בה אהבתי את AHOY...
    היות ואני יודעת שצילמת את השישיה ביום אחד, הרשי לי להסיר את הכובע בפנייך!!!

    השבמחק
  3. אוי, כמה שאני חיכיתי לפוסטים האלה שלך. אין ספק שהשכלת לבנות את המתח לקראתם כמו שצריך!
    מאכזב לשמוע שהסאנסט מבאס בפורמולה - גם אני בניתי עליו. אבל האפור והתכלת הם הכוכבים כרגע מבחינתי, ואני גם מאוד סקרנית לגבי הסגול.
    מחכה שההזמנה שלי תגיע, ובינתיים מקווה שהפוסט השני יגיע מהר (וכן - זה היה רמז)!

    השבמחק
  4. תודה רבה על העבודה הקשה!
    באמת כל הכבוד על ההשקעה ועוד 4 צילומים לכל אחד? שיחקת אותה!

    לצערי, לצערך, לצערם, לצערנו, לא התחברתי לכלום..
    מחכה לחלק הצבעוני... (ששם יש אחד שאני לגמרי חומדת!)

    השבמחק
  5. danra'לה - קודם כל כיף לי שאני מקבלת אותם , אין לי תלונות אבל אני רחוקה מלהיות סווטצ'רית טובה אם כי באמת שהשתדלתי.

    הראוי ביותר היה האפור , אין ספק. הוא מלך הקולקציה הבהירה.
    האפרסקי היה די מחריד עליי אבל יכול להיות שעלייך הוא יהיה יפה יותר. אל תאבדי תקווה!! :-P
    הסגול באמת כבר מיצה את עצמו העונה וחבל שהוא נכנס לקולקציית האביב. וללבן יש עוד תקווה , הוא לא כזה גרוע [אולי הצטלם לי לא משהו]. הוא סביר.

    השבמחק
  6. EFrat- תודה יקירה. היה קשה אבל סביל :-). אני מחכה בעצמי לדגום את Ahoy ואני גם מקווה שאספיק לעשות סווטצ'ים בסופ"ש .

    השבמחק
  7. Vanity - אוח המילים שלך סוכר :) תראי אני כמובן כותבת את חוות דעתי האישית והכנה. יכול להיות שבעינייך הוא יהיה מושלם ואולי הוא באמת זקוק להזדמנות שניה.
    מקווה שארגיש טוב יותר ואסוויטץ' במרץ עבורך במיוחד !

    השבמחק
  8. Meital - חן חן על הפירגון ! לדעתי תכתירו אותי למשהו [לא ברור למה כרגע].
    לשמחת הכיס שלך לא התחברת לבהירים ....חכי חכי לצבעוניים!

    השבמחק
  9. אלופה! אני גם חיכיתי לסווטצ'ים שלך, ובינתיים הספקתי להזמין 2. כנראה שלא שבעתי מסגולים כי הזמנתי את BELOW DECK, שגם אצלך הוא נראה לי מהמם.
    מסכימה לגבי Pelican Grey ואוהבת את הגימור שלו מאוד. אולי בעוד כמה חודשים יהיה לי יותר מצב רוח לבהירים. לשאר הצבעים לא כל כך התחברתי.
    מחכה לצבעוניים!

    השבמחק
  10. בהחלט מגיע לך כתר! אפשר לארגן אולי אחד :P

    באמת מזל לחשבון שלי, בנתיים יש לי 6 לקים סגורים להזמנה. רע מאוד! (קיוויתי לפחות)

    השבמחק
  11. Hello i аm κavin, іts my firѕt οccasіon
    tо commenting anywheгe, when i reaԁ this ρost i thought i coulԁ also make сommеnt duе to this brilliant pаragrаph.
    Feel free to visit my website ... herpes treatments natural

    השבמחק
  12. Ηі! I'm at work surfing around your blog from my new iphone! Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your posts! Carry on the outstanding work!

    my page; how to make your own solar panel

    השבמחק
  13. Hаve you ever conѕidereԁ publiѕhіng an e-book oг guest authoring on other sites?
    I have a blog based upon on the same subjects yοu dіsсuss and ωould
    love tо havе you ѕharе ѕome stοries/information.
    I know my viеwеrs would enjoy your wοrk.
    If you're even remotely interested, feel free to send me an email.

    Here is my weblog disney special offers
    My web site - how to save money at disney world

    השבמחק
  14. Dο yоu have a spam іѕsue оn this wеbsіte; I alѕo аm а blоgger, and I was ωοndering your situation; wе havе develοped sοme
    nіce proсеԁures аnd we аre loοking to trаde techniquеs wіth othеrs, why not shoot me
    an е-maіl if inteгеstеd.


    Fеel fгеe to viѕit mу blog post - bigger breasts

    השבמחק
  15. Greetings from Colorado! I'm bored at work so I decided to check out your website on my iphone during lunch break. I enjoy the knowledge you provide here and can't wait to take a looκ when I gеt homе.

    I'm surprised at how quick your blog loaded on my mobile .. I'm not even using WIFӀ, just 3G
    .. Anyhοw, awesome blog!

    Fеel free to surf to my web ρage simple wood projects

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן