יום שישי, 4 במרץ 2011

OPI Femme De Cirque Softshades



למי שלא בעניינים , מדי שנה  מוציאה OPI את קולקצייה ה-SOFTSHADES שלה . מדובר על גוונים רכים ו"כלתיים" שמדי שנה מחסירים פעימה מליבי . כל שנה מספר הגוונים משתנה אבל סקאלת הגוונים נשארת פחות או יותר אותו הדבר לבן-ורוד בהיר ורך. אני חייבת לומר שהאימאג' ממש עושה לי את זה . מאוד סקסי ומצד שני נורא נוגה ורך. מקסים.






בקולקציה השנה ישנם 4 גוונים :

I Juggle...Men - לק שקוף עם שימר סגול וטורקיז [Nice!]
In The Spot-light Pink - ורוד בייבי שקפקף
!Step Right Up - לבן עם תת גוון סגול
So many Clowns...So little time - לבן עם תת גוון ורוד

למי שאוהבת את הגוונים העדינים והלא מטורפים ומחפשת "שקט" בקולקציה - זו הקולקציה בשבילכן. חפשו מדי שנה את קולקציית הצבעים הרכים של OPI ותופתעו מחדש . אני תמיד מופתעת מכמה גיוון יכול להיות בסקאלת הלבן - ורוד ומסתבר שהיא לא רעה בכלל ואפילו מגוונת.

הקולקציה תהיה זמינה החל מחודש אפריל הקרוב .

3 תגובות:

  1. בלה בלה בלה
    סורי, לא הקטע שלי
    אבל את יודעת מה, עדיף ככה שיש קולקציות "ייעודיות" למי שזה מדבר אליה, מצד שני ישנם גם קולציות יותר "פנקיות" למי שמעדיפה קצת יותר עניין.
    זה עדיף על הקולקציות המעורבות שראינו באביב 2011...

    השבמחק
  2. מרינה- שמחה שאהבת :)

    Meital - אלייך הקולקציה הזו בטוח לא מדברת מ"הכרותי" איתך , אבל כמו שאמרת , הקולקציה מיועדת לכל מי שאוהבת את הגוונים העדינים יותר וזה בסדר גמור . מדי פעם לראות קולקציה רגועה זה דבר נחמד ונעים בעין.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן