יום רביעי, 30 במרץ 2011

Black Hole Sun


אוטוטו הקיץ כבר כאן ואיתו השמש הקופחת על ראשינו החביבים והיפים. בתור בחורה צעירה [לא שהיום אני זקנה , LOL] היה יותר "כיף" אצלנו בין החבר'ה "להשתזרף", ז"א להשתזף עד רמת כוויות דרגה 5 , שחום יותר , כהה יותר=יפה יותר   , זה מה שהיה אז.... היום ממרומי סוף שנות ה-20 שלי [ליתר דיוק 29 אבל "סוף שנות ה-20" נשמע צעיר יותר] אני מבינה שחשיפה לשמש , מעבר לכך שהיא מסוכנת , גורמת לנזקים בעור הפנים והגוף ובכלל מזקינה אותנו לא מעט .

נזקי העור העיקריים הם כתמי פיגמנטציה , במיוחד אלו שנשארו אחרי לידה או אחרי חשיפה ממושכת והנזקים הקלילים יותר אצלי למשל הם נמשים שהם חלק בלתי נפרד ממני אבל קשה לי להשלים איתם.

קמטים [מה לעשות]  הם גם חלק מהעניין , וזה כמובן גם שקלול של גנטיקה טובה וחשיפה ישירה לשמש .אני בטוחה שאף אחת מאיתנו לא מתעלפת לאור מחזה של קמט קטן בעיניים אבל אם אפשרי למנוע עד לגיל שהקמטים שלנו הורווחו ביושר אז למה לא להתחיל כבר עכשיו ?

אז מה חשוב לנו לדעת לפני שבוחרים קרם עם מקדם הגנה לפנים או לגוף ?

SPF - שלושת האותיות הללו הן קיצור של Sun Protector Factor , מה שאומר שזה המדד ליכולת של התכשיר שבידינו לעכב את חשיפת העור לשמש , למנוע "שריפה" של העור , אדמומיות וכיו"ב .

באיזה SPF לבחור ?

אם אתן בהירות כמוני ההמלצה היא להשתמש במקדמי הגנה 30 ומעלה , אם אתן ממש בהירות ועורכן נשרף מאוד בקלות ולא משתזף היטב , ההמלצה היא לקחת מקדם הגנה בין 40-100 . אלו מאיתנו בנות המזל שעורן אינו כהה מאוד אך שזוף במידה תוכלנה להסתפק ב-SPF 15 - 40 והכהות ביותר יכולות להסתפק ב-15 .

מה עם שמנים לשיזוף ?

לא לא לא ו....לא! בתקופה של האימהות שלנו ככל שהיית שזוף וכהה יותר כך היית יפה יותר [אולי בעיני עצמך] . ים ובילויים היו חלק בלתי נפקד משנות ה-70 והשמש "תרמה" רבות לזיקנה שנחתה בבוקר בהיר אחד על הורינו היפים  [וההיפים]. 
והיישר משנות ה-70 לשנות ה-2000 ....לצערי צפיתי לפני מספר שנים בתופעה איומה של מספר בנות באילת שהחליטו לקחת שמן תינוקות ולמרוח את גופן הל-ב-ן ביותר ולתת לשמש לעשות את שלה . אחרי 3 שעות בשמש ישירה ובתצורת שניצל , הן בילו את שאר החופשה שלהן מרוחות ביוגורט ונראו כמו צ'יפס אחד גדול ושרוף. לא חבל ? את השמן גבירותיי , השארנה לטיגון הדברים הטעימים באמת . ו....אתן לא נכללות בקטגוריה.



בחברות הקוסמטיקה והטיפוח השונות , קיים מבחר לא רע של קרמי הגנה לפנים ולגוף נגד השמש אבל לא תמיד כולם מתאימים לכל אחת ולכן החלטתי לסקור עבורכן את מקדמי ההגנה לפנים ולגוף שנמצאים ברשותי וכמובן לכל אחד הפלוסים והמינוסים שלו. בנוסף , אסקור עוד כמה מוצרים בעלי SPF שיכולים להתאים 

אני רוצה לסייג ולומר שאלו הקרמים שאני מצאתי כמתאימים *לי* ולכן אני מציעה לפני קנייה פשוט לבדוק מה מתאים לכל אחת מכן באופן אישי ולהתאים כמובן לפי סוג העור את רמת ה-SPF שבתכשיר שלכן.

איקי דביקי ....



הקרם הראשון שרכשתי כשהתעשתתי היה קרם ההגנה מבית לנקום . מדובר על קרם הגנה לפנים עם SPF 50 בשם
Soleil DNAGuard. קניתי אותו במבצע שהיה באותו הזמן בסופר פארם [בעקבות כמה המלצות חמות ברשת] והוא עלה לי אם זכרוני לא בוגד בי , בסביבות מאה שקלים . אצתי רצתי הביתה מאושרת , אוחזת בידי את הלנקום האהוב שלי .
לצערי , גיליתי שמדובר בקרם הגנה דביק , מבריק , מעצבן ובעיקר מחצ'קן [אותי] . אני יודעת שיש איזו סברה שככל שהמספר גבוה יותר כך יותר "עבה" הקרם אבל מדובר בשמועה בלבד . הוא שימש אותי מספר פעמים מועט ואח"כ נזנח לאנחות על השידה וחיכה לעוד קיץ שאולי אזכור לו חסד נעורים. Well , לא קרה. 
ללנקום יש מוצרים מעולים  בכל הנוגע לאיפור וגם לטיפוח אבל לצערי מוצרי ההגנה מהשמש לא נכנסים לקטגוריה הזו . 



הטוען לכתר 




אחרי שהקרם של לנקום נזנח , תרתי אחר תחליף ראוי שגם יענה על שלל ציפיות : "דק" למרות המספר הגבוה , לא מבריק , נספג היטב ולא דביק ובעיקר לא מחצ'קן ולא דורש התעסקויות ושטיפות ידיים מיותרות אחרי כל מריחה. רצה הגורל [Ye Right....] ונקלעתי לקניון רמת אביב בזמן סייל מצוין בחנות של לאוקסיטן האהובה עליי , בין המוצרים שהנחתי את ידיי עליהם , הומלץ לי על ידי המוכרת המקסימה בחנות מקדם ההגנה הזה .

מדובר על תחליב הגנה  SPF 40 מסדרת השקד-תפוח המומלצת [ממליצה בחום בהזדמנות זו גם על קרם הפנים והפילינג האגדי מאותה סדרה] . זהו תחליב דקיק ונוזלי במיוחד , לא מורגש על הפנים , לא מלבין את הפנים כמו גוויה ,לא דביק ...מה אומר ומה אגיד? חלום שהתגשם ! לחלום הזה נוספה משאבה מצויינת לשליטה על החומר ובקבוק מזכוכית [כן , של הביוקר! : ע"ע ג'ק'י מנחם] - סטייל בהתגלמותו.

אני חייבת לומר שמספיקה לחיצה קטנה מאוד וכל הפנים מכוסות היטב . זה אחד התחליבים עם מקדמי ההגנה הטובים ביותר שהשתמשתי בהם עד כה . התחושה על הפנים שלי היתה מאוד מאוד נעימה , המראה שהתקבל היה מאט ואפילו המייקאפ שמרחתי מעל נראה מצוין. אם כבר קיץ ואם כבר להשקיע במוצר טוב - זה מבחינתי הטוען לכתר.

המחיר לא זול ללא מבצעים והסיכוי למבצע כמו המבצע שבו אני קניתי הוא אחד ל.... אבל אין ספק שהמוצר הזה שווה את ההשקעה. עפ"י אתר האינטרנט של לאוקסיטן ישראל , מחיר המוצר הוא 200 ש"ח ל-30 מ"ל [אני קניתי ב-100 ש"ח] .

הנסיך  לבית וישי 




קרם פנים נוסף עם מקדם הגנה שמבחינתי עומד באותה קטגוריה מצויינת של לאוקסיטן הוא קרם הפנים עם מקדם ההגנה של חברת Vichy המצויינת [גילוי נאות : את הקרם קיבלתי להתנסות מהחברה] - Vichy Capital Soleil. 

אם המוצר של לאוקסיטן היה המלך , אני מכתירה בכיף גדול את הקרם של וישי כנסיך. גם פה נבחנו מספר קריטריונים כמו אלו שצוינו למעלה ולשמחתי המסקנות היו מעולות. ראשית , לקרם הזה יש ריח קוקוס נעים שעושה לי דה ז'ה וו לחופשות ים משפחתיות מפעם. לא יודעת מה בריח הזה זורק אותי אחורה אבל מה זה משנה בעצם ? הריח עדיין טוב :) .

הקרם לא עבה מדי ולא דק מדי , נספג מצוין , מלחח היטב את העור ואף הוא בעל SPF50 . התכשיר הזה לשמחתי היה די קליל , לא דביק , לא שומני .המינוס היחידי היה מעט הברק שהוא מותיר אחריו אבל עם זה אפשר להסתדר [מפלאי המייקאפ יו נואו... ] . פלוס גדול עוד יותר שמכפר על המינוס הקטנטן של הברק הוא שהתכשיר הזה מתאים לכל סוגי העור ובפרט לעור שמן ולעור רגיש . 

ניסיתי מעליו איפור מלא כי ידעתי שאני הולכת להתהלך לי בשמש והתוצאה היתה מעולה! הוא לא היה מעיק , בכלל אפילו לא מורגש ולעניין הברק [שאצלי היה מגיע עם או בלי התכשיר הזה או כל תכשיר אחר] אני ממליצה פשוט לפדר  את הפנים למראה מאט אחיד וזה הכל. 

המחיר של הקרם הזה גם הוא לא זול במיוחד אבל לדעתי יש בהחלט תמורה למחיר שלו [מחירו ל-50 מ"ל 144 ש"ח ול-30 מ"ל 99 ש"ח]  . חוץ מהמוצר הזה תוכלו למצוא בוישי הקיץ גם קרם הגנה לעור רגיש 50 מ"ל-144 ש"ח] , תחליב הגנה [ , 40 מ"ל -144 ש"ח] קרם הגנה לגוף  [100 מ"ל -134 ש"ח] , תרסיס הגנה לגוף ולפנים לילדים 200 מ"ל-169 ש"ח] וכן תחליב הגנה לגוף ולפנים לילדים [100 מ"ל-134 ש"ח] . כל המוצרים שצויינו כאן מכילים SPF50 .


MakeUp and the city 




למתאפרות בינינו שרוצות בכל זאת לא להרגיש מחוייבות למקדמי הגנה כפי שהם , אני ממליצה על הפריימר של M.A.C  שמכיל גם SPF 50 כך שהוא גם מכין את הפנים למייקאפ וגם מכיל מקדם הגנה גבוה ובכך יכול להשתלב היטב עם אלו בינינו שאוהבות להתאפר וחייבות פתרון יצירתי. הפריימר של מאק הוא נעים , נותן מיד תחושה חלקה ומכין את הפנים היטב לאיפור . מוצר איכותי ומצוין .



מוצר נוסף מבית M.A.C שמתאים מאוד לקיץ ומיועד לשפתיים דווקא [וגם מכיל SPF15 ] הוא הליפ קונדישנר .
מדובר על שפתון  לחות וטיפוח בקופסית - מאוד מלחח , מגיע בגוונים או שקוף ולאוהבות הנוחות , ניתן להשיגו גם במיכל ליפסטיק. מדובר על מוצר מטפח אבל הוא יכול לשמש כמוצר יומיומי טבעי . אני רכשתי את שלי בחו"ל ויש לי את גוון Petting pink  המקסים ואחד נוסף מקולקציית "הלו קיטי" [שעד היום טרם נגעתי בו וכבר עברו שנתיים.....] בגוון Pink Fish . את Petting Pink אני אוהבת במיוחד כי הוא ורדרד שקוף , מאוד נעים , אני מורחת אותו עם מברשת קטנה לשפתיים שאני זורקת בתיק וזה הכל . מוצר מושלם לטיפוח השפתיים ובו זמנית לשמירה על לוק מאופר אך טבעי .

גופי הוא מבצרי 






וכמובן שלא נפקיר את גופינו לשמש . בשנה שעברה גיליתי את ספריי התחליב של ד"ר פישר SPF45 לספורטאים  . Well , אני לא ספורטאית דגולה וגם לא קרובה לזה ,  אבל התחליב הזה שמגיע במיכל ספריי מ-צ-ו-י-ן! הוא נמרח היטב , לא דביק ומכסה בהשפרצה קצרה חלקים גדולים בגוף וזה מעולה. הריח נעים וידידותי במיוחד לספורטאים [וגם לאלו שלא] ואני מצאתי אותו מאוד יעיל נגד השמש. החיסרון היחיד הוא הגודל שלו שלא מאפשר לסחוב אותו בתיק לחידוש בעת הצורך וחבל. מחירו בשנה שעברה היה 99 ש"ח לפני מבצעים ואני מניחה שלקראת הקיץ ובטח בחגים ובטירוף הקניות אפשר יהיה למצוא אותו במחיר זול יותר. כמובן שיש גם את מקדמי ההגנה הרגילים והמוכרים כמו Pizz Buin שנחשבים מעולים , אולטרסול המוכר הישן והטוב וכהנה אבל אחרי שניסיתי את כולם אני חושבת שזה הטוב ביותר עבורי  וגם הטוב ביותר מבין חבריו התרסיסים האחרים שלא מיועדים לספורטאים ולכן אני ממליצה עליו מאוד.

הערה: לאחר פשפוש באתר של ד"ר פישר , מצאתי שהספריי הזה קיים גם כספריי שקוף [SPF43] ולא רק כספריי תחליב , מה שגורם לי א. ללכת לקנות כי אני מעדיפה שקוף וב.לשמוח שזה לא מלכלך אף אחת [התחליב לחלוטין לא מלכלך] .

זהו להפעם My Little Sunshines , שימרו על עצמכן מהשמש , היו חכמות בשמש והכי חשוב....... שיזוף בריא הוא שיזוף יפה רצוי שהשיזוף יהיה שיזוף בריא , אל תתנו לעצמכן להראות כמו צימוק בבגרותכן , LOL . ונסיים בקליפ ממחיש ! :-D




שלכן ,







18 תגובות:

  1. דרך אגב, ל-Sleek יש דיופ כמעט זהה לקונדישינר לשפתיים של מאק, גם עם SPF וצבע ורדרד יפה וטבעי (יש עוד כמה גוונים). המיכל זהה והוא עולה גרושים באיביי.

    השבמחק
  2. פוסט נהדר וחשוב ביותר !

    את הליפ קונדישנר ואת מקדם ההגנה של לאוקסיטן
    מאד מעניין אותי לנסות.

    תודה על ההמלצות
    הכנסת אותי לאווירת קיץ.. כיף =)

    השבמחק
  3. לובה - אני שומעת של Sleek כבר המון זמן וקוראת עליהם המון בבלוגיספירה. הם עושים משלוחים לארץ ?

    mayane - תודה מתוקה! :) ממליצה בחום רב לנסות את שלל המוצרים שהמלצתי עליהם. אני מניחה שכל אחת תתאים לעצמה את מה שטוב לעור שלה ולדרישות שלה אבל אין ספק שהם מצויינים.

    השבמחק
  4. תודה רבה על המידע!
    אני די בהירה, ולכן מקפידה להשתמש ב SPF30+
    בקיץ שעבר הסתובבתי עם SPF45-50 (תלוי במוצר) והיה סבבי, אפילו יצאתי יותר בהירה מאשר הייתי בחורף :D
    בכל מקרה, השנה אבדוק אם ה SPF33 של דר' פישר עושה את העובדה. כי אם כן, אני לא רואה סיבה לחזור ל SPF45-50 שסתם כבד לי על העור, בטח שבקיץ (יש בזה משהו פרדוקסלי לא? קרם כבד לקיץ וקל לחורף?!)

    הזדעזעתי לשמוע על הבנות הלבנבנות שהשתזפו עם שמן. מבחינתי שמן נועד לטיגון בלבד. טוב נו, עכשיו אני יודעת שיש גם שמן גוף לתוספת לחות :P

    מזל שסייגת וכתבת שהמוצרים מתאימים לך, הרי אין לדעת כמה כסף ומתנות את מקבלת מכל החברות האלה ;)

    שאלה לגבי קרם הגנה של לאוקסיטן, הוא יכול להחליף את קרם הפנים או שצריך להוסיף לו עוד קרם פנים כי באמת שאי לי כוח לכל ההתמרחויות האלה, בטח שבקיץ.. מחפשת 2in1 - קרם פנים עם SPF.
    200 ש"ח נשמע הרבה, אבל אם הוא יחזיק לי את הקיץ הישראלי אולי אפשר להתמודד :P
    לגבי המוצר של וישיי, אני מבינה שהוא גם אמור להיות 2in1 כמו שאני אוהבת. רק שטרם החלטתי אם זה "בסדר" לרכוש אותו. וישיי אומנם לא עושים ניסויים אבל הם שייכים ללוריאל.. מתה על השטויות האלה. :/

    על הפריימר של מאק שמעתי רק דברים רעים (בעיקר שמחצ'קן לאללה!) ובכל זאת, רכשתי את המוצר הזה, וסיימתי משהו כמו 3 בקבוקונים כאלה.
    לא חיצ'קן, עשה את העבודה לגמרי וכפי שציינתי מעלה, יצאתי אחרי הקיץ יותר בהירה משהייתי בחורף.. אממה, דיברנו על זה, עוד שכבה שאין לי כוח לשים, בטח אם אני משתמשת גם ככה בקולורסטיי (ולפני זה בדאבל וור). בשביל מי ובשביל מה להוסיף עוד פריימר עם כזה מייקאפ??
    חבל, דווקא חיבבתי אותו מאוד..

    לא ידעתי שיש ליפ-קונדישינר שלא בקופסית זכוכית מזעזעת... אולי אפילו אנסה, למרות שבגדול אני לא ממש מתה על קונספט ה"גלוס" או משהו דביק שאליו נדבק השיער ואז נמרח על כל הפרצוף בפסים מאוד לא חינניים..

    אה, גם אני רכשתי שנה שעברה את התרסיס לספורטאים, ואני אפילו מקווה להיות חצי ספורטאית בקיץ הקרוב חחח
    אני מאוד מחבבת אותו, אבל מה שכן, באופן כללי לא מתה על קרמי הגנה והריח שלהם מה שאומר שקשה לי לזכור לשים אותם בבוקר, וכפי שאמרת, לא בדיוק לנשיאה בתיק. אלא אם כן אני מוציאה את כל תחולת התיק (בעיקר המגה-ארנק והקינדל) ושמה רק אותו.. יכול להיות פרקטי נגד השמש אבל לא נגד נזקי החיים ;)
    מעניין שיש גם בשקוף, אולי ידגם, עוד נראה מה נשאר מהתחליב שיש בבית..

    והרשתי לי לסגור ולומר שיזוף יפה הוא "לא שיזוף"!!!
    תסתכלי טוב טוב על ג'סיקה (הלא היא דבורה אן וול) ותגידי לי שיש יפה יותר מלבן-לבן על לבן.
    http://sookiestackhouse.com/wp-content/uploads/2011/03/deborah-ann-woll-jessica-from-true-blood-tyler-sh-26401-1249274683-19.jpg
    למרות שאני מודה, לא מקנאה בה במציאת מייקאפ ;)

    השבמחק
  5. שיו עכשיו קלטתי את אורך המגילה!!

    השבמחק
  6. Meital - תנשמי עמוק - Here goes!

    קודם כל אני שמחה שאת אוהבת את ההסתייגויות שלי , מדהים שיש מוצרים שאני קונה בעצמי הא? :-P [קצת ציניות לא הרגה אף אחד].
    אז ככה :

    התחליב של לאוקסיטן מצוין , הוא תחליב לחות עם SPF40 ולכן הוא משמש גם כלחות ואין צורך למרוח מעל [בטח לא בחודשי הקיץ החמים] .אני יכולה להגיד לך שיש לי אותו משנה שעברה ועוד לא סיימתי רבע. הוא תחליב ממש ממש נוזלי ולכן הוא מכסה יפה את הפנים וצריך להוציא מעט ממנו. יש לו משאבה נוחה מאוד אבל בקבוקון זכוכית ואין לו כיסוי כך שקחי בחשבון שניא בתיק זה גם לא.

    וישי מוצלח מבחינתי באותה מידה כמו זה של לאוקסיטן והם גם לא רחוקים במחיר. ההבדל הוא במרקם טיפה יותר עבה לוישי וריחות שונים. אני אישית ממש אוהבת את הריח של לאוקסיטן כי אני מאוהבת בכל סדרת התפוח לבנדר . מצד שני , אוהבות הריחות המתקתקים יאהבו את הריח של וישי [הולכת אגב לקנות מהסדרה הזו לקטנצ'יק שלי] .
    לגבי אם וישי עורכים ניסויים בבע"ח או לא-אין לי שמץ של מושג ...

    לגבי הפריימר של מאק הוא באמת מאוד מוצלח ולכן המלצתי עליו אבל כן, יש בנות שהוא לא מתאים להן ולכן כדאי לנסות קודם ולבקש דוגמית הביתה או להתמרח ולהסתובב איתו. אני לא יודעת כמה הוא עולה בארץ כי את השניים שלי קניתי בחו"ל אז אשמח אם תגידי לי מה המחיר ואעדכן בפוסט לטובת הקוראות האחרות.

    את הליפ קונדישנר ניתן להשיג במיכל ליפסטיק , אני יודעת שיש כאלו שמתות על האריזה כמו שהיא ויש כאלו שלא. את כנראה משתייכת לזן השני :)

    אגב - לגבי תוקף קרמי הגנה . יש אומרים שאחרי שנה אין יעילות לתכשירים. נשמע לי קצת מוזר אם התכשיר ישב בארון חשוך אבל סתם שתדעי. אני הולכת לחדש לעצמי תרסיס חדש והפעם בשקוף.מוצר מאוד מוצלח ואני מאוד אוהבת.תרסיסים יותר נוחים. אני מקווה שמישהו מד"ר פישר יקרא פה [כן בסדר] ואולי יחליט גם להוציא איזשהו תרסיס מוקטן נישא.

    ולסיום : דברה אן וול הורסת את הבריאות עם הג'ינג'ון הזה!

    השבמחק
  7. הציניות לא הורגת, אבל הטפשות (של אחרות חסרות ראש) אכן הורג!!

    לגבי המוצר של לאוקסיטן, אני אבדוק אותו, אולי אפילו אגיע פיזית לחנות (לא דרך סטרוברי) מה את יודעת! חחח
    אין לי מה לקחת אותו בתיק כי אין לי מה לחדש על מייקאפ בכיסוי מלא.. קרם לגוף כמובן שזה משהו אחר..

    העניין עם וישיי דומה לעניין של פרינגלס, תלמה, בודי שופ וכו'. כל החברות האלה לא עושות ניסויים (לתת פרינגלס לכלב לא נחשב ;)) אבל שייכות לקונצרנים שכן..

    אעדיף לרכוש את לאוקסיטן אם הם דומים למחיר בגלל עניין הניסויים בכל זאת..

    המחיר של הפריימר של מאק הוא סביב ה 159 ש"ח. אני חושבת שהייתה עליה קטנה במחירים, משהו מינורי, שקלים בודדים.

    לכי תדעי, אולי קוראים אצלך. לא אתפלא אם יש תפקיד כזה, בדיוק בשביל חיפוש נסייניות פוטנציאליות.

    אבדוק את התוקף על הבקבוק ספריי. מעניין לדעת. וקצת הזוי באמת שהתוקף כ"כ קצר..
    אני חושבת שאפשר לדעת גם ממבחן התוצאה, יום אחד שמים, מתהלכים בשמש (לא אומרת שבכוונה יושבים ב 13 בצהרים על חוף הים למרות שנראה לי אידיאלי לנוח אחרי האוכל מול רחש הגלים והבריזה..) ואז בודקים מה העניינים בערב..

    הורסת את הבריאות בצורה הכי חיובית שיש! בלי קמטוטים, בלי כוויות, בלי נמשים..

    השבמחק
  8. תודה רבה על הפוסט החשוב!
    לפני כשבועיים נכנסתי לסופר פארם ושאלתי אם יש קרמי הגנה לקיץ, הדיילת הסתכלה עלי כאילו נפלתי מהירח, אח"כ דיילת אחרת אמרה "אולי במעבר ההוא יש קצת שאריות משנה שעברה..."
    אני בהחלט הולכת לבדוק את הספריי של ד"ר פישר ואת הקרם של וישי.
    לובה- תוכלי לתת לינק? המוצר היחיד שמצאתי באיביי הוא בצבע כתום זוהר :/

    השבמחק
  9. פוסט נהדר וחשוב! בהחלט אשתמש בו לקראת הקיץ.
    תודה על הטיפים

    השבמחק
  10. Meital- חן חן :) ואכן ממליצה תמיד לקנות מוצרים כאלו אחרי בדיקה אישית ולא על "עיוור". כל אחד יקנה מה שמתאים לו , אני רק ממליצה מניסיוני.

    Sandy - הקית טרם התחיל רשמית וגם אני לא ראיתי שמשווקים קרמי הגנה עדיין בפארמים. רצוי להסתכל על תוקף המוצר בכל מקרה. והנה הלינק לאתר של Sleek שאגב כן עושים משלוחים לישראל ובמחיר די טוב אפילו : http://www.sleekmakeup.com/EN/index.aspx

    נועה - שמחה שאהבת את הפוסט . בכיף!

    השבמחק
  11. מתנצלת על התשובה המאוחרת, את ה-Sleek שלי הזמנתי דרך Ebay.co.uk, המשלוחים שם זולים מאוד, לא יודעת אם המבחר גדול כמו באתר עצמו. מה הזמנת בסופו של דבר?

    השבמחק
  12. לא הבנתי את הציניות פה שעפה פה..,
    אולי יותר טוב, בזמן האחרון נראה שיש לבעלות בלוגים התעסקות אחת בלבד
    וזה להשמיץ אחת את השנייה, איזה רשעות!
    אנחנו הרי לא מפגרות ויודעות שיש מוצרים שניתנים בחינם,
    האם תפקידך זה לפתוח את העיניים לשאר הקוראות?

    השבמחק
  13. אנונימית, אני זאת ש"התחילה".
    היה פוסט "זעם" של בלוגרית מסוימת שהאשימה את נשות הבלוגיספרה שמסקרות מוצרים בכתיבת ביקורות חיוביות על מוצרים שהם קיבלו במתנה ועוד כמה האשמות.

    אני חושבת, כמוך, שאנחנו מספיק אינטליגנטיות לדעת אם מי שאנחנו קוראים "מסבנת" אותנו עם הסבון החדש שקיבלה במתנה או אם היא כותבת את תחושותיה האמיתיות..

    השבמחק
  14. כנראה שאיני מספיק מעורבת בתעשיית הבלוגים, לא ידעתי שנכתב בלוג כזה...
    חחחח

    השבמחק
  15. בינינו, לא פספסת כלום :)
    כל אחת צריכה לקרוא איפה שהיא נהנית לקרוא ולא איפה שהיא סובלת ;)

    השבמחק
  16. תודה על הסקירה, נושא חשוב מאוד!
    אני שוקלת לנסות את הקרם פנים של וישי שהמלצת עליו, כי בקיץ שעבר הייתי עם קרם לחות + קרם הגנה של קליניק (CITY BLOCK) ועל זה מייק אפ. כמו שמיטל כותבת - יותר מידי שכבות. המחיר נשמע לי סביר, במיוחד שהמוצר הזה משלב בתוכו גם קרם לחות וגם מקדם הגנה.
    עוד לא החלטתי איזה קרם או ספרי הגנה לגוף אני הולכת לקנות. שונאת את התחושה הזאת וגם את הריח.

    השבמחק
  17. אנונימית-הציניות היא ביני לבין מיטל ולחלוטין בהומור. וכמו שהיא אמרה , כל אחד יקרא איפה שהוא רוצה ואת מי שהוא רוצה . זה לא אמור להיות הכרח , זה אמור להיות כיף. אני סומכת על הקוראות שלי שהן אינטילגנטיות ונבונות , להבין מי מעתיקה קומוניקט [מידע יחסי ציבור] כפי שהוא ומהללת בגבולות חסרות פרופורציה מוצרים ומי לא. אני נהנית לכתוב על מוצרים טובים. כתיבה על מוצרים גרועים , רעים וכו' הם בזבוז זמן המקלדת שלי שאני יכולה לעשות איתו דברים טובים.
    אין לי שום כוונה להשמיץ בלוגריות אחרות מהסיבה הפשוטה...שזה פשוט לא מעניין אותי. הבלוג הוא תחביב כיפי בעיניי , ביום שזה יפסיק להיות מהנה , אני אפסיק לכתוב. אין לי שום עניין להכנס לביצה ירקרקה של קנאת בלוגרית X בבלוגרית Y . זה לא רק לא מוערך בעיניי , זה אינפנטילי.

    בזה אסגור את הנאום חוצב הלהבות הזה ואת הדיון.

    השבמחק
  18. edenable- בהחלט נושא חשוב שצריך לעורר בו מודעות. לא רציתי לכתוב על התוצאות היותר חמורות של חשיפה לשמש כמו סרטן העור וכו' אבל אני חושבת שיש מספיק אנשים שמבינים לבדם .
    דווקא אני ממליצה לך לבחון באמת את וישי ואת לאוקסיטן. מבחינת איפור: לדעתי יותר נוח למי שממש סובלת בקיץ לקחת את תחליב הלחות של לאוקסיטן. וישי לא "דק" במרקם שלו אבל גם לא כבד ועבה והוא מרגיש די נעים.
    לגבי ספריי , מכיון שלספורטאים יש צורך להגיר את הזיעה שלהם החוצה ומכיון שרוב התחליבים הרגילים "חוסמים" את העור , הסדרה הזו של הספורטאים שהיא מלכתחילה ייעודית לנושא הזה מאוד נוחה , נעימה וקלילה. בין אם תבחרי בתחליב או בספריי השקוף אני חושבת שזו אחלה של סדרה למישהי כמוך שלא אוהבת ולא נעימה לה ההרגשה על הגוף או הריח [מאוד נעים].

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן