יום חמישי, 3 בפברואר 2011

לאהוב 4# Love



והפעם הרומנטיקה נוטה לכיוון האקססוריז שלנו עם מטרה טובה בצידם , דבר שהופך בעיניי את יום האהבה ליום עם מטרה וזה נפלא בעיניי.

ארנקי עמנואל האהובים עליי עד מאוד משיקים ליין אנרקי פרחים ליום האהבה . אבל הפעם לא מדובר בסתם יום אהבה או סתם קולקציה אלא הכרזה על "יום פורח" בו החברה תקיים יום תרומות מיוחד בעבור "הבית החם" . 50% מההכנסות של מכירת הליין  הפרחוני ,  יוקדשו לפרוייקט הנפלא והמבורך הזה .

על פרוייקט הבית החם קראתי לפני כשבועיים בעיתון , כתבה נרחבת , מעניינת , קצת שמחה וקצת עצובה . מדובר על בית חם לנערות הרות שהוקם  בירושלים בעקבות העלייה במספר ההריונות אצל נערות צעירות המחוסרות בית ותמיכה בשל מצבן.הפרוייקט מעניק קורת גג חמה ואוהבת וכן מסגרת תעסוקתית וטיפולית לאותן צעירות בהריון ולאימהות הצעירות ולנסות לשמור עבורן על אורח חיים תקין.

ובמעבר חד - הקולקציה הינה קולקציה במגוון רחב הדפסים של פרחים ופרפרים [לפריחה ולבלוב] , קצת ויטאייג'ית ומזכירה לי את הארנקים היפים שהיו לאמהות או לסבתות [תלוי מה גילכן] פעם. אז במקום לקשקש הרבה , הנה קצת תמונות לשיפוטכן :



show me the money!

מחירי הארנקים שבתמונה נעים בין 179-310 ש"ח ונחמד לדעת שעל הדרך גם תורמים למטרה טובה וללומדים לתת אהבה בדרך אחרת ביום האהבה הזה :)


7 תגובות:

  1. אני מאוד אוהבת את הארנקים שלהם גם! יש לי אחד מעור שחור ועלים כסופים שבולטים. אני משתמשת בו כבר כמעט שנתיים ולא קורה לו כלום, האיכות מעולה. גם המחיר ביחס לאיכות סביר ביותר.
    אוהבת מאוד את הבורדו הפרחוני בתמונה שלך!

    השבמחק
  2. edenable- עור שחור ועלים כסופים? תמונה דחוף!
    גם לי יש תיק ו-2 ארנקים מבית ארנקי עמנואל ואני מאוד מאוד אוהבת אותם.

    השבמחק
  3. נחמד לתדעת שגם רכשת לעצמך פריט נאה וגם תרמת למען החברה.

    השבמחק
  4. Efrat - בהחלט. אני מאוד אוהבת לקדם מותגים שחורטים על דגלם לעזור לחברה , זה חשוב מאוד בעיניי . וללא קשר , אני חושבת שהארנקים מקסימים.

    השבמחק
  5. נראים באמת חמודים.
    בדיוק רכשתי לי ארנק לפני שבועיים וגם אין לי מושג איפה אני מוצאת את העמנואל האלה (למרות שהשם נראה לי מוכר, מוכר בכיוון שנתקלתי בחנות כמה פעמים).

    השבמחק
  6. מיטל - במיוחד בשבילך :

    http://www.emanuel-w.com/emanuel.html

    את יכולה למצוא שם את החנויות שבהם נמצאים הארנקים. אני אעדכן את הלינק בפוסט בנוסף.

    השבמחק
  7. תודה!
    לפי רשימת הסניפים לא נתקלתי בהם :P
    מה שכן, הייתי בסופר וראיתי את המארזים של התה! מקסים! למרות שבסוף לא רכשתי כי יש לי הרבה יותר מידי תה בבית..

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן