יום חמישי, 24 בפברואר 2011

העיניים המעושנות של לנקום-Hypnose Noirs Perles

שמחה לחזור כדי לעדכן קצת את הבלוג בזמן המועט שיש לי. אני לא יודעת מה תהיה תדירות העדכונים מעכשיו ואני גם לא רוצה להתחייב אבל כשיש לי את הזמן אני אכתוב ואעדכן כמיטב יכולתי ויש לי לא מעט עדכונים עבורכן.



העדכון הראשון שאיתו רציתי לפתוח היא הסדרה החדשה של מסקרות וצלליות מבית לנקום. לנקום מצליחה להפתיע ולהשיק 2 סוגי סדרות של מסקרות חדשות במהדורה מוגבלת בגוונים מעניינים ומסקרנים וצלליות משגעות לעיניים מעושנות.

בסדרה תמצאו את :

Hypnose Drama - מסקרה לנפח מיידי ולמראה יוצא דופן בשני גוונים חדשים של שחור ושחור-כחול [סוף סוף!] . אני חייבת לומר שהמסקרה הספציפית הזו נראית מאוד מסקרנת במיוחד בגלל המברשת הייחודית שלה ואני מבטיחה לדגום אותה באחד הסטנדים של לנקום  בקרוב ולדווח לכן.



Hypnose Precious Cells - למראה מחודש של הריסים וצפיפות רבה יותר ב-2 גווני שחור במהדורה מוגבלת שחור-סגול ושחור-ירוק.
Ombre Absolue Mono -  שלושה גוונים חדשים של צלליות מונו למראה עיניים מעושנות בגווני שחור . שחור-סגול , שחור-כחול ,שחור-ירוק .



קיבלתי להתנסות את המסקרה מסדרת Hypnose Precious Cells בגוון שחור-סגול.

ראשית , האריזה  של המסקרה נותנת לה מראה יוקרתי וקלאסי כיאה ללנקום .  האריזה של המסקרה היא שחורה  מבריקה עם הסימול המוזהב של לנקום . כשפתחתי את המסקרה נגלתה לעיניי מברשת דקיקה יחסית עם גוון סגול מעושן יפהפה. מריחה אחת על הריסים והם נצבעו בגוון שעל פניו נראה שחור אבל לא היה ממש שחור . המברשת עצמה מאוד נוחה לשימוש , מוציאה כמות חומר מדוייקת , לא גושית כלל ונעימה מאוד על הריסים וכבונוס - יש לה ריח נפלא! [כן כן, למסקרה יש ריח מצוין] . כבעלת ריסים ארוכים ודי מעוגלים לא הייתי זקוקה לנפח או צפיפות ומבחינתי היא עשתה את העבודה. 

ניסיתי אותה גם על אימי שלה ריסים קצרים ושטוחים והיא מיד נתנה מראה שמוסיף  הדגשה לעין [אם כי היא לא מיועדת לעיגול הריסים וגם לא עשתה זאת] , גם אצל אימי ראו כי המסקרה אינה ממש שחורה וזה כל היופי . שתינו היינו מאוד מרוצות מהתוצאה והתאהבנו בקלות במסקרה הזו . המסקרה נכנסת בקלות לתיק האיפור גם שלי וגם שלה ללא צל של ספק.

כמי שאוהבת את המראה המעושן , הסדרה הזו מושקת במיוחד בשבילי והיא מביאה איתה משב רוח של יוקרה ושל גוונים שאני אוהבת במיוחד . המסקרות של לנקום תמיד היו איכותיות ואני מאוד אוהבת אותן גם מבחינת המברשות וגם מבחינת איכות החומר. נכון , המחיר לא זול אבל במקרה הזה הוא מצדיק את תג המחיר . 

כמה כמה כמה ?

2 סדרות המסקרות במהדורה המוגבלת עולות 173 ש"ח 
צלליות המונו עולות 182 ש"ח ליחידה

 לסיכום - LIKE ! 




11 תגובות:

  1. כמה כיף שחזרת יקירה ! ♥♥ התגעגעתי =)

    המסקרה- Hypnose Drama היא המסקרה שלי והאהובה עליי ביותר!

    אחלה פוסט!
    כן ירבו ♥

    השבמחק
  2. ברוכה השבה!

    אני מאוד אוהבת את היפנוז המסקרה הקלאסית. אחת המוצלחות שיש בעיניי. אנסה בהזדמנות את אלה גם.

    השבמחק
  3. Mayane - תודה יקירה , שמחה לחזור עד כמה שניתן :) התגעגעתי לבלוג בעצמי . כמו שכתבתי , אני מחכה לבדוק מקרוב את הדרמה , היא מאוד מעניינת אותי ואם את אומרת שהיא האהובה עלייך אז אני הולכת לבדוק אפילו מהר יותר ;)

    Vanity - תודה מקסימה. לא שבתי בפול פאואר כי לצערי אין לי את הזמן שהיה לי קודם [לפחות בתקופה הקרובה] אבל אני מבטיחה לעדכן כמה שאוכל את הבלוג בקצב שלי . ההיפנוז בהחלט מצויינת והגוון שניסיתי הורס בעיניי.

    השבמחק
  4. נשמע שהמסקרות ממש טובות ויפות, הצבעים במיוחד חח
    ננסה בהקדם :)

    השבמחק
  5. Lian - המסקרות מצויינות , אני ממש סקרנית כבר לגבי הכחול שחור :) , צבעים הורסים אין ספק בכלל.

    השבמחק
  6. כיף שחזרת אלינו!
    מראה מעושן זה תמיד טוב!
    אני הגעתי למסקנה שבסופו של דבר עלי לפחות לא ממש רואים מה גוון המסקרה לכן אני דובקת בשחורה.
    ניסיתי מסקרה כחולה ואכן כשאני מסתכלת מקרוב במראה אני רואה ששמתי מסקרה כחולה, בכל טווח מרחק אחר רואים שיש עלי מסקרה וזהו...

    השבמחק
  7. Meital- תודה ! כיף לחזור חלקית :)
    בסופו של יום זה נכון אבל מצד שני אפילו האיש שלי חשב רגע לפני שענה "שחור" כי זה לא באמת היה שחור .
    הקיק הכי גדול שלי לדעתי זה מסקרות וגלוסים [חוץ מלקים LOL ] ואני שמחה שיצא לי להתנסות בזו כי היא מצויינת.הולכת טוב עם סגולים מעושנים ומה איכפת לי איזה צבע חושבים שהיא. העיקר שאני מרוצה :-P

    השבמחק
  8. ברור העיקר שאת מרוצה!
    רק שאני על עצמי לא מרוצה :P

    השבמחק
  9. LIKE לחזרתך ולפוסט הסגלגל.

    הסקרות של לנקום טובות אבל במחיר הזה אני נשארת נאמנה ל YSL.

    הצללית מהממת.

    השבמחק
  10. למי אכפת מלנקום,
    העיקר שחזרת!
    P:

    השבמחק
  11. Efrat- תודה רבה יקירה! :)שמחה שאהבת .

    LipGlossit- את מקסימה, תודה! איך אומר ג'קי מהאח הגדול "חזרתי בחצי קלאץ'" :-D

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן