יום שישי, 4 במרץ 2011

פנים חדשות לקרליין


כבר כתבתי פה לא פעם ולא פעמיים שקרליין במגמת שינוי תדמית ושאני צופה לה עתיד ורוד ויפה ולא טעיתי. אחרי המון זמן שלקרליין היתה תדמית זקנה ומשמימה , היא הופכת את עורה ומקבלת Boost קל ומשב רוח רענן וצעיר מקבל את פנינו .
ניכר שהיתה המון מחשבה והשקעה מאחורי שינוי המיתוג וכי בקרליין הבינו שלא עוד אריזות כעורות , גוונים מחרידים וסטנדים בפארמים שאינם קורצים להגיע אליהם . מעכשיו קרליין הופכת צעירה , אסתטית , איכותית וטרנדית ואפשר לראות זאת החל משינוי הלוגו וכלה בעמדות המקסימות והחדשות בפארמים השונים.



עם הרעננות המתחדשת , הושקו גם מוצרים חדשים בשלל גוונים ואריזות משגעות וניכר כי העבודה טרם הסתיימה אבל בהחלט תענוג לעיניים. בין המוצרים החדשים שקרליין משיקה תוכלו למצוא את המסקרה החדשה "אניגמה" פרי פיתוח של קרליין ומאפר הבית עומר אסף ואת הקונסילר [המדהים!] בטוש .



אניגמה - המסקרה והתעלומה!

מהאריזה של אניגמה קשה להתעלם , אחרי שנים של אריזה כחולה וכעורה ומסקרה גושית ולא איכותית , מוחלפת "הקשישה" בצעירה , אופנתית , כמעט סקסית , שעונה על כל הצרכים של המייקאפיסטית הממוצעת.

אריזת הקרטון של אניגמה שופכת אור על מה שמחכה לנו בפנים - תעלומה אמיתית , אריזת הקרטון היתה מאוד לטעמי -  לבנה , כיתוב שחור וממש סירבתי להשליך אותה לפח כמו שקורה לי לעיתים קרובות כשאני רואה אריזת קרטון מדליקה למוצר. קליק! נפתחה אריזת הקרטון ונגלתה לעיניי : "אניגמה" . האריזה של אנגימה שבתה את ליבי מהדקה הראשונה , בקבוקון א-סימטרי שחור , כיתוב מינימליסטי וידית כסופה ונוחה - שיק! . אניגמה [עברנו לשם פרטי כי אנחנו כבר יותר מחברות וסתם לקרוא לה "מסקרה" יהיה רשמי מדי]  מגיעה בשלושה גוונים מקסימים : שחור-שחור , כחול-שחור , חום שחור [היה חסר לי ירוק וחציל אבל תמיד יש למה לצפות] והדובדבן שבקצפת היא המברשת , מברשת פטנט ייחודית ודו צדדית אשר מצידה האחד מגדירה את קו הריסים ומצידה השני מעבדה ומאריכה אותם.



ניסיתי את המסקרה  בשלל הגוונים אבל אהבתי בעיקר את גוון הכחול-שחור שהיה המסקרן ביותר בעיניי, אני יכולה לומר שמאוד אהבתי את התוצאה על הריסים שלי . מדובר בגוון לא בולט מדי על שחורות הריסים כמוני , אבל הוא בהחלט מקסים ונוכח-נפקד באור יום . המברשת מצויינת והפטנט שלה נפלא. אני יכולה לומר שהחלק הצר יותר במברשת היה לי מאוד נוח לשימוש בריסים התחתונים שאני תמיד מזניחה כי המברשות של רוב המסקרות מאוד רחבות ואימתניות . המריחה היתה מדוייקת , נעימה ויצרה מראה עדין , מודגש ויפה והייתי מאוד מאוד מרוצה . תענוג למצוא מוצר באיכות כזו ויש לנו בהחלט במה להתגאות - איכותה לא נופלת מאף חברת יוקרה .



קונסילר בטוש - מטשטש ומלטש

מוצר חדש נוסף שהושק הוא הקונסילר בטוש - מדובר על קונסילר מדהים , לא פחות , שמזכיר מאוד את טוש האקלה הכ"כ מפורסם של איב סאן לורן [כמובן , לא דומה במחיר ;) ] .
בכל הקשור לקונסילרים אני סקפטית בד"כ כי אני לא כ"כ אוהבת אותם , הם מעצבנים אותי , לא נוחים לשימוש , מצריכים מברשת נפרדת , החומר לא תמיד נמרח היטב ובסופו של יום הם יושבים מיותמים במגירה , אבל הקונסילר הזה הוא האהבה החדשה שלי והוא מבחינתי כרגע ה-מוצר .




מדובר על קונסילר עם פטנט : סיבוב אחד של המיכל השקוף והחומר יוצא ישירות באמצע הטוש למברשת שאיתה ניתן להשתמש , למרוח ולטשטש. הכמות של החומר מצויינת ומדודה ולא מצריכה סיבוב נוסף [לפחות לא על הפנים שלי] , מה שיוצר מוצר חסכוני במיוחד . בקרליין השיקו שני גוונים : Vanilla לבהירות העור ו-Caramel לכהות העור . הגוון של הקונסילר היה מדוייק  לגוון העור שלי [בהיר] וכיסה היטב  ובצורה מושלמת כתמי פיגמנטציה ואפילו פצעונים שהיה צורך לטשטש. גם סביב העיניים הוא נמרח מצוין ונתן הארה יפה ומראה אחיד וניכר כי מדובר במוצר שהוא די "לחותי" ועדין שמיועד לאיזור עדין כמו איזור העיניים ולא מייבש כלל.
האריזה שקופה , פלסטית וסופר נוחה והמברשת נעימה מאוד על הפנים. סוף סוף מוצר שעונה על כל הדרישות שלי בשליש מחיר ובאיכות מעולה. שאפו , שאפו , שאפו!

**הערה : המצחיק הוא שכשהשתחרר החומר בקונסילר , הרגשתי ריח לימוני עדין. אני לא יודעת אם זו אני או הדמיון שלי אבל אם אכן הריח לימוני , הוא נעים ובהחלט מוסיף ** .





המלצה חמה נוספת


עפרונות העיניים של קרליין שנמרחים כמו חמאה ומגיעים בשלל גוונים משגעים. אצלי מככבים גווני כחול נייבי משגע וסגול חציל מעושן והשבוע כשביקרתי במקרה בסטנד החדש קרליין באחד הפארמים [מזל שיש איך להעביר את התור לבית המרקחת] , גם סימנתי לעצמי ירוק זית וירוק כהה מבריקים ומשגעים. בתור פריקית של עפרונות עיניים אני מאוהבת בהם קשות !


ולשאלת השאלות - כמה כמה כמה ?

מסקרת אניגמה נמכרת כעת במחיר השקה שווה במיוחד , 59.99 ש"ח במקום 109.99 ש"ח ואילו את הקונסילר ושלל מוצרי קרליין תוכלו למצוא בפארמים השונים ב-40% הנחה [מחירו המלא של הקונסילר 104.99 ש"ח] . המחירים נוחים ושווים לכל כיס ונותנים תמורה הולמת למחיר ובאיכות גבוהה מאוד .

לסיכום

מרענן , סקסי , צעיר ורענן .... לא יכולה לחכות להמשך . Thumbs Up For Careline!


20 comments:

  1. מקסים
    תודה

    השבמחק
  2. אנונימית - בכיף , שמחה שנהנית.

    השבמחק
  3. קראתי הכל בשקיקה :).
    הטיובה שיקית ומעניינת לעומת המסקרות קודמות שלהם (נדמה לי שהיתה לי פעם אחת כסופה). כרגע לא חסר לי מסקרות, אבל נשמע כמו משהו ששווה ניסיון. חבל שצריך לקנות אותן על עיוור כי מסוכן לנסות בפארם, אבל זה כבר סיפור אחר.
    האריזה החצי-שקופה של הקונסילר מזכירה לי גלוסים עם אותו פטנט שמוציא חומר למברשת. יש לי אחד של סטילה, ולא אהבתי את זה כל כך בגלוס. לא פוסלת כמובן את הפטנט עבור קונסילר, ביחוד אחרי המילים החמות שלך.
    אה ובקשר לעפרונות, תיאורי הגוונים שלך עשו את שלהם... האם יש להם מספר? הם מהסוג הלא מתחדד? בקיצור איך אפשר לזהות אותם מבין עוד סדרות שאני מניחה שיש לקרליין? :)
    (מצטערת על החפירה ;)

    השבמחק
  4. LipGlossit יקרה שלי :) - המסקרה לחלוטין שווה ניסיון ואחרי שעבדתי איתה לפי ההוראות קיבלתי לוק ריסים מתנפנף ומדהים , בפעם הבאה שחסרה לך מסקרה , אני אומרת לך לכי על זה בעיניים עצומות! גם אני לא אוהבת טסטרים בפארם ולא מנסה , חבל שאין אפליקטורים חד פעמיים גם בפארמים כמו במאק למשל שאפשר להכניס , לנסות ולזרוק.הרבה יותר הגייני.

    הקונסילר מצוין והמברשת שלו מאוד נעימה , אני אוהבת אותו בעיקר בגלל הגוון המדוייק שלא תמיד אני מצליחה למצוא במקומות אחרים כי אני בהירה וצהבהבה.

    לגבי עפרונות העיניים - לי יש 114 שנקרא Steel ואת 110 שנקרא Iris , העפרונות שחורים , קצה תחתון עם גוון העיפרון [ומעליו מספר ושם הגוון] ומכסה אפור . אם אצליח עוד היום, אצלם לך תמונה ואוסיף לפוסט. העפרונות אגב מתחדדים , אני לא אוהבת את אלו ללא חידוד.

    השבמחק
  5. תודה אחת גדולה

    השבמחק
  6. אנונימית - בכיף גדול :)

    השבמחק
  7. כל הכבוד להם על שינוי המיתוג!
    אין ספק שהם משיקים לאחרונה מוצרים מוצלחים!

    מאוד אהבתי את העיצוב של אניגמה.
    אולי אנסה אותה כשתגמר הדיורשואו שלי. עוד נראה..

    לגבי הקונסילר, מה זה באת לי בזמן!! הקונסילר שלי כבר ממש מגמגם ואני תוהה אם ללכת עכשיו או בעוד כמה ימים, שבוע, שבועיים (:P) למאק לקנות לי את הקבוע שלי.
    הנה הזדמנות לנסות מוצר חדש!! ככל הנראה ירכש עוד היום!

    השבמחק
  8. Meital - אין לתאר את השינוי המבורך. אני באמת מאמינה שיש פה משהו טוב שהיתה לו תדמית לא טובה אבל זה בהחלט משמח שעובדים כדי להשיג תוצאה טובה.
    אני לא יכולה להסביר לך כמה מדהימה האניגמה ואיזה ריסים מדהימים היא יוצרת. אם כבר , את חייבת לנסות גם אותה בדרכך לקונסילר.
    הקונסילר מצוין , חובה! [אני עד עכשיו השתמשתי בזה של בועז שטיין ולא התחברתי אבל זה יותר עדין ונוזלי במידה שאפשר לשחק איתו .
    ספרי לי מה דעתך :))

    השבמחק
  9. בסוף לא רכשתי היום כי לא הייתי בקרבת סופר פארם, מילא, יהיה השבוע כי אני מפחדת שבוקר אחד אוציא את המברשת של הסלקט מויסטרקאבר ולא יהיה מספיק חומר...

    ארכוש גם את המסקרה, יאללה, מה יכול להיות :) אבל לא כרגע. אני מחזיקה רק מסקרה אחת פתוחה בכל פעם. למרות שיש לי גם כחולה שטכנית אני לא ממש משתמשת בה.

    השבמחק
  10. לפחות את מסודרת ולא כמוני שמשתמשת בחמש מסקרות בעת ובעונה אחת :-P אני איומה בדברים האלה.

    השבמחק
  11. כפי שנאמר במקבילית המוחות - "התחלתי ולכן אסיים" :P

    אני אשת עקרונות את יודעת :)

    השבמחק
  12. קניתי את המסקרה! היא פשוט מעולה!!!
    לא ציפיתי... גם ממש קל לעבוד איתה אפילו שיש 2 שלבים, תוך דקה שתי העיינים כבר היו מושלמות
    לדעתי היא לא דרמטית מידי, מתאימה מאוד ליום-יום ומפרידה את הריסים מעולה

    תודה על ההמלצה!!(:

    השבמחק
  13. אנונימית - המסקרה אכן מופלאה ונפלאה. היא מאוד לא דרמטית אלא מדגישה ומשגעת. שמחה שנהנית מההמלצה שלי , זה באמת הכי משמח אותי :)

    תודה לך.

    השבמחק
  14. בכלל לא שמתי לב אליהם עד עכשיו.
    נשמע שהקונסילר ממש מוצלח, אנסה ואעדכן.

    תודה על ההמלצה

    השבמחק
  15. נועה - ממליצה לשים לב אליהם מעכשיו , יהיו עוד המון דברים טובים :) ספרי איך התרשמת מהקונסילר כשתנסי.

    השבמחק
  16. רכשתי את הקונסילר!!
    האמת רכשתי שניים כי היה ה 1+1 וחשבתי שיהיה לי נוח גם בתיק TOGO שלי.

    בכל מקרה, החומר עצמו טוב. הגוון ונילה בדיוק הגוון שלי. והוא גם החזיק עלי כל היום.

    המברשת נורא מעצבנת. בשימוש השני כבר יצאה שערה, המברשת עצמה לא נעימה באזור של העין (דוקרת) וגם לא מורחת את החומר כמו שצריך (חזרה למריחה עם האצבעות כמו שאני עושה עם הקונסילר של מאק).

    שווה את הכסף במבצע של ה 1+1 (אנסה לראות אם אוכל להחליף/להחזיר את הנוסף), אבל לדעתי לא שווה במחיר מלא. עדיף בהרבה את של מאק שהוא נוח יותר לשימוש/תפעול ובעצם עולה פחות ממנו - 98 ש"ח.

    השבמחק
  17. Meital - מאכזב אותי לשמוע :( דווקא אני מאוד נהנית ממנו והמברשת היתה מאוד נעימה לי באיזור העין [לגבי השערה הסוררת - מעצבן לאללה] אבל אנחנו אנשים שונים עם הרגלים שונים וטעם שונה ואני תמיד מזכירה שלא מה שמתאים לי מתאים לאחרים . בכל מקרה , הוא יהיה לך שימושי מאוד בתיק ומקסימום נסי את החומר עם מברשת קונסילר טובה וזה עובד נפלא.

    השבמחק
  18. כיוון שהחומר מוצלח כמובן שאמשיך להשתמש בו!
    רק שאשים את החומר על האצבע וממנה אטשטש מתחת לעין. שזה בעצם פחות או יותר מה שהייתי עושה עם הקונסילר של מאק.
    שגם איתו אגב, לא השתמשתי באפליקטור כי לדעתי הוא לא עושה את העבודה או יותר נכון, מורח סתם המון חומר..

    השבמחק
  19. Meital- משום מה כנראה קראתי אותך לא נכון וחשבתי שלא היית מרוצה בכלל. :)
    אני משתמשת במברשת לכיסוי פגמי עור ומטשטשת גם קלות עם מברשת תחת העיניים.

    השבמחק
  20. החומר עצמו מעולה :)
    ואכן שווה את הכסף כשהוא במבצע.
    (אחרת הוא יקר יותר ממאק...)

    אבל כמו שאמרתי האפליקציה לא משהו בעיני. חבל.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן