יום חמישי, 7 באפריל 2011

ללא מילים : CHANEL Rouge Coco Shines


10 תגובות:

  1. חמוד לגמרי!

    אהבתי את הסלוגן עם התמונה שחור לבן בצד! :)

    טרם הספקתי לקרוא את הפוסט הקודם.. הימים הלחוצים האלה.. אוף..

    השבמחק
  2. ללא מילים עושה את העבודה אבל בשביל האיזון כדאי היה לכתוב ספרות = את המחיר...

    השבמחק
  3. Meital- המחיר גם די סביר [אם את גרה בחו"ל כן?] והגוונים יפהפיים!

    Efrat - ללא מיליםם וללא ספרות [למה להכאיב במקום שניתן לחסוך את הכאב?] . המחיר הרשמי בחו"ל הוא 32$ , לא ממש נורא בהתייחס למדד הדולר :-)

    השבמחק
  4. אני חושבת שהרבה דברים היו נראים לי סבירים אם הייתי גרה בחו"ל, אבל כשאת גרה בארץ, סביר יכול להיות ששתי רכבות יתנגשו..

    השבמחק
  5. אצלנו רכבת והתנגשות זה היינו הך. עצוב.

    השבמחק
  6. למזלנו זה דווקא לא כזה עצוב אלא משעשע.. (כי כל הנזק על חברת הרכבת - בעיה שלהם!!)

    השבמחק
  7. מרינה - הדבר היחיד שיש לי לומר הוא : תארזו לי יפה בבקשה :-P

    השבמחק
  8. באופן טבעי באתי לכתוב לך שהכותרת מדויקת. ללא מילים.
    אבל אחרי האכזבה שלי מסדרת ה- Rouge Coco אני אומרת אוקיי, נראה שווה אבל בואי נבדוק קודם.

    השבמחק
  9. danra - אני התייחסתי דווקא לתמונה אבל היה לי ניסיון טוב עם השפתונים כך שמבחינתי שיוציאו איזה שפתון שהם רוצים , רק שישמשיכו להנפיק אימאג'ים מקסימים כאלה.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן