יום שלישי, 12 באפריל 2011

עדכון מבצעים קצרצר

קיבלתי המון מיילים עם המון שאלות על SABON ועל מבצעים קרובים ולכן החלטתי לרכז למען כולכן את המבצעים הקרובים ב-SABON .

ראשית , ב-13/4 , יום רביעי הקרוב ישנה מכירה חגיגית לחברות מועדון SABON בלבד. במכירה יהיו 20% הנחה על כל החנות. המבצע מתקיים בכל סניפי הרשת.

מבצע שווה עוד יותר - לרגל פתיחת סניף הקונספט החדש של SABON בשנקין 28 וסגירת החנות בשנקין 40 , יהיה מבצע ענק שטרם נראה כמותו ! עד 80% הנחה על מגוון מוצרי טיפוח ומוצרי דקורציה לבית. המבצע בתוקף עד ה-7/5 או עד גמר המלאי , יתקיים בשנקין 40 בתל אביב בלבד ויהיה על מגוון ניחוחות/מוצרים ספציפיים.

***לאוהבות ניחוח הקוקוס תאנה - 50% הנחה על הסדרה ***



מקווה שעכשיו כולכן מעודכנות [ומעודכנים] . קניה מהנה וריחנית לכולכם .

שלכם ,




4 תגובות:

  1. תוהה מה יקרה אם "אנחנו" נהיה יותר מפונקים חחח

    תראי מה זה תפור עלי, השיעור שלי בגרמנית זז חד פעמית מהיום למחר. אחרת עד 22 בלילה אין מצב שהייתי מצליחה להשתחל לחנות של סבון.

    אבדוק את התאנה קוקוס. קוקוס אני בטוח אוהת, תאנה? לא יודעת, לאכול בטוח להריח אני לא יודעת..

    השבמחק
  2. מצטערת לאכזב אבל אין שום דבר ששווה קנייה בסניף הקטן עם ההנחות שם. כלום.

    השבמחק
  3. Meital - אני מחבבת את הקוקוס תאנה ,הוא לא מתוק בניחוח אלא מאוזן.

    danra- ממש ביאסת אותי .... וגם חסכת לי קפיצה לשם.

    השבמחק
  4. הרחתי היום את התאנה קוקוס במילה אחת - מזעזע!!!
    אבל כן הצלחתי להתחדש :)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן