יום רביעי, 13 באפריל 2011

Moi [La] Bello



את Labello אני מניחה שכולכם מכירים. שפתון נגד יובש שהפך להיות להיט ברחבי העולם . כשקיבלתי את שלושת השפתונים החדשים מהסדרה הירוקה להתנסות , ישר עלתה בראשי הודעה שקראתי לפני כמה שנים ברשת ובה היה קישור לבלוגרים מכורים קשות ללבלו שהבלוגים שלהם עוסקים אך ורק בזה. מכיון שלשחזר את ההודעה מאז אין לי יכולת , פשפשתי ברשת ומצאתי שקיימים עוד כמה כאלה -  למשל בבלוג הזה  ....תגידו לי שזה לא מטורף ?! . 

בכל אופן , נשלחו אליי 3 שפתונים של Labello מהסדרה הירוקה ומכיון שאני מאוד מחבבת מוצרי לחות לשפתיים , שמחתי מאוד ובלי למצמץ בכלל פתחתי את כל האריזות וניסיתי את כולם.

הסדרה הירוקה שנקראת Pure&Natural מתהדרת בנוסחא חדשנית , רכיבים טבעיים ללא חומר משמר , מכילים שמן חוחובה וחמאת שיאה והכי טוב -SPF10 שמצוין לנו לקיץ. בסדרה ישנם 3 מוצרים חדשים : שמן זית ולימון , מנטה ומינרלים וחלב ודבש.

הכי סקרן אותי היה החלב ודבש [כי מנטה היא מנטה ואין מה להרחיב עליה את הדיבור] , אבל בסופו של דבר הפייבוריט שלי הפך להיות דווקא שפתון שמן הזית והלימון שאולי לא נשמע אטרקטיבי בשמו , אבל בהחלט הוא מסוג השפתונים שחייבים בתיק ולו רק בגלל הריח ההורס שלו שלא מזכיר דווקא לימון ושמן זית [הייתי עסוקה בלרחרח אותו בלי סוף] .
גם שפתון החלב ודבש מעולה ומריח נפלא , ריח הדבש בולט מעט והשפתונים כולם הרגישו לי מצוין על השפתיים [ואפילו מרחתי שפתון רגיל מעל הלבלו והרגשתי מעולה] .

כמה כמה ? - זול כמו רוב השפתונים הללו . המחיר לצרכן הוא 20 ש"ח אבל אני יכולה לספר לכם שרכשתי בסופר פארם עבור חברה ב-14.99 ש"ח.  ***עדכון*** -  היום נצפו השפתונים הללו בניו פארם במקום מגוריי ב-10.99 ש"ח. לידיעתכן***

לסיכום - MUST בכל תיק! ו...אל תפספו את שמן הזית והלימון .


שלכם ,



19 תגובות:

  1. עדיין לא ראיתי אותם בסופר פארם, אבל שווה בדיקה נוספת =)))

    הסתכלתי על הבלוג השפתונים... ואמא'לה! זה ממש מטורף, וגם כי לבללו, ניוואה וליפוסאן זה בעצם הכל של אותה חברה, לא?

    השבמחק
  2. nastay - הם כבר בסופר פארם , רק מחכים לך :)

    לגבי ניוואה וליפסואן -אין לי מושג אבל יכול מאוד להיות. וכן, הבלוג קצת מטורף :-D

    השבמחק
  3. נשמע מעניין, אבדוק בהחלט את שמן הזית והלימון במיוחד שיש SPF וזה חשוב לי בקיץ.

    השבמחק
  4. danra- יש לי תחושה שתאהבי את שמן הזית והלימון :) ואכן , ה-SPF נותן לו יתרון טוב .

    השבמחק
  5. ראיתי אותם בניו פארם ואז נזכרתי שראיתי בסופר פארם ביותר זול אז מחר יכול להיות שאני יכנס לקנות רציתי את הירוק כי הוא נראה מיוחד :))

    השבמחק
  6. שמן זית ולימון? באמת נשמע לא אטרקטיבי!
    אבל הם נראים חביבים ביותר, כיף לך :)
    אני ראיתי אצל כל מיני יוטיובריות שפתונים של ניוואה שנראים בדיוק אותו דבר רק עם שם אחר... וגם שם יש חלב ודבש אאל"ט.

    השבמחק
  7. עכשיו נכנסתי לבלוג שקישרת אליו, וברשומה השנייה יש את השפתונים של ניוואה! הם נראים בול אותו דבר. זה לא מוזר שבמקום אחד זה נקרא לבלו ובמקום אחר ניוואה?

    השבמחק
  8. Lian - אם טרם קנית , היום ראיתי אותם בניו פארם במבצע עוד יותר זול - 10.99 ש"ח [אעדכן עוד דקה גם את הפוסט] .

    Lipglossit - נשמע שילוב מוזר אבל זה השפתון הטוב ביותר בעיניי מבין השלושה :) הוא מדהים ומריח מעולה [מזכיר ניחוח יסמין או פריחה כלשהי] . לגבי חברות אחרות - כמובן שיכול להיות שיש שפתונים דומים .

    השבמחק
  9. LipGlossit - סביר להניח שמדובר על חברה שמייצרת לכמה חברות בת . זה הסברה שלי.

    השבמחק
  10. אני אישית לא נעים לי עם לבלו אבל לא ניסיתי את הסדרה המדוברת.
    יורשת העצר חובבת לבלו מושבעת - את הכחול, מרבה להשמתמש בו ומוותרת אפילו על גלוס - וכמובן משלמת 20 ש"ח מבלי להניד עפעף.

    השבמחק
  11. Efrat - אז זה הזמן כמובן להראות לה את הפוסט ואת הסדרה המדוברת. הלבלו הללו מרגישים לי שונה למשל מהכחול הרגיל והם מאוד נעימים.

    השבמחק
  12. היסטרי לגמרי בלוג על לבלו, מצד שני, בתור "מוזרה אחת" שכותבת בלוג שלם (כמעט) רק על לקים...

    תמיד יש לי "כאלו" מסתובבים בתיק, בבית, בתיק איפור וכו' אני לא נאמנה לאף אחד מהם כי אין לי סבלנות בשבילם.
    האמת, עכשיו כשאני שמה את הקרם עיניים ושפתיים בבוקר טרום-איפור אני רק מחדשת את השפתון וסוגרת עניין אבל היובש חוזר אז אשכול את החבר'ה האלה, נשמעים מעניינים!

    את המנטה עושה לי חשק להחזיק במקפיא / מקרר ולשים על הבוקר באמצע הקיץ! רענון!

    השבמחק
  13. לובלו גורמים להתמכרות השפתיים...

    השבמחק
  14. Meital - יש הבדל בין לבלו ללקים תסכימי איתי ? :-D

    המנטה יהיה קריר גם אם לא תכניסי אותו למקרר , יש אפקט נחמד של קרירות .

    אנונימי/ת- אכן יש אנשים שמכורים ללבלו.

    השבמחק
  15. עבורנו יש הבדל.. יש כאלה שיחשבו ששני העניינים האלה הזויים / מוזרים / חסרי תכלית..

    השבמחק
  16. יש לי שאלה במה את עובדת שאת מקבלת כל הזמן כל מיני דוגמיות ולנסות כל מיני דברים?
    ואגב אני מאוד אוהבת כל דבר שקשור ללובלו ואשמח אם תגידי לי אם ניתקלת בזמן האחרון איפשהו בלובלו אשכולית הוא ורוד ,קניתי אותו כמה פעמים אך הוא פשוט נעלם ,אני לא מוצאת אותו בשום מקום!

    השבמחק
  17. Haboleshet
    בגלל שתפסתי את המבצע הנחמד גם קניתי את כל השלישייה.
    השמן זית ולימון פשוט מושלם 3>. הלאבללו התכלת של הידרו קאר והרימון הולכים למגרה.
    המנטה היה ממש מושלם בחום של הסופ"ש אחרי שהוצאתי אותו מהמקרר =)
    אבל החלב ודבש איכזבו בטירוף בהשוואה לשניים האחרים. וגם הריח של הדבש כמעט ולא הורגש לי(((

    השבמחק
  18. avital - אני אתעלם ברשותך משאלת העיסוק שלי. ולגבי לבלו אשכולית- טרם נתקלתי.

    nastay - שמחה שמצאת את כל השלישייה :) אני מסכימה איתך שהשמן זית והלימון מושלם. המנטה נחמד מאוד ודווקא החלב ודבש מאוד אהובים עליי. אני חושבת שהריח של הדבש מאוד דומיננטי אבל מצד שני , יש לי רגישות מאוד גדולה לריחות .

    השבמחק
  19. Haboleshet
    בגלל שתפסתי את המבצע הנחמד גם קניתי את כל השלישייה.
    השמן זית ולימון פשוט מושלם 3>. הלאבללו התכלת של הידרו קאר והרימון הולכים למגרה.
    המנטה היה ממש מושלם בחום של הסופ"ש אחרי שהוצאתי אותו מהמקרר =)
    אבל החלב ודבש איכזבו בטירוף בהשוואה לשניים האחרים. וגם הריח של הדבש כמעט ולא הורגש לי(((

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן