יום רביעי, 5 בינואר 2011

China Glaze Anchor Away - Spring 2011


***הפוסט עודכן וצורפו סווטצ'ים מדף הפייסבוק של צ'יינה גלייז למעוניינות***

שוב חזרתי אחרי הפסקה קלה ובידיי המון דברים מעניינים. זוכרים את הפוסט הזה שנכתב בשנה שעברה ובתוכו מידע על הקולקציה הימית של China Glaze ? ובכן , היא כבר כאן! צ'יינה גלייז משיקה לכבוד האביב הקרוב את קולקציית Anchor Away האביבית שכולה בהשראת עולם הימאות . רעיון לא רע עבור האביב. עד שכבר הגיע אלינו טיפה חורף אנחנו קופצים הישר לאביב. הגוונים בקולקציה נעים בין גוונים רכים שמזכירים חול וים ובין גוונים חזקים יותר שנותנים טאץ' של אביב ופריחות. בשונה מהקולקציות הקודמות , הקולקציה הזו מתאפיינת ברכות שבה , רובה במרקם הקרם ללא תוספות מיותרות .
לאוהבות מרקמי הקרם , אני חושבת שזו הקולקציה עבורכן.


אז מה מחכה לנו בקולקציה ? - אלו שמות  12 הגוונים שבקולקציה






Life Preserver - כתמתם משגע עם פיגמנט חזק ועשיר



Hey Sailor - אדום במרקם קרם



Ahoy! - ורוד חזק עם חלקיקי [דמוי] זכוכיות קטנטנות



First Mate - כחול נייבי במרקם קרם


Starboard - ירוק במרקם קרם



Lighthouse - צהוב עם [דמוי] חלקיקי זכוכית קטנטנות



White Cap - לבן מנצנץ



Pelican Grey - אפור רך וזוהר


Sea Spray - כחול חיוור [או בעגה ישראלית: תכלת] במרקם קרם


Below Deck - מיקס של חום-אפור-סגול מלוכלך


 Sunset Sail - ורוד אפרסקי זוהר


Knotty - בז' שימרי

הקולקציה מונה 12 גוונים כאשר אפשר לקנות אותה בסטים חלקיים של 6 לקים. הקולקציה מחולקת לשניים כמו רוב הקולציות של צ'יינה גלייז ומונה את הגוונים הבהירים והרכים לחוד ואת החזקים והבולטים לחוד. להזכירן צ'יינה גלייז נמנית על ה-3Free שכולם מדברים עליהם ולכן לפני שישאלו אותי מראש , אני כבר עונה :) .







הקולקציה הזו בהחלט בין המעניינות שראיתי , אחרי כ"כ הרבה נצנוצים וגליטרים וחגים וקריסמס מגיעה הרגיעה והיא מאופיינת בקולקציה מאוד יפה ומעניינת. מכיון שצ'יינה גלייז מוציאה המון קולקציות [שביניהם Tronica , Crackle ואפילו יש  כבר ידיעה לכבוד קולקציית הקיץ בקרוב ] אני מציעה לעקוב אחריהם באתר , בדף הפייסבוק או בטוויטר למי שרוצה להישאר מעודכנת היטב בכל מה שקורה.

ולמי שתהתה מתי נראה את אלו בחנויות - פברואר 2011

מה דעתכן על הקולקציה ? איזה גוון הייתן בוחרות עבור עצמכן לאביב הקרוב ?



And now to my international beloved reader!

ALL HANDS ON DECK

China Glaze Introduces 12 New Glitters And Crèmes For Spring 2011

Los Angeles, CA – (October 2010): Sail away this spring in 12 nautically-inspired colors from China Glaze. These bold and confident brights are reminiscent of a carefree natural getaway, with soft ethereal hues that inspire leisurely thoughts of sand and sea. Colors in this collection include:

·        Life Preserver: Highly pigmented and luxurious poppy crème.  
·        Hey Sailor: Vibrant crème red.  
·        Ahoy!: Delightfully intense pink that flashes with reflective glass speck.
·        First Mate: Sophisticated and rich navy crème.
·        Starboard: Hip and playful green crème.  
·        Lighthouse: Multi-dimensional, bright yellow glass speck.
·        White Cap: Whimsical and sparkling multi-dimensional white.
·        Pelican Gray: High shine, cool toned grey crème.  
·        Sea Spray: Calming pale blue crème.  
·        Below Deck: A flirty mix of taupe and violet.
·        Sunset Sail: Delightful peachy pink high shine crème.  
·        Knotty: Micro-particle beige shimmer.

This spring, take a relaxing trip to the shore and sail away with China Glaze. Stop and smell the sea breeze!

The China Glaze Anchors Away collection will be available in two 6 piece acetates, a 12 piece display, a 36 piece rack, and as open stock colors.

China Glaze is free of DBP, toluene, and added formaldehyde.

China Glaze nail lacquers are available through salons and professional beauty supply stores nationwide. For more information, visit: www.chinaglaze.com or follow China Glaze on Twitter: http://twitter.com/ChinaGlaze

Release Date : February 2011


So , What is your most favorite color for this spring ? Tell me about it!

17 תגובות:

  1. יש כמה גוונים ממש יפים, אבל לא ממש מחדשים.
    הכי מיוחד זה ה- Starboard שמזכיר במבט ראשון את ה- Essie - Pretty Edgy.

    השבמחק
  2. אני כבר יודעת שאני רוצה את ארבעת אלה:
    Pelican Grey
    Sea Spray
    Below Deck
    Sunset Sail

    השבמחק
  3. או, וניטי, ואני חשבתי להגיד לך שאני רוצה כבר מעכשיו שתזמיני עבורי את ה-Below Deck...:-)))))

    השבמחק
  4. danra - מחדשים לא , אבייבים כן :) את הירוק משום מה [אולי גם כהרגלי] לא חיבבתי כי אני לא חובבת ירוקים .

    Vanity -בחירות נאות יש לך [למה משום מה כולכן אהבתן את Below Deck? רק אני לא נפלתי?] הפייבוריט המסתמן שלי כרגע הוא sunset sail.

    RUTHIE - הגם את רותי ? ;)

    השבמחק
  5. I'm a follower of your blog for such long time and it's great even I can't understand everything but I usually does. Love it.
    I saw this Collection with other Blogs and it seems all 12 gonna be mine. Thank you for your post and have a great day.

    Jill

    השבמחק
  6. ממש אהבתי ויש כמה גוונים שממש עושים לי את זה ;-)

    פוסט מקסים! כל הכבוד על הסווצ'ים.

    השבמחק
  7. אני לא יודעת אם אני אוהבת את below deck, אבל בהחלט סקרנית לגביו ורוצה לנסות.

    השבמחק
  8. mayane - תודה , שמחה שאהבת. אגב , הפוסטים לקוחים מצ'יינה גלייז , הם לחלוטין לא שלי [שלי יבואו בקרוב כשאקבל את הקולקציה].

    Vanity - בקרוב חוות דעתי האישית. גם אני סקרנית.

    השבמחק
  9. Jill- Thank you so much! it's so exciting to see international readers here. Glad that you enjoy my blog :)

    השבמחק
  10. אני חושבת שסה"כ יש כאן מגוון גדול, אבל אין חידוש ממשי.
    מבחינתי זה טוב מאוד! אני צריכה לנוח קצת ברכישות שלי...

    השבמחק
  11. Meital- מה פתאום לנוח?! השתגעת ? ביום א' הקולקציה נוחתת אצלי ואני מבטיחה עד אז ללטף את כרטיס האשראי שלך :-P

    השבמחק
  12. כל עוד את רק מלטפת אותו! חחחח

    השבמחק
  13. אני זוכרת במפורש שהגבתי פה, אבל לא רואים את תגובתי האמנם?
    (גם בפורום הגבתי, לא קשור)
    מסתבר שגם אני עם העדר:
    Below Deck וגם Ahoy בהחלט יקודמו בברכה

    השבמחק
  14. Efrat - לא זכור לי שראיתי תגובה שלך. אבל זה קורה עם הבלוגספוט - הוא לא משהו לצערי.
    אני בעד הבחירות שלך גם , הלקים בהחלט מקסימים ואני אוהבת את האפרסקי הניודי.

    השבמחק
  15. ממש אהבתי ויש כמה גוונים שממש עושים לי את זה ;-)

    פוסט מקסים! כל הכבוד על הסווצ'ים.

    השבמחק
  16. Yes! Finally someone writes about latest.
    Here is my web site :: mackeeper 05

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן