יום שני, 21 במרץ 2011

Happy 1st Blogiversary+זוכות בהגרלת הלקים הנסדקים



היום ממש אני חוגגת שנה לבלוג. 

שלושה חודשים אחרי שילדתי את הדבר היפה בחיי , "ילדתי" דבר נוסף , את הבלוג הזה [כן , זה עומד להיות פוסט משתפך , הכינו ממחטות] .

אין דבר שיותר משמח אותי מלכתוב , זה משהו שאני עושה מגיל צעיר בואריאציות שונות ובא לידי ביטוי גם היום בבלוג הזה. לפעמים אני כותבת יותר , לפעמים פחות אבל אני תמיד נהנית [כמעט] מכל פוסט שאני כותבת וכמובן מהתגובות שלא מאחרות לבוא  בכל פוסט ומביעות דעה כזו או אחרת ובמיוחד את אלו שגורמות לי לצחוק בקול רם [ אתכם המפרסמים הסמויים של בתי ספר לאיפור אההממ...אהמממ....שקיבלו הערה כבר 61 פעמים והתגובות שלהם נמחקות אוטומטית - אני לא אוהבת!].

גם ברגעים אישיים קשים בחיי , שבהם כמעט ובחרתי לוותר על הבלוג לטובת טיפול בדברים חשובים יותר מהוירטואליה , הרגשתי שקשה לי לוותר על הפינה הזו שהיא לחלוטין שלי , הפינה הזו שבה אני ואתם פוצחים בדו-שיח מילולי כתוב ...ולבסוף כשדברים הסתדרו וחזרו למסלולם , שמחתי שדווקא על הפינה הזו לא ויתרתי .

אני שמחה תמיד לקבל מיילים מפרגנים וגם את אלו שלא - אף אחד מאיתנו לא מושלם , הצעות , הערות , הארות - לחיוב ולשלילה ואני משתדלת לנוע עם הזרם ולא להיות מקובעת  ואני מקווה שזה ניכר . לעונג לי להיות "הבולשת" שלכם . מקווה שגם לכם.

קוראים וקוראות יקרים [ויקרות!] , אתם חשובים לי! כל תגובה שלכם נחשבת בעיניי וכל תגובה נקראת על ידי . בלעדיכם , הבלוג היה סתם בלוג. בזכותכם , הוא הרבה מעבר . 

עד כה עברו בבלוג 231 פוסטים , זה הפוסט ה-232 שלי , מאחלת לעצמי להמשיך ולכתוב כל עוד הכח באצבעותיי . אל דאגה , אין לי רשימת תודות כמו באוסקר אבל אם כבר טרחתם והגעתם עד הלום אז...תודה! 

ממני בהמון הערכה ואהבה ,

"הבולשת"




ולעניין שבטוח מעניין את הקוראות הלקלקניות שלי . הזוכות בהגרלת הקראקלים הן [תופים!!!] :


1. Shelly


2. Chen a

ברכות! אתן הזוכות המאושרות שיאמצו שלושה קראקלים כל אחת ! הודעה תשלח אליכן בהקדם לכתובת המייל שהושארה .

***במידה והמייל לא יענה תוך 48 שעות , יועבר הפרס לזוכה אחרת שתוגרל מחדש***

15 תגובות:

  1. מזל טוב לזוכות!
    ובעיקר מזל טוב לך על שנה לפתיחת הבלוג!
    אני חושבת שהייתי כאן מהתחלה ואני נהנית מכל רגע :)
    תמשיכי לכתוב ולהיות איתנו כאן כל עוד כיף לך ואת נהנית! כי ביננו, זה הכי חשוב! :)

    השבמחק
  2. המון המון מזל טוב לך במלאת שנה לפתיחת הבלוג. מאחלת לך שתמשיכי להנות מהכתיבה בו (כמו שאנחנו נהנות מהקריאה ;)).
    ותודה לך ולכל המברכות על הזכייה. איזה כיף ! :)

    השבמחק
  3. ברכות ליום ההולדת! מאחלת לך עוד הרבה שנות בלוגינג

    השבמחק
  4. ברכות חמות לך וברכות לזוכות!
    תמשיכי לכתוב ולהנות מהכתיבה!
    את ההנאה שלך את מעבירה אל הקוראים, כיף לקרוא בבלוג שלך!

    השבמחק
  5. יקירתי,
    המון מזל טוב לבלוג.
    מחכה לעוד המון פוסטים נהדרים!
    מזל"ט גם לזוכות, בהחלט פרס שווה.

    השבמחק
  6. מזל טוב על יום הולדת שנה.
    מחכים לחגוג עוד שנים רבות.

    השבמחק
  7. מזל טוב על שנה לפתיחת הבלוג ומזל טוב לזוכות!!!

    השבמחק
  8. יומולדת שמח, לעוד הרבה פוסטים!!

    השבמחק
  9. מזל טוב ליום הולדת של הבלוג! מאחלת לך להשמיך ולהינות מהכתיבה ושיהיו עוד המון פוסטים נהדרים.

    ברכות לזוכות!

    השבמחק
  10. שמחה שחזרת מהר ולא השארת אותנו בגעגועים.
    נהנית לקרוא את הבלוג והכי נהנית מההומור העצמי!!! 232 זה יהול נאה, כן ירבו!
    גדלי אותו/ה בנחת. מנסיוני אני יכולה לאמר לך שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ. מאז ילדותי אני כותבת וגם קוראת המון (יותר מידי והכל. מגזינים,ספרות מטוסים, ביוגרפיות, שירה ופרוזה) וכך גם היורשת, כותבת וקוראת. שלא לדבר על הלקים, אני התחלתי בגיל 17, היא ינקה זאת עם חלב אם.
    שנה זה הרבה זמן, שמחה שלא התחשבנת איתנו (ורד את פה?)
    אפרת

    השבמחק
  11. מזל טוב ליומולדת השנה!!
    מאחלת עוד הרבה פוסטים והנאה מהם :)

    השבמחק
  12. תודה רבה רבה לכל המברכות , זה מחמם את ליבי מאוד! <3

    השבמחק
  13. מזל- טוב לבלוג המקסים!!
    מרגישים עד כמה שאת משקיעה בו את כל ליבך
    וכיף, פשוט כיף לחזור ולקרוא בו בכל פעם מחדש ♥

    כל הכבוד יקירה !

    וברכות לזוכות :-)

    השבמחק
  14. מזל טוב ליום הולדת. שנה זה הרבה זמן =))) מאחלת המשך כתיבה מהנה ביותר!
    מניסיון, עם הזמן כל החוויה של ניהול בלוג רק משתפרת 3>

    ומזל טוב לזוכות!

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן