יום שלישי, 22 במרץ 2011

Dior Mitzah Palette Collection - Spring/Summer 2011



בחודש  אפריל תושק ברחבי העולם פלטת מיצה [שהיא חלק מקולקציית אביב-קיץ 2011] , ע"ש הגברת והמוזה של מעצב האופנה כריסטיאן דיור - מיצה בריקארד. מכיון שהגברת ידועה בחיבתה העזה להדפסי נמר , בדיור החליטו להשיק במיוחד לכבודה קולקציית מוגבלת וייחודית שכולה בגווני המנומר . ולשם כך התכנסנו היום.

הפלטה הזו היא מיוחדת מעצם היותה עשויה בעבודה יד וגימור בידי יד אדם . פריט אספנות שגובה גם מחיר גבוה למי שתחפוץ בו. על פי מה שנאמר ברשת , הקייס שבתוכו נחות לה פודרה/צלליות הוא קייס מוזהב והטקסטורה של הפודרה מרגישה כמשי על הפנים.


אין ספק שהפלטה הזו מאוד ייחודית ומעניינת . מי שתרצה אותה , תזכה לקבלה גם עם שני הלקים הללו בגווני : Camel ו-Ebony כחלק מהחבילה ..... אין ספק שאביבי זה אולי לא , אספני דווקא כן . חובבות דיור לדעתי יכולות לחגוג על פלטות כאלו . גווני לק שכאלו אפשר למצוא בכל מקום ובמחיר שפוי  גם אם שם המותג דיור לא מתנוסס על גבי הלק .




נעים להכיר - מיצה!



ואני מחבבת את המראה היותר עכשווי והפחות "איזה-יופי-יש-תמונה-של-מיצה-עם-פרוות-נמר-וכובע-נמר".
הבלונדה למטה במראה המיושן-עכשווי הזה פשוט הורסת!



מי שבכל זאת החליטה שהמראה הזה משובב נפש ומבחינתה אין יום שיעבור מבלי שמיצה תחיה לצידה , מוזמנת לטוס ולהשיג לה קולקציה שכזו. מחיר הקולקציה טרם פורסם אבל אפשר יהיה להשיגה בבוטיקים היוקרתיים של דיור ברחבי העולם החל מ-1 באפריל. 

25 תגובות:

  1. בדרך כל אני לא מתלהבת מעיצובים כאלה, אבל הדבר המנומר הזה פשוט הורס!
    איך שראיתי את זה עם הקולקציה התלהבתי.
    והאמת שהייתי קונה את זה הענין שבפועל אני בסוף לא משתמשת בדברים היפים האלה ומשתמשת בדברים הפרקטים. ואספנות זה לא בשבילי...
    את הלקים אפשר לגמרי לדפדף...

    השבמחק
  2. במילה אחת: מטריף! גרופית של איפור של דיור, אוהבת טויסטים של מנומר והגוונים עצמם יפים. הלקים אי אפשר להתרשם מהתמונה, אבל חומים לא מחבבת וב'ז קאמל נראה חיוור עלי.

    השבמחק
  3. ואוו! פשוט מדהים!
    ואני בדרך כלל שונאת הדפסי נמר!
    ממש ממש אהבתי הכל למעט הלקים שלא מעניינים יותר מידי...
    שורה תחתונה- מ-ה-מ-ם-!

    השבמחק
  4. danra - מסתבר שהמנומר זה הלהיט לאביב הזה [במקרה פגשו עיניי אתמול את H&M ורוב הבגדים שם הולכים לכיוון המנומר . אין ספק שמדובר על פלטה יפה אבל לא מספיק יפה בשביל להוציא עליה סכום כסף אסטרונומי שבטח יבקשו עליה. ואת הלקים לגמרי אפשר לדפדף.

    Efrat - נזכרתי שאת גרופית של דיור - אבל כגרופית היית גם קונה משהו אספני ? אני אוהבת לאסוף אבל לאסוף למגירה ללא שימוש זה קצת מבאס . מצד שני גם קולקציות של מאק הן סוג של אוסף אז אולי אנחנו בעצם אספניות ללא ידיענו. ומסכימה לגבי הלקים , כמו שאמרה דנרה למעלה- לדפדף!

    אנונימית - גם אני לא מתחברת לנמר אבל משום מה פה זה נראה ממש קלאסי. אהבתי את הדוגמנית במראה שנות ה-30 (?) . משגעת.

    השבמחק
  5. לאאאא..... זה הדבר הכי מושלם בעולם!!!

    השבמחק
  6. ממש לא כוס התה שלי...

    השבמחק
  7. מרינה - אכן מושלם. אבל כשלמות היא תשאר אי שם בחו"ל .

    סיון - :) אני רואה שיש קונצנזוס.

    ALex - שמחה שלא כולנו מסכימות , אחרת היה משעמם פה קצת :-P מנומר זה בהחלט עניין של טעם ולא תמיד זה מתחבר.

    השבמחק
  8. הורס!! אני רוצה!!

    השבמחק
  9. אנונימית - עניין פעוט של טיסה לחו"ל ... ;)

    השבמחק
  10. מילא שדיור זה תמיד סכומים הרבה מעבר לשפוי, הפריט הספציפי הזה זה רק לקנות, לשים במגרה ולבהות בו מדי פעם.
    מה הטעם לקנות משהו שיעלה בערך כמו חצי מדמי שכירות לחודש ולא להשתמש בו?
    הלקים משעממים ברמות.

    השבמחק
  11. nastya - מסכימה איתך אבל זה לא אומר שאני לא מביאה את המידע הזה ;). אני גם לא אוהבת לבהות בפריטים שישבו לי במגירה כי זה חבל. בכסף הזה אני יכולה לרכוש דברים יותר כיפיים .

    השבמחק
  12. הבלונדה בהחלט מרשימה.
    אבל חייבת לציין שכל טרנד המנומר הזה ממש לא עושה לי את זה...
    יותר טוב! גם פחות הוצאות בשבילי וגם פריט אספנות אחד יותר למי שתחפוץ בו! :)

    השבמחק
  13. Meital- נסכם שהבלונדה הורסת! ואני חושבת שכמו כולנו , הפלטה תשאר עבור מי שבאמת חושבת שהיא נחוצה לה אי שם בניכר :-P

    השבמחק
  14. גם אני מאוד אהבתי את הדוגמנית במראה שנות ה-30 הלוק פשוט מושלם!

    השבמחק
  15. אנונימית - א.מקווה שלא טעיתי בתקופה , אני לא טובה באיתור שנות וינטאייג' :) וב. אכן לוק מושלם!

    השבמחק
  16. אוייייי אני אוהבת מנומר!!!!!!!!!!1
    הדבר הזה יגיע לארצנו?
    אומנם אני לא אספנית אבל פעם אחת התפתתי לקנות איזה שימר כזה של דיור מקולקציית התחרה שהגיעו לארץ רק כמה מעטים...

    השבמחק
  17. לימור - אין לי מושג אם יגיע אלינו או לא אבל לדעתי זו קולקציה כ"כ מוגבלת ויקרה שלא נראה אותה פה , מצד שני -אולי אני טועה וכן תגיע בסוף.

    השבמחק
  18. בטח המחיר יהיה מחיר כמו בית ממוצע בישראל :)

    השבמחק
  19. לימור - LOL , משהו כזה כנראה :)

    השבמחק
  20. Haboleshet - בהחלט נהנתי לקרוא את הסיקור =) הבעיה שהמחיר יהיה פנטסטי וגם הסיכוי שזה ינחת בישראל קלוש ביותר לדעתי.
    טוב, אני אחסוך קצת כסף לכיופים זולים יותר)))

    השבמחק
  21. nastay - בכיף גדול :) שמחה שנהנית. ו...אני תמיד ממליצה על כיופים זולים יותר. אני מדי פעם מציעה פה מותרות שלא בטוחה שיש מישהי שתוכל לעמוד בהם LOL

    השבמחק
  22. Haboleshet - לי אישית הייתה דקירה קטנטנה של "ואי ואם הייתי מרשה לעצמי להשתגע?" בלב =)))

    השבמחק
  23. אודה ואבוש: Limited Edition גורם לי לפתוח את הארנק!!!

    השבמחק
  24. Efrat - הגם את ברוטוס ? :-P

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן