יום ראשון, 9 בינואר 2011

Smell Your Nails - Take 2



זוכרות את הפוסט הזה בו בישרתי על טרנד ישראלי חדש? אז בפוסט הזה גם בישרתי שהטרנד החל די מזמן עם הלקים של רבלון. לא עברו מספר ימים ושמחתי לגלות את הלקים הריחניים של רבלון בחנויות ומה רבה היתה שמחתי כי א. אני מאוד אוהבת את הלקים של רבלון [עמידות גבוהה] ב.הריחות היו מצויינים ומגוונים ג. סוף סוף מביאים לארץ דברים כיפיים גם אם באיחור היסטרי במיוחד כיון שהם כבר יצאו לפני שנה כקולקציית קיץ בחו"ל.

ובכן , אז כמו שכבר כולכן בודאי יודעות , לקים ריחניים נוצרו על מנת לגרום הנאה קצת יותר מרובה לכולנו בסיום מריחת הלק ועם הייבוש , אפשר להריח ריח נעים [אחד מיני שלל ריחות מגוונים] ולא את ריח הלקה הרגיל.

בקולקציה של REVLON  שמונה גוונים [שזה לכשלעצמו מאוד מרשים ]- הקולקציה מתחלקת לכמה מרקמים : חלקם במרקם מאט וחלקם פנינתיים כך שסביר להניח שכל אחת יכולה למצוא לעצמה את הגוון והמרקם שהיא אוהבת. הגוונים מאוד שמחים וקופצניים וחלקם רגועים ונעימים ותוכלו למצוא כאן קשת מגוונת שתתאים לכל אחת מכן.

מה אומר היצרן ?
"הפורמולה הייחודית לקולקציה מכילה פרוטאין המשי הבלעדי לרבלון אשר מסייע בקבלת משטח כיסוי אחיד וחלק העוטה מעל הציפורן ללא בועות תנועות מריחה או סימני מברשת. הפורמולה מחוזקת בפטנט ייחודי המונע התקלפות והתפוררות הלאק בטרם עת והכי חשוב : כל הלקים של רבלון נטולי DBP , טולואן ופורמלדהיד".



ואלו שמות

 BUBBLE GUM - מסטיק פוקסיה
PEACH SMOOTHIE - אפרסק פנינתי
ORANGE POP  - תפוז כתום פנינתי
OCEAN BREEZE  - כחול פנינה
BEACH - חוף הים , צהוב ירקרק פנינתי
GUM DROP - סגול בהיר
GRAPE ICY - סגול כהה
COTTON CANDY - ורוד פנינתי.


Revlon-Cotton Candy

אני התנסיתי בגוון המהמם COTTON CANDY , מדובר על ורוד חלבי יפהפה עם שימר מוזהב קלות , נותן מראה מאוד נקי וטבעי על הציפורן ומריח כמו צמר גפן מתוק . הריח לא כ"כ משנה לי כמו הגוונים אבל זו תוספת נחמדה שלא מפריעה לי במיוחד . הלק היה מאוד עמיד ומאוד יפה לאוהבות הגוונים העדינים ועם זאת מיוחדים מאוד. אהבתי מאוד את המריחה של הלק שהיתה מצויינת ואת הפורמולה הטובה מאוד , המברשת היתה קצת פחות נוחה לי כי כבר התרגלתי למברשות שמנמנות כמו של חברות אחרות והיא היתה ארוכה וצרה אבל לא משהו שאי אפשר להתגבר עליו.

כמה כמה כמה ?

המחיר של הלקים של רבלון לא זול בלשון המעטה והוא עומד על 46 ש"ח לבקבוק ואני כמובן מוסיפה ואומרת שתמיד יש מבצעים אז רצוי לנצל אותם ככל האפשר. 

17 תגובות:

  1. הקדמת אותי!
    רכשתי 2 לקים מהקולקציה הזאת, במבצע עכשיו 1+1.
    הסגול שנראה לי מגניב לגמרי, והכתום שאני חושבת שבסופו של דבר לא אוהב אותו בגלל שהוא פנינתי. שקלתי לקחת את הטורקיז, אבל משהו בו הרגיז אותי משום מה..

    השבמחק
  2. Meital - קודם כל תתחדשי! הסגול נראה מאוד יפה ואני דווקא בעד כתום פנינתי [תבדקי איך הוא מתקבל על היד , אל תפסלי מאיך שהוא נראה בבקבוק].
    אני מחבבת את האפרסקי מאוד :) ואל תתרגזי בגלל טורקיזים :-P

    השבמחק
  3. לרוב אני דווקא מעדיפה טורקיזים! אבל זה איכשהו לא יודעת, היה נראה לי "טורקיז מקולקל".
    דגמתי את הכתום על גלגל אבל הוא התקבל מוזר מאוד, אגב, גם הסגול, כאילו היו דלילים כאלה.
    אבל גלגל זה תמיד איכשהו אחרת.
    מקווה לדגום אותם היום אם אספיק :)

    השבמחק
  4. איזה קטע! בדיוק אתמול מיטל סיפה לי על הלקים האלה, כך שידעתי כבר. לגבי הגוונים - כמעט כולם שימריים, קצת מבאס. אולי אנסה את המאטים...
    בעיה עם רבלון. אני תמיד כל כך רוצה לנסות לקים שלהם, אבל כשאני כבר נעצרת ליד המדף שלהם אני לא מוצאת כלום. דווקא אהבתי חלק מהגוונים בתמונה, אבל תוספת השימר/פנינה מפריעים לי מאוד.

    השבמחק
  5. Vanity - מבינה מה את אומרת. לפעמים יש כ"כ הרבה קולקציות שימריות שפתאום מתחשק איזה לק קרמי טוב :)

    אני יכולה להגיד לך שללא קשר לקולקציה הזו אני ממליצה על הלק השחור הקרמי והמצויין שלהם שהחזיק עליי מעמד המון זמן והיה כ"כ מבריק שהייתי המומה [ותודה לבחורה מחנות הספורט ולפדיקור ההורס שלה שבזכותה יש לי את הלק הזה].

    בכל מקרה אני ממליצה לבדוק בעצמך את הבקבוקים ולא להסתמך רק על התמונות כמובן כי אין כמו מראה עיניים.

    השבמחק
  6. ברור שאבדוק את הבקבוקים :)
    שחור בלק פחות מדבר אלי, אבל תודה על ההמלצה!

    השבמחק
  7. יואו תודה אני כל כך רציתי את הלקים האלה!
    איפה ניתן להשיג אותם?

    השבמחק
  8. אנונימית - בכל מקום - סופר פארם , ניו פארם , H&O .

    השבמחק
  9. וואי איזה כיף, אני רצה לקנות!
    ומיטל איפה קנית את זה 1+1? :)

    השבמחק
  10. יש להם כמה גוונים יפים.
    הריח זה הקטע אבל הייתי מוותרת עליו.
    חבל שקולקציית קיץ מושקת בחורף.

    השבמחק
  11. danra - הריח לא מורגש אלא אם כן את דוחפת את היד הישר לתוך הנחיר [מה שאני מניחה שלא קורה :-D] .
    מעבר לזה חלק מהגוונים מאוד יפים ואין לי אלא להסכים איתך שחבל שאנחנו אחרונים ושקולקציית קיץ מושקת בחורף אבל אני אומרת "עדיף מאוחר מאשר בכלל לא".

    השבמחק
  12. ראשית: עדן כתבה בפורום שמצאה אותם בס.פארם בעזריאלי ב 17 שקלים -כדאי.
    אני מאוגד אוהבת את הלקים של רבלון, המריחה טובה והם עמידים מאוד. לדעתי עד 30 ש"ח זה מחיר הוגן עבורם.
    הקולקציה זו התקדמות של רבלון השמרנית משהו אבל: טורקיז לא אהבתי ונראה לי שגם לא את הסגול כהה, שמיטל הבטיחה לי ס'ווצ שלו ולא קיימה!!!
    אולי הסגול הבהיר. בס'ווצ נראים יפים אבל גם Zoya Kelly היה נראה סגול באתר ו...
    איזה כיף שאפשר ללכת לס.פארם ולראות את הבקבוק

    השבמחק
  13. מה לעשות? אני חרא בן אדם! :P

    נ.ב. חזרתי לעצמי!

    השבמחק
  14. אוף, לצערי הרב אתמול הלכתי לסופר פארם והמוכרת הזאת אפילו לא ידעה על מה אני מדברת...
    וכל כך רציתי את זה!
    כמה זמן הלקים מחזיקים מעמד?

    השבמחק
  15. אנונימית - סביר להניח שהן לא יודעות על מה מדובר כי הלקים פשוט יושבים על המדף. אני מציעה להסתכל בעצמך על הגוונים ולפשפש ולמצוא לפי שם. נסי בכמה סניפים. עליי הלק החזיק 3 ימים אבל זה גם בד"כ הזמן שאני מקצה ללק.

    בהצלחה בחיפוש!

    השבמחק
  16. תודה!
    ולא היא חיפשה איזה שעה וגם אני חיפשתי לצערי לא מצאנו (חח זה מצאתי כי היא אפילו לא ידעה מה היא מחפשת:( )
    ותודה רבה לך!

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן