יום רביעי, 26 בינואר 2011

? Which Mrs. Are you



בעת חיטוטיי ברשת מצאתי את שלושת תיקי האיפור החמודים הללו שעל כל אחד מהם כתוב Mrs. Pitt , Mrs. Depp , Mrs. Clooney . התיקים הללו נמכרים באנגליה ע"י חברת הלקים המצויינת [והלא זולה בעליל] nails Inc .
לצערי , לצערכן , לצערנו [מיטל , אני חורשת את המשפט הזה עד תום] אין שילוח בינ"ל ללקים הללו ולכן כל מה שנתן הוא לפנטז עליהם.
תדירות הקולקציות שיוצאות בחברה הזו היא גבוהה יחסית והגוונים מאוד יפים .מצד אחד , חבל שרק האנגליות נהנות , מצד שני 22.5 פאונד לתיק איפור ?! Nope!

בינתיים ספרו לי , מי הגברת המועדפת עליכן ? פיט, קלוני או דפ ?

11 תגובות:

  1. מהמם!!!
    שוב מחיר מופרך...
    פיט לשוטף, דפ לאקשן, קלוני לסקס.

    השבמחק
  2. danra אין כמו התגובות שלך! אמן לכל אחת מהאופציות שהצעת . אם במחיר אני זוכה לקבל את אחד מהם כבעל [וסליחה בעלי היקר , אבל סיכמנו שאם אחד מהם יבוא אני הולכת...] אז המחיר פחות מופרך.

    השבמחק
  3. אם תהיה אופציה שתזכי באחד מהם אז אני מוכנה לשלם עליך אפילו כפול!
    (כמובן שזה יכול לקרות רק אחרי שאני זורקת אותם כן? איתי את לא רוצה להסתבך...)

    השבמחק
  4. חרשי בכיף :)

    התיקים חמודים, לא הייתי רוצה להיות גב' קלוני (גם השמועות אומרות שהוא אנטישמי?!) לא מתחברת אליו בלשון המעטה, וגם זה שהוא הפרזנטור של נספרסו לא עוזר באופן מפתיע, בטח לא עוזר גם למלקוביץ שאותו אני גם לא סובלת..

    דפ ופיט נשמע לי לגמרי! מי מבין שניהם, קשה לי להחליט!

    השבמחק
  5. הדין והדברים שלך עם דנרה הזכיר לי את הסטטוס המצייץ הבא -

    שחר שלמה: שאלתי את החברה שלי מי הפנטזיה הגברית שלה, היא ענתה "ג'וני דפ", אמרתי לה שאם יהיה לה סיכוי איתו אני לא אקנא. היא אמרה שהיא מוכנה לעשות את אותו דבר בשבילי, ושאלה מי הפנטזיה הנשית שלי, אמרתי "אחותך

    השבמחק
  6. Meital - קלוני זקן לי מדי , דפ ופיט...המממ....שניהם מתאימים לי . דווקא כפרזנטור של נספרסו אני מחבבת אותו וג'ון מלקוביץ כאלוהים זה ליהוק לא מוזר מדי ...בכל זאת ג'ון מלקוביץ' , אני רגילה לראות אותו בתפקידים הזויים.
    הייתי הולכת על דפ , אוהבת צהוב מרקר עם שילוב חום שק יוטה :-D .
    ולגבי המשפט של שחר שלמה - LIKE!

    השבמחק
  7. לא יודעת האמת מה הגילאים או הפרשי הגילאים בין שלושת החברים.
    אם היית שואלת אותי כמה וכמה שנים אחורה הייתי אומרת לך פיט, אבל לאחרונה הוא "לא מה שהיה", אז נראה לי שנלך על דפ.

    השבמחק
  8. איזה מגניב! אני מיס דפ. רק מדגישה את המובן מאליו, זה הכל :))

    השבמחק
  9. קלוני- כשהוא היה צעיר, אה. אבל הוא מזדקן בחן!!!
    במחשבה שניה יש לי את החתיך שלי בבית אז...אף אחד. ב 22.5 פאונדים שחסכנו - ניפגש כולנו לכוס קפה ו...נפנטז

    השבמחק
  10. Dush- נראה לי שאחרי הכל אין כמו דפ. אני לא חובבת בלונדינים או קשישים נוסח קלוני. אני איתך!

    Efrat - לא יודעת אם בחן אבל מזדקן היא מילת המפתח :-P אני איתך לגבי 22.5 פאונד - במחיר הזה נוכל לשבת על קפה עוגה ועוד יחזירו לנו עודף.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן