יום ראשון, 10 באפריל 2011

March-April Haul או בקיצור...שופינג!

האביב הגיע ואיתו גם החשק שלי לצאת מהבית ולשלוף את הארנק . בכל זאת חג האביב הוא חג הקניות ומי אם לא אני שאחגוג ?

בחודש מרץ ובחודש הנוכחי הצטברו לי לא מעט קניות ואני יודעת שהרבה מכן רצו לראות ולשמוע את חוות דעתי על המוצרים השונים שקניתי. כל המוצרים שתראו כאן למעט אלו שאציין , הם קניות מתוך המלצות בבלוגים , ערוצי יוטיוב , קהילות יופי וטיפוח שונות וכמובן מחוות דעת של הקרובות אליי. באם מדובר על קניות דרך הרשת , אני נוטה לערוך חיפוש על המלצות והשמצות של המוצר או לחפש סווטצ'ים שונים אצל בלוגריות שונות או גורואי [מלשון Guru] איפור וטיפוח שונים ברחבי העולם ובאם מדובר על קניות ספונטניות אני תמיד מבקשת לנסות את המוצר בדרך זו או אחרת .

רובן המוחץ של הקניות שלי [לשמחתי] מוצלחות ואני משתדלת [לא אומרת שתמיד אני מצליחה לדבוק בזה] לרכוש מוצרים שיהיו לי שמישים במיוחד כשמדובר על איפור , אם בטיפוח עסקינן אני פחות מייחסת חשיבות להצלחת המוצר בעיניי או לא כי אני לא נאמנה גדולה למוצרי טיפוח ואוהבת לגוון כך שזה פחות יעסיק אותי.

אז מה היה לנו החודש ? בעיקר הרבה תעבורה בפייפאל!


לחצו על התמונה להגדלה

ובכן בתחילת החודש שעבר החלטתי לרכוש שני מוצרים שראיתי המלצות מדהימות עליהם ברחבי הבלוגיספירה. אחד מהמוצרים היה סומק של חברת theBalm המצויינת. מדובר על חברת איפור קטנה ומדהימה שמוציאה תחת ידיה מוצרים מעולים . מלבד מוצרים מצויינים , האריזות שלהם הורסות , הפיגמנט של מוצרי האיפור גבוה ואיכותי ולמי שאוהבת פלטות צלליות אני ממליצה בחום לנסות את פלטות הצלליות היפהפיות שלהם Shady Lady .

הסמקים בעיניי הם סיפור הצלחה היסטרי , במיוחד לי כמי שמאוד אוהבת סמקים ומתהדרת בלא מעט מהם ולכן החלטתי להתחדש לי באחד והנבחר היה Hot Mama . מדובר על סומק ורוד אפרסקי עם נגיעות מוזהבות וכל מה שאני יכולה לומר עליו - מ-ש-ג-ע! [התמונות ידברו בעד עצמן אני חושבת] . את הסומק רכשתי מהסטרוברי והוא עלה לי אחרי הנחת לקוחת זהב [LOL] בסביבות ה-60 ש"ח .



מוצר נוסף שרכשתי היה ליפסטיק של M.A.C בשם High Tea. את הליפסטיק הזה התחלתי לראות צץ בכל מיני בלוגים מיד אחרי ששמתי עליו עין , מעין צירוף מקרים שכזה. המרקם של הליפסטיק הזה הוא Luster , כל מרקמי ה-Luster אינם אטומים אלא שקפקפים עם פיגמנט. הצבע של High Tea הוא מעין Nude עם גימור שקוף פרוסטי . גוון משגע ועדין .
גם אותו רכשתי ב-60 ש"ח ואין מרוצה ממני .

הערה : זה הזמן למילה טובה על שירות הלקוחות של סטרוברי.כשקיבלתי את הליפסטיק הוא הגיע אליי שבור ומעוך מבפנים. פניתי לשירות הלקוחות והסברתי להם איך המוצר הגיע ומיד קיבלתי מייל התנצלות ושלחו אליי ליפסטיק חדש . אז כל הכבוד לשירות הלקוחות שלהם שאף פעם לא מאכזב .

עוד שני ליפסטיקים שאחד מהם קניתי ואחד מהם קיבלתי מ"פיה טובה" הם:  Marquise D של M.A.C ו-Blush של Revlon .



אני לא יודעת מה נכנס בי אבל בעקבות איזשהו בלוג נכנס בי שד והחלטתי שאני חייבת , איך שלא יהיה להשיג את הגוון Blush של רבלון , ליפסטיק בגוון מהמם במיוחד שנחשב Sold Out בחו"ל וככל הנראה גם בארץ. לכל סניף שאליו הגעתי היו כל הגוונים  שמביאים לארץ מקולקציית ה- Color Burst [לא כל הגוונים הגיעו לארץ] אך תמיד גוון ה-Blush היה חסר .
פיה טובה ששמעה שאני מחפשת את הגוון הספציפי הזה עזרה לי למצוא אותו והגוון הנכסף הגיע לידיי אחרי תלאות רבות....יש לו חתיכת סיפור חיים לליפסטיק הזה ;) . מעבר לאריזה המהממת הגוון מהמם במיוחד ועדין מאוד ואני ממליצה בחום למי שתחפוץ בו לארגן כמה גיבויים מהארץ או מחו"ל כי הוא Running Out~! מחירו בארץ 107 ש"ח לפני מבצעים ובד"כ יש בחברות האלו 1+1 או 40% אם רוצים רק מוצר אחד.



האובססיה לליפסטיק [וכשאני אומרת אובססיה אני מתכוונת ל...אובססיה!] השני החלה גם היא משיטוט ברשת .כל הפאניקה סביב קולקציית וונדר וומן של M.A.C לא היתה מובנת לי מלכתחילה. לא רק שהיא לא היתה כוס התה שלי , היא אפילו נראתה לי מעט מצועצעת אבל כשפגשו עיניי את Marquise D זו היתה אהבה ! כיון שעבר זמן מאז שהקולקציה הזו יצאה תיארתי לעצמי שבטח לא נשאר ממנה דבר. המחירים ברשת היו הזויים מעט מכיון שזו קולקציה מיוחדת כמעט ויתרתי עד ש....עברתי ליד סניף של מאק , שאלתי אם יש את הגוון והסתבר לי שיש ואפילו בשפע - YAY! שמחה גדולה , ניצוצות וזיקוקים [לא באמת אבל בשביל התאור] .
אפשר לומר הרבה דברים על M.A.C אבל אי אפשר לומר שהקולקציות המוגבלות שלהם משעממות. אני מאוד אוהבת קולקציות עם אריזות מעניינות וזו היתה אחת הקולקציות שמבחינת אריזה , תפסה לי את העין מאוד מהר. החשיבה היצירתית ניכרת גם מבחוץ וגם מבפנים [ראו תמונה]  וכמובן על גבי אריזת הפלסטיק של הליפסטיק עצמו [גבירותיי , זה ל-א ליפסטיק שמחזירים במסגרת B2M] .
המרקם של הליפסטיק הזה אף הוא Luster וגם הוא ניודי -ורדרד שקפקף ומקסים. מאוהבת בו עד עמקי נשמתי . למרות שציפיתי שבקופה אקבל מחיר של קולקציה מוגבלת , הוא עלה 94 ש"ח . ניחא.העיקר שאני מרגישה וונדר וומן  איתו ובלעדיו :-P .

 ***הידעתן ? יש אתר ישראלי ל-M.A.C ואפילו בעברית! לחצו כאן ----> קליק ***

ולא רק איפור היה לנו החודש אלא גם אביזרים לאיפור. מי שמכיר אותי , יודע שאני אוהבת מברשות איפור טובות אבל אני לא מוכנה להוציא סכומי עתק על מברשת אחת כמו המברשות של מאק , שלמרות איכותן הבלתי מעורערת , מחירן לא שפוי בלשון המעטה.     יש לי 2 מברשות בלבד של מאק וכל השאר הן של סיגמא , מברשות תואמות מאק , אם כי הדעות עליהן חלוקות. 
[למי מכן שעקבה אחריי בפייסבוק , צילמתי מברשת מייקאפ של סיגמא  שהתפוררה לאחר מספר חודשים של שימוש באמת עדין ולא אגרסיבי. מייל מהיר לסיגמא והם שלחו לי בלי שאלות וללא היסוס מברשת חדשה . זה שירות! ] . 



מהמלצות שונות ברשת נקנו כמה סוגים של מברשות שנראו לי מעניינות : Revlon , e.l.f , Beauty Care ומיד אפרט על כל אחד מהסוגים.



את המברשות של e.l.f מסדרת e.l.f Studio [קיצור של eye , lips. face] הכרתי לראשונה כשצפיתי בסרטון של אדר המקסימה [אני אוהבת את הערוץ שלה מאוד , רוצו להירשם! ] . התיאור שלה גרם לתופעות לוואי קשות אצלי כמו גרד בידיים , בהייה בכרטיס האשראי  שיטוט חסר מעצורים ברשת וחיפוש ביקורות . התרופה ? לרכוש כמה מהן [ואולי כדור ואבן] כדי להירגע :) .



את המברשות הללו קניתי במחיר מצחיק במיוחד של 3.60$ למברשת . מדובר על חברה זולה אך איכותית ואני חייבת לומר שהופתעתי מאוד לטובה . נקנו : מברשת סומק , מברשת פלאט-טופ ומברשת רב תכליתית למוצרי אבקה/פודרה/ברונזר וכו'.
ראשית , אציין שמדובר על מברשות סינטטיות מטקלון [Taklon] , מאוד רכות , מאוד נעימות ומאוד מאוד איכותיות . שלושת המברשות עשו עבודה מעולה ואני מרוצה על לב השמיים. המברשת שכבשה את ליבי במיוחד היתה מברשת הסומק שבהתחלה הייתי סקפטית אם היא יכולה לעמוד בביצועים שאני מצפה [בגלל צורת החיתוך שלה] ואני חייבת לומר שאני מאוהבת בה קשות! ההנחה איתה באופן ספציפי היתה מושלמת , הרגשתי שהיא מפזרת את החומר בצורה אחידה ולא משאירה סימנים של "מריחה" ומטשטשת היטב ולא צוברת כתמי צבע כמו שלעתים קורה עם מברשות אחרות. מושלמת כבר אמרתי ?

גם מברשת הפודרה ומברשת הפלאט-טופ מעולות ורכות רכות רכות ....כ"כ רכות שבא לבכות . בחיי. ממזגות את החומרים בהרמוניה מוחלטת ומושלמת על הפנים ואני אומרת לעצמי - איפה הן היו קודם ? אז תודה לאדר! [בעלי מודה לך פחות].

את המברשות הזמנתי מהאתר הזה שהומלץ בערוץ של אדר והייתי מאוד מרוצה [אם כי המשלוח לא זול במיוחד ומשתנה בהתאם לפריטים שמזמינים] . המברשות הגיעו עטופות היטב , בנרתיק פלסטיק של e.l.f עם הסבר על ייעוד המברשת וכו'  ומגן מברשת פלסטי , המברשות הגיעו לאחר שבוע בלבד והיתה הזמנה חלקה וכיפית.חוץ מ-e.l.f , תוכלו למצוא באתר הזה חברות זולות ומצויינות אחרות ואני בהחלט ממליצה בחום .



מברשות נוספות שנרכשו היו המברשות של ביוטיקר בהמלצתה של מעיין המקסימה מהבלוג "האהבות הקטנות של החיים" .
על המברשות הללו קראתי גם בפורום איפור של תפוז וגם בעקבות תמונה של מעיין בדף הפייסבוק של הבלוג שלה והחלטתי לנסות אותן . מוצרי ביוטיקר נחשבים זולים ומצויינים ואני נוטה לרכוש שם די הרבה ולחדש מלאי בכל פען שמסתיים לי משהו הכרחי . זו חנות שתמצאו בה ה-כ-ל ונעים מאוד להסתובב בה . מילת המפתח אם כן היא- זול . 
הייתי די סקפטית [כהרגלי] לגבי המברשות הללו , אם כי העיצוב שלהן הוא זה שעשה לי חשק מלכתחילה לרכוש אותן. רכשתי בהתחלה את מברשת מספר 14 שמיועדת לברונזר [בצורה די עיוורת] , המברשת ארוזה בצורה הרמטית כך שלא יכולתי לגעת בה אבל המחיר פיתה אותי ולא היה מה להפסיד. לאחר שמעיין סיפרה לי שיש בעמדות האיפור מברשות לדוגמה שניתן לגעת בהן , עשיתי כמצוותה וקניתי גם את מברשת מספר 13 אחרי מישמוש [הטעות במקור] מאסיבי בחנות, מברשת לשפתיים עם מכסה , מברשת קבוקי וזוג מברשות עיניים לתיחום . 

המברשות מדהימות , רכות ונותנות ביצועים מעבר למצופה ממברשות במחיר כזה . העיצוב שלהן נראה מקסים ומקצועי והייתי כ"כ מופתעת שנשארתי שפיצלס [כן כן, גם פה הטעות במקור]  . מחירי המברשות הללו לא עולה על 15 ש"ח ומי מכן שאוהבות מברשות קבוקי , אני ממליצה לאמץ לכן קבוקית מחמד מתוקה של ביוטיקר , גם יפה , גם רכה וגם תחזיר לכן אהבה. 

מחירי המברשות : מברשת מספר 14 - 12.90 ש"ח , מברשת מספר 13 - 13.50 ש"ח , קבוקית מחמד מספר 11 - 14 ש"ח , 2 מברשות תיחום לעיניים מספר 1 - 9 ש"ח [לזוג] ומברשת שפתיים [לא בתמונה] - 3.90 ש"ח .

תכלס ? LIKE!



אחרונות חביבות הן מברשות העיניים של REVLON שהחלטתי לרכוש בהחלטה זריזה בפארם. נקנו מברשת קונטור לטשטושים ומברשת להנחת צלליות . שתיהן רכות , נעימות ומאוד שימושיות. המחיר שלהן לא זול וגם אין על האביזרים של רבלון מבצעים רוב הזמן כך שזה קצת מבאס אבל ....נחיה. מברשת הטשטושים עלתה לי 40 ש"ח ומברשת ההנחה לצלליות עלתה 70 ש"ח .



ורכישה ספונטנית  ואחרונה  [להפעם] שהבטחתי לסקר , הם שלושה מוצרים שרכשתי ברשת SABON . כפי שכתבתי בפוסט הקודם , נכנסתי לסניף כפ"ס המקסים בקניון ערים על מנת לרחרח את קולקציית האביב החדשה ועל הדרך גם רכשתי 3 מוצרים : סבון ידיים לבנדר-תפוח האהוב עליי עד מאוד , שמפו ומסכה לשיער.



על סבון הידיים אין יותר מדי מה לקשקש. סבון ידיים יו נואו... אבל השמפו והמסכה ? ביג וואו!
מסתבר שעכשיו הטרנד החדש הפך להיות האמזונס . זה התחיל עם הסמקים של Tarte הנושאים את השם Amazonian Clay Blush [ראו סיקור כאן] ולהפתעתי הרבה , גם מוצרי השיער של SABON מכילים שמנים חיוניים מצמחים הגדלים ביערות הגשם באמזונס . על פניו חביב אך לא משהו שבשבילו אקנה את המוצר . מה שכן משך אותי היה הריח המעולה [למי שמשתמשת בסבון פילינג יסמין - זה הריח של השמפו והמסכה ואני מניחה שגם של הקונדישנר] וההבטחה של רותם , מנהלת סניף כפ"ס שהמוצרים מעולים. בין המוצרים היה גם סרום לשיער אבל ידעתי שלא אתמיד , קונדישנר שויתרתי עליו בגלל שלקחתי את המסכה  וכמובן השמפו .

ניגשתי למקלחת בשמחה רבה ושפכתי על היד מנוזל הקסם הזה . השמפו מריח נפלא והרגשתי שהוא מנקה היטב את השיער. מדובר על שמפו קצת סמיך ומתפשט על השיער היטב [ויש לי שיער ארוך מאוד] . אחרי השטיפה ההרגשה היתה מעולה.
בשלב השני החלטתי למרוח את המסכה . מדובר במסכה שיש להניח על השיער ל-10 דק' [הרבה זמן עבורי] ואז לשטוף . השתדלתי להקפיד על 10 דקות ושטפתי - אחרי שהשיער החל להתייבש הרגשתי שהתאהבתי בו מחדש. כ"כ הרבה זמן שהשיער שלי היה חסר חיים , יבש וחסר צורה , הוא קיבל Boost של ברק והיה נעים ורך כמו שהרבה זמן לא הרגשתי והניחוח  בשיער....[פרצוף של עונג].... ניכר מאוד ונשאר זמן רב . את המסכה המליצה לי רותם למרוח 2-3 פעמים בשבוע. יתרון גדול למוצרים הללו כפי שמצוין גם על האריזה הוא שהם אינם מכילים SLS ולא פראבנים .

אני רוצה לציין שאני לא אוהבת לקנות מוצרי שיער בד"כ בחנויות נישה כמו SABON או ללין וכיו"ב אבל המוצרים  האלו פשוט מדהימים בצורה שלא תאמן . מ-1-10 אני נותנת להם דוז פואה [12!] . רוצו בהמוניכן.

המחיר של המוצרים  לא זול כ"כ יחסית לכמות ולכן , לחלוטין לשיקולכן . מחיר השמפו 49 ש"ח , מחיר המסכה 78 ש"ח ולמי שמעניין אותה לדעת , סבון הידיים היה במחיר הכרות של 28 ש"ח. מסכמת ב-3 מילים :  Will Buy Again .

זהו להפעם , אם שרדתן עד כאן , סימן שהגעתן לסוף הפוסט וקרוב לודאי שיש לכן הערות/הארות או שאלות . אז עד ה-Haul הבא [אל דאגה , ממש בקרוב] שיהיה לכולנו שבוע מקסים!

שלכם ,



33 תגובות:

  1. אני חייבת להפסיק לקבל עידכונים מהבלוג שלך...זה עולה לי יותר מידי כסף כל עידכון...יש לך טעם משובח מידי

    השבמחק
  2. אתמול קניתי את מברשת הצלליות של רבלון בסופר פארם והיא היתה ב-40% הנחה על ה-70 ש"ח...

    לא ניסיתי אותה עדין, אבל מברשת הטשטושים שלהם מעולה!

    השבמחק
  3. מרינה - תודה! :) אבל אל תפסיקי את העדכונים :-P

    שרונה - באמת?! אמרו לי שזה לא כולל אביזרים ושילמתי מחר מלא בניו פארם. מעצבן....

    השבמחק
  4. איזה פוסט !♥ אני יושבת מול המסך ופשוט מחייכת....
    כבר ציינתי שרק בזכותך רכשתי בפעם הראשונה מהרשת, את המוצרים שחלמתי עליהם כבר הרבה זמן?
    ועכשיו עשית לי חשק ענק לרכוש את המברשות של e.l.f !

    אני מחכה בקוצר רוח לקבל את החבילה הראשונה שלי ואז להזמין את המברשות :-)

    פוסט מהמם ! ואין מאושרת ממני שאת מרוצה מהמברשות של ביוטיקייר ושהכל הסתדר על הצד הטוב ביותר

    תודה על הפוסט המהמם! ♥

    השבמחק
  5. mayane - שמחה שאהבת את הפוסט. פוסטים על רכישות תמיד עושים לי כיף [ולרייר מול המסך...] . שמחה שבזכותי/בגללי רכשת את המוצרים שרצית , היה לי לעונג לעזור ולייעץ. חבילות זה כיף :)

    השבמחק
  6. תתחדשי! ל-ELF יש כמה מברשות מעולות וגם כמה פחות טובות. יש לי כמה מברשות לפודרה של חברות שונות, ומשום מה, מברשת הפודרה של ELF היא הכי שמישה, היא מאוד רכה ונעימה.

    ניסיתי לתת צ'אנס לביוטיקייר, באמת שניסיתי, אבל הסניף באשדוד כל כך הומה והתורים בו כל כך ארוכים, שאין לי חשק להמתין. ככה זה כנראה שמתרגלים לקנות הכל אונליין.

    השבמחק
  7. לובה - תודה :) לגבי e.l.f אני יודעת שבאמת יש להם טובות יותר ופחות אבל שלושת אלו מסדרת ה-studio קיבלו תשבוחות לכן קניתי אותן.

    ולגבי ביוטיקר , בסניף שהייתי בו [פתח תקווה] אין תורים ארוכים במיוחד ונעים להסתובב שם . בהזדמנות נסי להכנס לשם שוב.

    קשה באמת להתרגל לקניות אחרי שאון ליין יש הכל זמין.

    השבמחק
  8. צר לי, אבל כן. קניתי אותה ביום שישי ב-42 ש"ח.. אולי שווה לך להחזיר אותן ולהחליף?

    השבמחק
  9. איזה יופי של קניות.
    במיוחד השפתונים.
    אבדוק את הגוון של הרבלון לראות מה זה.

    השבמחק
  10. תתחדשי על הכל! קניתי לאחרונה מברשת אייליינר מביוטיקייר והופתעתי לטובה, נראה לי שאתן צ'אנס גם למברשות האחרות שלהם.
    מרקיז D של מאק הוא גם הליפסטיק החביב עלי מקולקציית וונדר וומן.
    בהזדמנות זו רציתי גם להודות לך על ההמלצה (שנתת לי בפייסבוק בזמנו, אני בספק אם תזכרי) לקנות חזיות מאסוס. אמנם לא קניתי חזיות מהפירמות שהמלצת (הדגמים שרציתי לא היו במידה), אבל קניתי שתי חזיות מעולות ממש!

    השבמחק
  11. תתחדשי על הכל! קניות שוות!
    הסומק נראה מהמם, עכשיו ראיתי גם את הברונזר שלהם בסטרוברי שגם קורץ לי מאוד. עד עכשיו לא שמעתי על המותג הזה אבל נראה לי שאנסה בקרוב.

    אני נמנעת מלהיכנס ל-MAC כרגע כי אני טסה עוד שבועיים, אבל לרגע עברה לי בראש מחשבה להיכנס ל-MAC בשביל MARQUISE D כי הוא ממש יפה. טוב.. אני חזקה ואני מתאפקת :))

    דרך אגב, הזמנת מ-SLEEK בסוף?

    אני מנסה כמה מברשות עיניים של ביוטיקר עכשיו ובינתיים הן מפתיעות לטובה. אני מצטרפת להמלצה שלך על סניף ביוטיקר פ"ת.

    השבמחק
  12. שרונה-אוף גדול. בניו פארם אכן אין מבצעים על מברשות. את קנית בסופר פארם ולכן הרי לנו התשובה :)

    danra - תודה ! אני ממש ב-lipstick fever
    :-P

    הגוון של רבלון מומלץ במיוחד אם כי לא בטוחה שמתאים לכל אחת [מן הסתם]

    Vanity - תודה. אני בעד לתת צ'אנס תמיד למוצרים במקרה הכי גרוע [אם הם זולים] מתאכזבים ועוזבים. גם אני רכשתי את מברשת האייליינר שלהם במארז זוג [עם מברשת תיחום - בתמונה שצילמתי] ואהבתי מאוד. המרקיז אהוב עליי מאוד , שמחה שמצאתי אותו , גוון הורס!
    זוכרת את ההמלצה על החזיות באסוס , שמחה שהזמנת ואהבת , תתחדשי. בפעם הבאה נסי את החזיות של פרייה ופנטזי - מצויינות!

    Ednenable- הסומק מהמם במלוא מובן המילה.שווה הזמנה.את הברונזר לא ניסיתי אבל שווה לערוך עליו חיפוש ברשת. יש לא מעט סווטצ'ים.
    לגבי מאק , אל תתאפקי מדי כי הגוון הזה לא חלק מההקולקציה הרגילה ואני לא יודעת אם הקולקציה הזו עוד קיימת בחו"ל. שווה בדיקה.

    מ-Sleek אכן הזמנתי וההזמנה בדרך אליי [יהיה פוסט נפרד :) ] .
    ולגבי ביוטיקר , סניף פ"ת באמת מצוין :)

    השבמחק
  13. תתחדשי1 הסומק ידוע בתור עוד דיופ לאורגזם של נארס.
    אני מאלה שכן משקיעה במברשות של מאק ואוספת אותן לאט לאט ובזהירות ;) למרות שבביוטי קייר יש פה ושם מציאות בכלל לא רעות, במיוחד במברשות הסינטטיות שלהן.
    את מברשות של ELF לא ניסיתי. מרכישת שפתונים אני מנסה להיגמל. כרגע דווקא הולך לי לא רע. לך יש בחירות מעולות!

    השבמחק
  14. marina - אכן הסומק הזה ידוע כדיופ מעולה לאורגזם של נארס , זה היה השיקול בבחירה . המברשות של מאק מעולות , אין ספק אבל אני לא רואה את ההגיון להשקיע בעבור עצמי הון קטן בכל מברשת. מברשות טובות של חברות טובות יש בשפע , צריך להיות בררנים יותר בבחירה ואני מאמינה שזה יהיה מוצלח.
    לביוטיקר באמת יש מציאות לא רעות , המברשות הללו שהן סינטטיות מצוינות בהחלט. e.l.f שוות בדיקה , איכותיות ,רכות ומלטפות במיוחד.
    בהצלחה בגמילה מהשפתונים. לא הולך לי! [הבא הולך להיות של שאנל :-S ] . כיף לי שאהבת את הבחירות.

    השבמחק
  15. סוף סוף הגעתי הלום! המחשב שלי התחרפן לגמרי, היה ממש קשה להעלות איתו חצי מהעמודים שרציתי מה שגרם להזנחה נפשעת של הבלוג הזה!
    אז סליחות קודם! :)

    אני שמחה שבשבילך זה חג הקניות, אני כ"כ הבטחתי לעצמי שהחודש (בדומה לפבוראר הלא מוצלח) יהי חודש נטול קניות! (לפחות משמעותיות, לרכוש ליפסטיין דרך הקומונה ולרכוש מייבש מיני לא נחשב!)

    דבר ראשון - תתחדשי על כל הקניות!
    הסומק נראה יפיפה! השפתון - מעניין.. אני פחות אוהבת שקפקפים אבל הצבע שלו נראה אחד שידבר אלי (כי חייבים גוון ניודי באופן יחסי..)

    השפתון של רבלון אכן נראה הורס!

    מסכימה שהאריזות הורסות בקולקציות המוגבלות, אבל לאחרונה אני לא מוצאת מה לרכוש בהן.. (גם לטובה..) הייתי רוכשת אולי את ראשן רד שוב, אבל אני לא משתמשת בו מספיק בשביל להצדיק רכישה של עוד אחד.
    מה שכן, חייבת לתת לו ח"ח מטורף! אתמול הייתי באירוע משפחתי וכיוון ש"זרקו אותי מהבית" מהר מהר, לקחתי את האיפור איתי והתאפרתי שם (הרעיון היה להגיע מוקדם, בפועל, כולם צפו בי מתאפרת במטבח...)
    שמתי את ראשן רד בטעות מוחלטת (היה שם מהמסיבה של היום לפני). שמתי אותו בפעם הראשונה בלי התחום-צ'רי - סיוט לגמרי ,אבל אחרי ששרדנו את זה, הוא שרד את כל הארוחה ולא היה צריך אפילו לחדש!
    חזרתי הביתה, התרסקתי לישון כמו שאני, קמתי ב 21 כי חברה התקשרה (מזל!) להזמין אותי לקפה. טוב, שתינו סיידר חם.. את השפתון "סוף סוף" היה צריך לחדש..מרחתי קצת ויצאתי..
    להסיר אותו - רק עם דופאזי!

    מהסווצ'ים של טמפטליה עולה שהמרקיז מהמם! ממש אהבתי! אולי אפילו אנסה לרכוש לי אותו.. לא מבטיחה, אבל אולי.. אפשר לרכוש אותו עם מארזי B2M או שחייבים במחיר מלא? (עד שסיימתי השבוע את המוצר ה 6! :P)

    שיו! איזה קטע עם האתר העברי! מדליק!

    אולי אדגום את ELF כי אני מחפשת מברשות ספייר לפנים כשאני נוסעת לבריכה, שונאת כל פעם לאסוף מברשות לעניין הזה.. ובמקרה הזה אני מעדיפה לצאת מהבית עם זול..
    אגב, המברשות של מאק איכותיות אבל יקרות - אכן! בחפיפה האחרונה של המברשות אמרתי לעצמי, אני משערת שלהוציא סכום עתק (אפשר להתווכח) על מברשת שתחזיק 10 שנים זה משהו שאפשר להבין, אבל גם זאת שאלה כמה יחזיקו חיקויים בהשוואה למקורי.
    מחשבה מטופשת להחריד, בדיוק עם המחשבה הזאת הרגתי את ה 187 שלי.. השתמשתי בה אבל לדעתי היא לא תשרוד חפיפה נוספת.
    חארם על 250 ש"ח?

    לא יודעת אם "ארד לעם" עד כדי כך וארכוש בביוטיקר. אבל מי יודע...
    אני מאוד אוהבת שכל המוצרים כמו מברשות, לקים וכו' ניתנות לדגימה לפני רכישה.

    המסכה לא כזאת יקרה, אולי אנסה אותה כשתגמר לי המסכה. בגלל הבריכה אני שמה לפחות פעמיים בשבוע מסיכה לשיער. מה שכן, 10 דק' זה אכן המון זמן..

    שרדנו גם שרדנו ואפילו המחשב שלי שרד!

    אגב, שלחתי לך מייל אבל מאז הסתדרתי :) המוכר באיביי זיכה אותי על הפרש המשלוח! איזה כיף! וגם אגב, המוצר מעולה אז אני מבסוטה.

    השבמחק
  16. Meital- אחרי תגובה כזו אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל לענות :-P .
    לדעתי שלושת השפתונים הורסים אבל אם יש מאסט לאחד אז ללא ספק המרקיז די . לדעתי אני חייבת גיבוי של היופי הזה כי הוא ייעלם קליל . ברשת הוא קיים כי הוא היה פעם בקולקציה אחרת אבל מחירו מאמיר ל-30$ ללא משלוח כך שזה ממש הופך להיות נכס לאומי ...

    האתר העברי של מאק מצוין אם כי חסר לי פירוט של מוצרים ומחירים שחבל שאין וכמובן- קנייה און ליין!

    לגבי המברשות - א. אני מציעה לך לרדת קצת אל העם , את לא יודעת מה את מפסידה :-D ב. המברשות באמת איכותיות וסנובית כמוני לא היתה ממליצה עליהן סתם. אני לא מסוגלת לשאת את המחשבה להוציא כזה סכום על מברשות פנים במאק , במחירים הללו אני יכולה לקנות דברים שווים ומי לעזאזל יודע באיזו מברשת השתמשתי? העיקר שאני נראית טוב בסוף. מה שכן , אם כבר e.l.f אז מברשת הסומק חובה חובה חובה! היא מפסלת עצמות לחיים כמו שלא ראיתי באף מברשת קודם!
    המברשות של ביוטיקר אגב כן ניתנות לדגימה - בסטנדים. אני אוהבת את זה שהן סגורות הרמטית כדי שלא יגעו בהן.

    לגבי סבון - קני גם את המסכה וגם את השמפו לדעתי ביחד הן עושות פלאים בשיער.

    ולגבי המייל - רק עכשיו שמתי לב שהוא השתרבב לי למיילים שנקראו משום מה אבל אני שמחה שהסתדרת לבסוף והכל שב על מקומו בשלום :)

    השבמחק
  17. תתחדשי על הכל :)
    עשית לי חשק לבקר בסבון של פעם ולבדוק את המסיכה לשיער (גם לי יש שיער מאוד ארוך שלאחרונה מרגיש קצת יבש ועייף). את סדרת הלבנדר תפוח של סבון אני מאוד אוהבת ושמחתי מואד לגלות שיש לה גם סבון ידיים (יתכן שגם הוא ירכש בביקור הבא בסבון :)).

    השבמחק
  18. chen - תודה תודה! אם את חברת מועדון אני ממליצה לבקר ביום רביעי הקרוב שאז יש יום מיוחד ללקוחות סבון ו-20% על כל החנות ...

    השבמחק
  19. 30$ לשפתון? למה מי מת?? הורס אותי הדברים האלה.. נו באמת..

    לא ציפיתי לקניה אונליין, אבל יכול להיות שהאתר בתחילת דרכו ובגלל זה עדיין אין פירוט... עצם זה שיש כבר הפתעה לטובה..

    אם אגיע לביוטיקר אבדוק את המברשות כי באמת שאני מעדיפה לצאת עם סט אחר מזה שאני משתמשת בו בבית, גם מאפשר לי לא להעביר כל הזמן את המברשות "מפה לשם". מברשות עיניים יש לי ספרים אבל פנים לא ממש..

    נזכרתי בעוד שאלה על סבון, את רואה מה זה..
    יש להם סבון פנים? אני צריכה משהו שיעיז להסיר ובמלואו את הקולורסטיי..

    בקטנה על המייל :)

    השבמחק
  20. Meital - זה בדיוק מה שאמרתי! למה מי מת? מזל שהיה חדש דנדש בחנות. לגבי שבועיים שהגיע לך הקרם ידיים זה נחשב הרבה אבל ככה זה בפעם הראשונה שמזמינים. אח"כ זה מגיע תוך 5 ימים.

    אני מקווה שמאק יתעדכן לאיטו ויאפשר מתישהו קניה און ליין גם לנו.

    לגבי סבון פנים של סבון - לא ניסיתי. היה לי רק את הפילינג מנטה שלהם שהיה מרענן מאוד . אני מאמינה שיש סבון פנים רק שאני לא ניסיתי , לא קונה מוצרי פנים בחנויות כמו סבון או ללין - יש לי את המוצרים שלי שאני אוהבת במיוחד.

    השבמחק
  21. את רומזת לי לעשות עוד הזמנה?
    היום נכנסתי לאיזו חנות והמוכר שם אומר לי - ואי יש איזה ריח טוב באויר, זה הבושם שלך? השיער? ואני עונה לו בחיוך, לא זה דווקא קרם הידיים :)

    יפתיע אותי אם אפשר יהיה לקנות אונליין. קשה לי אפילו להגיד למה אני חושבת את זה..

    יש בזה משהו, סבון פנים פחות קשור אליהם. איזו הצעה לסבון פנים רציני יש לך? כזה שמצד אחד הוא לא פילינג ממש (כי אסור להשתמש בכאלה כל יום) מצד שני, חזק מאוד בעבודה שלו..

    השבמחק
  22. היי,
    אז אני חדשה בכל העניין הזה של המברשות, וחברה שלי כרגע בדרך לארצות הברית, וביקשתי ממנה שתקנה לי מברשת לסומק של מאק. המספר הוא 168. הלבנה. למרות שזאת ארצות הברית, עדיין המחיר הוא גבוה. 32 דולר, שזה יוצא 112 ש"ח. יש לי כמה שאלות:

    1. מה את אומרת, שווה לי להשקיע במברשת סומק של מאק, או שעדיף שאני אקנה מחברת סיגמא?
    2. סיגמא זאת חנות שקונים בה, או שאפשר לקנות בה רק דרך אתר אינטרנט?
    3. מה ההבדל בין מאק לסיגמא?
    4. האם יש לסיגמא מברשת כמו של מאק 168? ואם כן מה הפרש המחירים?

    מקווה שתוכלי לעזור לי.
    שיהיה חג שמח
    תודה רבה

    השבמחק
  23. Meital - למה רומזת? אומרת! :-P
    לגבי סבונים אני מאוד אוהבת את זה של קליניק מסדרת שלושת השלבים. הוא היחיד שמחזיר את העור שלי לקדמותו ויש את לה רוש פוזה שמצוין אף הוא ובדיוק סיימתי אותו וחזרתי לקליניק שלי כי היה לי בקבוק חדש בארון.
    אני לא מתה על סבון שיש בו גם פילינג כך שהמלצה כזו לא תמצאי אצלי.

    השבמחק
  24. חנוש - לדעתי זה עניין גם כלכלי וגם של כמה את משקיעה באיפור שלך ורוצה להשקיע הלאה באבזור. אני מתאפרת המון ולא מצאתי לנכון להשקיע במברשות של מאק אבל ..זו אני. הדעות על המברשות של סיגמא חלוקות אבל אני מאוד מרוצה מהן עד כה . אם כבר להשקיע במברשת טובה של מאק אז כמובן במברשת מייקאפ ומברשת סומק זו השקעה לא פחות טובה. הנקודה היא שבמחיר של מברשת אחת את יכולה לקנות כמה מברשות של סיגמא. הכל כמובן לשיקולך. רמת הביצוע של סיגמא טובה לא פחות.
    ה-168 של מאק תואמת ל-F40 של סיגמא - את יכולה לראות אותה כאן בקישור :
    http://www.sigmabeauty.com/searchresults.asp?cat=28

    עולה 14$ לא כולל משלוח.

    סיגמא היא חנות און ליין : www.sigmabeauty.com
    כמובן שאם יש לך את היכולת לכי על הטוב ביותר. המברשות של מאק מעולות ללא שום ספק אבל אם לא בא לך להשקיע הון קטן על כל מברשת גם סיגמא יתנו לך תוצאה טובה לא פחות.

    את יכולה לערוך גם חיפוש ביוטיוב , יש לא מעט סרטונים שמראים את המברשות ומדברים עליהן.

    השבמחק
  25. הסתכלתי בסטרוברי..
    לגבי קליניק, הלכתי לאיבוד, באמת..
    אולי דיברת על זה?
    http://oth.strawberrynet.com/skincare/clinique/clarifying-lotion-1--premium-price/13189/#DETAIL
    הוא נראה לי נוזלי כזה.. לא?
    חוץ מזה מצאתי את שני אלה -
    http://oth.strawberrynet.com/skincare/clinique/rinse-off-foaming-cleanser/13249/#DETAIL
    http://oth.strawberrynet.com/skincare/clinique/comforting-cream-cleanser/32816/#DETAIL

    הרוש פושה מצאתי את זה -
    http://oth.strawberrynet.com/skincare/la-roche-posay/toleriane-purifying-foaming-cream/110524/#DETAIL

    מה את אומרת?

    השבמחק
  26. Meital- אמרנו סבון פנים , לא ?
    אני התכוונתי לזה : http://oth.strawberrynet.com/skincare/clinique/liquid-facial-soap-oily-skin-formular/45003/#DETAIL

    אני משתמשת בזה אבל יש לך לעוד סוגי עור ,תחפשי שם.

    ולגבי הלה רוש פוזה אני קצת בשוק שיש את זה בסטרוברי- זה חדש! רק שאני לא רואה את הסבון שיש לי... :(

    השבמחק
  27. לפחות יצא משהו חיובי מזה ששלחתי אותך לסטרוברי :)
    האמת שזכרתי שראיתי שם את החברה בפעם הקודמת ש"טיילתי" שם..

    בין האופציות האחרות יש עור יבש למעורב. העור שלי מעורב-שומני, אז קשה לי להחליט מי מהם אני צריכה.
    נראה לי יותר סביר שאת זה שאת קישרת לי. בטח אם אנחנו בפתיחת הקיץ (אומרת זאת שלבושה בסוודר גולף..).

    וכמובן - תודות!

    השבמחק
  28. Meital - לי יש עור מעורב , שמנוני באזור ה-T ואני משתמשת בזה שצירפתי לך בקישור והוא מצוין לי ומחזיק את העור רענן הרבה זמן. מהסבון הזה , זה כבר המיכל השלישי שלי. אני משתמשת בוקר וערב בתוספת מי הפנים שלהם שמנקים ממש טוב את הפנים .

    השבמחק
  29. שכנעת אותי!

    אז איך זה הולך? שולחים את החשבונית אליך? חחחח

    ("מזל" שיש לי יתרה בפייפאל.. ;))

    השבמחק
  30. Meital- אני לרוב שולחת את החשבוניות שלי ל-danra :-P [באהבה דנרה , כן?]

    השבמחק
  31. הבלוג שלך לא בריא לחשבון הבנק :) גיליתי אותו ממש עכשיו ואני מאוד נהינת לקרוא!! בתמונה הזו ה hot mama נראית דוגמא לאורגזם של נארס, מה את חושבת? האממ + איך המברשות של רבלון מחזיקות? הבנתי שהסיבים שלהן קצת דוקרים בעיניים כשמתאפרים. תודה!

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן