יום ראשון, 27 במרץ 2011

סקירת בזק #2

גם הפעם בפינתנו "סקירת בזק" אני מביאה לפניכם את המוצרים שבדקתי החודש , חלקם חדשים יותר וחלקם פחות אבל  כולם ללא יוצא מן הכלל מעניינים ונכנסים לשגרת הטיפוח היומיומית שלנו .

Shell we ?




1.  La Roch Posay Effaclaer H - סדרה להשבת הלחות ולהרגעת עור פנים שמן. סדרת אפקלאר משיקה 2 מוצרים חדשים המיועדים לטיפול משלים בעור פנים שמן - קרם לחות וקצף לניקוי עמוק ולהרגעת העור. מוצרי אפקלאר מכילים פורמולה ייחודית של רכיבים פעילים לטיפול בעור שמן/נטייה לאקנה , מרגיעים אדמומיות ומשיבים לחות.
אני התנסיתי בקרם הפנים לעור שמן. על קרם הפנים הזה יש לי לומר אך ורק דברים טובים , הוא פשוט יוצא מן הכלל. העור שלי אינו שמם אמנם אלא מעורב אבל הוא כן שמנוני קלות באזור הטי [מצח, אף ,סנטר] , לאחר ניקוי הפנים מרחתי את קרם ומה יש לי לומר ?
הריח שלו מצוין , מגיע אף הוא בשפופרת קטנה וצריך ממש מעט ממנו על מנת למרוח על הפנים. תוך שניות העור מרגיש מאוד מאוד נעים ומשיי והתחושה כ"כ טובה שתתקשו להסיר את הידיים שלכן מהפנים. תענוג. הקרם נספג במהירות ומותיר את העור במראה מאט למספר שעות אך כמו בכל קרם , אין מה לעשות , עור הפנים חזר להבריק מעט אבל הרגיש מצוין , מלוחח ונהדר.

$$ - 115 ש"ח ל-40 מ"ל . המחיר די סביר כיון שאין צורך בהמון חומר ושנית השפופרת קטנטנה ונכנסת בקלות לכל תיק , יתרון גדול בעיניי.

ציון הבולשת - 5 מתוך 5 ! אהבתי עד מאוד [ובכלל אני מאוהבת במוצרי לה רוש פוזה באופן כללי אז ...] . את מוצרי לה רוש פוזה ניתן למצוא בבתי המרקחת הפרטיים בלבד. ברחבי הארץ.





2. Garnier Mineral ActiveDry - גרנייה יוצאת לשוק עם אריזה חדשה לדאודורנט הרול און שלה ולדאודורנט הספריי ומגוונת בניחוחות חדשים . סדרת המינרל אקטיב דריי מבטיחה 48 שעות של הגנה , העור נושם והתחושה יבשה באופן מיידי.
בסדרה זו 6 מוצרים ב-3 ניחוחות :Heat, Sport Stress/ Anti white marks / Intense Freshness הרכיב המרכזי בסדרה הזו הוא ה- Mineralite , מינרל וולקני , נספג היטב בעור והופך אותו נעים ורך למגע.

אני ניסיתי את הסדרה התכולה [גם את הספריי וגם את הרול און] Anti white marks שאינו מותיר סימנים לבנים על העור או הבגדים ואהבתי מאוד . את עיצוב אריזת הרול און אהבתי פחות כי האריזה הישנה והעגלגלה יותר מצאה חן בעיניי אבל שוין, שיהיה. גם הרול און וגם הספריי מריחים נפלא , מתייבשים במהירות שיא ומאוד נוחים לשימוש. הרול און מתאים מאוד לנשיאה בתיק [הספריי קצת פחות מפאת גדלו] . לא יכולתי לבדוק 48 שעות של הגנה מכיון שקורה ואני מתקלחת פעם ביום רחמנא ליצלן אז היה לי קצת קשה לבדוק את ההבטחה הזו .....  :-P

ציון הבולשת - מבחינתי הסדרה מקבלת ציון 4 מתוך 5 כי היא נחמדה עד מאוד .

$ - מחיר רגיל לצרכן 24.99 ש"ח [ספריי ורול] ובחודש מרץ תמצאו את הדאו' הללו במחיר מיוחד של 16.99 ש"ח .




3. Vichy Aqulia Thermal - עסקינן בקרם לחוץ לעור חסר לחות [Light] ולעור חסר לחות מאוד [Rich] .בוישי מבטיחים עד פי 4 לחות בזכות המים הטרמליים ממעיינות וישי המועשרים במינרלים נדירים. הבקבוק מגיע כפי שרואים בתמונה במעין בקבוקון דק , לחיץ . נתתי את הקרם לחברתי א' שהתלוננה על יובש נוראי בפנים ולהלן מסקנותיה : א' השתמשה קודם לכן בקרם של חברה אחרת ומאוד אהבה אותו אך לכשהסתיים נתתי לה את קרם הפנים הזה לניסיון. א' טענה שהקרם מריח מצוין , הבקבוקון הלחיץ מאפשר שליטה על כמות החומר וסטריליות והקרם נעים מאוד על הפנים ונספג היטב . מה שכן , כמות הלחות לא הספיקה לה והיא הרגישה שהקרם לא מלחח מספיק והיובש חזר לפנים שלה במהרה. ההרגשה היתה שזה קרם שמותאם לקיץ מעצם היותו דק ולא מורגש . בסה"כ היא אהבה את המוצר אבל היתה מעדיפה לחות מוגברת עם קרם "עבה יותר".

$$ - המחיר סביר , 120 ש"ח ל-40 מ"ל .את מוצרי וישי ניתן למצוא בבתי מרקחת פרטיים בלבד.

ציון הבולשת - הקרם הזה קיבל ממנה ציון 3 מתוך 5 כיון שלא עמד בהבטחות של לחות מוגברת אבל כן עמד בשאר הקריטריונים שהיו חשובים לה בקרם פנים.



4. Revlon Top Speed Nail polish - לק חדש מבית רבלון שמתייבש תוך 60 שניות למי שממהרות ביננו ולמי שקצב החיים שלה לא מותיר לה ברירה והיא חייבת טיפוח זריז במחיר של ייבוש מהיר . ובכן , חשפתי ציפורניים וניגשתי לניסוי. הלק שניסיתי היה Violet , סגול בהיר ומעט שימרי , גוון מקסים. מרחתי , המתנתי ואחרי 60 שניות ...הלק טרם התייבש . הוא לא היה רטוב ממש אבל גם לא היה יבש לחלוטין כפי שהבטיחו. מצד אחד , אני לא מכירה לק בגוונים שלא מתייבש שלא באמצעות מייבש לק או מכשיר ייבוש חשמלי , מצד שני , קצת חבל להבטיח משהו שלא ניתן לעמוד בו. מה שמכפר על 60 השניות הוא מבחר הגוונים המקסים ואיכות הפורמולה המצויינת .

$$ - 46 ש"ח ללק [לפני מבצעים] . ניתן להשיג ברשתות הפארם , המשביר , H&O ובפרפומריות נבחרות.

ציון הבולשת - הלק קיבל אצלי 4  מתוך 5 בגלל הפורמולה הטובה ומגוון צבעים לא רע וגם בגלל העיצוב הנחמד של הידית  הכסופה שקצת שובר "שגרה" של  סדרות בקבוקים עם ידית שחורה רגילה ולא מעניינת. נקודה אחת הלכה לאיבוד אי שם בדרך ולו רק בגלל ההבטחה לייבוש מוחלט שלא קוימה...חבל.



זהו להפעם , רשמו לפניכם את ההערות וההארות ! שיהיה לכולנו שבוע מופלא ,





14 תגובות:

  1. לא הייתי נותנת ללק ולא ציון 1 למרות שאני חובבת רבלון הן בשל הגוונים הקלסיים, המריחה הטובה והעמידות כי אם היחוד שלו = הובטח מהירות 60 שניות ליבוש ולא קויים - מה הועילו חכמים בתקנתם, הרי היינו קונות את הגוון ואת הלק בשל היופי והעמידות, למשוך בהבטחות שווא - לא יפה

    השבמחק
  2. Efrat - תראי יש לי גם לק של רימל שהוא נחשב לטופ ספיד ואמור להתייבש ב-60 שניות אבל הוא אחד הלקים הכי אהובים עליי וממש לא בגלל הייחוד שלו. אני לא מייחסת חשיבות ל"טריקים" של המוצרים אלא לאיכות שלהם ואני חושבת שדווקא איכות הלקים של רבלון מצויינת , הטריק פחות מעניין אותי באופן אישי .
    וכן , אין ספק שהנושא הזה מדובר בהבטחת שווא וחבל.

    השבמחק
  3. מזמן רוצה לנסות את La Roch Posay Effaclaer H הבנתי שזו חברת בת של לוריאל אבל קו יותר מקצועי

    השבמחק
  4. ברגע של משבר שלא היה משהו אחר, רכשתי את הדאודורנט רול און מהסידרה הקודמת.הוא מצוין! לא יודעת אם אנסה את המוצרים האלה (ניסויים בבע"ח...)..

    הלקים של רבלון אחר מצוינים, אבל לרוב המבחר שלהם פשוט מזעזע.. אולי הפעם יהיה קצת גיוון עם הסידרה החדשה? נקווה.. נקווה שהגיוון הזה גם יגיע לארץ. לדעתי (כרגיל) מתמחרים אותם הרבה יותר מידי גבוה בסופר פארם, אבל בשביל זה יש מבצעים.. חבל שרוב המבצעים הם 1+1 ואני מתקשה למצוא יותר מ 1 שאני אוהבת.. :/
    לגבי הייבוש, כן, ממש לא הפתעה שלא מתייבשב 60 שניות.. מילא..

    השבמחק
  5. Ksyu - ממליצה בחום רב על המוצרים של לה רוש פוזה [הריח שלהם מטריף] הם מוצרים מעולים ובאיכות מאוד מאוד גבוהה . לא יודעת לגבי האם מדובר על חברת בת של לוריאל [אוכל לבדוק לך אם תרצי] אבל זה בהחלט קו מקצועי וטיפולי יותר לעור ולכן נמכר בבתי מרקחת פרטיים כמו עוד מותגים ייעודיים ומקצועיים יותר.

    Meital - לארץ יגיעו 8 גוונים. חיפוש שערכתי מוצא שקיימים בכלל יותר מ-30 גוונים בסדרה הזו. כרגיל אנחנו נשארים אי שם מאחור בישראל ומקבלים מגוון מצומצם אבל אפשר להבין את זה , מדינה קטנה כנראה ועניין של היצע וביקוש. התמחור לא זול בכלל יחסית לחברת דראגסטור ממוצעת שהמחירים שלה בחו"ל מאוד זולים אבל מצד שני הלקים שלהם מאוד טובים כך ש1+1 זה נראה לי הוגן כמבצע [וכן...גם אני מתקשה למצוא את האחד הנוסף כשאין ממש מבחר היסטרי] .
    ולגבי הייבוש...בואי נגיד שלא הופתעתי ;)

    השבמחק
  6. אז זהו, שאם מגיעים רק 8 גוונים, נראה לי ששוב במבצע 1+1 נתקשה למצוא שניים :/
    בניגוד למוצרים אחרים, אי אפשר או נראה לי לא נורמלי, לחזור יום אחרי ולהחזיר אחד (שגם ככה לא רצינו.. :P)

    בכל מקרה, לא רואה "קולקציות" חדשות שלהם בבלוגיספרה וגם אין לי מושג מאיפה להזמין, מה שמשאיר חברה מצוינת שלא אמורה להיות יקרה, אי שם מאחור.
    חבל..

    השבמחק
  7. מאוד אוהבת את המוצרים של ווישי

    השבמחק
  8. שקלתי פעם אם לנסות את הדיאודורנט של גרנייה, אני מניחה שקצת פחדתי שהוא לא עומד בהבטחות ;) אבל אני אתן לא צ'אנס.

    אני ממש מתלהבת מלקים שמתייבשים מהר. לא תמיד יש לי זמן למרוח, וגם אם מייבש לק זה לוקח יותר זמן ממה שהייתי רוצה. לניוואה יש סדרה כזו שאכן מתייבשת מאוד מאוד מהר (לא מדדתי עם סטופר, אבל עניין של דקה עד שלוש). היא פשוט מכוערת להפליא :/
    ראיתי גם פרסומים לקולקציה מכובדת כזו של סאלי הנסן, שאני מתה לנסות.
    אחלה פוסט, תודה על הסקירות :)

    השבמחק
  9. Meital - מסכימה איתך. המבחר המצומצם לפעמים מוריד את החשק לקנות כי זה הופך את לפעמים ללא משתלם. דברי איתי לגבי קניה ברשת ;)

    מרינה- גם אני , אבל קרם הפנים הזה אולי טוב לקיץ כי הוא דקיק לפי מיטב הבנתי אבל לחורף כמלחח הוא לא הספיק לנסיינית שלי.שאר מוצרי וישי מעולים בעיני.

    אלטר אגו - לתת צ'אנס תמיד כדאי , מקסימום נופלים . אני פחות אוהבת את ניוואה וחייבת להודות שאת סאלי הנסן עוד יותר בכל מה שקשור ללקים אבל פה ושם יש יציאות יפות בחברות הללו.
    שמחה שאהבת :)

    השבמחק
  10. ניסיתי את VICHY הזה (דוגמית) וגם לי הוא הרגיש עדין מידי ולא מספיק מלחח. מה שכן אולי אתן לו עוד צ'אנס בקיץ.

    עדיף שרבלון יתמקדו יותר במוצרי איפור שלהם כי בזה הם מצליחים טוב. הלקים שלהם לא אטרקטיביים בשבילי (גם אם היו מתייבשים אחרי 30 שניות :)

    השבמחק
  11. Edenable - וישי לקיץ יהיה מצוין , כקרם לחות חורפי הוא לא מתאים .
    לגבי רבלון , מסכימה איתך . יש להם מוצרי איפור מצויינים אבל גם הלקים שלהם לא רעים בכלל...צריך לפשפש היטב ויש להם מגוון לא רע בארץ.

    השבמחק
  12. היכן קונים לאקים של סאלי האנסן, ניסיתי בפארמים ואין.

    השבמחק
  13. אנונימית-בכל ניו פארם או המשביר לצרכן את יכולה למצוא.

    השבמחק
  14. Your post has сonfiгmed necessary tο me personally.

    ӏt’s very educationаl аnd you really are clearly reаlly
    educated in this arеa. Υou have got opened up
    our eуes for you to dіfferent thoughts about this kind of topic using intrіquing,
    notable and sound written content.

    Αlso visit my website; buy ativan online
    Have a look at my blog - buy ativan

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן