יום חמישי, 24 במרץ 2011

Viva La Spania !


סליחה על הכותרת הנלהבת אבל כששני מעצבים ספרדים  יוצרים שני בשמים מוצלחים מעבר לכל דמיון אני חייבת להריע להם.
לאחרונה קיבלתי להתנסות שני בשמים חדשים שמושקים ממש עכשיו בפארמים השונים ומכיון שאני בעייתית מאוד בנושא ריח לא היו לי ציפיות גדולות כי כמו שאומרים "על טעם וריח...." . 



בקיצור לממהרות : לא לפספס!

הבושם הראשון שניסיתי היה Gold bouquet של מעצב העל הספרדי רוברטו ורינו. את הבושם הקודם שיצא תחת ידו בשם GOLD אני לא מכירה אבל אין ספק ששמחתי להכיר את הבושם הזה . במילה אחת : מדהים! לא תמצאו אותי מחלקת מחמאות בנקל לבשמים , אני בררנית מאוד ויש לי אף סופר רגיש לריחות כך שרוב הבשמים נפסלים אצלי מהר מאוד . הבושם הזה לעומת זאת היה אהבה מרחרוח ראשון . בד"כ אני יודעת שבושם שאני לובשת הוא טוב לפי כמות המחמאות שאני מקבלת אז לפני שפתחתי שלחתי את אמא שלי לרחרח ולומר לי מה דעתה עליו . היא חזרה עם ביקורת נלהבת וכך החלטתי לפתוח את האריזה , אתם יודעים מה אומרים ....אחריי המבול והוא באמת לא איחר להגיע - מבול של מחמאות ! חברות ריחרחו אותי בהתלהבות , האיש שלצידי , נשים עצרו אותי ברחוב וככה נולד לו סיפור אהבה ביני לבין רוברטו ורינו.

קצת על אריזות ועיצוב 

מאריזת הקרטון התלהבתי אפילו יותר מאריזת הזכוכית של הבושם. אריזת הקרטון ורודה ועליה איור מקסים של סביון לבן [סבא] רגע לפני שנושפים עליו. הרעיון מקסים לאריזה ואפילו הצבע הורוד לא הבהיל אותי כיון שהיא היתה כה מוצלחת בעיניי.
בקבוק הבושם עצמו מרובע , שקוף , די מעודן ואלגנטי ועל ראש הבקבוק מוטבעת במתכת ורדרדה המילה GOLD . מי הבושם אדומים ורודים והבקבוק די מזמין לגשת. 

על טעם [ובעיקר] ריח ....

התו העליון שתמצאו בבושם הוא רקפות , עלי סיגליות ,תערובת של פירות ירוקים. בלב הבושם - פקעות פרחים לבנים ושושנה פירותית ובסיס הבושם האהובים עליי - פטשולי , מאסק ווניל. 

הבושם מאוד פרשי פרחוני ונעים ובעיקר מאוד קיצי ונשאר עליי המון זמן . אני לא אוהבת ריחות כבדים או מתקתקים מדי בגלל הרגישות הגבוהה של האף שלי לריחות כאלו. הבושם הזה היה במינון הנכון , בעיצוב הנכון ובעיקר הגיע אליי בזמן הנכון! אהבתי , אהבתי אהבתי .

כמה כמה כמה ?

50 מ"ל - 350 ש"ח אך לרגל ההשקה יימכר במחיר מיוחד של 150 ש"ח .
90 מ"ל - 450 ש"ח אך לרגל ההשקה יימכר במחיר מיוחד של 200 ש"ח .
ניתן להשיג ברשתות הסופר פארם , משביר , אפריל וניו פארם.



בקיצור לממהרות : בושם עם טוויסט לבחורות לא שגרתיות .

הבושם השני שניסיתי הוא אחר לחלוטין הן מבחינת תוי ריח והן מבחינת עיצוב . ממש שחור ולבן . המעצב חזוס דל פוזו [רובכן מכירות את הבושם המוכר שלו "HALLOWEEN" ] משיק את הבושם AMBAR , בושם ענברי , חושני ואלגנטי . 
אני חייבת לסייג ולומר שאני לא אוהבת ריחות אמבר או ענבר אם תרצו , הריח הזה פשוט לא נוח לאף שלי ויש פה משהו מעט חריף שלא מתיישב אצלי . רוב המוצרים שבבסיסם הענבר יפסלו אצלי אוטומטית ולכן כשקראתי שבענברים עסקינן ...איך לומר במילים עדינות ....נחמץ פרצופי :-D  אבל אי אפשר לנסות ספרדי אחד ואת השני לא ולכן קפצתי למים או כמו שאומרים "למקומות...היכון...שפריץ...." 

קצת על עיצוב ואריזות

דווקא אריזת הקרטון במקרה הזה לא משכה כ"כ את תשומת ליבי ומשום מה חשבתי שמדובר על בושם לגבר . האריזה חומה , מאורכת והשם AMBAR מודפס עליה באותיות מעוצבות , די גדולות ומוזהבות. לא נפלתי.
הבושם שחיכה בפנים היה כבר משהו אחר . הבקבוק כפי שהבטיח הכיתוב מעוצב בצורה מעניינת ולא סימטרית בגווני ענבר עמוקים , אפילו פקק הבקבוק לא סימטרי מה שנותן טוויסט מעניין. באותו רגע הבנתי ששגרתי כבר לא יהיה כאן.
על צוואר הבקבוק מתנוסס תליון קטן ועליו האותיות שהוטבעו על אריזת הקרטון , תוספת חביבה אך מיותר . הבקבוק יכול היה להראות בעיני הרבה יוקרתי בלעדי התוספת הזו אבל שוין...זורמת.

למקומות , היכון ....שפריץ!

התו העליון של הבושם הוא ברגמוט מנדרינה וקרדמון [הל] דרך לב הבושם של פרחי איריס , תה ירוק ופיאוני [סוג של פרח] ועד לתו הבסיס של ענבר ,עץ ארז ומרווה. חייבת להגיד שלאחר קריאת הניחוחות הקיימים בבושם לא מצאתי אותי ממוטטת על הריצפה אבל קריאה לחוד והרחה לחוד.

ובכן....הפתעה מעניינת ביותר חיכתה לי עם השפריץ הראשון. הריח הבולט ביותר שהאף שלי שאף ברחרוח ראשוני היה דווקא ההל שמאוד נוכח ובולט בבושם ואחריו הגיעו עוד ניחוחות חמים , מתקתקים וחרפרפים במידה. לא יכולה להסביר במילים אבל משהו בבושם הזה כובש , אולי החמימות שהוא יוצר באף והשוני מהבשמים האחרים שאנחנו מכירים. אני לא ממליצה להשפריץ ומיד לרחרח כי הנטייה תהיה לפסול אותו על הסף , יותר נכון [וזה בעיניי לגבי כל בושם] , להשפריץ , להניח לריח מעט ולחזור לרחרח. 

הבושם הזה מעט כבד יותר ולא קיצי בעיניי אבל מי שמתחברת לריחות הענבריים יכולה ללבוש אותו לטעמי בכל עונה , זה תלוי רק בכן. אני חושבת שהוא בושם מיוחד לנשים מיוחדות שאוהבות משחקי ריחות לא שגרתיים ולא הולכות עם הזרם המתקתק/פירותי/פרשי אלא מחפשות משהו אחר - זה "המשהו" האחר ללא ספק. 

כמה כמה כמה ?

50 מ"ל - 350 ש"ח . לרגל ההשקה יימכר הבושם במחיר מיוחד של 200 ש"ח .
100 מ"ל - 450 ש"ח. לרגל ההשקה יימכר במחיר מיוחד של 250 ש"ח .
להשיג ברשתות הסופר פארם , משביר , אפריל וניו פארם.

שלכם ,



9 תגובות:

  1. Jesus Del Pozo mi amor no solo tiene buen perfume sino tiene uno se los zapatos que mas me gustan en el mundo....te volveras loca cuando los veas...te lo prometo

    השבמחק
  2. אני חייבת לציין שאני לא מבינה כלום בבשמים ועוד יותר לא מבינה את ההסבר לריח. קשה לי לדמיין את הריח מהתיאור בטח כשאני לא מכירה חצי מהריחות חחח
    גם בבחירת בשמים נורא קשה לי. איכשהו זה אף פעם לא עובד. אני מסתובבת בעצבנות בפארם בחיפוש אחרי משהו שאני אוהבת, וכל ריח שאני מריחה אני הסבלנות שלי פורחת לגמרי. ואני מתה כבר להחזיק ביד את הבקבוק עם הריח ה"נכון" (עבורי) ולעוף הביתה.
    נשמע קריעת ים סוף, אני יודעת, זה באמת ככה..

    לרוב, תמצאי אצלי בבית בקבוק בושם אחד, ואם יהיו שניים, אחד יהיה כמעט גמור והשני יהיה זה שנרכש להחליף אותו.

    הבושם האהוב עלי הוא Hot Cuture של ג'יבנשי. האמת, מזמן לא היה לי אותו.. ניסיתי להמנע ממנו בגלל שבעקרון הם עושים ניסויים בבע"ח, העניין הוא שבחברות בשמים נורא קשה לדעת אם הם עושים או לא. כי לא תמיד ברור למי מקושר הבושם נגיד כמו במקרה הזה, שיש לך בכלל מעצבים שאחראיים על הבושם.

    בסופו של דבר, לפני כמה חודשים לא רבים בחיפוש שלי אחר הבושם שלי, הבושם היחידי שהצלחתי למצוא היה דווקא של בריטני ספירס. שזה באופן כללי משעשע אותי. אבל אי אפשר להתעלם מזה שהיא הצליחה לקלוע עם הבשמים שלה. אפילו אמא שלי נפלה שבי אחרי בושם אחר שלה.
    לשלי קוראים משהו כמו נייט פנטזי אאל"ט.
    כיוון שאני מקבלת עליו מחמאות אני מבינה שהוא מתאים לי. שזה כבר טוב. :)

    בחזרה לבשמים המוצעים, אני מודה, וניל-לבנדר-פטצ'ולי היא לא העדפה שלי. אני אוהבת וניל באופן כללי, קשה לי להגיד אם אני אוהבת את הריח.אולי. ריח לבנדר אני דווקא אוהבת (ויש לי את הנקה 7 הלבנדרי והוא מעולה!) אבל השילוב בין שלושתם לא מלהיב אותי. אולי זה הפטצ'ולי?
    אני לאט לאט מתרגלת לריח כי אני מנסה בעקשנות את שמן הגוף של סבון שקיבלתי ליום ההולדת. חייבת לציין שהוא לגמרי עושה את העבודה!
    בפעם הבאה שממש ארכוש אותו הוא יהיה בריח אחר!!!

    לגבי הבושם השני, אין לי מושג איזה ריח יש לענבר. אולי אני ארחרח אותו בפארם בשביל הקטע. מעניין..

    השבמחק
  3. וכרגיל אני שוכחת דברים (תאשימי את כאב הראש שהתחיל אתמול בבוקר ומסרב בעקשנות מרה להעלם..) -

    דגמתי (סוף סוף) את המסקרה של קרליין. שיו מדימה!
    היא עושה בדיוק את משה שאני אוהבת שמסקרה עושה -
    מפרידה את הריסים, מדגישה אותם בעדינות ונותנת מראה של ריסים ארוכים (שלי די ארוכים גם ככה אבל ההדגשה מוסיפה מאוד)

    אני מתה על החלק ה"קטן" בשביל הריסים התחתונים. פעם ראשונה שאני אוהבת את איך שהם נראים (יש לי תסביך איתם, לא ממש משנה..). הם אפילו נראים ארוכים ויפים איתה!

    בחזרה לקונסילר, הוא סבבה. אני לא יודעת אם הוא מהמועדפים עלי, או אם ארכוש אותו בשנית (נראה לי שאם כבר העזתי לנסות משהו אחר ממאק אמשיך כבר בחיפושים אחרי משהו אחר) אבל בכל מקרה כרגע הוא לגמרי עושה את העבודה.
    ועכשיו כשהוא כבר "מרוח" יותר, הוא כבר לא "שורט".

    תסלחי לי שאין לי כוח למצוא את הפוסט הרלוונטי ולכתוב את זה שם..

    השבמחק
  4. מרינה - מזל שיש גוגל תרגומים :) אהבתי! [תרגמתי לאנגלית כי זה היה יותר ברור] .

    השבמחק
  5. Meital - La la la la love you!
    את מתארת אותי בדיוק , הולכת בעצבנות בפארם ומרחרחת בשמים והאמת? ככה אי אפשר לעולם למצוא בושם. אני חייבת להודות שבפעם הראשונה בחיי , הצלחתי להתלהב משני בשמים [בעיקר מהראשון] ולהתבשם בהם מבלי להרגיש שנמאס לי. יש לי המון בשמים אבל אחרי כמה שימושים כל אחד מהם ללא יוצא מן הכלל הפך בלתי נסבל בעיניי.כזו אני...משתעממת מהר.אגב , את הוניל פטשולי לבנדר לא מריחים , אלא זה בליל פרשי פרחוני של כמה תוים ולכן יכול להיות שהוא כן יתאים לך. אני בכלל לא מחובבות הוניל פטשולי לבנדר , הוא נעים אבל הכי פחות מועדף עליי.דווקא הבושם הזה שווה רחרוח בעיניי.

    לגבי בריטני ספירס - זה מצחיק , את לא הראשונה שאומרת שהבושם שלה טוב. שמעתי את זה מכמה כיוונים אבל לא הרחתי עד כה את הבושם שציינת.


    ולעניין השני - המסקרה הורסת ברמות קשות! אחת הטובות שהיו לי אי פעם , מסכימה איתך. כדי לקבל מראה יותר טוב אני מתחילה בריסים העליונים עם החלק הצר ואז עוברת עליו שוב עם החלק הרחב וזה נותן מראה דרמטי מהמם.

    ולגבי הקונסילר , תודה על העדכון, שמחה שהוא סבבה לך :)

    וואו , זה היה ארוך! LOL

    השבמחק
  6. את יודעת שקשה לי בלי מגילות :P

    אנסה לדגום את שני הבשמים,מה יכול להיות?:P
    אז איך את בוחרת היום בשמים?
    שווה לך לבדוק את הבריטני האלה, באשכרה יצא לה משהו טוב. אולי היא תעשה לכולנו טובה ותעבור לשווק בלעדי של בשמים ותזנח את שאר הניסיונות שלה להיות סלבריטאית..

    אנסה את העניין עם המסקרה. אני באמת מאוד אוהבת אותה, אפילו (שששש שאף אחד לא ישמע!) יותר מהסמפצ'ס שבדיוק נגמרה לי. ואולי אפילו יותר מהדיורשואו שבעצם אילו 2 המועדפות עלי.

    השבמחק
  7. איך אני בוחרת בשמים ? אני לא. מכיון שאת אלה קיבלתי להתנסות אז פתחתי והרחתי . יש לי כ"כ הרבה בשמים במגירה שזה משגע אותי אז אני כבר כמה שנים לא קונה אלא מקללת את אלו שיש לי וממאנים להסתיים.
    אבל אם כבר לבחור אז כמובן בושם אחד , להתיז , להסתובב קצת ואז לשוב ולרחרח על העור. השפרצות לכל כיוון בפאניקה מוחלטת - ממש לא :-P [וראיתי כמה נשים שנוהגות ככה] .

    ולגבי המסקרה- שמחה מאוד שניסיתי ואהבת.היא לא סתם גורפת מחמאות מכל כיוון ואותי באמת שקשה להפתיע עם מסקרות כי באמת שניסיתי הכל.

    השבמחק
  8. חחחח
    אולי תתחילי למכור אותם :P
    ומזל שאילו מגיעים אליך לדגימה ולא היית צריכה לבחור אותם!!
    חחחח הצחקת אותי בתיאור הפיזור. אצלי זה 2-3ריסוסים ודי. ואני חייבת לציין שאני לא תמיד זוכרת לשים חחח

    אכן מסקרה מנצחת! :)

    השבמחק
  9. מכירות לא יהיו פה אבל אני בהחלט מאמצת את גולד בוקה כבושם שלי לתקופה הקרובה.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן