יום שלישי, 1 בפברואר 2011

My Personal Prada [אל תתלהבו , לא באמת שלי]


PRADA משיקה שירות חדשה וייחודי אשר מאפשר להוסיף לתיקים האישיים שלכם את ראשי התיבות של שמכם/ן. רעיון נחמד ומדליק במיוחד שמשנה כל תיק והופך אותו לייחודי .
למי זה מתאים ? לכל מי שחפצה נפשה [או נפשו] בתיק מיוחד שנושא את ראשי תיבות של שמה כאשר האותיות מגיעות במגוון גוונים וטקסטורות שונות שהופכות כל תיק יד/נסיעות/גב לתיק שכולו שלכן.לטסים ולנוסעים המתמידים הדבר יכול להוות דרך קלה ומדליקה לזיהוי המזוודות רק קחו בחשבון שאם יש מישהו שידלק על התיק שלכם ....חבל.
דוגמאות יפות אפשר לראות על רנה זלווגר וקייט וינסלט שמתהדרות בתיקי פראדה עם ראשי התיבות של שמן. בחירות נאות יש לומר !


האותיות הן בסגנון Cheer Leaders אמריקאי במיוחד [אל תשאלו אותי למה , אין לי מושג] אבל בהחלט מוסיפות חן לתיק שחור פשוט או לכל תיק שהוא.

והרי לכן כמה דוגמאות מעניינות :





ואם אתן רוצות לבחון את אופציות האותיות שיכולות להרכיב את שמותיכן , הרי לכן האופציות שהן חלק ממבחר רחב מאוד של אותיות :



אהבתן ? יופי [הנה אני הולכת להוריד לכן את החיוך] . מחיר כל תיק מתחיל מ-540$ , מחיר כל אות היא 30$ ויש לכן אופציה לבחור 2 אותיות בלבד.

התיקים האלו מצטרפים לתחום ה-Personalization בפראדה שהחל דווקא במשקפי שמש ייחודים , מתפרקים , שבאמצעות טכנולוגיה ייחודית מתאפשר לכם לחרוט את ראשי התיבות שלכן ולהוסיף אפילו קישוט [ YAY] . התענוג הזה יעלה 365$ למסגרת בלבד ....גימיק חביב ביותר למי שמרגיש נורא רכושני כלפי החפצים שלו.


ואני אומרת שבמחירים האלו , נציג פראדה צריך לבוא אליי באופן אישי ולהודות לי על הקנייה :) .

6 תגובות:

  1. מסכימה עם המשפט הסופי והמסכם שלך.
    נחמד ותו לא.
    יש חנות בנתניה שמוכרת שמונצ'ס כאלה שתופרים או מגהצים על בד, אפשר לקנות שם, פחות מ 10 ש"ח לפריט ולעשות לבד בבית.
    דוגרי, יצא יותר יפה, יותר מבחר ולא יעלה כ"כ הרבה.
    ויסלחו לי אנשי השיווק והמכירות של פראדה.
    לא, לא נפלתי.

    השבמחק
  2. :-D הרגת אותי עם השמונצעס , זה מזכיר לי את הטלאים שבשנות השמונים ההורים שלי היו מגהצים לנו על הבגדים [וידוי: הדבורה מאיה] . גימיק חביב ותו לא.

    השבמחק
  3. כשיהיו אותיות בעברית נדבר!

    השבמחק
  4. בתור מי שלובשת חולצה שחורה צמודה כמעט כל יום (גם כי נגמרו לי הבגדים ואני לא אוהבת לקנות כאלה) באמת לא מפריע לי להוסיף איזו נקודת צבע!

    היתה לי גופיה מהממת שהיה לה סיכה כזאת (במקום תפורה ומחוברת עם סיכה). גזרתי בעדינות את החיבור וכל פעם לפני כביסה-מיבש הייתי מורידה אותה ומחזירה אחרי.
    החולצה הזאת שרדה לא מעט זמן (כמה שנים לדעתי) אז שיום אחד, ככה קרה, שכחתי!
    והסיכה פשוט התפוררה לחתיכות קטנות :(

    החולצה לא היתה נראית אותו הדבר אחרי זה. סתם שחורה שחורה אחת (וכאמור, יש לי מספיק כאלה). אז נכנסתי לחנות הזאת וקניתי דובדבן, אמא גיהצה אותו על והנה חולצה מתוקה שאני מקבלת עליה מחמאות!

    השבמחק
  5. Efrat - כן הא? ממש :-P

    Meital - אני רואה בכל מיני מקומות או בחנויות של תופרות כאלו תגים לגיהוץ וזה לפעמים באמת משדרג.
    מה שכן , התיקים של רנה זלווגר וקייט וינסלט ממש מדליקים.

    השבמחק
  6. אני חושבת שהתיקים שלהם מגניבים כי הם עליהם..
    אם הייתי רואה אותן על סתם מישהי ברחוב לא הייתי מתלהבת בכלל...

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן