יום ראשון, 13 במרץ 2011

ללכת עם להרגיש בלי - Clinique Superbalanced Powder Makeup SPF 15 Mineral Rich Formula



לאחרונה קיבלתי לניסיון את המייקאפ המינרלי החדש של קליניק . מודה ומתוודה שלא התחברתי [עד כה] לעניין המייקאפים המינרלים . המייקאפים הללו היו נראים לי מסוג הדברים שמטריחים יותר מדי , מלכלכים יותר מדי ובעיקר לא מכסים יותר מדי . 

אבל! ..... אין חכם כבעל ניסיון , לא ?

אז הפשלתי שרוולים והתחלתי בניסוי . אציין שלפני שפתחתי את המייקאפ , עשיתי מעבר קל באתר קליניק העולמי כדי להבין מה למען השם עושים עם זה. לא ידעתי אם משתמשים על יבש או על "רטוב" כי ישנם מוצרים שמצריכים הרטבה של המברשת.

אחרי שכמעט נואשתי , הבנתי שאין צורך לעשות שום דבר אלא שהמייקאפ הזה פשוט מתאחד עם השמנוניות הטבעית של העור ולמי שרוצה אפשר כמובן למרוח פריימר לפני או קרם פנים או את שניהם לתחושה טובה יותר .



אז מה אומרים בקליניק ?

"...פודרה זו מאזנת את העור , שומרת על מאזן הלחות בעור ותוך כדי כך שולטת בשמנוניות  לכל אורך היום , כשהיא נתונה בתוך מיכל ייחודי קומפקטי. קומפלקס של רכיבי לחות בתוך מעטפת Phytosqualane וחמאת מורומורו , משתחרר בכמות מדודה עם סיבוב המיכל ומוסיף תחושת נוחות לאיזורים יבשים בפנים עפ"י צורך . איזורים שמנוניים ומבריקים נשארים במראה מאט לכל אורך היום תודות לפורמולה עשירה במינרלים ועמידה בלחות וזיעה....למייקאפ הגנה רחבה מפני השמש עם SPF15 .
הפודרה  כיום רוויה במינרלים , בעלת הרכב מינרלי הכולל מגנזיום , סידן , אשלגן ואבץ. הפודרה נבחנה לאלרגיה  והיא 100% נטולת בושם ונטולת שומן..."



מה אומרת הבולשת ?

אתחיל מהמסקה הסופית : המייקאפ הזה נפלא!  . השתמשתי בו במשך שבועיים במהלך יום שלם כדי לבדוק אותו והוא אחד הטובים שהשתמשתי בהם. 



ראשית , המיכל מעוצב בצורה מאוד נוחה לנשיאה בתיק ומגיע עם מברשת ומראה . העיצוב מאוד "קליניקי" אופייני , מהודר וקלאסי מצד אחד ולא Too much מצד שני . הגוון בו השתמשתי הוא גוון מספר 2 [היא קיימת בארבעה גוונים 02,03,04,05 ] , צבע יחסית בהיר ונייטרלי .
סיבוב של המיכל כפי שמצוין בהוראות שחרר לי כמות של פודרה . למרות שהייתי סקפטית לגבי איכות המברשת המצורפת , החלטתי להשתמש בה כדי לבדוק את טיבה [ בקליניק אומרים כי המברשת היא אנטי-בקטריאלית ומאפשרת רמת הגיינה גבוהה ] . 

כמי שלא מחבבת מוצרים אבקתיים במיוחד ויש לי לא מעט שטמונים במגירה [לצערי מיותם במגירתי גם מייקאפ אחד מאוד יקר שנמכר לי בטעות כפודרה] , המוצר הזה הוא הפתעה מאוד נעימה. כמו שכתבתי בכותרת הפוסט הוא ממש מוצר שגורם לי "ללכת עם ולהרגיש בלי" . בגלל שהפודרה מאוד דקה היא לא מורגשת על הפנים והתחושה היתה מאוד נוחה ונעימה , המייקאפ הזה יהיה שמיש אצלי בצורה טובה מאוד בימי הקיץ החמים ובאקלים ישראלי כמו שלנו שמייקאפ נוזלי בד"כ רק מעיקה על העור .

דבר נוסף , מכיון שאני מנומשת קלות , עבדתי בשכבות קלות על מנת לראות כיסוי . אני אומר כבר עכשיו שהמייקאפ הזה אינו מתאים למי שיש לה עור בעייתי או כתמי פיגמנטציה כי הוא מאוד דק והכיסוי שלו קל-בינוני . העבודה בשכבות היתה מאוד קלה , מראה העור נראה אחיד , חלק ויפה ואהבתי את התוצאה הסופית על הפנים שלי שנראתה ממש כמו "משי".
התחושה היתה מאוד אוורירית על הפנים , לא תחושה של עור "חנוק" וזה מבחינתי יתרון מאוד גדול של המייקאפ המינרלי על מייקאפים אחרים.

החיסרון היחיד שמצאתי בו היה ההברקה שאזור ה-T שלמרות שהיצרן מבטיח מראה מאט לאורך כל היום  , אחרי כמה שעות התחלית להבריק , אמנם לא בצורה מאוד בולטת אבל באזור האף והמצח ניכרה כבר תחושת הברק . מצד שני , העמידות של המייקאפ היתה מעולה כך שזה מכפר על הברק הקליל.

כמה כמה כמה ?

המחיר לצרכן הוא 225 ש"ח ל-18 גרם. לכאורה מחיר לא זול אבל בכמות הזעירה בה משתמשים אני חושבת שהתמורה הולמת והמייקאפ הזה יכול לשמש לזמן רב . את המייקאפ ניתן להשיג בנקודות המכירה של קליניק , ברשתות הסופר פארם , ניו פארם , המשביר לצרכן , אפריל ובפרפומריות נבחרות.


לסיכום : לגזור ולשמור! 

17 תגובות:

  1. אף פעם לא ניסיתי מייק אפ מינרלי. בגדול מה שמונע ממני לנסות אחד כזה הוא החשש שאני ארגיש שזה מייבש לי את העור (בגלל שזה מוצר אבקתי).
    בעבר השתמשתי במייק אפ פודרה של קליניק ולמרות ששמתי קרם לחות מתחת - הרגשתי שהעור שלי "מתכווץ" וגם מבריק באיזור ה-T.
    לכן, נכון להיום אני מעדיפה מייק אפ נוזלי.

    השבמחק
  2. Edenable - מבינה מה את אומרת וזה גם היה החשש שלי אבל ממש לא ! הוא אפילו לא מורגש ברמה שיכולה לייבש . אני מעדיפה גם את הנוזלי וגם את המינרלי - זה נורא תלוי בסיטואציה . ליום יום ולקיץ אני חושבת שאעדיף את המינרלי . אני אפילו לא מרחתי קרם לחות מתחת בפעמים הראשונות ועדיין העור הרגיש לי מצוין ולא התייבש כמו שקורה לי לא פעם.
    כמובן שזה נורא אישי :)

    השבמחק
  3. לא התחברתי למייקאפים המינרליים האלה.
    אפילו לא יודעת לומר למה. זה לא זה.

    השבמחק
  4. danra - גם אני לא . ואני מודה שלולא קיבלתי אותו לניסיון גם לא היה עולה בדעתי לקנות משהו בסגנון אבל זו היתה חוויה חיובית ומפתיעה ביותר :)

    השבמחק
  5. מעניין מעניין..
    אני מודה, יש לי ימים שאין לי זמן וכוח להתאפר. הפתרון שלי כרגע זה פידור עם ה MSF של מאק. לא משהו, אבל נותן משהו אני משערת..
    ארשום לעצמי לבדוק את המוצר הזה. אבל לא במחירו המלא :P

    השבמחק
  6. Meital - אף פעם לא חושבת שקניתי משהו במחירו המלא . ועכשיו כשהחגים מגיעים אז אחוזי ההנחות מרקיעים שחקים אז שווה להמתין לדעתי.

    השבמחק
  7. נמתין גם נמתין :)
    נראה לי פתרון מעולה לימים "עייפים"

    השבמחק
  8. יש לי את המייק אפ הזה, לא אוהבת לקחת אותו בתיק זה בהחלת מוצר שצריך להתרגל אליו. אני משתמשת במברשת קבוקי של סיגמה התוצאה הרבה יותר טובה. אבל אם לדבר על מייק אפ מינרלי הוא לא אחד הטובים למחיר שלו

    השבמחק
  9. נראה טוב! :)
    אולי כשיגמר לי המייקאפ הנוכחי שלי אני אקנה לי את זה (בתקווה שתהיה הנחה, כי במחיר מלא אני לא חושבת שאני אקנה אותו.)

    השבמחק
  10. Ksyu- דווקא לי הוא מאוד שימושי לתיק כי הוא לא דורש איזושהי התארגנות מיוחדת וסחיבה של מברשות מייקאפ בתיק [קבוקית יש לי של מאק וזה יכול להיות אחלה רעיון אבל הייתי מרוצה בהחלט מהמברשת שצורפה] . מבחינת מחיר , המחיר לא זול אבל אני חושבת שביחס לכמות השימושים זה בסדר ולוקחת בחשבון שתמיד תמיד יש הנחות.

    Irena - שמחה שמצא חן בעינייך. מציעה ללכת ולבחון על הפנים ולהתאים גוון טרם הקניה כמו שאני חושבת שכדאי בכל מוצר , כך תוכלי גם לבדוק את המוצר בעצמך וגם לבחון את ההנחות :)

    השבמחק
  11. ניסיתי...לא אהבתי....העברתי הלאה...נישארת עם שלי.

    השבמחק
  12. מרינה - גם הניסיון חשוב :) הוא בהחלט לא מתאים לכל אחת .

    השבמחק
  13. סקירה מעולה.
    את חושבת שלעור מעורב- שמן (אזור טי שומני מאוד) הוא ישב טוב ולא יעלם אחרי כמה זמן?
    איך הוא יושב באזורים יבשים יותר (ואף עם קילופים)?
    ניסית לשים מעליו פודרה? אולי זה ימנע את ההברקה? מצד שני, אולי אבקה על אבקה יגמר ברע.
    בקיצור, יש לי המון שאלות, מקווה שתוכלי לענוות לי עליהן :P

    השבמחק
  14. מירית - שמחה שאהבת את הסקירה :)

    העור שלי מעורב , אזור הטי שלי לא מאוד שומני אבל נוטה להברקה והמייקאפ כפי שכתבתי מחזיק מספר שעות רב וכן יש הברקה לאחר מספר שעות אך ההברקה היא קלילה והעברה של המברשת עם ממש קומץ של חומר יכול לפדר את האזור ולהחזיר את העור למראה מאט.
    לדעתי על אזורים יבשים הוא לא ישב טוב כי הוא מאוד דק בכיסוי שלו ועלול להדגיש יובש אלא אם כן מדובר על יובש קל שתמרחי לפניו קרם פנים . לגבי פודרה , אפשר לעבור קלות עם פודרה אבל בגלל שהוא עצמו פודרה נראה לי שדווקא פודרה נוספת מתייתרת.

    מקווה שעניתי לך על הכל ותרגישי חופשי לשאול :)

    השבמחק
  15. לצערי- בהחלט ענית ואין מנוס אלא לנסות גם אותו P:
    אגב, יש לך מושג מה לגבי תוקף של איפור מינרלי? אני מניחה שהתוקף שלו ארוך יותר משל מוצרים נוזליים, אבל לא בטוחה אם הדין הוא אותו דין כמוצרים אבקתיים, או שבגלל שאין בו חומרים משמרים- הוא יחזיק מעמד פחות זמן...

    השבמחק
  16. מירית - לאיפור מינרלי ככל שידוע לי אין תוקף ואין חיי מדף בגלל המינרלים שבו. אם תשמרי על מוצר בצורתו המקורית והיבשה הוא ישמר לנצח או לפחות עד שתסיימי אותו :)

    השבמחק
  17. מעולה, טוב לדעת. תודה רבה :)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן