יום חמישי, 28 באפריל 2011

China Glaze Island Escape Collection for summer 2011



כן אני יודעת שאני באיחור [כרגיל] אבל החגים והעומס קצת הותירו כמה פוסטים מאחור . אבל פסח עבר חלף לו ואני שמחה להציג את קולקציית הקיץ של China Glaze הלא היא Island Escape . בקולקציה הקיצית והמרעננת הזו תמצאו 6 גוונים עליזים במיוחד . אף אחד מהם לא ממש יוצא דופן באופן בולט אבל כולם מרעננים לי את הקיץ ללא ספק. 
מבחינת מרקמים נוכל לראות בקולקציה גיוון נחמד של שלושה לקים עם מיקרו גליטרים , 2 קרמיים ו-1 שהוא משהו בין מטאלי לשימר. 

Ye , I know that i'm already late with my posts but the Passover and some other business left some posts behind . But! since the holidays end I'm proud to Introduce you to China Glaze Island Escape Summer Collection. 
This Summer fresh collection have 6 new cheerful shades that non of them is really unique but it's all nice , fun and make my Summer so great.




סקאלת הגוונים בקולקציית הקיץ נעה בין הירוק,צהוב, כתום ,סגול , כחול ואני מאוד שמחה שכך . אחרי שהאביב והסתיו היו מלאים בסגולים "חפורים" [כלשון בקבוקית] , הקיץ מביא עימו שינוי ובצ'יינה גלייז מהמרים על קיץ בצבעי קרטיב , ים ,שמש ואוירה צבעונית. 

The Color Scale in this collection is Green , Yellow , Orange , Purple and Blue and of course Pinky Red and i'm very glad with the color choices since these colors really remind me of summer  , pop-stickle , sea , sand , colorful bikini's and smiling people .
בקולקציה הזו כל ששת הגוונים התחבבו עליי במיוחד , את רובם אני מייעדת לכפות הרגליים ששם אני מרשה לעצמי להשתגע יותר בקיץ וחלק מהם אני מייעדת לכפות הידיים. איך שלא נסתכל על זה , עליז זה כאן! 

את הלקים דגמתי הפעם על גלגל ציפורניים מכיון שמצב הציפורניים שלי בעקבות הניקיונות לחג נמצא בכי רע ועד שהן תתאוששנה , תאלצו להסתפק בצילומים וסווטצ'ים על גבי הגלגל בלבד. 

I must say I liked all 6 shades this time . Most of them I will apply on my foot nails and some of them on my hands. 
Since I cleaned for the holiday , my nails look very bad so you must excuse me this time while i'm using nail color wheel so I can swatch all colors for you.

Shell we ?


Blue Iguana - הגוון הזה הוא כחול עם מיקרו גליטרים  פיצפונים כחלחלים -סגלגלים הורסים. זה גוון שבכל קיץ מוציאים מחדש ואני חושבת שההצלחה שלו תהיה אדירה. הוא לא מאוד צווחני אבל הוא יפהפה וליותר אמיצות , אני בטוחה שעל כפות הידיים הוא יהיה משגע לא פחות ומעל כפות הרגליים. מבחינתי זה אחד הגוונים שחייבים שיהיה במגירה בקיץ , כחול  בינוני ונעים לעין. 

Blue Iguana - This shade is medium blue with tiny amazing blue-purple micro glitters . I think that every summer has new blue's but this one is gorgeous and I convinced that this shade will be huge success . 
It's not very dramatic shade and not very "loud" but it's beautiful for hands or feet nails and i'm sure it "a must have" shade for this summer . 


Senorita Bonita - גוון סגול עם מיקרו גליטרים שלי נראים מעט מוזהבים סגלגלים. בתחילה חשבתי שדווקא לסגול כזה לא אתחבר אבל הוא כ"כ שקט ומופלא שקצת קשה לי לומר שאתעלם ממנו. צבע מקסים לסולידיות שרוצות קצת להעז .

Senoritta Bonita - beautiful purple also with tiny micro glitters that I think is purple and gold. At first I thought I won't like it but it's such a quiet and delicate color that I can't ignore it. 
That's the exact color for the gentle ladies at the crowd that would like to dare.


108Degrees - ורוד פוקסיה מעט נאוני אפילו אפשר לומר , עם מיקרו גליטרים סגלגלים מקסימים. היתה לי תחושה שהוא מזכיר לי קצת את Ahoy! מהקולקציה הקודמת ומהשוואה שעשיתי הגוון השולט הוא דומה אך לא זהה . לגוון הזה יש צבע קרטיב דובדבן חי וכיפי והוא משגע . חובה !

108 Degrees - Pink fuchsia , maybe a bit Neon with pretty tiny micro glitters. That color remind me the Ahoy! nail polish from the Anchor Away collection and when I compared these two they looked kind of similar although Ahoy! has more gold tones in it.
108 Degrees is very much alive , fun and gorgeous pop stickle pink   . Don't miss it!


Papaya Punch - אחד הגוונים היותר אהובים עליי בקולקציה הזו. מדובר על גוון קרמי שהוא ערבוב בין צהוב לכתום מה שיוצר גוון שהוא לא צהוב מוחלט ולא כתום מוחלט. צבע מטריף לקיץ הקרוב שישתלב מעולה עם כפכפי אצבע והרבה חול ים.

Papaya Punch - That's one of my favorites in the collection. It's creamy color that involved  both orange and yellow tones but it's you can't say it's either orange or yellow - Perfect Mix! that's an unforgettable color that fits well with flip flops and beach sand...


Cha Cha Cha - ירוק שימרי מוזהב . מצד אחד הוא ירוק , מצד שני הוא שימר ויש בו גוון צהבהב די בולט . הוא ירוק נעים ומכל הגוונים הוא הכי פחות שגרתי והיותר מעניין מבין החמישה הנוספים . גוון מיוחד לאוהבות הירוקים .

Cha Cha Cha - Green gold shimmer . Another great mix between green and gold . that's very nice green which look a bit like olive green but not exactly . It's unique nice color and green lovers will enjoy it.


Electric Pineapple - את הגוון הזה היה קשה לי "לעכל" כי בבקבוק הוא נראה מאוד צהוב חרדלי ירקרק וקרמי ועל גלגל הציפורניים הוא התקבל מעין צהוב בננה עם טוויסט משעשע. גוון מדליק , בהחלט נחמד ושמשי .

Electric Pineapple - This color was hard to comprehend because at the bottle it looked like mustard yellow but also a  bit light green so I couldn't decide which is which . When I applied it on the nail wheel it was Banana yellow with a fun twist. Hot color , very sunny and cool . 

בסה"כ הקולקציה הזו מאוד התחבבה עליי. היה בה הכל מהכל , מגוון מוצלח במיוחד , כמות לקים קטנה , מרקמים שונים , פורמולה מעולה ובעיקר , היא גרמה לי לחייך בשמחה לקראתה.המריחה של כל הלקים היתה מעולה , זורמת , לא מימית מדי ולא קרמית מדי . לא היו סימני מריחה והפורמולה היתה מושלמת.  אין ספק שצבעים עושים אותי שמחה יותר והקולקציה הזו היתה כ"כ מתוקה וצבעונית שלא הפסקתי לבהות בבקבוקים בהנאה. לסיכום : HOT! 

ומילה לפני סיום : China Glaze פתחו ערוץ יוטיוב חדש ובו תוכלו למצוא מגוון רעיונות לעיצוב הציפורניים עם קולקציות נוכחיות . אל תפספסו את הערוץ , הרעיונות מקסימים :) .

שיהיה קיץ צבעוני וכיפי לכולנו! 

I really liked this whole Collection . It has a great variety of fun colors , small amount of shades which was perfect , nice textures and amazing formula. It's that kind of collections which make me smile . No doubt that fun colors make me happy and this one was so funky , colorful and sweet that I couldn't stop wondering the bottles. In one word - Hot!

One last word : China Glaze have new Youtube Channel which you can find many ideas and fun manicures with all kind of nail polishes with many collection . Don't miss it and don't forget to subscribe! 

Have a great fun summer!

שלכם ,


12 תגובות:

  1. מגניב, אבל אני מקווה שאת לא חושבת שיצאת ידי חובתך. העם דורש פוסט פיצוי עם סווטצ'ים על ציפורניים.

    השבמחק
  2. אני חושבת שסיכמת כבר בהתחלה במדויק את הקולקציה: גוונים שמחים אבל לא מחדשים.
    וכמובן וניטי צודקת, זה ממש לא פוטר אותך מסווטצ'ים ראויים.

    השבמחק
  3. Vanity - מצב ציפורניי בכי רע! [אם לא ממש רע] . מבטיחה לפצות בסווטצ'ים בהקדם :)

    danra - תמיד כיף שיש גוונים שמחים ,לא ? סווטצ'ים ראויים בהקדם האפשרי. מבטיחה.

    השבמחק
  4. יקירה, הפוסט נהדר אבל אפילו אני מרשה לעצמי לאמר: בכללי "היינו בסרט הזה" ובכל זאת נרשם אחד על הכוונת PAPAYA PUNCH , לא אמרת באיזה צבע כפכפי האצבע אך צבע קייצי זה לדעתי יתאם גם למניקור.

    השבמחק
  5. הפאפאיה והפיינאפל סומנו אצלי כבר מזמן. מחכה להגיע לכמות מספקת להזמנה. הם מגניבים לגמרי.
    מאיפה הזמנת?

    השבמחק
  6. Efrat - ברור שהיינו בסרט הזה , אפילו כתבתי את זה אבל בהחלט יש כמה צבעים נהדרים. אי אפשר להמציא את הגלגל מחדש גם אם רוצים :) והפאפיה ממש צבע כיפי. אני חושבת שכפכפי אצבע בצבע שחור הולכים עם כל אחד מהגוונים או עם כל גוון באופן כללי.

    קורין - סימנת לך גוונים מצויינים :) לא הזמנתי , אני מקבלת מהחברה .

    השבמחק
  7. אני עם וניטי ודנרה - פוסט פיצוי בבקשה!! :P

    הקולקציה שמחה אבל לא הצליחה לגרום לי "לפתוח את הארנק" (איזה כיף שעם פייפאל גם את זה לא צריך לעשות חחח אולי בגלל זה לא טרחתי לשנן את מס' כ.א. החדש שלי - פשוט אין צורך!)

    עם זאת, אני חושבת שהכתום מעניין. הסגול והכחול יכול להיות נחמדים, אבל קשה לי להחליט בלי סווצים :D

    איזה כף שהחגם נגמרו, הא? :)

    השבמחק
  8. Meital - יהיה פוסט פיצוי. מבטיחה.אני לא אתן לך להשאיר את הארנק סגור , אל דאגה :-P

    אני בעד רק מבצעי החגים בלי החגים עצמם , הולך?

    השבמחק
  9. מצפה לפוסטפיצוי!
    בנתים כל החודש אני סוגרת את הארנק פשוט אין מה להזמין!
    אני לגמרי בעד ההצעה שלך! חגים זה מיותר מבצעים זה מאסט!

    השבמחק
  10. I'm gone to say to my little brother, that he should also visit this website on regular basis to get updated from latest gossip.
    Feel free to surf my site why do i have swollen ankles

    השבמחק
  11. I'm gone to say to my little brother, that he should also visit this website on regular basis to get updated from latest gossip.
    My site: why do i have swollen ankles

    השבמחק
  12. With carpal tunnel syndrome, the status can affects the muscles and tendons of your forearms.


    My webpage ... Terra Ceia carpal tunnel surgeons
    Feel free to visit my web page ... Terra Ceia carpal tunnel surgeons

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן