יום רביעי, 2 בפברואר 2011

לאהוב #3 Love



אפילו נקה 7 הצטרפו לחגיגת הולנטיין ומציעים לרומנטיים ולרומנטיות מבניכם/ן את שלושת הניחוחות הרומנטיים ביותר שלהם.

אני באופן אישי מאוד מאוד אוהבת את נקה 7 בעיקר בגלל האיש היקר שלי שמבחינתו להסתבן איתם יום ולילה וגם כי המחירים נוחים , הניחוחות משגעים והמקלחת נעטפת בריח שאי אפשר לעמוד בפניו. 

אז ביום האהבה הקרוב [נמאס לי לכתוב ולנטיין אז תסלחו לי] יככבו שלושת הניחוחות הללו : לבנדר , ורד-יסמין ווניל-שקד . לכל אחד מהם מטרה אחרת - הלבנדר להחלקת העור , ורד-יסמין לעידון העור ווניל-שקד לאיזון העור. כל אלו מועשרים בשמנים ארומטיים שגם משאירים את הניחוח על הגוף לזמן ארוך יותר וגם מרגיעים.

ניסיתי את שלושתם ושלושתם מריחים מעולה , אבל אם אני צריכה לבחור אחד מתוכם אז הפייבוריט שלי היה ניחוח הורד-יסמין , ניחוח ממכר שמותיר תחושה נעימה על העור ומריח כמו סבון תינוקות עדין . זה בדיוק מה שאני אוהבת בנקה 7 , היצע משגע , בקבוקים גדולים או קטנים , מחירים מאוד מאוד נוחים ושווים לכל נפש ועכשיו...גם בניחוחות של אהבה. שום דבר בנקה 7 לא פלצני או מתיימר וזה כל היופי .זה ה-מותג הישראלי שמחובר לכלל האוכלוסיה וזה מפתיע אותי בכל פעם מחדש :) .

לחובבות הלבנדר המשגע אני ממליצה בחום לא להתפשר ולנסות את את תחליב הרחצה בניחוח הלבנדר ולסקרניות וההרפתקניות אני מציעה את הוניל שקד שהוא מתקתק במידה ומשגע.

ואם זה לא הספיק כדי לשכנע אתכם , אז במהלך חודש פברואר תמצאו את כל בקבוקי תחליב הרחצה במבצע של 2 ב-20 ש"ח לכל סדרת ה-750 מ"ל ברשתות שופרסל ומגה. שווה! 

ספרו לי מהו הניחוח הרומנטי שלכם/ן ? איזה ניחוח מבחינתכם/ן אומר - אהבה ?

8 תגובות:

  1. קשה המצב בארץ עם סבונים. אבל אני אנסה את אלה בפעם הבאה שאני בסופרפארם (כי נמאס לי לשלם הון תועפות על סבונים שמריחים סביר בעיני), אף על פי שאני מאוד סקפטית.

    השבמחק
  2. Vanity - דווקא מצב הסבונים בארץ לא נוראי במיוחד , אני בכלל חושבת שנקה 7 זה פתרון מעולה למי שלא רוצה להוציא הון עתק על סבון רחצה , אני מאוד מאוד אוהבת את הריחות שלהם ומציעה ללכת ולרחרח את הבקבוקים. אני חושבת שדווקא הורד-יסמין הוא זה שמנצח :) ספרי לי מה דעתך אחרי שתנסי.

    השבמחק
  3. אני מתה על המוצרים שלהם! סבון גוף רק שלהם!
    אבדוק את כולם כמובן! אבל נראה לי שארכוש דווקא את הוניל. איכשהו נראה לי שהוא ידבר אלי יותר.
    נו, תראי מה עשית, עכשיו אצטרך לנסוע לסופר למרות שהייתי שם שבוע שעבר..

    השבמחק
  4. Meital - הכל מדאגה ואהבה :-P אין כמו לרחרח סבונים בסופר !

    השבמחק
  5. חחחח

    סבונים ותיונים, אני מבקשת!!

    השבמחק
  6. בעדיפות ראשונה תמיד הסגול שקוף של פלמוליב. רק שהם הפסיקו לייצר אותו ב 500 מ"ל. הוציאו אריזה של 750 עם משאבה ויש להם החוצפה לדרוש 25 שקלים עבורה אי לכך ה "דיופ" (חחח) הינו:
    צלול של נקה 7 בצבע.............סגול, גם התכלת יתקבל. לא אוהבת את הסמיכות של הסבונים לעיל...מי שאוהב המחיר - מעולה!
    ריח של רומנטיקה זה שוקולד ורצוי משובח!!!

    השבמחק
  7. Meital - אני רק מביאה את המידע , את בוחרת מה לעשות איתו :-P

    Efrat- אני לא יכולה לסבול את הסבונים של פלמוליב לצערי והם לא נכנסים אליי הביתה.אני מעדיפה באופן כללי תחליבי רחצה אבל גם סדרת הצלול מצויינת.
    ריח של רומנטיקה יכול לבוא במגוון ניחוחות , לא?

    השבמחק
  8. לא אוהבת פלמוליב בכלל אלא אך ורק את הסגול בלבד!!!! מרקם תחליבי לא נעים לי אלא רק צלול.
    אין ספק שבמגוון ניחוחות כל איש וטעמו, אני עניתי לשאלה: "איזה ניחוח מבחינתכם/ן אומר - אהבה" ? מבחינתי - שוקולד משובח! (לא בסבון, שוקולד אמיתי :)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן