יום ראשון, 6 בפברואר 2011

הבולשת (כבר לא) מתייבשת - Careline Moist Reserve

אז נכון שאמרו לי לשתות הרבה בחורף , שזה טוב לעור הפנים וללחות העור אבל היובש הזה מכה בי כל שנה ולא מצאתי לו פתרון הולם עד כה. בעונת החורף , במיוחד כשקר עור הפנים שלי מקבל "סטירת לחי" מהטבע ואז אני אצה רצה לקנות לי קרמים "עבים" במחירי מחץ. כל חורף שונה המותג , אני התמרחתי והתוצאות היו זמניות ואחריהן הפנים שלי חזרו לתצורת פאזל.

למזלי , בחורף הזה קיבלתי להתנסות את סדרת הטיפוח לפנים של קרליין ואני שמחה שכך כיון ש"שרדתי כדי לספר" :-P .

קצת על הסדרה :

אחת הבעיות המרכזיות של העור בחורף היא אובדן הלחות ולכן קרליין יצאה עם סדרה משובחת ביותר המספקת לעור לחות ובכך מונעת את נזקי מזג האויר . הסדרה מכילה את רכיב ה- Aqua Cacteen שפותח בהשראת הקקטוס הישראלי ועוזר בשימור לחות . סדרת ה-Moist Reserve מבוססת על טכנולוגיה ישראלית ייחודית [כבוד!] , פטנט Aqua Lock System בעל פעולה משולשת : החדרת לחות מיידית , בניית מאגרי לחות ומניעת ההתנדפות משכבות העור העמוקות תוך שמירה על איזון רמת הלחות לאורך זמן. 

קיבלתי להתנסות שלושה מוצרים : קרם עיניים , סרום וקרם לחות . לפני שאתחיל בסקירת המוצרים אני חייבת לומר ששלושת המוצרים הללו הם מוצרים שללא ספק משלימים אחד את השני ולכן כל אחד מהם לא יכול להתקיים [לפחות בעיניי] ללא שני האחרים.



קצת על אריזות ונוחות השימוש

אריזות ה- Moist Reserve  כולן צבועות בכחול לבן , אריזה נעימה לעין שמזכירה באופן בולט ומחמיא את אריזות ה- Aqua Fusion של לנקום. מבלי להסתכל על המוצר הוא צועק לי מרחוק "מים , לחות" וזה מקסים בעיניי. אני חושבת שיותר מהכל מקסים בעיניי שקרליין הולכים ומתפתחים בכיוון הנכון ומקשיבים לצורך של הלקוחה הישראלית .

ההפתעה הגדולה בעיניי היו אריזות הסרום וקרם העיניים. סוף סוף אין צורך לדחוף יותר אצבעות אלא קיבלנו סרום במשאבה עם פטנט ייחודי של משאבה "נעלמת" לפתיחה וסגירה וקרם עיניים בשפופרת עם משאבה שתורמת לי באופן אישי לתחושת ההגיינה . דווקא בקרם הפנים נרשמה אכזבה ששוב צריכים לטבול את האצבעות פנימה אבל אני יודעת שרוב החברות משאירות את צנצנות הקרם במראה הזה ולכן אני מציעה שוב לצרף אפליקטור קטן לגריפת החומר . פשוט זול וקל.


הבעיה היחידה שנרשמה היתה פתיחת הסרום ושימוש ראשוני , בפעם הראשונה נאלצתי לללחוץ במשך דקות ארוכות על המשאבה תוך כדי שאני משוכנעת שהמוצר לא בסדר , אחרי 6-7 דק' של לחיצות סוף סוף הצלחתי להוציא את החומר מהסרום ובא לציון גואל. לא נעים ולא כיף אבל היה שווה לחכות כיון שהמוצר מצוין.קרליין לטיפולכם !

[בתמונה הסרום סגור ופתוח-הפקק הלבן מתברג ימינה ושמאלה לפתיחה ואז המשאבה נשלפת החוצה וסיבוב נוסף מחביא אותה שום בפנים]



עוד משהו שאני חייבת לציין לטובה הוא "הוראות ההפעלה" [העלון לצרכן] או בשמם הבלתי רשמי הפתק-הזה-שכולם-זורקים-עם הוראות-השימוש-במוצר. כמוכן-כמוני , אני טורחת לעיין באריזה מאחור , לבדוק מה מורחים כמה, למה ואיפה וזורקת את הקופסא ואת ההוראות. בקרליין טרחתי אפילו לפתוח את העלון המצורף כיון שרציתי לראות במה מדובר ושם תקבלו סקירה קלה על המוצר ועל עוד מוצרים  מהסדרה וכמובן למי שלא יודעת או מכירה את סדר המריחה במקרה של סדרות מוצרים - תקבלנה פירוט מתי מורחים כל דבר ומה לפני מה וזה נחמד לכשלעצמו.


אז מה היה לנו שם ?

כפי שאמרתי מכיון שעבדתי לפי סדר ההוראות בעלון לצרכנית , התחלתי מקרם העיניים. הפטנט של קרם עיניים בטיובה עם סיומת של משאבה פשוט גאוני בעיניי , שלא נדבר על נוח , סטרילי וחסכוני . לחיצה אחת מוציאה כמות שמספיקה בהחלט לשתי העיניים. הקרם נעים , לא כבד מדי , לא דביק, נספג היטב ובהחלט מריח מצוין ומרענן.

הסרום , למעט הפתיחה הראשונית שהזכרתי למעלה הוא סרום מ-ע-ו-ל-ה. מריח מעולה [כל הסדרה בניחוח אחד כמובן] , נספג בצורה מושלמת על העור ונעים למגע לאחר מכן , העור לח ונעים ואני ממליצה עליו בחום.הסרום יכול לשמש בצורה מושלמת כפריימר [בסיס לפני איפור] בגלל החלקת העור שהוא יוצר .

קרם הפנים הוא הצלע המשלימה את המשולש בסדרת המויסט רזרב. מדובר על קרם לחות לבן עם קפסולות כחולות . עפ"י היצרן "הקרם מכיל Nanospheres , ויטמינים A ו-E להגנה מפני רדיקלים חופשיים. הקרם הוא קליל , הפואלרגני  ובעל מקדם הגנה SPF22 להגנה מפני קרינת UV חזקה שגורמת להתבגרות העור".
אני מצאתי את עצמי מתמוגגת נוכח הקפסולות הכחולות שבמריחה מתמזגות בעור ויוצרות עור מלוחח ונעים ובשילוב עם הסרום וקרם העיניים היה פה שילוב מנצח. בדקתי את הסדרה הזו במשך שבוע ימים ובפעם הראשונה מזה שנים גם כשקמתי בבוקר העור עדיין הרגיש לח ונעים ואני מאושרת שהסדרה הזו בהחלט מקיימת את מה שקרליין מבטיחה ועל כך לא נותר לי אלא להוריד את הכובע.


הצצה לקפסולות הכחולות המלהיבות [לחצו להגדלה] .



כמו שציינתי , המוצרים הללו לא שלמים אחד בלי השני מבחינתי. ברור שכל אחת יכולה לבחור לקנות כל אחד מהם בנפרד, אבל לטעמי האישי , שלושתם יחדיו מהווים שילוב טוב ומוצלח.

כמה כמה כמה  ? 

קרליין כחברה כחול לבן מתהדרת במחירים נוחים לצרכנית הישראלית ואני תמיד מזכירה שאלו המחירים המלאים ותמיד תמיד ישנם מבצעים מצויינים בפארמים השונים.

קרם לחות 50 מ"ל 134.99 ש"ח
קרם עיניים 30 מ"ל 149.99 ש"ח
סרום 50 מ"ל 134.99 ש"ח

לסיכום - MUST HAVE! ללא כל ספק. נקודה.
חובה לכל מי שהחורף לא מיטיב עם העור שלה ! השיפור הוא עצום והלחות מורגשת גם למחרת מה שבהחלט לא ציפיתי שיקרה . כמו שאר מוצרי קרליין  שניסיתי , גם את אלו אני מאמצת אל ליבי ובטוחה שאחזור אליהם שוב.

**נקודה חשובה למי שמדקדקת לפני קניית מוצרי טיפוח - מוצרי קרליין אינם מנוסים על בע"ח וכמובן שהינם היפואלרגניים**

11 תגובות:

  1. תודה על הסקירה:-) בדיוק בשבילי, מה גם שלרוב מוצרי קרליין נמכרים בהנחות משמעותיות אז בכלל שווה..

    מבטיחה לרכוש בהקדם.

    השבמחק
  2. אנונימית-שמחה שאהבת! ואכן , המבצעים שווים.

    השבמחק
  3. תודה על הסקירה!
    אני משתמשת בקרם עיניים ושפתיים של קרליין (בהמלצתך :)) ומאוד מאוד מרוצה!!! אנסה גם את הקרם עיניים הזה לכשיגמר.
    לגבי הקרם פנים, כרגע משתמשת בדר' פישר ומרוצה, אני לא קשה בעניין הזה. עור הפנים שלי דווקא די בסדר ומלוכלך, אבל בכל זאת, יש מצב שאנסה הקפסולות הכחולות האלה נשמעות מעניינות :P

    השבמחק
  4. נקרא ממש טוב!
    בהחלט מותג ישראלי ולא יקר
    אסיים את המוצרים מים המלח ונראלי אנסה.. למה לא?

    השבמחק
  5. מיטל - בשמחה רבה! אני אוהבת מאוד לסקור מוצרים ואוהבת לקרוא סקירות של אחרות :) אני כ"כ שמחה שאת מרוצה מקרם העיניים והשפתיים מהסדרה השניה שהמלצתי עליה - הוא מעולה! ממליצה לך לנסות [כשיגמר לך] דווקא את שלושת המוצרים בסדרה הזו - הם משתלבים כ"כ מעולה ביחד שחבל לדעתי לוותר על אחד מהם. ואחרי שקראתי במשך כמה פעמים את המשפט שלך הבנתי שהכוונה שלך היתה למלוחלח! :-P
    הקפסולות הכחולות- להיט! :))

    השבמחק
  6. Peacha - שמחה שאהבת. זה לא רק נקרא טוב , זה גם נמרח טוב :) . מציעה לך בסיום המוצרים שלך לנסות את הסדרה הזו .

    השבמחק
  7. :) מלוחח, כן.
    לפעמים אני כותבת דברים לא קשורים בכלל, יותר נכון, כותבת מילים שאני משתמשת בהם ולא כאלה שכמעט ולא
    ככה זה כשהכתיבה מהירה, אפילו מהירה מאוד חחח

    כמה פעמים כתבתי "הכלב" במקום "הכל"
    בתקופה הרלוונטית (במחשבות על אריק) היתי כותבת "הרבעה" במקום "ארבעה"
    וכו' וכו'

    לא מאמינה שארכוש את 3 המוצרים, כי אין לי צורך בסרום. ניסיתי תקופה סרום ואני חייבת לציין שהרגשתי שזאת פשוט עוד שכבה למרוח שלא נותנת לי כלום..

    השבמחק
  8. ראשית בפיסקה "קצת על אריזות ונוחות השימוש" רצית לכתוב שצריך לטבול אצבע בקרם הפנים (ולא בקרם העיניים) - [תלמידה חננה קוראת מילה במילה].
    יופי של סקירה והמשאבה מקנה להם 2 נקודות בעיני. תמיד אעדיך מוצרים עם משאבה-גם סטרילי וגם חסכוני. לי אישית יש דיעה קדומה נגד המוצרים העממיים (לא סנובית!) לא קונה קרליין לא ג'ייד, לא ניואה ולא דר' פישר. לוריאל - כן. ואבל אין ספק שאם הייתי רוצה לנסות הייתי מתרשמת!

    השבמחק
  9. יופי של סקירה אבל אין סיכוי שאשתמש במוצרים של החברה הזו.

    השבמחק
  10. מיטל - דווקא הסרום בעיניי מוסיף המון אבל זה עניין של צורך . אני חושבת שהוא יכול להוות פריימר מצוין.

    Efrat - תודה , תיקנתי [המהירות מהשטן].
    אני יכולה לומר לך בפה מלא שהמוצרים של קרליין כמי שמתנסה במוצרים רבים לא נופלים בכלל באיכותם ממוצרים יוקרתיים. אני את הפלצנות שלי השארתי בצד כבר מזמן.דווקא את לוריאל אני לא אוהבת בכלל...

    danra - ידעתי שאת בלתי מושפעת :-P

    השבמחק
  11. פלצנות וסנובית זה אותו דבר, כי אני לא. אני לא השמצתי אף חברה...

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן