יום ראשון, 30 בינואר 2011

"לי ולך ...לי ולך ...לי ולך..." - Sabon His&Her Valentine's Kit


***הפוסט עודכן ונוספו לו תמונות של המארזים הקטנים להנאתכם/ן***

אני מקבלת כ"כ הרבה מיילים לאחרונה על הולנטיין [שיחול ב-14/2 למדקדקים] , הכל כ"כ ורוד , אדום , לבבות , דובונים , וקיטש ממורק שמגיע ביחד עם שקיות הקאה  שידעתי שאין סיכוי שאני כותבת על זה  אבל בין כל המיילים צץ לו מייל מעניין במיוחד  על הקיט של SABON . נאנחתי ואמרתי לעצמי "מזל שיש צדיק אחד בסדום!! ...." . אהבתי ל-SABON ידועה עוד מימים ימימה אבל אני מבטיחה שלולא הביצוע המרשים , לא הייתם קוראים פוסט על יום האהבה.

ראשית , תנו לי להבהיר , ימי אהבה למינהם לא מדברים אליי במיוחד כי אני באמת חושבת שאהבה צריכים לחגוג כל השנה  אבל אם כבר ימי אהבה , מי אמר שהם מיועדים לנשים בלבד ?

הקיט של SABON הוא ערכת "לו ולה" בגוונים קלאסים ונעימים שמאוחדים לערכה אחת ובעצם נחלקת לשתי ערכות שונות לגבר ולאישה שגם ניתנות לרכישה בנפרד אך לטעמי עדיפות יחד .



מילה [או שתיים] על עיצוב האריזות 

המארזים כולם עוצבו באוירת תחרה רומנטית ונעימה . לא תוכלו לפספס מה מתאים לו ומה לה . האריזה "שלו" היא אריזה גברית חומה ועליה מוטבע גבר עם כובע צילינדר אנגלי [קצת שרלוק הולמסי] והאריזה "שלה" ורודה , מתוקה אבל לא מדי ובעיקר רומנטית  ונקייה.
כמו שאמרתי בעבר ואומר גם עכשיו , יש משהו באריזות של SABON שעושה לי חשק לא לפתוח אותן בכלל אלא להעמיד אותן על קומודת האיפור שלי ולבהות בהן . האריזות שלהם תמיד מושכות ומראות המון מחשבה עד לפרטים הקטנים ואני באופן אישי תמיד כאובת לב לזרוק את האריזות לאחר השימוש . האריזות דמויות התחרה הפעם היו כ"כ נעימות , רכות ורומנטיות שמצאתי את עצמי מתבאסת לפתוח את החבילה ולהציץ פנימה אבל הסקרנות הרגה אותי מיינד יו.... :)


מה מכילות האריזות ?

באופן כללי האריזות שלו ושלה מכילות ניחוחות פטשולי, לבנדר, וניל. אני באופן אישי אוהבת ריחות יותר "מחדשים" אבל אני גם יודעת שזה הניחוח הנמכר ביותק כך שאני לא מתווכחת. 
המארז "שלה" מכילה טבליית שמן אמבט בניחוח פטשולי לבנדר וניל , סבון לב במארז מתוק במיוחד , שמן גוף בניחוח פטשולי לבנדר וניל וקרם ידיים באותו הניחוח. 
המארז "שלו" מכיל שמן עיסוי בניחוח פשטולי לבנדר וניל , קרם ידיים לגבר ונר בניחוח וניל קוקוס [מה הם צריכים יותר מזה? ואם תשאלו אותי , אנחנו בשקט יכולות לחפון את שמן העיסוי לעצמנו כי לרוב הם מקבלים את העיסוי.... :-D ].

כמה כמה כמה ?

אם חשקה נפשיכן או נפשיכם לפנק את עצמכם/ן ו/או את בן/בת הזוג הייתי ממליצה ללכת על כל הקופה ולרכוש את המארז השלם "לו ולה" , המחיר למארז זוגי הוא 195 ש"ח. אם בכל זאת החלטתם שלבד זה הכי הכי ומי שאתם הכי אוהבים הוא בעצם את עצמכם אז קנו לכם את המארז ליחיד שעולה 110 ש"ח לנשים ו-100 ש"ח לגברים. 
ואם הניחוח לא מדבר אליכם או שהתקציב מוגבל נסו את המארזים הקטנים יותר כמו  Perfect Pleasure או Sweet Temptation
Perfect Pleasure מכיל שמן עיסוי בניחוח מאסק [האהוב עליי ביותר] , כדור מלח בניחוח ורדים ונר בניחוח פטשולי - 65 ש"ח.


Sweet Temtation מכיל נר בניחוח וניל קוקוס , טבליית שמן אמבט בניחוח פטשולי לבנדר וניל ומים מבושמים בניחוח פטשולי לבנדר וניל.


לסיכום

אהבתי מאוד את הרעיון ואת הביצוע. לקחת מוצרים מובילים , לעטוף אותם ברומנטיות מתובלת באהבה ...זה נורא כיף. כרגיל הביצועים של SABON קלאסיים ואלגנטים וכל מה שנותר לי לאחל הוא שנאהב המון ותמיד נתחדש במוצרים מעניינים . לזה אני קוראת Thumbs Up! 


23 תגובות:

  1. העיצוב מקסים ואכן עושה חשק...
    אצלנו יש שני ימי אהבה מודגשים והרשי לי להזכיר לך שכל סיבה טובה למסיבה [מי שמבלה ב 31/12 (לא אנוכי) פשוט מנצל סיבה למסיבה ולאו דווקא חוגג חג נוצרי]טו' באב....וולנטיין. גם בימי הולדת אנו תופסים טרמפ, ההורים חוגגים לנו ולנכדים בתאריך עברי ואנחנו חוגגים להם ולנו...בלועזי. שיהיו הרבה חגיגות ומסיבות!!!

    השבמחק
  2. Efrat - אצלי תיד יש סיבות למסיבות , ממש לא מעניין אותי מתי. כן ירבו מסיבות וחגיגות אצל כולנו!

    השבמחק
  3. נורא יפה. בכלל סבון של פעם אוהבים אריזות יפות . הקטע הזה שהם קוראים לעצמם SABON זה משהו חדש ?

    השבמחק
  4. אנונימית- אריזות הורסות , אני מסכימה. אני חושבת שמשם כל כך ארוך הם פשוט החליטו לקצר לSABON כי זה נשמע טוב בכל שפה ויש מספר רב של חנויות בעולם שאני בטוחה שהלקוחות שלהם לא רוצים לשבור שן או שתיים בהגיית SABON SHEL PA'AM :-P

    השבמחק
  5. המארז והאריזות משגעות!
    מוצרים פחות מדברים אלי.. נתחיל בזה שאני לא מתחברת לריח הזה..
    במארז שלה אין שום דבר שמדבר אלי מבחינת המוצרים (בעיקר אבל לא רק בגלל הריח ובגלל שאין לי אמבטיה :P).
    המוצר שהכי מדבר אלי, ואני אוהבת באופן כללי הוא קרם הידיים בריח וניל-קוקוס. אגב, לא יודעת למה כתוב רק וניל על האריזה שלו כשריר הקוקוס מאוד נוכח ומוסיף המון!

    השבמחק
  6. Meital - גם לי קצת קשה עם הריח הזה כיון שאני מחבבת ריחות אחרים קצת יותר אבל אני חושבת שמכיון שזה אחד הריחות הנמכרים ביותר הוא בטח קיבל את הטון במארזים [אני חייבת להודות שהמארזים הקטנטנים דיברו אליי יותר מבחינת התכולה שבהם].
    תהני מהוניל!

    השבמחק
  7. המארזים נראים מאוד יפים :) גם הגדולים וגם הקטנים נראים כמו משהו שמאוד כיף לקבל.
    למרות שהייתי משנה את הנר במארז "שלו" למשהו יותר גברי... גם קרם ידיים לא נחשב לגברי לדעתי אבל ניחא, זה שימושי.
    ואת מוזמנת להעביר את המיילים הורדרדים אליי P:

    השבמחק
  8. גם המארזים הקטנים לא ממש היו הקטע שלי.
    זה בסדר, אני מוצאת מה לקנות גם בלי מארז :P

    השבמחק
  9. LipsGlossit - אני איתך לגבי שינוי המארז של הגבר , הייתי הולכת על משהו קצת יותר "גברי במהות" כמו אפטר שייב או איזשהו בושם מוקטן.
    ואל דאגה , אני אקח את המיילים הורדרדים האיכותיים בלבד ואכתוב עליהם פוסטים. כל עוד זה טוב טעם אין לי בעיה :)

    השבמחק
  10. Meital- אני מוצאת משהו לקנות לא משנה איפה מסתבר :-P

    השבמחק
  11. :O

    איך את אומרת כדבר הזה!
    יחסית אני חושבת שאני בין הרוכשות הפחות כבדות "כאן"..

    השבמחק
  12. בדיוק! שמחה שהבנת למה התכוונתי :)
    אולי תלכי להיות חלק מהמעצבים שלהם?

    פעם/פעמיים בשנה זה לא מזיק הקיטש הזה P:
    למרות ששנה שעברה לא זוכרת אם בולנטיין או בטו באב, הסתובבתי בקניון ודי התפלאתי איך כל האנשים קונים פרחים/דובים/תכשיטים.. גם הגברים. חח היה נראה שיש מן טירוף כזה... לא יודעת אולי זה רק אני. קיצר זה טוב כשזה במידה P: ואל תלכו לקניון בולנטיין או קצת לפני חיחי

    השבמחק
  13. Meital - דיברתי על עצמי :)

    LipGlossit - תגידי ל-SABON שישכרו את שירותיי
    :-P בכיף הייתי עושה את זה.ולתופעה הזו שתיארת קוראים "תופעת העדר" , מי צריך את כל הדובונים האדומים האלה שמחזיקים לב מעוטר בתחרה [כן , אני הולכת להקיא עוד דקה] . זוהי קריאה נרגשת לגברים : "תקנו משהו אלגנטי ושימושי".

    השבמחק
  14. SABON אם אתם קוראים - קחו את הבולשת לשירותכם!
    היא כבר מכירה את כל המוצרים בעל פה P:

    חחחח כן הדובונים באמת מיותרים.
    ואכן, שיקנו בסבון P: או כל דבר שאפשר להשתמש בו...
    אני בכלל הייתי בטוחה שחצי מהגברים (לפחות) לא מודעים בכלל לתאריך ולא שמים לב מתי זה ולנטיין/טו באב. כנראה שטעיתי..

    השבמחק
  15. אה, אוקי חחחח
    (אולי על ראש הגנב? ;))

    השבמחק
  16. LipGlossit - הם לא מודעים לתאריך , הם פשוט עוברים בקניון כמו כל עמישראל.

    Meital - אהממ....כן :-D

    השבמחק
  17. ואללה לא חשבתי על האופציה הזו, עכשיו זה נשמע לי הגיוני P:

    ומיטל הצחיקה אותי חח

    השבמחק
  18. פעם ראשונה שאני רושמת פה הודעה - הכל ממש ממש יפה אני ממש אוהבת לקרוא את מה שאתם כותבים. תודה

    השבמחק
  19. עינת- תודה רבה , שמחה שאת אוהבת. וכדי לסבר את האוזן , אני כותבת את הכל לבדי :) אין פה "אתם" , זו רק אני.

    השבמחק
  20. יש לי שאלה . אני גבר ובמקרה נתקלתי במה שכתבת כאן . האריזה לבחורה היא עם הדברים בפנים כבר או שאני יכול לבחור ? חברה שלי אוהבת קרמים ושטויות כאלה ואני חושב שהיא אוהבת ריחות שהם לא וניל אז אפשר לבחור לה ריח אחר בחנות ? המוכרות שם עוזרות? בחיים לא נכנסתי לחנות כזאתי

    השבמחק
  21. אנונימי- קודם כל , כבוד על התגובה! שמחה תמיד לראות בחורים שמגיבים כאן ואין הרבה כאלו. אני חייבת לומר שזה ממש מקסים לראות שאתה משקיע בחברה וזו אחלה מתנה לתת לה [ולא רק ביום האהבה] . לגבי בחירת המוצרים , אני חושבת שהמוצרים כבר מגיעים בניחוח הזה אבל לדעתי לא אמורה להיות בעיה להרכיב מארז בניחוחות שנראה לך שהיא תאהב [מקסימום פתק החלפה] . בסניפים שאני ביקרתי בהם , תמיד היו מוכרות נעימות ועוזרות ואני בטוחה שגבר יקבל יחס מיוחד ברגע שהוא יכנס לנוף החנות של סבון.
    בהצלחה בקנייה , תמשיכו לאהוב :)

    השבמחק
  22. חייבת להסכים!
    אני די בורה בכל התחום הזה, ואחד הדברים שאני אוהבת ברשת סבון שלא משנה לאיזה סניף אני נכנסת, תמיד המוכרות נעימות ומאוד עוזרות!
    ובכל זאת, שני הסניפים החביבים עלי - רננים ופולג נתניה.

    השבמחק
  23. ואני תמיד מקבלת שירות אדיב בקניון גבעתיים , במתחם G כפר סבא ובקניון פ"ת .

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן