יום רביעי, 20 באפריל 2011

one word: Sleek



לפני מספר שבועות דיברתי עם חברה שקנתה לא מזמן פלטת צלליות של SLEEK מאיביי . מאז גם חברתי לפייסבוק לובה הצליחה להניע אצלי משהו וגם מצאתי במקרה סווטצ'ים  וסרטוני ביקורת על החברה הזו ו....נדלקתי. שוב התחילו הגירודים בידיים , הקריצות של המחשב והפייאפל זעק "בזבזי אותי" אז לא יכולתי לאכזב אותו ובזבזתי. 

אז מי היא  Sleek ?

Sleek היא חברת איפור קטנה , אפשר לומר חברת דראגסטור , ז"א כזו שנמכרת בפארמים השונים בחו"ל [בייחוד באנגליה] .
Sleek  חרטה על דגלה לפנות לכל שכבות האוכלוסיה וליצור שורה שלמה של מוצרים שווים לכל נפש ובאיכות גבוהה ובעיקר לנשים שנמצאות מתחת לרדאר חברות היוקרה. החברה פונה לנשים מכל הסוגים , בכל הגוונים ודואגת שכל אישה תוכל למצוא את עצמה מתחברת לחברה ולמגוון מוצריה. 

מדי תקופה יוצאת Sleek בקולקציות מגוונות [כמו כל חברת איפור שמכבדת את עצמה ושוחה עם הזרם ] ומחדשת ומרעננת את ליין האיפור שלה. באתר אפשר כמובן לרכוש און ליין אבל יש לא מעט פלטות שכבר לא ניתן להשיג אלא באיביי בלבד ובחלק מהדראגסטורים בחו"ל.

ב-Sleek  אפשר למצוא מגוון רחב של פלטות צלליות לעיניים , מגוון סמקים משגע , Polish Pouts [המקבילה של הליפ קונדישנר של M.A.C] לקים וכו' והאתר שלהם מאוד נחמד וידידותי. 

בשורה התחתונה -  מה קניתי ?

אפתח ואומר כי אחרי חיטוט מתיש ברשת , החלטתי להתמקד במספר מוצרים מכיון שהמשלוח לארץ הוא Flat Rate , ז"א משלוח בינלאומי עם מחיר אחיד של 13.50$ . אם אתן מזמינות מספר מוצרים מהאתר , המשלוח בסה"כ די סביר ולא יקר [ בעבור מוצר אחד הייתי בודקת באיביי] .  

הקולקציה הנוכחית שנמצאת כרגע באויר ולטעמי עוד מעט תרד היא Avoir La Peche [עדכון: אמרתי וצדקתי, הקולקציה ירדה וניתן להשיגה און ליין וכרגע מככבת קולקציית השפתונים החדשה שלהם] , קולקציה בגווני אפרסק משגעים. התלבטתי המון לגבי הקולציה הזו ולבסוף החלטתי שאני חייבת לקנות ממנה מוצר ולו רק בגלל האריזה המקסימה . הפלטה לא דיברה אליי בהיותה "צהובה/כתומה" מדי עבורי , לגבי הסומק התלבטתי רבות וקיבלתי החלטה לא לרכוש אותו ובסוף נרכש ה-Lip Pout המשגע בגוון Sugar May [אפרסק שקפקפף] . 

מילה על ה-Lip Pouts . מדובר על ליפ קונדישנר שמאוד מזכיר את הליפ קונדישנר של מאק [תסלחו לי שאני מעברתת את המילים באנגלית בשל עצלות טהורה] אבל היתרון שלו לפחות לטעמי הוא הפיגמנט ההיסטרי והריח [קוקוס!] , גם לו כמו לליפ קונדישנר של מאק יש SPF15 ולטענת החברה הוא מועשר בשמן שקדים מתוקים , חוחובה ואבוקדו . 

מכיון שיש לי שני ליפקונדישנר של מאק בבית בגווני ורוד , החלטתי דווקא לוותר על גווני הורוד ולקפוץ לאפרסק [שוב , בגלל האריזה ובגלל הסווטצ'ים שאמרו שבשונה מפיגמנט מוגבר , דווקא הפיגמנט שלו שקפקפף גלוסי] . גוון מקסים שקרץ לי מאוד ואולי יום אחד עוד ניפגש , היה Pink Cadillac המשגע . 



Sugar may הוא מעין ורוד כתמתם אפרסקי [כשם הקולקציה] והוא מתקבל שקוף עם מעט פיגמנט על השפתיים והוא הגוון החיוור ביותר מכל ה-Lip Pouts שניתן לרכוש און ליין. הוא גוון יפהפה , לא משאיר טעם לוואי בפה כמו חלק מהתכשירים הללו , מאוד מלחח ונעים ומאוד טבעי. מריחה קלה על היד מגלה פיגמנט נעים ועל השפתיים הוא נותן הדגשה קלה של הגוון הטבעי של השפתיים בתופסת פיגמנט מחמיא מאוד. מוצר מאוד מוצלח בעיניי .

מחיר ה-Lip Pouts הוא 6.50$ , מחיר מצחיק למוצר ברמה כה גבוהה וטובה שמתעלה בעיניי על המוצר של מאק בכמה דרגות.



המוצר השני שהזמנתי היה [איך לא] סומק מהמגוון המשגע של Sleek שנקרא Pomegranate [בתרגום זריז : רימון] ואכן יש לו צבע רימוני סמוק ומטריף . הוא מבריק מעט ואם הייתי יכולה לקנות עוד עשרה סמקים ממנו ,  הייתי קונה כי הוא פשוט שווה כל שקל. הפיגמנט של המוצרים של Sleek כ"כ עשיר ואיכותי שהייתי מופתעת שרוב היוטיוברים והבלוגרים מתייגים אותם כ-Drugstore Brand כיון שהעיצוב , העטיפות , האיכות , הגוונים ....כל המכלול זועק "חברת איפור רצינית" ופה אני דווקא מעריכה את "המצע" שאיתו הם הולכים יד ביד שאומר שלכל אישה מגיע להיות יפה במחיר שפוי . זה מקסים בעיניי.



ובכן , הפיגמנט של Pomegranate עשיר , מקסים , נוכח -יש לקחת עם מברשת הסומק ממש מעט ממנו . 
קופסת הסומק קטנה , שחורה , אלגנטית ומזמינה אך יש איתה בעיה אחת [שהזהירו אותי מפניה כבר באחד מסרטוני היוטיוב] - קשה מאוד לפתוח בתחילה את האריזה . שימוש זהיר ומהיר בשיניים שלי הצליח לפתוח את הסומק במהירות :-P [אל תנסו את זה בבית] . אין מילים על הגוון , עשיתי חיפוש מעיק על 3 המוצרים שבחרתי לרכוש והתלבטתי קשות בין ה-Pomegranate לבין ה-Rose Gold אך ההחלטה נפלה על הסומק הרימוני מכיון שה-Rose Gold הזכיר מאוד את הסומק שרכשתי מחברת theBalm - Hot Mama ומכיון שאני לא ממש אוהבת כפילויות בסמקים העדפתי לקחת את הגוון הזה שתפס לי את העין מלכתחילה. 

מחיר הסומק מעולה והוא עומד על 6.50$ , מה שעושה לי חשק לרכוש בערך את...כולם! אני חושבת שזה גוון שבמינון הנכון יכול להתאים לכל גווני העור [יראה מקסים על כהות עור בעיניי] . 



אחרונה חביבה היתה הפלטה Bad Gal . התלבטתי בינה לבין הפלטה המומלצת Storm ולבסוף החלטתי שבגלל אהבתי למעושנים אני אעדיף לקחת את הפלטה הכהה יותר. כל הגוונים בפלטה הזו מבריקים ונעים בסקאלה של ירוק/כחול/סגול/שחור/אפור/כסוף ושני highlighters .



הפלטה קטנה יותר ממה שהיא נראית בבלוגים או ביוטיוב והצלליות קטנות יותר מצלליות רגילות של מאק ודומיה אבל הפיגמנט....אוי הפיגמנט! נמרח כמו חמאה , עשיר ,עמיד ומשגע . אין מילים. החל מהעיצוב וכלה בכל הפרטים הקטנים.
פלטת ה-Bad Gal  מצויידת בשני גוונים בהירים לבן וקרם להארות , סגולים , ירוקים מעושנים , כחולים , אפורים , שחורים - חלק במרקם מבריק וחלק במרקם מאט . כל הגוונים למעט הבהירים הם ללא יוצא מן הכלל הכלאה של פיגמנט עם שחור מה שנותן מגוון רב של גוונים שמתקבלים משגע על העיניים. לכל גוון הוסף לאחרונה גם שם , כיאה לטרנד השמות לגוונים והם נחמדים מאוד. [הגוונים במציאות כהים יותר ממה שהתקבלו בתמונה] .

אני חושבת שהמחיר האטרקטיבי של הפלטות של סליק הן סיבה טובה לרכוש מגוון מהן כיון שעד שלא תהיה בידכן פלטה כזו , לא תוכלנה להבין כמה איכותיות הצלליות וכמה התמורה למחיר היא אף יותר מהולמת.  בעבור 10$ תקבלנה פלטת צלליות מדהימה , מעוצבת היטב ומחושבת לפרטי פרטים. 

לסיכום - Hot Hot Hot! ממליצה לעקוב אחרי סליק בדף הפייסבוק ובאתר כי מדי פעם יש הודעות על מוצרים חדשים וקולקציות מדליקות שיוצאות. אני כ"כ שמחה שההזמנה שלי היתה מוצלחת ואני ממליצה בחום להשקיע זמן חיפוש ברשת כדי לקבל איזושהי תמונה על כל מוצר שרוצים לקנות און ליין , לרוב זה משתלם :) . 

ועוד הערה : מדי פעם אני מקבלת מיילים שמדברים על הפחד מהזמנות און ליין ואני רוצה לומר לכן שאין כמו הזמנה און ליין , זה כיף אדיר וחבל לפספס דברים טובים בגלל הפחד להעז . רוב האתרים מאוד ידידותיים ונוחים לשימוש  [ויש כאלה גם שלא] וצריך להיות מספיק עירניים , לחפש המלצות של אנשים שהזמינו מאותו אתר , לבדוק את המוצרים הנמכרים וכו'. לפעמים הבדלי המחירים כה אדירים שאני טוענת שכדאי להתגבר על החשש , ליצור חשבון פייפאל או לרכוש כרטיס אשראי חד פעמי נטען מדואר ישראל [כן כן, יש דבר כזה] שיקטין את הסיכוי לגניבות אשראי וכיו"ב. וכמובן שאם יש שאלות-אני כאן.

המשך חג פסח שמח לכולכם! 

שלכם ,


26 תגובות:

  1. תתחדשי!

    הסומק נראה מקסים ביותר :)

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. תתחדשי!
    הכל נראה מדהים :)
    אני חושבת שאני אזמין את אחד הסמקים שלהם ברגע שיגמר לי הנוכחי (אם אני אתאפק עד אז) :)

    השבמחק
  4. תתחדי, הכל נראה נהדר!
    טוב לקרוא חוו"ד על ה- Lip Pouts שכל כך מוצלח. אף פעם האמת לא נפלתי מהליפ קונדישינרס של מאק.

    מצטרפת אליך בקריאה שלא לפחד מקניות און ליין. כל עוד עושים את זה בצורה חכמה ובאופן שקול זו יכולה להיות חוויה נהדרת ואפילו חסכונית.

    השבמחק
  5. Irena - תודה , אני מאוד מרוצה ! ולגבי הסמקים כמו שאמרתי , אם הייתי יכולה הייתי מזמינה את כולם. אני המומה מהאיכות המטורפת והפיגמנט.

    danra- תודה ! ה-Lip Pouts מאוד מוצלחים בעיניי , מאוד מאוד נעימים ולחותיים. והריח...יאמי!

    ולגבי קניות און ליין אני בהחלט מסכימה איתך. חסכוני זו מילת המפתח.

    השבמחק
  6. עם השיניים? ברוח הפסח, אגוז קשה לפיצוח. מחירים טובים והמוצרים נראים טוב, תתחדשי!

    השבמחק
  7. Efrat - שום דבר חוץ מהשיניים לא הצליח לפתוח את הסומק הזה LOL . הוא ממש היה קשה לפתיחה ואחרי כמה פעמים שפתחתי וסגרתי זה הסתדר . יש כנראה איזו בעיה שהסגירה חזקה מדי.

    ותודה!

    השבמחק
  8. תתחדשי, סיקור מעולה! תמיד שמחה לגרור חברה נוספת לתהומות הפייפאל.

    השבמחק
  9. כבר הרבה זמן אני שומעת על החברה. בהחלט מחירי מציאה.תתחדשי!

    השבמחק
  10. לובה - אכן paypal hell :-P
    תודה רבה , שמחה שעזרת לי לממש את הקרייבינג לחברה הזו [בין היתר] .

    marina- ממליצה בחום לנסות אותם. היה שווה כל שקל.

    השבמחק
  11. נשמע טוב! אנסה בהזדמנות.

    השבמחק
  12. Vanity - אם תזמיני ספרי לי מה דעתך :)

    השבמחק
  13. קריזה! כתבתי ובטעות עשיתי רפרש.. אוף!

    תתחדשי על הרכישה! הכל נראה שווה!
    מצד אחד מה זה עושה לי חשק להזמין!
    מצד שני, 2 הדברים שהכי בוערים לי הם -
    צללית צהובה שתרכש ככל הנראה מכאן ->
    http://www.sugarpillshop.com/products/buttercupcake-pressed-eyeshadow
    אייליינר ג'ל חום שלצערי אין להם..

    לגבי הפלטות, מצד אחד בא לי, מצד שני, אני לא יודעת אני בטוחה שמפלטה שלמה לא אשתמש ברוב הצבעים.. למרות ש ACID נראית מעולה!!! אגב, באתר התמונות של הצלליות (לדעתי) קטנות יחסית, חבל שאין להם תמונות מקרוב.

    ואין אין על הזמנות מהאינטרנט!

    השבמחק
  14. ושכחתי לציין שהמחירים בהחלט שווים! וכיף לראות חברה שבאמת מנסה להגיע לכל כיס.

    השבמחק
  15. Meital - תודה , תמיד כיף להתחדש . יש שימוש לצללית צהובה? כי אין לי אף אחת כזו :-D . הפלטות מדהימות ואכן [גם כתבתי] הצלליות מאוד קטנות [יותר מהרגיל] אם תרצי אצלם לך השוואה לעומת מטבע של 10 אגורות [לדעתי זה קטן יותר ממטבע שכזה] . Acid נחשבת לאחת הפלטות היותר מטורפות שלהם והמחירים אכן שווים לכל כיס . בהחלט אחזור לרכוש מהם.

    השבמחק
  16. אני צריכה מטורף/מופרע/מעניין וכן יש לי שימוש לצללית צהובה :) טכנית יש לי 2 אבל הן זהובות מידי ואני רוצה צהוב-צהוב חחחח

    השבמחק
  17. Meital - אם את רוצה/צריכה מטורף/מופרע , Acid לחלוטין בשבילך. נסי לחפש סרטונים ביוטיוב ותראי כמה ניאונית ומדליקה היא .

    השבמחק
  18. תתחדשי על הכל! קניות שוות!
    אני כרגע בונה על lip conditioner הורוד שהזכרת, כי מהכתום אני קצת חוששת.
    בסמקים שלהם לא כל כך מצאתי גוון שקורץ לי. ROSE GOLD יפה, אבל כמו שאמרת דומה מידי להרבה סמקים, כולל NARS ORGASM, MILANI LUMINOUS וכו'.
    הסומק שקנית נראה מאוד יפה, אבל נראה לי קצת כהה מידי בשבילי.

    אני מתה על איכות הצלליות שלהם. אין דברים כאלה. הפלטה שלך נראית אטרקטיבית במיוחד :)
    אני הזמנתי לי את החדשה (Paraguaya) מ-eBay לפני כמעט חודש והיא כנראה הלכה לאיבוד אז מזכים אותי. כל כך חיכיתי לה, אוווף.

    השבמחק
  19. Edenable - תודה , אני נהנית מהכל מאוד :)
    דווקא הליפ קונדישנר שהזמנתי הכי פחות פיגמנטי מהשאר והוא מתקבל על השפתיים ורדרד שקוף עדין ביותר ובכלל לא כתום או דומה לכתום אז את יכולה להיות שקטנה בגזרה הזו . הוא מהמם על השפתיים. הפכתי את הרשת במציאת סווטצ'ים הולמים ואני שמחה שהזמנתי אותו. לגבי הסמקים , הסומק שהזמנתי הוא אכן נראה כהה אבל לא מתקבל ממש כהה אלא ורדרד פוקסיה שכזה . אני חושבת שאם עובדים איתו בעדינות ומטשטשים היטב זה נראה כמו סומק בריא בלחיים .
    הפלטה שלי לא הצטלמה היטב אצלי במצלמה והצבעים הרבה יותר כהים ממה שנראה כי היא פלטה מעושנת אבל היא הורסת הורסת הורסת :) . מעצבן לשמוע שההזמנה שלך לא יצאה לפועל אבל אולי כל עכבה לטובה? ממליצה מאוד להזמין מהאתר שלהם. הגיע אליי תוך שבוע וחצי והמשלוח ממש ממש סביר.

    השבמחק
  20. ליפ קונדישנר נוסף לרשימה :). עם הסמקים אחכה כי אני מתכננת לבדוק את אלה של Bourjois.
    ממש מרגיז העניין עם הפלטה כי ממש חיכיתי לה. לפחות המוכר בינתיים לא עושה בעיות. לא יודעת אם אזמין מהאתר, כי הפלטה תעלה לי באיזור 50-60 ש"ח כולל משלוח בEBAY וחוץ מליפ קונדישנר אין לי מה להוסיף אליה.

    השבמחק
  21. Edenable - בתור מכורת סמקים - ספרי לי מה את מתכננת לבדוק של Bourjois ?! לגבי הפלטה , אם מדובר על פלטה בלבד זה פחות שווה אבל אם את מתכננת לצרף להזמנה עוד מוצר או שניים אז זה משתלם.

    השבמחק
  22. יש את הברונזר "שוקולד" שלהם שאני רוצה כבר מזמן, וראיתי שגם קיים הייליטר באותה צורה ("שוקולד לבן") יש גם את הסמקים העגולים הקלאסיים שלהם, blush duo חדש וכו'.

    (אמא שלי תרביץ לי כשתראה כמה איפור אני רוצה לקנות :))

    השבמחק
  23. לא עמדתי בפיתוי - הזמנתי את ה-Rose Gold שלהם :)

    השבמחק
  24. Edenable - נשמע מעניין. ייבדק.

    Irena- תתחדשי! בחירה מצויינת :)

    השבמחק
  25. ואההה הפלטה של הבאד גירל נראית מדהימה!! יש לי כבר את הסטורם ואני מאוד מרוצה מהפיגמנט, אבל הגימור המטאלי קצת פחות אהוב עליי. מזה עשית לי חשק לנסות את הפלטה הזו וגם כמה סמקים שלהם :)) *הולכת לחפש באיביי*

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן