יום שני, 31 בינואר 2011

לאהוב Love #2


התמונה מכאן

מכיון שאני רואה מכל פינה מוצרים ליום האהבה ומכיון שכבר כתבתי פוסט אחד על הקיט לו ולה של SABON החלטתי ליצור סדרה של פוסטים לכבוד יום האהבה. דובונים לא תמצאו אצלי אבל רומנטיקה כן ומוצרים איכותיים לא פחות שיוצרים רומנטיקה בינו לבין בני המין השני ובינינו לבין עצמנו.

בשבוע שעבר נתקלתי במהדורה מיוחדת לכבוד יום האהבה של ויסוצקי מסדרת "העלים" של ויסוצקי שהיא סדרת פרימיום מיוחדת . למי שלא מכיר את הסדרה של ויסוצקי , מדובר על סדרה של תיונים איכותיים במיוחד במגוון טעמים [האהובים עליי במיוחד הם אמרטו שקדים , קרם לימונית ויסמין ופרחים לבנים] . התיונים ארוזים בקופסאות שחורות מקסימות וכמעט ממגנטות כשהחלק העליון של הקופסא צבוע בגוון שונה בוהק . אני רכשתי במקביל 3 קופסאות תה שונות כי אני אוהבת לנסות דברים חדשים ותלשתי דוגמית מעיתון שקיבלתי בטעם "טראפלס שוקולד" שבויסוצקי כתבו ממש אתמול שלקוחות המליצו להם לשתות אותו עם חלב חם ...ינוסה ! 

To make a long story short , ויסוצקי משיקים ליום האהבה קופסת תיונים מלבלבים ומלבבים במיוחד . הקופסא מקסימה ורומנטית בצבע לבן ומעוטרת בלבבות ורדרדים [קצת שמאלץ לא יהרוג אף אחד/ת] . למהדורה הזו קוראים Exotic Love Leaves כמתבקש מיום אהבה שכזה והטעם הוא פירות טרופיים עם נגיעות קוקוס , פינקולדה , אננס פאפיה ועלי ורדים. כיף! אני באופן אישי מאוד מתחברת לטעמים טרופיים וכשארכוש לי קופסא אבדוק גם אותה ואדווח.

אז כן , גם תה יכול להיות מוצר מעוצב ושיקי ליום האהבה למי שתקציבו דל . פתק אוהב , קופסת תה מדליקה ו-2 כוסות תה , זה כל מה שצריך אם האהבה כבר שם :)

קופסא עולה למיטב זכרוני בין 19-24 ש"ח [תלוי איפה קונים] ובכל מקרה אני ממליצה להכנס לדף הפייסבוק המקסים של ויסוצקי ולגלות דברים חדשים על עולם התה .

11 תגובות:

  1. האריזה מקסימה!!! אני אוהבת רק תה רגיל, לטעמים פחות מתחברת :)

    השבמחק
  2. Standing - בהחלט מקסימה. אתמול צדו אותה עיניי בסופר [שופרסל דיל למי שרוצה לדעת] והאריזה הוכנסה אחר כבוד לעגלת הקניות שלי תמורת 19.99 ש"ח. האריזה הלבנה בשילוב העץ המוזהב והלבבות ממש מדליקה . עוד לא טעמתי , מקווה שלא אתאכזב .

    השבמחק
  3. נראה בהחלט חמוד! :)
    גם אני לא בקטע של שמאלץ וזה פסדר מבחינתי ;)
    איפה משיגים שכאלה? בסופר?
    מודה, כמישהי שחיה לבד אני משתדלת להגיע לסופר פעמיים בחודש אז לא פלא שאין לי מושג מה יש על המדפים חחח

    השבמחק
  4. Meital - אם זה בסדר מבחינתך אני נושמת לרווחה:-D
    בכל אופן , כמו שכתבתי ל-standing ovation , אמור להיות בכל סופר. אני מצאתי בשופרסל דיל אתמול .

    השבמחק
  5. חחחח
    אני לאחרונה בקטע של תה, אז בטח שזה מדבר אלי!!
    (ניסיון למנוע התייבשויות חוזרות של חורף..)
    אני חושבת שאפילו יש שופרסל דיל לידי. יאללה, נבדוק, מה יכול להיות :P

    השבמחק
  6. ממתינה לדיווח אם תספיקי לטעום לפניי

    השבמחק
  7. קופסא מקסימה ורומנטית. תה בשניים? איכס!!! לא חובבת תה ומעדיפה לשתות סיידר חם. אבל אם תה, שיהיה באריזה מנצחת, קיטש איכותי בהתגלמותו!

    השבמחק
  8. Efrat- למה איכס למה ?! :-P
    אני גם מעדיפה סיידר אבל הסדרה הזו מאוד איכותית בעיניי והאמת שהעליתי את זה רק בשביל האריזה.
    טעימות היום בערב [ובשניים!]

    השבמחק
  9. אוי, זה נראה ממש כמו קופסת סיגריות.
    לרגע לא הבנתי מה הולך כאן, ואיפה בדיוק האזהרה המפורסמת.

    השבמחק
  10. מרג'ורי - אצלי בבלוג לא תמצאי סיגריות [לצערך או לשמחתך] , לא מעשנת ובטח שלא היה עולה על דעתי להמליץ על סיגריות ליום האהבה :-)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן