יום רביעי, 19 בינואר 2011

Ralph Lauren -ROMANCE



אין לתאר את היופי של האריזה והבקבוק הללו . לכבוד חג האהבה המתקרב ובא משיקות חברות שונות מוצרים ממותגים במיוחד ליום המקסים ומלא האהבה הזה [אם כי אני טוענת שאהבה חוגגים כל השנה אבל שוין...] . 

ראלף לורן מצטרף ומשיק מהדורה מיוחדת ומוגבלת  של הבושם Romance בגודל 100 מ"ל. לא ריחרחתי את הבושם כך שאין לי מושג איך הוא מריח אבל האריזה והבקבוק דיברו אליי. הניחוח מתואר "ניחוח חושני של עצי יער ופרחים" [מעניין] - שילוב של ורדים , זנגויל , ליצ'י , פרח ציפורני החתול ושמן קמומיל מתמזגים עם לוטוס , חבצלות וסיגליות לבנות עם סיומת פטשולי , עצי יער  כדון אלון ואשוח . אחרי תיאור שכזה אני לא יכולה להישאר על הספה גבירותיי! אתרחרח בהקדם באחד הפארמים ואחווה דעתי.



בינתיים למי שכבר הספיקה  להקדים אותי ולרחרח , כדאי לדעת שהבושם מושק ברשתות הסופר פארם בחודש פברואר במחיר של 695 ש"ח [אאוץ'!] ובמחיר כלול אף הצמיד שכרוך סביב צוואר הבקבוק . Nice!


10 תגובות:

  1. אם מדובר ברומאנס הקלאסי מדובר בבושם לא מזיק, אפילו נעים למדי וסתמי לחלוטין

    השבמחק
  2. בושם שאינו משאיר את ניחוחו, המחיר בהחלט בעל נוכחות. שם הבושם - נפלא.....

    השבמחק
  3. Vanity - כבר אמרנו שאני לא סנובית של בשמים. אני מחפשת את האחד שלי. מה הסיכוי שהוא יהיה ה-אחד ?
    [ואין לי מושג אם מדובר על רומנס הקלאסי].

    Efrat - המחיר...כן...אהמממ....כן :-P

    השבמחק
  4. במחיר הזה אם הוא לא היה כולל את הצמיד (חמוד!) זאת בכלל הייתה שערורייה.

    השבמחק
  5. standing ovation - נכון! המחיר גם כך שערורייתי [אם כי אתמול ראיתי 40% הנחה על הבשמים של ראלף לורן] .:)

    השבמחק
  6. וואו זה מקסים! אני לא בטוחה עד כמה אני אתחבר לריח, כי אני קצת עם אלרגיה להרבה ריחות בתקופה האחרונות (ולא, אני לא בהריון), אבל הקונספט משגע, והבקבוק באמת יפיפה. בא לי רק את הצמיד, בלי הבושם :)
    ובכל זאת אלך לרחרח אותו בפארם, אולי יש מצב שאני אפתיע את עצמי.

    שרונה
    photo.fashion.passion

    השבמחק
  7. שרונה - גם אני אלרגית להרבה ריחות לאחרונה , אני חושבת שאחרי שנים של שימוש בבשמים פתאום הבנתי שאין את ה-בושם שאני אוהבת וזה קצת חבל לי [אולי בושם בהתאמה אישית הוא הפתרון].
    הבקבוק נורא יפה ועיצוב האריזה מקסים למרות שאני לא מחובבות הורודים למינהם אבל זה ממש מעודן.

    השבמחק
  8. Hi there to all, the contents existing at this web page are
    in fact awesome for people knowledge, well, keep up the
    nice work fellows.

    Visit my web page air max 2013

    השבמחק
  9. I love your blog.. very nice colors & theme. Did you make this website yourself or did you hire someone to
    do it for you? Plz respond as I'm looking to create my own blog and would like to find out where u got this from. many thanks

    Look into my web site polo ralph lauren sale

    השבמחק
  10. Its not my first time to visit this site, i am browsing this web page dailly and obtain nice facts from here everyday.


    My homepage - Oakleys

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן