יום שלישי, 18 בינואר 2011

China Glaze Anchor Away - Part 2

אני יודעת שרבות מכן חיכו בסבלנות רבה לפוסט הזה אבל מכיון שחליתי הוא מעט נדחה ואני מקווה שתהנו ממנו גם עכשיו.
החלק השני בקולקציית "Anchor Away" של צ'יינה גלייז הוא החלק האהוב עליי , מתוך 6 גוונים , 5 עלו לגמר אבל זה רק בגלל שאני לא חובבת צהובים.

אקדים ואומר שהפורמולות של הלקים הצבעוניים היו יוצאות מן הכלל והגוונים היו מרהיבים ואני חושבת שבהחלט היה שווה גם לחכות וגם להסוויטץ' אותם עבורכן. לעומת חלק 1 של הקולקציה , דווקא זה החלק האביבי והכיפי יותר שנוגע בקשת גוונים צבעונית אבל לא קופצנית או זוהרת מדי בדיוק כמו שאני אוהבת. למעט הלק הצהוב ו-Ahoy שארחיב עליו בהמשך , כל הלקים היו במרקם קרם שדרש 2 שכבות בקושי . חלק מהלקים היו אטומים בצורה טובה יותר אחרי שכבה אחת בלבד  וחלק דרשו שכבה נוספת. 

הצילומים נערכו במספר ניסיונות תאורה שונים ולכן תראו גם את קירותיי הלבנים וגם את קרמיקת האמבטיה הכעורה שלי , כך או כך השתדלתי עד מאוד לאתר לוקיישנים שונים עם תאורה שונה במיוחד עבורכן! LOL . בכל אופן ממליצה לכן ללחוץ על התמונות להגדלה .

כרגיל - אין טוב ממראה עיניים בכל הנוגע ללקים! :)

I know that many of you were waiting patiently for part 2 of my review but since I was very sick lately [It's Winter here in Israel ...sickness time] I couldn't write it on time . Well , now i;m feeling better so I hope you'll enjoy my post!

Part 2 of China Glaze "Anchor Away" was my favorite  part and I like 5 nail polishes on this part out of 6 [What can I say ? I'm not a Yellow person].

The Formula of this colorful collection was absolutely PERFECT! All 6 nail polishes were gorgeous and worth waiting. Out of 6 , 2 were shimmery and all other 4 were creme texture and neede no more than 1-2 coats of color. 

The photo-shoot took place in several places at my house so you might notice my white walls and my ugly bathroom ceramic [Please Ignore it] LOL. I really recommend you to click the photo in order to enlarge .  

הלק הראשון שניסיתי היה Ahoy! , ורוד פוקסיה משגע עם מיקרו גליטרים זהובים כתומים שנראים היטב באור. הלק הזה מרהיב ומתאים לאוהבות צבעי הורוד - פוקסיה למינהן. גוון מיוחד מאוד שתמיד חובה כזה אחד בארון . יש לי הרבה גווני פוקסיה אבל כזה עוד לא היה לי ! הוא משגע . רישמו לעצמכן - להכניס ל- wish list עוד היום !  [התמונה קצת פספסה את היופי שלו].

The first nail polish I tried was Ahoy! , really gorgeous fuchsia-magenta pink with Orange-Yellow-Gold shimmer . this nail polish is perfect for pink lovers . I have lots of pink colors but this one is very special. 
Don't miss it when you're shopping this collection - it's a Must Have!



הלק השני שניסיתי היה Life Preserver . מדובר על כתום מאוד בהיר , עדין ולא צעקני , מעין צבע דלעת משגע ועשיר או קלמנטינה בשלה . מאוד אהבתי את הגוון ואת איך שהוא התקבל על היד , לא מדובר על גוון שרואים כל יום ואם כבר אז הוא בבחינת "לגזור ולשמור" . מאוד אביבי ומאוד מתאים . לייקי לייק! 

The second nail polish I tried was Life Preserver. 
This nail polish is a very pale and gentle Orange , something between Pumpkin and Mandarin rich color.
I really liked this color and the way it looks on my hand - you won't see this color every day or everywhere  and I see it as a "Cut and Save". Very springy color and fun. Big Like!



אחריו ניסיתי את Hey , Sailor! , גוון אדום תות בוהק וקרמי. תוכלו למצוא גוון כזה בכל מקום אבל זה עדיין לא מוריד מיופיו. אני באופן אישי מאוד חובבת אדומים על הידיים שלי כיון שאני די בהירה ואני אוהבת את המראה שמתקבל. אם טרם נגעתן באדומים מעניינים העונה , אני ממליצה בחום לנסות את זה .

After Life Preserver I tried Hey , Sailor! , bright creme strawberry red . It's not an unusual color which you'll have hard time to find but it so beautiful that if don't have this kind of color - please do!
Personally , I really like red colors on my hand and with my skin tone and that's kind of Retro Jelly Red which I like. 



אחרי שסיימתי לסקור את סקאלת הורוד-כתום-אדום , הבנתי שאין מנוס ואני אאלץ לדגום גם את הצהוב, הלא הוא Lighthouse . מהדקה הראשונה שראיתי את הצהוב הזה ידעתי שהוא לא בשבילי כמו שאני יודעת שכל צהוב לא בשבילי. מדובר על צהוב ג'לי שדורש מספר שכבות לקבלת מראה אטום יותר , עם המון שימר צהוב-זהוב שקפקף. לא הטעם שלי ולכן אין לי מילה טובה לומר עליו.
בזאת אני גם מודיעה לכל מי שמעוניינת לאמץ את החמוד הזה לפנות אליי במייל, הוא יימסר בשמחה רבה ויפנה מקום למעניינים ממנו. זה פשוט לא הוא , זו אני .... בכל מקרה הוא צולם ונדגם ואתן תשפוטנה לבד.

After I was researching the Pink-Orange-Red Scale , I saw that I can't run from the yellow in this collection which is Lighthouse . Since the first time I saw this collection , I knew that Lighthouse isn't for me , I'm just not a yellow person . Lighthouse is a jelly yellow with gold-yellow shimmer. I can't say it looks bad on me but ....it yellow! I needed here more than 3 coats to have an opaque look.

I will use this opportunity to find him nice home and i'm offering this nail polish for adoption to a woman who will love him more than me. Sorry Lighthouse , It's not you - it's me! 



ועכשיו...להפתעות הגדולות! שומרת את הטוב לסוף. דווקא בגלל שאני קצת "מרובעת" בכל הנוגע ללקים שלי הופתעתי לגלות שהתחברתי עד מאוד לירוק והכחול בקולקציה הזו .
Starboard הוא ירוק קרמי מאוד , אני קוראת לזה ירוק בזיליקום עשיר ומשגע , מריחה של חמאה ונוכחות של מיליון דולר. הרבה סיפוק נמרח על פרצופי נוכח הלק הזה על היד שלי , קשה לתאר אבל הוא אפילו נראה רך ואלגנטי קצת על ציפורניים קצרות כמו שיש לי כרגע . אם עד היום הייתן מרובעות כמוני , מציעה לכן לשחרר מעט את הרסן , לפתוח כפתור בחולצת החנוניות שלכן ולרכוש את המתוק הזה . אם מישהו יגיד לכן משהו , יש לו עסק איתי! ;)

And now for big surprises! I needed to keep the best for least. 
Because I'm a bit Square when it comes to my nail polish picks , I was really surprised that I loved the green and blue in this collection. 
Starboard is one creme Basil green  , smooth like butter application and look of a million dollar on my hands. I was really satisfied and happy with this Green , can't even understand why . Starboard is almost elegant and soft   especially on short nails as I have now . If until this day,  you were kind of "Square" person like me , I suggest you to loose a little , open a button in your gicky shirt and join me ! you must have it!




אחרון חביב והיפה לא פחות מקודמו הוא First Mate . במילה אחת - יאמי! כזה כחול חיפשתי כבר המון זמן וכל פעם יצאו קולקציות עם כחולים אבל לא כאלו עם הגוון הנכון. פה מדובר על כחול נייבי בלי דאווין מיותר [לכו תרגמו את המילה דאווין לאנגלית עכשיו...איייייש....] פשוט , קלאסי והורס! בתמונה הוא נראה מעט כהה אבל הוא כחול יפהפה מעט בהיר ורך יותר שמזכיר לי צבע גואש בגן ילדים [במובן הטוב של הביטוי] כמו Starboard  גם הוא  די רך ואלגנטי ומתקבל מופלא על היד . גם כאן מריחה מושלמת בזכות פורמולה מושלמת ואהבה ממבט ראשון. שווה שווה שווה.

The last one in this collection is First Mate and he is so Yummy ! I was searching for this exact Blue for while , but every collection had other blues that made me blue...
This ladies , is Navy Blue , classic and gorgeous. It looks a but darker than it really is but it's even soft  and    lighter like colors in kinder garden [Of course in it's positive meaning] . It was love in first sight!  



לסיכום : חבל להכביר במילים. חלק 2 של קולקציית Anchor Away מבחינתי היתה מושלמת , מקסימה וכיפית. אני חושבת שמכיון שראיתי מה הולכות להיות קולקציות האביב האחרות , זו כרגע היא החביבה עליי ביותר .

ועכשיו , אחרי שראיתן את החלק השני , ספרו לי מה הפייבוריט שלכן ועם איזה לק לא יתפסו אתכם לעולם ?

Well , that's all - now you've got all "Anchor Away" parts and you can pick yourself  favorites. As i see it , "Anchor Away" is perfect , lovely, fun and refreshing and since I saw other brands Spring Collections , It's defiantly my favorite.I think that most nail polish lovers needed a break from glitters for while and Spring is such a fresh season so it fits beautifully.

Thank you China Glaze!

So tell me - what is your wish list ? which color is your favorite?

24 תגובות:

  1. מקווה שאת מרגישה יותר טוב מותק.
    בהחלט חלק יותר צבעוני אבל לא ממש מחדש/מרגש.
    הכי אהבתי את ה- First Mate הכחול.

    השבמחק
  2. אתחיל מתשובה לשאלתך: לק כחול לא יראה על ידיי הענוגות. אילו נדרשתי להסתפק רק בלק אחד - אדום דם.
    אם לדרג את הגוונים:
    1. Hey , Sailor - אדום כטעמי WOW
    2. Ahoy - קייצי ומשמח!
    3. Starboard - איני חובבת ירוקים, אך זה מאופק
    ויש עליו! (מיטל את מזמינה?)
    נסתפק בזה. לענין האימוץ אחכה לפעם הבאה שמה תסתנוורנה עיניי.(אלא אם כן תרצי ליירט אלי את הסגול מהפוסט על החצי הקודם של הקולקציה)
    אין זה אומר שהם יהיו בהזמנה ובסדר זה...אך חצי הקולקציה הצבעוני "מפצה" על החצי הקודם.
    יש להם ברק משגע האם שמת TOP או שהברק מהלק?
    חיכיתי בסבלנות לפוסט, היה שווה!!!

    השבמחק
  3. יופי של פוסט! בהחלט היה שווה לחכות לו. אוהבת בעיקר את לייף פריזרבר, אבל הזמנתי גם את הלקים האחרים, חוץ מהאדום (כי אינני אשת אדומים) ואת הצהוב שממש לא סבלתי.

    השבמחק
  4. danra - תודה על הדאגה יקירה , מרגישה טוב :)
    אני לא יודעת , הצילומים לא משקפים אבל דווקא כן יש פה חידושים קלים , כבר שבעתי מגליטרים וזו קולקציה רגועה יותר אז זה נחמד.
    חוץ מזה , יש משהו שכן מרגש אותך :-D את קשוחה גברת!
    והכחול אהוב גם עליי.

    השבמחק
  5. Efrat- שמחה שאהבת את הפוסט , התאמצתי במיוחד עבורך ! :) אני חושבת שהצילומים עשו קצת עוול לחלק מהלקים , אני לא אומרת שהם מעוותים את הגוונים כי הם ממש לא אבל אין ספק שבמציאות הם הרבה יותר יפים. אני ממש מאוהבת בחצי הקולקציה הזו [אני שומעת אותך שם מתלבטת לגבי הירוק , כדאי!] .
    לגבי הברק אז לא , אין עליהם טופ , הם צולמו ישירות על "רטוב" כך שסביר להניח שזה ברק של לק לא מיובש סופית [תקתקתי צילומים ועברתי לבא] .
    אני באופן אישי ממליצה בחום על 5 הגוונים של הקולקציה הזו כי הם הורסים אחד אחד.

    השבמחק
  6. Vanity - חן חן יקירתי , היה לא קל אבל היה שווה להמתין :) אני מאוד נהניתי לכתוב אותו.אני מבינה שממש דיגדג לך באצבעות כבר הא? אז קודם כל תתחדשי ! שנית , אני לא חושבת שיהיה אימוץ ללק החמוד והצהבהב הזה אבל אני מציעה אותו בכל מקרה ["אני מדבר אל הלב שלך...."] . זכרתי שאת לא אשת אדומים למרות שאני באופן אישי חושבת שהם הולמים את היד שלך אבל 4 גוונים מתוך 6 בהזמנה זה מכובד ביותר .

    השבמחק
  7. יש לי שאלה . הכתום הוא חזק?כי הוא נראה אצלך ממש יפה ואני מתלבתת

    השבמחק
  8. דבר ראשון - כל הכבוד!!! וכמובן תודה!
    מקווה שאת מרגישה מצוין עכשיו. ממש מבאס להיות חולים :(

    ולחלק האומנותי -

    Ahoy הוא כל מה שרציתי שה Strawberry Fields יהיה ופשוט לא הצליח להיות.. הוא נכנס בהחלט ל wishlist שלי, למרות שלא יוזמן עכשיו.. יש לי כבר 4 ורודים שזה המקסימום שאני יכולה להכיל ברגע זה :P

    Life Preserver יפיפה! בהחלט ישאר להזמנה שתכננתי! מה שכן, לא אוהבת לא דלעת ולא קלמנטינות בעעעע :S

    Hey , Sailor! לא אומרת שהוא לא אדום יפה. אבל הוא סתם אדום עבורי. לא חובבת גדולה של אדומים ודי בררנית באדומים שלי.

    Lighthouse מזעזע! אני איתך! (ואני לאו דווקא שונאת צהובים, לא שונאת ג'לי ואין לי בעיה עם שימר)

    Starboard יפיפה! עכשיו אני תוהה אם אני "חייבת" את הירוק של OPI או שאני מעדיפה את המדובר! שיו איזה לק מהמם! כן, כן, מ"לאו דווקא חובבת ירוקים" (אני תוהה אם אני משקרת לאחרים או לעצמי ;))

    First Mate בתור חובבת על של כחולים הגוון הזה יפיפה ללא ספק. מה שכן, אני לא בטוחה שהוא מאסט עבורי, יש לי לא מעט כחולים ואני לא בטוחה שדווקא הוא זה שאני חייבת לרכוש. יש לי הרגשה שבגלל שהוא קרמי הוא לא יצליח להעלות את החיוך השובבי שלי כשהוא על הידיים.
    האמת, בקרוב בדרך אלי הכחלחל של אסי, מעניין איך אגיב אליו..

    שוב תודות! נהנתי מאוד!

    השבמחק
  9. אגב, בתור מי שראתה את הירקרק מקרוב, את חושבת שהוא דיופ של ה OPI?

    http://1.bp.blogspot.com/_wuF4YEDpb_M/TSNFftMCr7I/AAAAAAAAAIU/epCpyQ7dO0I/s320/OPI+gr%25C3%25B6nt.JPG

    http://www.flickr.com/photos/alizarineclaws/5280378341/

    http://pamperedandpolished.co.uk/wp-content/uploads/2010/11/OPI-Dont-Mess-with-OPI.jpg
    התמונה הזאת עם פלאש שזה קצת בעייתי :/

    השבמחק
  10. אנונימית - מדובר על אחד הכתומים שהם לחלוטין לא ממש כתומים. זה צבע יפהפה! ממליצה בחום , הוא הרבה יותר רך ממה שהוא נראה.

    Meital - אני מתה על ההודעות שלך , את תמיד כ"כ יסודית! :) זה מדהים אותי בכל פעם מחדש.בגלל שאני די רואה שאת אוהבת להתפרע עם הגוונים אני מחזקת את דעתך ולכי על הירוק , הורוד והכתום ואם ישאר לך מקום הכחול כחול הזה פשוט מהמם.לא רואה דרך איך אפשר לוותר עליו :-P .

    הזמנת את הכחול מקולקציית האביב של אסי ?

    השבמחק
  11. מיטל- יש פה דימיון בהחלט לגוון אני חייבת לומר. בייחוד בתמונה הראשונה. צריך לבדוק אם מישהי כבר הספיקה לעשות השוואה ברשת [אם כי אני בספק].

    השבמחק
  12. איך הייתה המריחה של AHOY אני פשוט סבלתי..

    השבמחק
  13. אם לא אהיה יסודית איך אעשה הזמנות אינטרנטיות? :P
    מילא ש"אוספים על הדרך" לק בסופר פארם אבל בהזמנות שאת לא רואה בעיניים אני לא רואה שום דרך אחרת .
    עזבי שבקניות כמו שתיארתי בסופר פארם הסיכוי לנפילה גדול...

    בכל מקרה, לוקחת את עצתך והולכת לגמרי על הירוק של צ'ינה. OPI יחכו לי בסיבוב, עלק don't mess with OPI! חחחח
    הורוד נכנס לרשימה וימתין בשקט...

    עדיין לא הזמנתי את אסי, אבל אני רוצה להזמין אותו. אני מדברת על הכחול שהוא בקולקציה לא החצוף שיש רק בוולמרט שאני מתה לשים עליו את הידיים שלי!!!! גרררר

    השבמחק
  14. נועה - חלקה לחלוטין , היתה פורמולה ממש מושלמת [אבל זה ידוע שלפעמים יש שינויים בין בקבוקים] . אני מאוד אהבתי ונהניתי גם מהגוון המדליק וגם מהמריחה המצויינת.

    מיטל - אני בהחלט ממליצה על הירוק הרך של CG . ואגב , יש לאסי של וולמרט דיופים של OPI [לי יש מוקטן כזה בבית] אבל הם עולים באיביי 20$ בשיא החוצפה. אח...וולמרט וולמרט....תפתחו אצלנו סניף גם , מה 'כפת לכם ? :-D

    השבמחק
  15. תודה על ההשקעה! היה שווה לחכות
    AHOY הוא כוכב הקולקציה בשבילי. מהממם! מתכננת לשים אותו בימים הקרובים.
    לא נראה לי שבנתיים אזמין עוד צבעים. מה שכן אני די מחבבת את LIFE PRESERVER הכתום ואת HEY SAILOR האדום. אהבתי גם את FIRST MATE הכחול, אבל אני יודעת שאני אתלהב ממנו קצת ולא אשים אותו.
    איך הגיע לקולקציה כזאת יפה הצהוב נצנצים המזעזע??

    השבמחק
  16. edenable - תודה מקסימה :) אני בהחלט חושבת ש-Ahoy! הוא כוכב הקולקציה , הוא משגע. אני דווקא חושבת ש- Life preserver הוא מהמיוחדים שבקולקציה הזו . אדום הוא אדום ויש המון כאלו . לגבי הכחול והירוק - אני תמיד אומרת שזה עניין של טעם,אופי,מצב רוח וכו'.

    ולגבי הצהוב - לאלוהים פתרונים .LOL

    השבמחק
  17. יותר קריטי לי ספורה האמת, וולמרט אח"כ. OPI ואסי מסתדרים אבל מה עם כל שאר החברות שנמצאות בספורה?

    השבמחק
  18. אין אין , אנחנו מדינת עולם שלישי! :-D

    השבמחק
  19. הקולקציה הורסת אין ספק, ובסוף יתברר שהירוק יהיה הכוכב שלה. אמרתי שהירוק מיוחד - מכאן ועד לענוד אותו על ציפרני...לא בבית ספרנו. (המקסימום שאני מגיעה זה טורקיז, עדיף נוטה לתכלת ועם נצנוצים)

    השבמחק
  20. Efrat - מה ז"א ? הירוק הוא ה-כוכב שלה! :)

    השבמחק
  21. איפה מזמינים את זה באינטרנט?

    השבמחק
  22. אנונימית- נסי את www.transdesign.com

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן