יום חמישי, 10 במרץ 2011

? Polly wants a .....Crackle

**לממהרות : עצרו !  Giveaway לפניכן !!! [גלגלו לסוף הפוסט] **



אני יודעת שזה פוסט שלא מעט חיכו לו ולכן השתדלתי לכתוב אותו מהר ככל האפשר אבל עם החופשה שהבלוג יצא אליה וכו' , לקח לי קצת זמן אבל עדיף מאוחר מאשר בכלל לא , לא ? :)

ובכן , צ'יינה גלייז המקסימים שלחו לי את קולקציית הקראקלים המשגעת שלהם לסיקור ואני חייבת לומר שנהניתי מכל רגע !
נכון , אני לא בחורה של קראקלים אבל בגלל שהם היו כ"כ יפים ובגלל שנבחרתי מבין המון בלוגריות לסקר אותם עשיתי את זה הכי טוב שאני יכולה ואני מקווה שתהנו [ואתן עוד תהנו , חכו לסוף!] .

אז , Lets get Cracked !

בקולקציית הקראקלים 6 גוונים מאוד שונים שלא ציפיתי להם. נכון  , יש גם שחור ולבן כפי שמתבקש אבל גם תמצאו תכלת , ורוד , אפור וסגול שימרי מטריף!

I know that it's a post that many of you were waiting for and it took me a while to write it was worth waiting! 

Well , the wonderful China Glaze sent me the beautiful  Crackle collection in order to review it and I must say I enjoyed every minute - these are awesome :)

I'm must be honest and say that I can't see myself with crackles ,  but as a trend it's such a cool collection  that I think China Glaze did an amazing job . 

I did my best to review this collection and I hope you'll like it as I am . So.... Lets get Cracked!

The Crackle collection has 6 lovely and hot colors such as : White , Black ,  Hot Pink , Shimmery Purple [ My Fav] , Grey and  Pastel Blue . 

Take a look :



והרי הם לפניכן גבירותיי :




מימין לשמאל :  R-L :  Fault Line , Crushed  Candy , Broken Hearted 





משמאל לימין:  L-R : Lightning Bolt , Cracked Concrete , Black Mesh 

מכיון שלא התנסיתי בקראקלים קודם לכן , לא ידעתי למה לצפות אבל החלטתי לקפוץ למים והתוצאות היו מדליקות ביותר אפילו למישהי שלא חובבת את הטרנד כמוני. החלטתי דווקא להדגים את הגוונים על גלגל ציפורניים כי כך יהיה לי יותר קל לשלוט על איכות הגימור - לק הבסיס שנבחר היה לק שחור שיש לי בבית ולק אדום על מנת להדגים לכן את הקראקל השחור. מכיון והקראקלים מתקבלים מאט , על כל אחד מהם מרחתי לאחר מכן טופ קואט לגימור גלוסי ויפה .


Since I never tried crackles before I didn't know what to expect so I decided jumping deep to the experiment and the results were great even to someone who is kind of a gick like me ;) .

I've decided to show you the colors on nail wheel because it will be more easy and accurate to control .
My base cost was black and red shimmery  nail polishes and after applying the crackle [which is getting kind of matte]  I finished with glossy top coat .

וזו התוצאה :


האמת שעם כל הקראקלים הסתדרתי מצוין למעט הסגול שהוא אמנם שימרי ועוצר נשימה אבל "עבה" מאוד מבחינת מריחה ולכן אולי הצליח לי פחות. כל הקראקלים צריכים להימרח בשכבה דקה כך הסתבר לי ואז הם יוצרים סדקים יפים יותר .
הפייבוריטים שלי פה היו דווקא האפור והלבן . השחור גם הוא היה מקסים אבל הצטלם לי פחות טוב . קראקל אפור גבירותיי- להיט!


I really loved all the crackles but the Purple one which was breathless,  was kind of "thick" to apply and that's why I think it wasn't cracked well .

Finally I figured out that the crackles need thin layer to crack properly like the white and the grey crackles on the pictures below.

My favorites were:  Black Mesh , Cracked Concrete , Fault Line and Broken Hearted - Grey Crackle is such a hit ladies!!!!






כמו שאפשר לראות זו קולקציה מוגבלת ולא בכדי , מדובר על קולקציה מקסימה , איכותית ויפה ובעיקר מגוונת מבחינת גווני הקראקלים שיכולים להשתלב בהמון ואריאציות. הטרנד הנסדק הופך לאט לאט להיות הדבר החם הבא אבל אני חושבת שבעיקר צריך להתחבר אליו ומי שמתחברת יכולה לשחק איתו המון . אני מאוד אהבתי אבל אני לא הטיפוס שילך עם הנסדקים ולכן.....

It's no wonder that the crackle collection were limited edition , It's great , high quality and gorgeous . The crackles can fit so many base coat colors and  so many color games  variations .

This trend turning slowly to the hot next best thing around the world and I think that who may love truly need to have a click with this kind of trend . I really love the collection and thank China Glaze for the opportunity to review this collection so.... I wanted to spoil my readers with fun giveaway! 

[Israeli residence Only - Sorry Int. readers! ] 




הפתעה~!

ובכן , China Glaze ואנוכי החלטנו להעניק לשתיים מכן  לכבוד חג הפורים [כי בכל זאת,  הנסדקים גם הם לקים שהתחפשו :-P ] את קולקציית הקראקלים הזו ! כל מה שעליכן לעשות הוא נורא פשוט :

1. להיות עוקבת של הבלוג
2. להיות חברה בפייסבוק של הבולשת 
3. להגיב לפוסט זה במילה : Crackle + פרטי המייל שלכן במידה ותזכו
4. כדי להגדיל את הסיכויים הפיצו אותו התחרות בבלוג שלכן [אם ישנו] והוסיפו לינק לתגובה בפוסט [תקבלנה קול כפול בהגרלה ] .

למען ההגינות , הראשונה שתוגרל תקבל את זכות הבחירה לשלושה הגוונים המועדפים עליה והמוגרלת השניה תקבל את שלושת הנותרים .

ההגרלה תחל היום  10/3 ותסתיים בפורים ה-20/3 בחצות . ביום 21/3 אודיע על הזוכות שיבחרו ע"י תוכנת מחשב שמגרילה באופן ראנדומי. ההגרלה היא לתושבות ישראל בלבד

כל מה שנותר לי מכאן הוא לאחל לכולן בהצלחה ופורים שמח!

63 תגובות:

  1. איזה צבעים משגעים ! וכל הכבוד לך יקירה על היוזמה ♥

    אשמח להשתתף :-)
    Crackle
    המייל שלי הוא: mayane21@walla.com
    וכמובן שגם אפרגן ואשתף בפייס.

    נשיקות!

    השבמחק
  2. Crackle
    הם נראים ממש טוב
    חובבת של קארקלים
    tobaks@gmail.com

    השבמחק
  3. סיוון ברלין10 במרץ 2011 בשעה 10:40

    אני עוקבת אחרי הבלוג וגם חברה בפייסבוק
    הם נראים מדהים!!!!


    winger@walla.co.il

    השבמחק
  4. Crackle
    miriti@gmail.com
    איזו הגרלה שווה!
    סופ"ש מקסים :)

    השבמחק
  5. 1. להיות עוקבת של הבלוג - בוצע
    2. להיות חברה בפייסבוק של הבולשת - בוצע
    3. להגיב לפוסט זה במילה : Crackle + yael@chica.co.il
    4. כדי להגדיל את הסיכויים הפיצו אותו התחרות בבלוג שלכן [אם ישנו] והוסיפו לינק לתגובה בפוסט [תקבלנה קול כפול בהגרלה ] . בטיפול

    השבמחק
  6. Crackle
    הגרלה שווה ביותר :)
    המייל שלי: cheni_a@yahoo.com

    השבמחק
  7. אני גם לא מהמתלהבות מאופנת הקראקל, אבל אלו של צ'ינה גלייז ניראים מגניבים!
    בנוסף, אתמול אחותי הקטנה אמרה שהיא ממש רוצה לק נסדק (אחרי שראתה את אלו של שיק) ואני חושבת ששתינו נשמח לנסות את הלקים האלו.
    Crackle
    והמייל שלי הוא: must84@gmail.com
    אני כבר עוקבת אחריך ואפרסם בבלוג במהלך הסופ"ש.

    השבמחק
  8. crackle
    shir_assa@walla.com

    איזה הגרלה שווה!! =)

    השבמחק
  9. יופי של הגרלה :)
    עוקבת אחרי הבלוג, הוספתי לפייסבוק ופרסמתי בבלוג שלי :)
    http://irenafr.blogspot.com/2011/03/crackles-giveaway.html

    crackle
    irena.out.and.about@gmail.com

    השבמחק
  10. אני לא חובבת קרקלים אבל יורשת העצר כן אז הנה הזדמנות לשמח את שתינו:
    1. להיות עוקבת של הבלוג - כבר מזמן
    2. להיות חברה בפייסבוק של הבולשת - כבר מזמן
    3. להגיב לפוסט זה:
    Crackle iefrat@netvision.net.il

    השבמחק
  11. אני ניסיתי את של שיק, חייבת להגיד ששל צ'יינה נראים הרבה יותר יפה.
    האפור במיוחד.

    שלחתי לך בקשת חברות בפייס

    Crackle
    noash4@gmail.com

    השבמחק
  12. Crackle thereisbeautyinallofus@gmail.com
    אני עוקבת כבר מזמן אחרייך בכל מקום ;)
    שיתפתי גם בפייס!

    השבמחק
  13. Crackle
    yaeli.sh1@gmail.com
    חברה ועוקבת בפייסבוק כבר ממזמן :)

    השבמחק
  14. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  15. ביקשתי ממך חברות בפייסבוק :)

    Crackle
    noaa.vegan@gmail.com

    השבמחק
  16. Crackle

    emiliashapiro@gmail.com

    גם אני רוצה.... :)

    השבמחק
  17. 1. להיות עוקבת של הבלוג - check
    2. להיות חברה בפייסבוק של הבולשת - check
    3. להגיב לפוסט זה במילה : Crackle + פרטי המייל שלכן במידה ותזכו -
    Crackle :)
    zoharm89@gmail.com

    תודה רבה :]]]]]

    השבמחק
  18. crackle
    tamar512@gmail.com
    כמו כן שלחתי לך בקשת חברות בפייסבוק!
    אחלה giveaway!!!

    השבמחק
  19. אני בפנים. אולי אם אנסה את הלקים על עצמי אוכל להחליט סוף סוף אם אני אוהבת או לא. הצבעים יפים בעיניי, במיוחד האפור.

    עוקבת אחרייך כבר מזמן :)
    ביקשתי חברות בפייסבוק

    Crackle
    edenable@mail.com

    השבמחק
  20. Crackle!
    עוקבת מזמן ועכשיו גם רשמית.
    (פרסמתי לינק בפייסבוק)

    kairena at gmail . com

    השבמחק
  21. נשמע מגניב!!
    Crackle
    barlawee@gmail.com

    השבמחק
  22. קרקל לבן! סוף סוף! הוא נהדר... גם האפור משגע!
    כמובן שאני כבר עוקבת, חברה בפייסבוק וכ"ו :)

    Crackle Sarit.Gabay{at}gmail{dot}com

    השבמחק
  23. Crackle
    sapir_i@walla.com
    עוקבת ממזמן.. :)

    השבמחק
  24. מקסים!
    כמובן שגם אשמח לזכות בהם :)
    Crackle
    arbelltamarie@walla.com

    השבמחק
  25. מהמם !
    אהבתי מאוד :)
    במיוחד את כל הצבעים המשגעים :)
    Crackle
    mar1444@walla.com

    השבמחק
  26. פורים שמח!

    הפעם לא אשתתף כיוון שאני לא ממש מחבבת את הטרנד הזה.
    אני חייבת לציין שלסגול היה הכי הרבה פוטנציאל וחבל שהוא לא עמד בו :(
    נו מילא.. גם ככה לא חושבת שהייתי הולכת עם קראקל..

    בהצלחה לכל המשתתפות!

    השבמחק
  27. זה נחשב אם אני מנויה שלך במייל, ולא עוקבת? (C... Cr... Cra... Crac... Crackle)
    michalkessel[at]gmail[dot]com
    הוספתי אותך גם לפייסבוק כנדרש :-) אבל אין לי בלוג!

    שיהיה חג שמח!!

    השבמחק
  28. Crackle
    hilam1979@gmail.com

    איזו הגרלה נהדרת!!

    השבמחק
  29. הגרלה ממש שווה! אהבתי מאד, וגם אני מאלו שפחות התחברו לטרנד - אבל אלו נראים מעולה!

    Crackle

    אימייל - liron1002@walla.co.il

    השבמחק
  30. שני בראונשטיין11 במרץ 2011 בשעה 17:55

    ואו איזה לקים מדהימים!!!!
    Crackle
    אימייל שלי: siri42@walla.com

    השבמחק
  31. crackle

    ksyuksi@gmail.com

    קישור לפוסט מהבלוג: http://ksyustyle.blogspot.com/2011/03/giveaway.html#comments

    השבמחק
  32. Crackle
    מקסים ושובה לב
    אהבתי
    chenberko@gmail.com

    השבמחק
  33. Crackle
    ayala_ha@yahoo.com

    תודה :)

    השבמחק
  34. crackle!
    מחכה שתאשרי את החברות בפייס... :)

    sandy.fialkov בג'ימייל

    השבמחק
  35. crackle
    באמת מדהימים, במיוחד הסגול הזה..
    whatascene@gmail.com

    השבמחק
  36. Crackle
    הקראקלור השחור והלבן הכי יפים לדעתי, אם כי חורפיים משהו. הטורקיז יהיה ממש נחמד לקיץ =))
    1. להיות עוקבת של הבלוג - עוקבת דרך טוויטר =)
    2. להיות חברה בפייסבוק של הבולשת - בוצע.
    3. להגיב לפוסט זה במילה : Crackle + פרטי המייל שלכן במידה ותזכו - nastya_88@walla.com
    4. כדי להגדיל את הסיכויים הפיצו אותו התחרות בבלוג שלכן - בטיפול.

    השבמחק
  37. עשיתי גם פוסט פשוט שכחתי לומר לך חח
    פה- http://polishbottle.blogspot.com/2011/03/blog-post.html

    השבמחק
  38. Crackle

    האימייל שלי- bs_shoval@walla.com

    אין לי בלוג אז פרסמתי בפייסבוק שלי-
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000861802226

    אם לא בדקת היום (14.3.11) תבדקי בפרסומים ישנים...

    השבמחק
  39. קישור יותר ממוקד לפרסום בפייסבוק-
    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=105294329553234&id=100000861802226&notif_t=like

    מקווה לזכות :)

    השבמחק
  40. Crackle maayan_1995@walla.com
    מחכה לאישור בפייסבוק (:

    השבמחק
  41. רוצה גם Crackle!
    willeatpeaches@gmail.com
    וכמובן - צייצתי http://twitter.com/#!/naalula/status/47917258885971968

    השבמחק
  42. 4- ציוץ בטוויטר ב 16/3. http://twitter.com/#

    השבמחק
  43. crackle
    מחכה לאישור בפייסבוק :)
    zivziv98@gmail.com
    מפורסם בבלוג ziv98.blogpost.com :)

    השבמחק
  44. Crackle
    אשמח להשתתף P:
    האימייל שלי - Cookie.Monster.X3.XD@gmail.com
    ובפייסבוק הוספתי בשם Lilach 'Lee' Zamir.
    וקישור לבלוג שלי, בו פרסמתי את ההגרלה - http://rockie-b.blogspot.com/2011/03/blog-post.html

    אני מקווה לזכות, הלקים האלה אדירים לחלוטין ^^
    וכמובן, בהצלחה לכולם!

    השבמחק
  45. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  46. קולקציה משגעת...!

    Crackle
    elabh@walla.co.il

    השבמחק
  47. Crackle
    גם ככה אני מקבלת עדכונים כאן ובפייסבוק מזמן, אז מה אכפת לי להגיב ? חחחחח :)
    אחלה פוסט, איזה חמודים הם ששלחו לך ונתנו לך לעשות giveaway !

    shirtadmor007@gmail.com

    השבמחק
  48. נו, יאללה,
    גמני רוצה:-)

    אני כבר מנויה לכל מה שאפשר, אז כל שנותר זה:
    http://www.likush.com/2011/03/12/march2011/

    ו-
    likush.b@gmail.com
    :-)

    השבמחק
  49. וכמובן ששכחית: crackle

    נו, יאללה,
    גמני רוצה:-)

    אני כבר מנויה לכל מה שאפשר, אז כל שנותר זה:
    http://www.likush.com/2011/03/12/march2011/

    ו-
    likush.b@gmail.com
    :-)

    השבמחק
  50. איזה כיף :)

    Crackle
    leenamromin at gmail dot com

    השבמחק
  51. מגניב מגניב
    אוהבת את הקרקלים האלה=]

    אז אני עוקבת+פייס
    crackle lilach_w1@walla.co.il
    וגם המלצתי
    http://peacha-allmyhobbies.blogspot.com/2011/03/china-glaze-first-mate.html

    השבמחק
  52. Crackle
    ברור שגם אני רוצה
    rotemangie@gmail.com

    השבמחק
  53. Crackle
    aviram.hayat@gmail.com

    השבמחק
  54. Crackle
    mikey.e.26@gmail.com
    מגניבוש!!
    כמובן ששיתפתי בפייסבוק,לייק וחברים :)
    מיכל אנגלנדר

    השבמחק
  55. Crackle
    einavyagil@gmail.com
    פרסמתי לינק בפייסבוק
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=188419341199228&set=o.177706318917142&ref=nf#!/permalink.php?story_fbid=133498396722539&id=100000934918292

    השבמחק
  56. crackle

    matroskachic@gmail.com

    פרסמתי בפייס בוק
    בבלוג שלי - http://matryoshkachic.blogspot.com
    זה ממש מתאים לפוסט האחרון שלי
    וכנ"ל גם בבלוג לונין

    שיהיה בהצלחה לכולן

    מיכל

    השבמחק
  57. מיכל - ההגרלה הסתיימה לפני שלושה ימים והזוכות הוכרזו בפוסט הזה : http://haboleshet.blogspot.com/2011/03/happy-1st-blogiversary.html

    תודה

    השבמחק
  58. היי, היכן ניתן להשיג את הלקים של china glaze?? באזור המרכז... תודה רבה :)

    השבמחק
  59. את הלקים של CG לא ניתן להשיג בארץ. אפשר למצוא אותם ברשת כרגע או באתר של טראנסדיזיין : http://www.transdesign.com/index2.asp

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן