יום חמישי, 17 במרץ 2011

Coming Soon......New Nail Polish Collections

אל תגידו "לא ידעתי , לא שמעתי" כי כ-ל המידע מרוכז בפוסט הזה אז הדקו חגורות וקראו בשקיקה :) . שוטטתי המון עבורכן ודליתי מהרשת המון מידע על קולקציות חדשות שעומדות להפציע בקרוב , חלקן יפות יותר , חלקן יפות פחות אבל אין ספק שבכל אחת מהן יש עניין.





China Glaze מתעתדים להשיק באפריל הקרוב [ממש קרוב!] את קולקציית Isalnd Escape , קולקציה קיצית וצבעונית במיוחד שלטעמי תתאים גם לאביב הישראלי שכפי הנראה עומד להיות חם .


בין הגוונים תוכלו למצוא את :

Papaya Punch - כתום קרמי
108Degrees - ורוד פוקסיה גליטר
Seniorita Bonita - סגול גליטר
Blue Iguana - כחול גליטר
Cha Cha Cha - ירוק שימר
Electric Pineapple  - צהוב לימונדה קרמי


באותה נשימה ממש , מצאתי גם את קולקציית החגים העתידית של China Glaze ל-2011-2012 העונה לשם Let it Snow , קולקציית קריסמס כדת וכדין עם כל הניצנוציישן וכל האקשן. להגיד שיש פה חידוש....לצערי לא אבל כרגיל אני אומר שאין כמו מראה עיניים .
תאריך השקה : ספטמבר .

הגוונים העתידיים של הקולקציה ברובם גליטרים ושימרים כיאה לחג המולד  :



הקיציים הבאים שמשחררים תמונה של קולקציית הקיץ שלהם הם דווקא OPI בקולקציה מאוד לא אופיינית לקיץ אבל יכול להיות שתתאים לחלק מכן. הקולקציה נקראת Nice Stems והם ברובה , אם לא כולה - ורודה! צר לי על עיקום הפרצוף המשתמע מהכתיבה שלי אבל זה נורא מאכזב. הקולקציות האחרונות של OPI לא היו איזה שלאגר שמרים את הציפיות גבוה , פה ושם יכולתי למצוא לק או שניים שניתן להתחבר אליהם [גם אם בכח] אבל לזה בהחלט לא ציפיתי. כמו שנאמר - כגודל הציפייה , גודל האכזבה. נקווה שבעונות אחרות הם יככבו יותר.



אבל למה לסיים בנימה שלילית ? יש גם חיובי ! לא מזמן החליטו ב-OPI לחלק דרך דף הפייסבוק למעריצי OPI לקים במהדורה מיוחדת . המיוחדים ביניהם [מהדורה מוגבלת] שנמכרים כעת ב-TransDesign הם :



אם מצאתן בהם עניין מהרו לרכוש כיון שנשארו ספורים מהם.



המפתיעים לטובה היו דווקא ORLY עם קולקציה קיצית בעלת ארבעה גוונים בלבד שלדעתי דווקא יש להם עתיד . אני מחבבת את היציאות המעניינות של הקולקציות של ORLY . גם אם לא תמיד מחדשים , לפעמים בחלק מהקולקציות שלהם יש קריצה נחמדה וזה לא רע . הקולקציה הקיצית תקרא Pin-Up ותכלול שני גווני קרם ושני גווני גליטר.



ומכאן למותג ESSIE שממשיך לאכזב אותי בשנתיים האחרונות . אין מילים . שיעמום. מוחלט.
קולקציית הקיץ של ESSIE נקראת [שוב!] Resort . אז הפעם ההשראה של אסי ווינגרטן היא אחרת אבל השיעמום הוא אותו שיעמום עם קריצה קיצית וצבעים לא קשורים.




וכעת , נעבור לטרנד הכי חרוש עלי אדמות - לקים נסדקים! גם חברת Barry M האגלית החליטה לצאת בלקים נסדקים והם נקראים בשם הכה לא מקורי Instant nail effect [שערו בנפשיכם איך נראה הפרצוף שלי כרגע . רמז: גלגול עיניים! ].
בקולקציה 4 גווני לקים : Black Magic , Pink Fizz , Blue Print , White Frost והם חביבים ביותר . מחיר כל אחד מהלקים הוא 4 פאונד וניתן להשיגם באתר Barry M שכאמור גם שולח לישראל.



חברה נוספת שגם היא הולכת עם הזרם היא Models Own האנגלית אף היא . לקולקציה שלהם המונה [שימו לב!] 9 לקים נסדקים קוראים Smash-Up [אז מה היה לנו ? Smasher , Shatter , Crackle , גראפי-טופ הישראלי ....והיד עוד נטויה] .
הגוונים עליזים יותר ומעניינים קצת יותר . הלקים הללו טרם יצאו לשוק אבל בקרוב מאוד תוכלו לראות אותם .
בינתיים קבלו הצצה : [לחצו על התמונה להגדלה] .


ואם כבר בלקים עסקינן , אל תשכחו את ההגרלה הגדולה של הקראקלים , מהרו להירשם , עוד 3 ימים ההגרלה נסגרת !

זהו , עד כאן הסקירה ! מה הפייבוריטים שלכן ? מה אהוב יותר ומה פחות ? איזו קוקלציה לא "תלבשנה" ואיזו תככב אצלכן ?

17 תגובות:

  1. אויי איזה פוסט מהמם ! תענוג לעיניים =))

    יום מדהים יקירה ♥

    השבמחק
  2. לי כבר נמאס לקטר על קולקציות לא מקוריות אז בינתיים אני אברך על שיבתו של הקיץ. דווקא יש לי תחושה שאני הולכת לאהוב כמה לקים מאלה שהעלית...

    השבמחק
  3. צ'יינה גלייז- לא מרענן ולא מחדש אך בכל מקרה הורדוד וסגול אותי מושך. קולקציית חורף שלהם עדיין רחוקה ולא רוצה לחשוב על זה עכשיו.
    OPI- צפוי אבל בטח כולם יתלהבו. אם יהיה ברביעיה מוקטנת -אני קונה.
    אורלי- כנל צפוי אבל עם זאת מעניין
    ESSIE- כל קולקציה שיוצאת בין אביב לקיץ שלהם נקראת RESORT. יש להם 4 קולקציות בשנה קבוע: SPRING, RESORT, SUMMER, WINTER. לשם של העונה מצורפת גם שם הקולקציה בד"כ.

    השבמחק
  4. אה ויש גם קולקציה נוספת לOPI שיוצאת במאי לכבוד סרט PIRATES OF THE CARIBBEAN - שישה לקים בגוונים פסטלים.

    השבמחק
  5. פוסט מעולה!
    אהבתי את PAPAYA PUNCH של צ'איינה (מקולקציית קיץ) ואת הסגול הגליטרי של אורלי. זהו בינתיים.
    מחקה לסווטצ'ים ואז אולי יתווספו כמה לרשימה.

    השבמחק
  6. mayane - תודה יקירתי :) שמחה שאהבת.

    Vanity - אם תחשבי על זה לעומק , אין איזה עומק היסטרי שיכול להיות בקולקציות האלו. מדובר על מגוון גוונים די מוגבל. אני חושבת שדווקא הקולקציה של צ'יינה גלייז מאוד קופצנית וקיצית וזה נחמד אם כי הם לחלוטין לא הטעם שלי כי בקיץ אני מעדיפה את מגוון הורוד , כתום אדום למינהם. ברגליים זה כבר סיפור אחר - שם אין לי בעיה להשתולל :)

    marina - אסי משעממים אותי עם חוסר החידוש שלהם , זה כבר מאוס ולעוס וחבל. אסי היתה אחת החברות האהובות עליי ולאט לאט היא הפכה לחברה די "זקנה" ולא מגוונת.
    לגבי קולקציית הקאריביים כבר כתבתי בפוסט מיוחד ונפרד עליה , ראי כאן : http://haboleshet.blogspot.com/2011/02/opi-pirates-of-caribbean-collection.html

    השבמחק
  7. edenable- תודה! :) גם אני אהבתי את ה- papaya punch , יש בו משהו מדליק . ואין ספק שסווטצ'ים יקלו על המלאכה אך יכבידו על חשבון הבנק ;) .

    השבמחק
  8. ספרי לי על זה, בשבועיים האחרונים הזמנתי 5 לקים...
    חשבון הבנק שלי כנראה עוד לא קולט מה קורה לו :)))

    השבמחק
  9. פוסט כייפי, מתיר קצת ציפייה לבאות, הסגול גליטר של אורלי pin up וצ'יינה Let it snow (רחוק אז מה?) יכולים בהחלט להצטרף לאוסף שלי במקום של כבוד!!!

    השבמחק
  10. Efrat- תודה יקרה. אגב הרחוק של צ'יינה גלייז לא כזה רחוק באופן יחסי :) ולחלק מהם בהחלט יש מקום של כבוד אצלי.

    השבמחק
  11. אני חושבת שצ'יינה ואורלי הכי מרשימים אם כי אני יכולה למצוא גוונים ראויים כמעט בכל קולקצייה.
    במבט ראשון נראה לי שהגוון המיוחד ביותר זה הירוק השימרי של אורלי. לפנים!

    השבמחק
  12. הרבצת בלא מעט קולקציות!
    אתחיל ואומר שאני לא אוהבת תמונות פרומו בשביל בחינת לקים. אני אוהבת אותם כמשהו נחמד להסתכל עליו אבל לרוב לא עוזר לי בכלל בבחינת קולקציה שבאה עלינו לטובה או לרעה..

    מקולקציית Island Escape יש מצב שהסגול הגליטרי והכחול הגליטרי ידברו אלי.. :) דווקא בגלל שהם נראים יחסית בהירים.

    לגבי קולקציית החגים קשה לי לומר, כי העיגולים האלה גם אף פעם לא תורמים לי.. מה שכן, ברגע עצבים לפני כמה ימים מרחתי לק לבן על הציפורניים וגיליתי שזה די נחמד.. עכשיו אני מחפשת לבן מעניין. אולי בקולקציית החגים אמצא אותו, יש שם 2 שיש אופציה שיהיו "זה"..

    OPI גורמים לפיהוק רציני.. וזה ממישהי שקמה לפני שעתיים וחצי בקושי..
    לא הבנתי את הקטע עם שני הלקים החדשים שנמכרים דרך טרנסדיז'יין ובל מקרה, שוב פיהוק.. אח, איך נפלו גיבורים..

    גם אצל אורלי מעניין אותי איך יצא הגליטר הסגול..

    אסי אכן נוראיים, ראיתי סווצ'ים של הקולציה הזאת איפשהו - זוועת עולם!

    בבארי M החידוש בשבילי שהם שולחים לארץ (הנחתי שרוכשים אותם רק דרך איביי) אבל טרם מצאתי לק שלהם שבאמת קרץ לי.. היד עוד נטויה כמובן.
    על נסדקים אין לי מילים חיוביות אז לא אגיד כלום :)

    גם מודלס הם לקים שאני לאמכירה באופן אישי ומעולם לא התעניינתי מספיק. למרות שנראה לי שראיתי דברים מעניינים אצלם..

    השבמחק
  13. Meital - קראתי כל מילה שלך וכל מה שנותר לי לומר הוא שאת מ.הממת! :) מתה על התגובות שלך .

    השבמחק
  14. טנקס :]
    וזה עוד לפני שראית את השמלה האדומה שרכשתי לכבוד החג! אני מודה שרציתי אותה בסגול (איזו הפתעה כאן!) אבל לא התאים לי שטן בסגול. חחחח

    השבמחק
  15. אני לא אוהבת להביע דעה לפני שאני רואה לפחות 5-6 סווטצ'ים.
    אבל קשה לי להתאפק. מה קרה הקיץ?
    בתור מישהי שממש אוהבת את אסי ומוצאת בכל קולקציה את הוואו בכל פעם, גם אם זה צבע אחד... עכשיו בא לי לבכות. זה קיץ? חורפי, משעמם עד דיכאון וחוזר על עצמו.
    אופי איכזבו. אני אוהבת את סקלת הורוד על גווניו, במיוחד שלהם, אבל אני בקלות יכולה למצוא דומים שלהם מלפני שנים. שעמומון.

    בצ'יינה גלייז רק Electric Pineapple מספיק נחמד בשבילי.

    הנחמה הגדולה שלי זה כרגיל אורלי. הוורודים הקרמיים משוגעים. ובתור מישהי ששונאת גליטרים שנאת עולם, הסגול כל כך הרשים אותי שאני בוודאות קונה אותו.

    השבמחק
  16. nastya - הקיץ הזה לא עומד להיות מוצלח בקרב הלקים ככל הנראה. אני ממתינה לסווטצ'ים כדי לראות אם יש משהו מעניין ביניהם אבל באופן מפתיע אורלי היו אלו שהצליחו לעניין אותי מאוד.

    השבמחק
  17. Haboleshet - הקיץ אני פשוט אחזור לצבעים המועדפים עליי שיש לי. פשוט כל כך ציפיתי, אחרי חורף מספיק מעניין...

    מה שכן אני חובבת אורלי כבר שנים (ולא בגלל שהלקים שלה הם היחידים המחזיקים עליי מעמד יותר משלושה ימים), נכון שלא תמיד היה באזז בעונות אצלה, ובקלות אפשר לראות שיש הרבה צבעים דומים להמון חברות אחרות.
    אבל אורלי מה שנקרא יציבה טרנדית באופן מעניין. אם האחרות נכשלות באופן גורף, אצל אורלי בוודאות תמצאי נחמה. גם אם בצבע אחד =)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן