יום שני, 28 בפברואר 2011

China Glaze Metro- Fall 2011



קולקציה חדשה לסתיו 2011 [עוד לא מיצינו את החורף הזה וכבר קפצנו לסתיו הבא] מבית China Glaze האהובים. הקולקציה נקראת METRO ע"ש המטרו הניו יורקי והגוונים אמורים להיות כולם זועקים "ניו יורק" . 



בקולקציה תמצאו  12 גוונים משגעים - ביניהם 3 שימרים , 7 קרמים ו-2 גליטרים לקינוח , ככה בשביל הכיף.

ואלה שמות :



Skyscraper - כחול נייבי גליטר
CG In The City - אפור גליטר
Urban Night - סגול שזיף קרמי
Traffic Jam - פוקסיה קרם
City Siren - אדום תותים קרמי
Loft-y Ambitions - סגול אוכמניות שימר
Brown Tone - אדום-חום [צבע רעפים שכזה] קרמי
Midtown Magic - סגול שימר
Street Chic - סגול בהיר מלוכלך קרמי
Concrete Catwalk -  אפור פחם מעושן קרמי
Westside Worrior - ירוק אזוב/טחב קרמי
Trendsetter - ירוק חרדלי שימרי

הקולקציה תראה אור ביולי 2011 . על פניו הקולקציה הזו נראית מבטיחה ביותר והגוונים שלה מאוד מדברים אליי.
בינתיים נראה לי שאני....אוהבת אוהבת אוהבת! 

8 תגובות:

  1. Noa - גם שלי. בהחלט אחת הקולקציות המסקרנות :)

    השבמחק
  2. גם לי נראה די מעניין למרות שאני שונאת פרומושנים לבחינת גוונים.
    אני נהנית מהפרומושן כמו פלקט על קיר. נחמד, יפה, מהמם אבל אין לזה קשר לכמה אוהב את הקולקציה עצמה.. כי כאמור, לא רואים כלום! :P

    השבמחק
  3. Meital - אפשר להגדיל את התמונה עם הבקבוקים של הגוונים בקולקציה. לי היא נראית היסטרית אבל כמו שאמרת , צריך לבחון אותה מקרוב כדי לדעת. נותר רק להמתין [יש פתאום בום של כ"כ הרבה קולקציות שאני לא יודעת עם מה להתחיל קודם].

    השבמחק
  4. אפשר להקטין, אפשר להגדיל, נשאלת השאלה כמה זה יהיה בסוף תואם ללק :)

    השבמחק
  5. אהבתי את הקונספט של המטרו.
    הגוונים יפים אבל מחכה לסווטצ'ים כמובן.

    השבמחק
  6. יו, איזה כיף. המון קרם! בהחלט מבטיח נראה כל העסק הזה אם להוציא את האדומים/בורדו/ורודים משם.

    השבמחק
  7. danra - כן הקונספט מדליק ואני מקווה כמוך שלא נתבדה . יש לי ציפיות מהקולקציה הזו.

    Vanity - שבעה קרמים זה בהחלט המון :) אותי מעניינים הגוונים הלא שגרתיים ואיזה גליטר אחד.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן