יום שלישי, 15 במרץ 2011

Sabon Flowers&Fragrances וגם...חגיגות ה-100!



והפעם , לא רק גוף ונפש אלא גם בית ואווירה !

SABON משיקים קולקציית מפיצי ריח דקורטיביים בשילוב פרחים ובקבוק למילוי חוזר . מפיצי הריח הללו מגיעים בשני מארזים יפהפיים המובילים את הקולקציה ותמציות הריח מגיעות עד לאפכם בניחוח צרפתי ומיובאות מצרפת .

המארזים כוללים כלי קרמיקה או זכוכית דקורטיבי  , בקבוק המבשם , נצרים  ונצרי פרחים להפצת ריח / פרחי במבוק ומשפך ומגיעים בשני סוגי ניחוחות :

Provence  ו- Champagne  , שניהם ניחוחות נעימים ופרחוניים אשר משרים אווירה מאוד נעימה בבית , ניחוח כמעט מורגש ולא מורגש. 

המוצר הזה משרה אווירה מאוד נינוחה בבית , הוא תוסף מקסים ודקורטיבי אצלי בסלון אבל באותה מידה יכול להתאים לכל מקום אחר לפי ראות עיניכם. הרומנטיקה מתחילה ללא ספק מהאריזה היפהפיה ועד שתעמידו את מפיץ הריח בסלון .מקסים.

כמי שחובבת מפיצי ריח , תמיד היה נראה לי פחות אסתטי לקחת את הבקבוק ולשים בתוכו את הנצרים ובכל פעם לרכוש בקבוק חדש , לכן הרעיון הזה של כלי מקסים ןפרחים דקורטיביים [שאגב טבלתי את ראשיהם בנוזל המבושם] לוקח את עניין מפיצי הריח [שלא תמיד נראים טוב בעין] מדרגה אחת למעלה. כמו תמיד ב-SABON מחדשים ומרעננים ואני כהרגלי אוהבת.

אגב , למי שאין לכם צורך בכל הקולקציה , המוצרים נמכרים גם בנפרד. 

כמה כמה כמה ?




מחיר מארז של קרמיקה ופרחי במבוק - 108 ש"ח [נוזל מילוי של 100 מ"ל] 




מחיר מארז של בקבוק זכוכית ונצרי פרחים - 118 ש"ח [נוזל מילוי של 200 מ"ל ] 


ו......לשלב הברכות! 

ואם כבר הגענו עד הלום אז זה הזמן לברך את SABON על הסניף ה-100 שלהם בעולם ולרגל השקת הסניף  הראשון בפריז.
ביומיים הקרובים חברי מועדון SABON יזכו להטבה מקסימה - בכל קנייה של 100 ש"ח , תשלמו רק 50 ש"ח . כל חבר מועדון SABON קיבל למייל את המודעה הבאה ואני מביאה אותה גם לבלוג על מנת שתוכלו לדעת ולקנות בכיף-שימו לב שזה ליומיים הקרובים בלבד!.



בזאת לא תמו ההפתעות! למי שחשקה נפשה [או נפשו ] בעינוגי גוף , חגיגות ה-100 מביאות איתן גם מארז מיוחד בעלות של 100 ש"ח בלבד שכולל : סבון שמן פטשולי-לבנדר-וניל, מגבונים לחים לרענון בניחוח פטשולי-לבנדר-וניל, פילינג גוף בניחוח הזה וכף עץ לפילינג , קרם ידיים גם הוא בניחוח הנ"ל ושק תחרה עם פתיתי סבון  בניחוח לבנדר-שושנים [הניחוח האהוב עליי במיוחד!] . המארז הזה הוא רעיון מעולה למתנה או לפינוק עצמי במחיר שווה במיוחד .


מארז ה-100!

כמו כן , אני ממליצה להכנס ללינק של SABON לרגל חגיגות ה-100 , שם תוכלו לגלות הטבות , תחרות כיפית ואולי לזכות בסופ"ש זוגי לפריז ....ובינינו ? מי לא אוהב פריז ?! 

מכאן אני מאחלת באופן אישי ל-SABON להמשיך בעבודה המשגעת שהם עושים ורואים שנעשית באהבה רבה . המשיכו לחדש , לרענן וליצור ניחוחות של אהבה ורומנטיקה כמו שרק אתם יודעים. שיהיו לכם חגיגות מאה מתוקות מדבש - מחכה ל-100 הסניפים הבאים! 

3 תגובות:

  1. ממש יפים הבקבוקים החדשים האלה :)
    יש לי 2 בקבקוקים רגילים של מפיץ ריח. הם מצוינים!
    העניין עם בקבוק המילוי משמח, אבל אני רואה שנשארנו עם זכוכית בסופו של דבר.. חבל..

    מארז ה 100 חמוד אבל כנראה שאני בערך היחידה שלא מתה על שילוב הריחות האלה.. יש לי שמן גוף שקיבלתי במתנה ליום ההולדת בריח הזה. אני משתמשת בו אבל הריח הוא דווקא זה שלא עושה לי חשק.

    יום חמישי אני מתוכננת בכל מקרה לבקר בסבון, המון זמן לא פינקתי את עצמי במשהו ריחני :)

    השבמחק
  2. Meital - לי יש את כלי הזכוכית המאורך אבל אני יותר מתחברת לעגול ולקרמיקה עם הפרחים היפים .
    לגבי הזכוכית ...כן...מסכימה שקצת חבל אבל לפחות עברנו למילוי . אני חושבת שכדאי לסבון לשים עמדות מחזור או לעשות איזשהו מבצע בהחזרת בקבוקי זכוכית.יש לזה יתרונות גדולים .

    תספרי לי מה קנית אחרי הביקור בחמישי :)

    השבמחק
  3. אין לי בעיה עם העובדה שהם מוכרים בזכוכית, רק כפי שאמרת, שיאספו את הבקבוקים אח"כ.. שימחזרו, שיתיכו, שיעשו מה שהם רוצים. זכוכית זה מוצר מאוד בעייתי..

    החודש לא נשאר לי הרבה תקציב, אז הביקור יהיה דל :)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן