יום רביעי, 2 במרץ 2011

סקירת בזק!



Beep Beep לכולם !

החלטתי שמדי פעם יעלה פוסט שיקרא "סקירת בזק" ובו אסקור במספר משפטים מוצרים שנחתו לידיי ואהבתי/לא אהבתי. כך , אוכל לסקר מספר מוצרים בבת אחת לנוחיות כולם. זה כמובן לא אומר שאפסיק לסקר מוצרים באופן פרטני [בודאי שאמשיך]  אבל הסקירות הללו יהיו קצרות וזריזות ולרוב יחשפו למוצרים חדשים שטרם הכרנו.

והפעם על הסכין :



1. Glam Slam -זוג לקים  בשת"פ של סרינה וויליאמס ו-OPI 
שיתוף הפעולה שעליו כתבתי כאן קורם עור וגידים והופך לזוג לקים המשלימים אחד את השני , האחד  בצבע זהב ירקרק מנצנץ [שמזכיר צבע של כדור טניס עם קריצה] והשני שחור נסדק AKA Shatter  . ראיתי המון שילובים של זוג הלקים הללו ברשת והם נורא יפים יחד , כל היופי בנסדקים הוא שלא צריכה להיות לכן יד מדוייקת במיוחד , מריחה אחת והלק פשוט נסדק תוך שניות. להשלמת הלוק כמובן ממליצה להשתמש בטופ קואט גלוסי במיוחד . כרגע הטרנד הזה מאוד אופנתי ובכל בלוג ובכמה תצוגות אופנה מככבים הלקים הנסדקים יותר מתמיד. יפה או לא? עניין של טעם אישי.
אם כבר , אהבתי את צמד הלקים השני שהוציאה סרינה וויליאמס  בגווני כסף ו-Shatter לבן .

$$$ - 59 ש"ח לבקבוק לק ברשת נייל סטודיו.

ציון הבולשת : **** ארבעה כוכבים על הסטייל , הגוון הלא שגרתי והנסדק האיכותי !



2. סבון פנים ג'ל סבו-מדיס מבית חברת קאמדיס 
האמת ? הייתי סופר סקפטית לגבי המוצר הזה ודי דחיתי את הקץ להשתמש בו. באחת משגרות המקלחת שלי אמרתי לעצמי " נו , what the hell ...." ואני חייבת לומר שהמקלחת הזו כבר לא היתה אותה מקלחת.
מדובר על מוצר מצוין שהוא חלק מסדרת מוצרים רחבה להקלה על סבוריאה של עור הפנים והקרקפת. אמנם אין לי סבוריאה אבל יש לי עור רגיש שלאחרונה מפציעים בו כמה פצעונים , החלטתי לנסות . אני משתמשת בסבון הזה בכל יום במקלחת ויש שיפור עצום במראה העור . הריח שלו די נעים , המרקם קצת מוזר , ירוק ונוזלי אבל הוא עושה את העבודה.
לשימור : האיכות . לשיפור : החזות. האריזה לא היתה כל כך מזמינה אבל זה די נפוץ במוצרים דרמו קוסמטיים [ולא ברור לי למה] .

$ - 59.90 ש"ח ל-125 מ"ל ברשתות ניו פארם , עדן טבע מרקט , אורגניק מרקט , טבע קסטל , אניס ובתי מרקחת פרטיים.

ציון הבולשת: *** שלושה כוכבים +1/2 . חבל שמוצר מצוין לא יבלוט בגלל אריזה כה משמימה.



3. קרם רגליים מרכך של  חברת אבנובה 
קרם רגליים של חברת אבנובה קוסמטיקה טבעית מרמת הגולן מועשר בתמציות פירות מרמת הגולן כגון : רימונים , דובדבנים , פירות יער וענבים. האמת היא שקניתי את הקרם הזה עוד בטרם שלחו לי אותו להתנסות ואהבתי אותו מאוד , המרקם הנעים והלא שמנוני , נספג היטב , הריח הנעים - בדיוק כל מה שאני מחפשת בקרם רגליים . אין לי יותר מדי דרישות , רק שיהיה נעים , זמין וזול. בעדן טבע מרקט קיבלתי אותו ב-10 ש"ח בגלל שקניתי מעל סכום מסויים אבל גם ביום יום הוא לא יקר בכלל והכמות שלו מאוד גדולה . חברה שלי שקיבלה ממני את הקרם הנוסף שהיה לי  אהבה אותו מאוד אף היא .

$ - 25 ש"ח , להשיג בעדן טבע מרקט , ניו פארם ובבתי מרקחת נבחרים.

ציון הבולשת : **** ארבעה כוכבים. ולמה רק ארבעה ? כי המוצר מצוין ועיצוב האריזה פשוט מיושן ,מזויע וחבל....



4. סופטקר , שמפו ותחליב רחצה לתינוקות מבית נקה 7
השקה מחודשת לשמפו אל-דמע ותחליבי הרחצה של נקה 7 . אני בטוחה שאין משפחה בישראל שלא מכירה את הניחוח של סבון התינוקות של נקה 7 , הריח כ"כ נעים ונוסטלגי שגם אם מעולם לא השתמשתם בו , סביר להניח שהרחתם אותו מתישהו ואיפשהו . גם לבן הפרטי שלי אני מחליפה מוצרי טיפוח [סבון ושמפו] ואני מאוהבת מאז ומעולם בנקה 7 ובמוצריה כך שהבחירה בשמפו וסבון שלהם לאמבטיה המשפחתית היא די טבעית מבחינתי. מיותר לציין שאני חוטאת בשימוש בסבון שלו מדי פעם בגלל הריח המעולה.

$ - מוצר שמתאים לכל כיס ותמיד תמצאו עליו מבצעים . ועכשיו בשל ההשקה המחודשת , תוכלו למצוא את המוצרים במחיר של 2 ב-25 ש"ח [במקום 50]  ומוצר יחיד ב-13 ש"ח [במקום 25 ש"ח] .

ציון הבולשת: ***** דוז פואה ! חמישה כוכבים לסופטקר של נקה 7 כי אין תחליף למוצר טוב וותיק.הריח , הרכות והבקבוקים הענקיים שנותנים ללא כל ספק תמורה מלאה בעד המחיר.



5. סרום Repairwear Laser Focus Wrinkle & UV Damage Corrector מבית קליניק
מכיון שאינני מתאימה לקטגוריה בשביל לבחון את הסרום , העברתי אותו לאמי [למרות שכתוב שהוא מיועד לכל סוגי העור ולכל הגילאים] .מדובר על סרום נגד הזדקנות עם נוסחא ייחודית לפעולה ביום ובלילה לצמצום מראה הקמטים והקמטוטים ולתיקון וסיוע נזקי שמש [קרינת UV] , עם תוצאות הדומות לטיפול לייזר דרמטולוגי. עד כאן התיאור המפוצץ.
אני באופן אישי מאוד אוהבת את המוצרים של קליניק ובאמתחתי רבים מהם. גם את עיצוב המוצר הזה אהבתי מאוד , נראה מעין בקבוקון זכוכית עם פיפטה [טפטפת] שמשווה לבקבוק מראה "רפואי" , אלגנטי ונקי . אמי אומרת שהמוצר מאוד נעים על הפנים ונותן תחושה נעימה אבל ימים יגידו באשר לתוצאות .

$$$$  - תענוג לא זול במיוחד , 435 ש"ח ל-30 מ"ל .

*לא דירגתי את המוצר מכיון שהוא מצריך שימוש ארוך טווח על מנת לראות תוצאות*



מקרא:
$-זול
$$-סביר
$$$-יקר
$$$$-יקר מאוד

8 תגובות:

  1. קליניק מעולים!!!

    השבמחק
  2. תגידי איפה אפשר למצוא את הסרום הזה של קליניק<?

    השבמחק
  3. צפניה ענת - מסכימה איתך , קליניק חברה מצויינת ואני מאוד אוהבת את שלל המוצרים שלהם.

    מיכל - בכל פארם שבו יש סטנד של קליניק תוכלי למצוא את הסרום ואת שאר המוצרים של קליניק.

    השבמחק
  4. השטרים הם לא כוס התה שלי.. מי שנהנית מהם - אשריה :)

    הסבון פנים נשמע מעניין. אשקול את העניין אם אעבור ברשת בריאות. גם אני לאחרונה סובלת קצת מעור הפנים :/
    גם קרם הרגליים נראה לי מעניין, עוד אזור שסובל אצלי לאחרונה.. הייתי שמה את האצבע המאשימה על הכלור.. מילא, נראה אם אגיע לעדן..

    אצלי נקה 7 קבוע בנגזרת השמפו ותחליב רחצה. כל פעם אני מגוונת לי בריח אחר. תענוג!

    טרם הגעתי לשלב שבו אני משתמשת בסרומים מתקנים למיניהם. אבל תמיד טוב לדעת :)

    השבמחק
  5. יש לי את הסרינה הירקרק מוזהב, השני הלבן אין אותו בנייל סטודיו נכון לעכשיו.

    השבמחק
  6. Meital - השאטרים הם כמובן עניין של טעם. סבון הפנים באמת הצלחה רבה באופן יחסי למוצר לא מוכר.
    שמחה ליידע תמיד בדברים חדשים :)

    danra - אני יודעת שאין את הערכה הזו של סרינה בארץ [יש עוד ערכה אפילו עם כסוף וסגול] , פשוט ציינתי שהיא יפה יותר :)
    ומפה נאחל לסרינה וויליאמס החלמה מהירה !

    השבמחק
  7. תגידי איפה אפשר למצוא את הסרום הזה של קליניק<?

    השבמחק
  8. קליניק מעולים!!!

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן