יום שני, 4 באפריל 2011

מריחים את זה ? האביב כבר כאן!



כן כן , בין אם תרצו או לא - האביב כבר כאן. בין החולצות הקצרות , השמלות והאלרגיות [למי מאיתנו שחילופי עונות עושים בהן שפטים] תמצאו גם ניחוחות חדשים שלא כדאי לפספס.

הדבר האהוב עליי ביותר בתקופות האביב והחגים [מעבר לעובדה שאני מאוד אוהבת את עונות האביב-קיץ] הוא שהתקופה הזו מביאה איתה המון חשק להתחדשויות חדשות , ניחוחות חדשים , ובעיקר ריח של "חדש" , כזה שמקלפים ממנו את הניילונים .

לאחרונה קיבלתי לידיי הצצה לקולקציה האביבית של SABON ולמי שאוהבת את המוצרים של SABON אני יכולה לומר בפה מלא - המשיכו לקרוא! 

בכל הפוסטים שלי על SABON אמרתי בצורה הכי כנה וישרה שיש שאני מאוהבת במוצרים שלהם. כמו כל אחד , יש מוצרים שלטעמי יותר ולטעמי פחות אבל רובם קולעים לטעמי ולאפי ולכן זה נורא משמח אותי שיש לא מעט חידושים בניחוחות שלהם והם תמיד מפתיעים מחדש. 

SABON משיקה לקראת האביב את Feast Of Color , פסטיבל של צבעים וניחוחות חדשים ומעניינים לכבוד האביב. המעניין הוא שהקולקציה הזו לא מושקת רק בארץ אלא בכל העולם ולכן מעניין יהיה לראות מה אומרים חברינו בעולם על הניחוחות הללו. ההשראה לקולקציה הזו היא צבעי מים בגווני פסטל רכים והניחוחות החדשים טומנים בחובם אירוס-מאסק ואשכולית אדומה וניחוח עדין של פריחה ירוקה בעמק .עד כה נשמע פסטורלי להפליא.



אני קיבלתי לידיי מהסדרה הזו את מפיץ הריח החדש בניחוח Green Valley .

ראשית , מילה על העיצוב : מהמם! 
לא בכדי נכתב שהקולקציה הזו בהשראת צבעי פסטל רכים. אריזת המפיץ יפהפיה שהיה לי קשה להיפרד ממנה , הגוונים נעימים לעין , רומנטיים ואביביים שכבר לא היה איכפת לי מה יש בפנים ....זו היתה אהבה.
אריזת הקרטון ירוקה כיאה לשם Green Valley ונותנת תחושה של מרחבים ירוקים . הדמיון מפליג עם האריזה ביחד וכ"כ חיכיתי לראות מה מצפה לי בפנים. כרגיל - לא התאכזבתי בכלל. בפנים המתין לי בקבוק זכוכית עגול יפהפה ומעוצב היטב . הבקבוק נראה כמו בקבוק ליקר של פעם והנוזל הירקרק בפנים רמז על מה שעתיד לצאת החוצה - הניחוח. כמו שהובטח כך היה , הניחוח ממכר . הנחתי אותו בחדר השינה למרות שחשבתי פעמיים האם יריחו את הניחוח המשגע הזה כי בד"כ מפיצי ריח בחללים גדולים לא עובדים מספיק טוב ודווקא המפיץ הזה [אולי בגלל ריחו החזק והמשכר] הצליח לעשות את העבודה. פלוס נוסף היה - אפס תלונות מהגבר שלצידי כך שזה אומר שהריח מצא חן גם בעיניו . 

התיאור היחיד לניחוח הזה הוא מתקתק במידה עם רמיזה לניחוח קל של עשב ירוק , העירוב בין ניחוחות הפריחה לירוק הזה פשוט יוצרים הרמוניה מושלמת שקשה להתעלם ממנה .

לשמחתי הרבה בניחוח ה-Green Valley אפשר יהיה למצוא גם סורבה גוף קיצי ומרענן [84 ש"ח], סבון מוצק ע"ב שמן זית     [17.2 ש"ל ל-100 גר']  וג'ל רחצה [44 ש"ח ל-250 מ"ל] .  מחיר המפיץ למי מכם שאוהב/ת הוא 100 ש"ח ל-230 מ"ל שמגיע באריזה ייחודית ומהודרת במיוחד לחג. 

מבחינתי , זה ניחוח מ-נ-צ-ח ואני כבר מצפה לרכוש את הסורבה הזה שיקבל מקום של כבוד אצלי . הסורבה של SABON למי שלא מכירה מבוסס על מים והמרקם שלו הוא מעין מרקם ג'ל קליל אשר מתאים לקיץ , נספג תוך שניות ומותיר את העור נעים וריחני. עד כה היחיד והמועדף עליי שאין לי מושג כבר כמה קניתי ממנו ה התפוח-לבנדר [שללא כל ספק הוא Best Seller ] , כך שיש לי ציפיות גדולות מאוד מניחוח ה-Green Valley ואני מקווה מאוד לאמץ אותו לחיקי בקרוב. מכיון שקשה לתאר ניחוחות דרך הרשת אני ממליצה בחום  פשוט ללכת ולהריח . אין טוב יותר מלמצוא בעצמך את הניחוח שמתאים לך .



ניחוח נוסף [שטרם הרחתי] הוא ה- Bloomin Feast [הקולקציה שבתמונה] . הניחוח הזה מתואר כ"ניחוח חושני אשר נרקח בהשראת שדות פרחי האירוס עם נגיעה של עצי אשכוליות ושיחי ורדים" . נשמע מעניין ביותר ואני  מקווה להריח אותו בקרוב .

אתמול , כשנכנסתי לחנות של SABON בקניון ערים בכפ"ס לא מצאתי את המוצרים עדיין בחנויות אבל אני מקווה שבימים הקרובים הם יגיעו לכל הסניפים. בסדרת ה-Blooming Feast תוכלו למצוא קרם ידיים , קרם גוף , סבון שמן נוזלי ושמן גוף מטפח.




ומעניין לעניין באותו עניין - כפי שכתבתי למעלה , נכנסתי אתמול  באופן ספונטני לסניף קניון ערים בכפ"ס באמת במטרה לרחרח את המוצרים החדשים ולצערי הם עדיין לא הגיעו לסניף למרות הדקורציה בחלון. קיבלה את פניי והקסימה אותי רותם , מנהלת החנות שהיתה סבלנית ומקסימה להפליא ועברה איתי על כמה מהמוצרים החדשים שטרם הספקתי להכיר ובדרך גם למדה דבר או שניים על תינוקות ,אבות, גברים , שופינג וקניונים :-P [בקצרה: שופינג עושים לבד] . חיפשתי לעצמי קצת פינוקים חדשים [שעליהם אכתוב בפוסט נפרד] והופתעתי מהחנות המרווחת והמקסימה. אני לא מגיעה בד"כ לכפ"ס כך סתם , אך מכיון שכבר הייתי בסביבה החלטתי להגיח פנימה ולפשפש ולראות מה חדש . בסופו של יום יצאתי עם סבון ידיים בניחוח תפוח לבנדר שמסתבר שנמכר עכשיו במחיר השקה של 28 ש"ח אז ניצלתי את ההזדמנות להוסיף לאוסף שלי עוד מוצר בניחוח , מסכה לשיער ושמפו [שלא ידעתי על קיומם וחבל ] בניחוח הורס הורס הורס ובדרך גם נפרדתי מ-155 ש"ח לקולות ההשתנקות של הגבר שלצידי אבל...למי איכפת? 

בעודי מפשפשת בחנות גם נתקלתי במארזי החגים המקסימים [שישה במספר!] שכבכל שנה הופכים מעניינים יותר למי שאוהב/ת מארזים כיפיים כמתנה או סתם כפינוק עצמי . מה רב מזלכם/ן שהחלטתי לסקור קצת את המארזים ובדרך אספר לכם [וארמוז לקרוביי] מה המארז המועדף עליי :

Colorful Dreams - מדובר במארז המכיל סבון שמן נוזלי , קרם ידיים וקרם גוף - כולם בניחוח וניל-פטשולי-לבנדר. המוצרים מגיעים בבקבוקים מוקטנים ומקסימים עם משאבה מוזהבת ומאוד שימושיים לאמבטיית או לנסיעות . השלישייה הזו מגיעה באריזה ירקרקה פסטלית שעליה מתנוסס שם המארז Colorful Dreams באותיות זהב ונכרך בסרט ירוק משגע . מחיר המארז הזה הוא 64 ש"ח והוא מתנה מקסימה.

Yellow Harmony - מארז המכיל סבון שמן נוזלי בניחוח מאסק , קרם גוף בניחוח מאסק , קרם ידיים בבקבוק בניחוח פטשולי-לבנדר-וניל , סבון מוצק בעבודה יד וקרם רגליים במחיר מיוחד של 105 ש"ח. 



Pink Memories - מארז המכיל קרם ידיים בניחוח תפוח לבנדר [שימו לב!] , קרם רגליים , פילינג גוף בניחוח תפוח-לבנדר + כף עץ לפילינג [שאגב יש לי אותו בבית והוא מעולה ומומלץ בחום] , סבון ידיין בניחוח מאסק , מגבונים לריענון , קרם גוף בניחוח פטשולי-לבנדר-וניל וסבון מוצק בעבודה יד.  מחירו של המארז 145 ש"ח. מארז חלומי למישהי כמוני שאוהבת גם לבנדר-תפוח וגם מאסק! המארז הזה הוא הפייבוריט שלי מבחינת הגיוון שלו ומה שהוא מכיל בפנים ביחס למחיר . מקסים!



Feel Green - מארז יוקרתי יותר למי שרוצה להשקיע מאוד בקרובים /אהובים/עצמו . במארז תמצאו קרם ידיים פטשולי-לבנדר-וניל , סבון ג'ל לבנדר , בושם לחדר בניחוח פשטולי וניל , סבון לב במארז יוקרתי , מראת שולחן במסגרת זהב , נר בניחוח קוקוס-וניל , מגבת רחצה לפנים ושמן גוף פטשולי-לבנדר-וניל. מחיר המארז 235 ש"ח.

בנוסף לארבעת המארזים הללו יצאו גם שני מארזים לגברברים שלנו כי גם להם מגיע : 

Gentleman's Kit - מארז הכולל תיק רחצה , קיט לנסיעות הכולל : קרם גילוח , אפטרשייב קרם וקרם ידיים סבון מוצק וסבון שמן נוזלי לגבר. מחיר המארז 110 ש"ח.

Real Gentleman - מארז הכולל קרם ידיים לגבר , סבון שמן נוזלי לגבר , קרם לאחר גילוח וסבון מוצק לגבר במחיר של 99 ש"ח. 


זהו , אלו החידושים האחרונים מבית SABON וגם מהשופינג החביב שלי [שבקרוב אסקור אותו לעומק] . אני מאחלת לכולנו אביב שמח ופורח , המון אהבה ורק דברים טובים! 

שלכם ,







11 תגובות:

  1. נראה מעולה!!

    השבמחק
  2. אנונימי/ת - מסכימה מאוד :)

    השבמחק
  3. אני מאוד אוהבת את הבלוג שלך:) את יודעת מתי בדיוק המוצרים מגיעים לחנויות? לסניף בירושלים כבר הגיע?

    השבמחק
  4. נעמה - תודה רבה! כיף לי מאוד :)) אני חושבת שהמוצרים אמורים להגיע ממש בימים הקרובים לחנויות . אין לי מושג לגבי הסניף בירושלים אבל שווה לתת קפיצה או להתקשר ולשאול.

    השבמחק
  5. מעולה! :)
    אני ממש אוהבת את סבון וכשראיתי את המייל שלהם על המוצרים החדשים רציתי להריח. עם הביקורת החיוביות הזו עכשיו אני חייבת :)

    השבמחק
  6. Irena - :) את באמת חייבת !דווחי איך היה.

    השבמחק
  7. פוסט מגניבבבב :)
    גם אני מאוד אוהבת את סבון של פעם,חבל שאין לי סניף קרוב.
    אני נכנסת מתי שאני במרכז ...
    תודה על העידכון.

    השבמחק
  8. לימור - תודה רבה! יש לסבון המון סניפים בארץ , נסי למצוא בדף הפייסבוק שלהם את הסניף הכי קרוב אלייך , יש לא מעט.

    השבמחק
  9. כפי שנהג להגיד מרצה מאוד חביב עלי - הנני כאן!!!

    מאוד אהבתי את העיצוב של האריזות, אבל קצת מבאס אותי שיהיה שם מאסק.. אני גם ככה בעייתית בריחות ומאסק אני לא אוהבת..
    אגב, היום (!) שבועיים אחרי ההזמנה הגיע קרם הידיים השושני של לאוקסיטן. לקח לי לא מעט זמן להתרגל אליו.. בין ריח נקי לבין ריח מעצבן. דוגרי, מעדיפה את הונילי קוקוס של סבון..

    המפיץ לגמרי שוס! אהבתי את העיצוב! בשביל הבית המבולגן שלי נראה לי שהוא "אובר שיק" חחחח

    טוב שאת פה אני אומרת, כי את מזכירה לי משהו שרציתי לשאול אותך גם ככה! (בשניה שכתבתי את זה הצלחתי לשכוח שוב.. רגע..) אה! סורבה גוף! חשבתי עם מה להחליף בקיץ קרם גוף שבעצם בחורף כרגע אני משתמשת בשמן גוף ופעמיים בשבוע מיד אחרי הבריכה בחמאת גוף כי הכלור עושה בי שמות! מה את אומרת? יכול להתאים? מה היית מחליפה? את השמן לאחרי הבריכה ואת הסורבה ליום-יום? אוי, קשים חייה של האישה ה"מזדקנת" ;)

    אגב, קרם הגוף שלי של סבון הוא בריח לבנדר תפוח. לקח לי קצת זמן "לקבל" את הריח שלו בגלל שהוא חריג, היום אני כמובן מאוהבת בו לגמרי!

    יש ביום רביעי איזה יום מיוחד בסבון, אולי אז יושקו מוצרים המלבלבים :) שווה באמת לקפוץ לבקר, איכשהו אני תמיד מפספסת ביום את המבצעים..

    רכשתי לכמה חברות וגם לאחותי מארזים של סבון, החברות היו מבסוטות, אחותי אפילו לא ניסתה את המוצרים (ועבורה אפילו עשיתי מארז בעצמי, ומאוד מושקע אם יורשה לי לומר..) נורא כיף גם ליצור וגם לרכוש מהמארזים המוכנים, זאת אחלה מתנה כייפית :)

    והרושם שלי מ 3-4 חנויות של סבון שביקרתי בהן ששירות הלקוחות מצוין! המוכרות נעימות ומסבירות פנים ותמיד נעים להכנס אפילו רק להריח :)

    השבמחק
  10. Meital - וולקאם! :) דווקא המאסק הוא בין הריחות היותר אהובים עליי , אני לא אוהבת את ריחות הוניל פטשולי לבנדר ודומיהם. לגבי לאוקסיטן - מאיפה הזמנת בסוף? [סטרוברי? אני כבר לא זוכרת] .

    המפיץ באמת מאוד שיקי אבל הוא חובה לדעתי כי הריח פשוט היסטרי.

    לדעתי הסורבה יכול להתאים לך גם לאחר הבריכה אבל הבעיה היא לסחוב אותו בתיק כי הוא בצנצנת זכוכית די גדולה. אני לא אוהבת שמני גוף כך שאני לא האדם המתאים לשאולאבל לדעתי כל קרם גוף דק וקליל יוכל להתאים לך לאחרי הבריכה. אל תשקיעי יותר מדי אחרי הכלור :-P .

    התפוח לבנדר הוא ריח של Love it or Hate it . אני מתה על הריח הנקי הזה. ביום רביעי אכן יש לחברי מועדון יום מיוחד עם 20% הנחה , אני מתכננת קפיצה נוספת.

    המארזים שלהם הורסים ולכן אם את זקוקה לעוד , המארזים האביביים מקסימים ושווה לבדוק אותם [האריזות בצבעי פסטל משגעות] . ואכן , שירות לקוחות מצוין !

    השבמחק
  11. וניל ולבנדר (בנפרד) אני אוהבת.
    הפצ'ולי כנראה לא חביב עלי במיוחד (קשה לי לבודד כשהם יחד)

    הזמנתי אכן מסטרוברי, ולקח שבועיים! הרבה זמן ביחס לסטרוברי, לא?
    ואגב, יצא בול כמו לרכוש בארץ.. 49 ש"ח.

    כרגע אני סוחבת את חמאת הגוף, אני בטוחה שלא שוקלת פחות וסביר שבדיוק באותה צנצנת..
    לא הבנתי למה לא להשקיע אחרי הכלור, דווקא אחרי הכלור העור יבש לגמרי..

    מקווה להספיק ביום רביעי, זה כרגע היום הכי עמוס שלי.. מסתיים ב 22, אבל אולי אצליח להגניב קפיצה בין לבין..

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן