יום ראשון, 15 במאי 2011

סקירת בזק #3

קודם כל נפתח בהתנצלות . אני מאוד מאוד [מאוד כבר אמרתי?] עסוקה לאחרונה לרגל מעבר דירה ולכן תדירות הפוסטים כפי שכבר אפשר לראות , לא ממש במיטבה. זה הולך להיות חודש צפוף ועסוק במיוחד ועל כן - עימכם הסליחה!

גם החודש צברתי מספר מוצרים שהתנסיתי בהם ותהיתי על קנקנם. אז .....Here we go!



1. קרסטס אלקסיר , שמן עיצוב רב תכליתי לשיער - האמת שמוצרים שמבוססים על שמן לשיער די מעצבנים אותי. זה תמיד נותן לי תמונה שמנונית וגריזית לשיער . כשקיבלתי את המוצר להתנסות הייתי קצת חצויה , מצד אחד , אני מאוד אוהבת את המוצרים האיכותיים של קרסטס ומצד שני , מדובר על מוצר שבפירוש כתוב שהוא שמן. מה עושים ? מנסים.
וטוב שניסיתי כי המוצר הזה לא פחות ממדהים! ראשית , הוא לחלוטין לא שמנוני ומתקבל על השיער נפלא , השיער שלי שסובל לאחרונה מיובש וחוסר צורה נראה איתו נפלא , חלק , נעים למגע . כל השוונצים המעצבנים נעלמים וגם החשמל הסטטי והוא מלא ברק וחיוניות. החלק שפחות נעם לי היה הריח , שבעיני מאוד דומיננטי אבל לא בלתי נסבל .... זה לא שיפריד אותי ממוצר מצוין.

איפה ? בכל המספרות המורשות שברשותן מוצרי קרסטס [ניתן לבדוק כאן] .
כמה ? 160 ש"ח ל-125 מ"ל .
למה ? כי זה מוצר של חמישה כוכבים , לא פחות.



2.    La Roche Posay Anthelios Extreme Fluid SPF50 - עסקינן בתחליב מסנן קרינה SPF50 מבית היוצר של לה רוש פוזה. מכיון שאני סופר מנומשת שמחתי על מסנן הקרינה הזה ובין היתר כי אני מאוד אוהבת את המוצרים של לה רוש פוזה.

התחלתי את הניסוי במריחה של המוצר . אני קיבלתי את הבקבוק השלישי מימין בתמונה [תחליב]. מדובר על בקבוק דקיק , נוח לנשיאה עם פיה שונה ממה שאנחנו מכירים אשר נמצאת בצד ולא באמצע התכשיר ונותנת לנו קונטרה כששופכים מעט מהחומר על היד על מנת למרוח . לא רואה יתרון כלשהו לעיצוב מבחינת אופן השימוש אבל הוא נחמד וחדשני.

מרחתי מעט מהחומר על הפנים . ראשית , החומר אינו מבושם אבל אי אפשר להגיד שהוא נטול ריח והריח שלו לא מהנעימים שפגשתי . בנוסף , מיד לאחר המריחה נשאלתי ע"י מספר אנשים מדוע אני כ"כ לבנה והאיש שלצידי העיר לי שאני נראית כמו קספר-  אני חייבת להודות שלא שמתי לב לזה בעצמי אבל אם התכשיר הלבין את פניי ברבים [תרתי משמע LOL ] אזי הוא לא עושה עבודה כ"כ טובה.
התחליב הוא אמנם דקיק על הפנים ולא שכבתי ושמנוני אבל הוא גם לי להבריק בצורה איומה ומכיון שעור הפנים של מעורב , זה לא הוסיף אלא רק גרע.

איפה ? להשיג בבתי מרקחת פרטיים בלבד.
כמה ? 140 ש"ח ל-50 מ"ל. כעת במחיר הכרות של 84 ש"ח.
למה [לא] ? לי אישית הוא לא התאים אבל יכול להיות שלאחרות הוא בהחלט יתאים. אותי באופן אישי התכשיר מאוד אכזב וחבל...



3. שפתון קיצי מבית "ביוטיקר" - נשלח אלי לא מזמן שפתון בגוון קיצי של "ביוטיקר" [מספר 9  ] אז אמנם הגוון מאוד זועק לטעמי האישי ואני אוהבת גוונים יותר סולידיים אבל אני כן חייבת להתייחס למרקם / ריח . מדובר בשפתון מאוד זול [4.50 ש"ח בלבד!] מבחינת תמחור , אבל על השפתיים הוא  הרגיש כמו שפתון יוקרה. השפתון הזה נמרח כמו חמאה , היה עמיד בצורה טובה מאוד , מלחח ולא מייבש ונטול ריח בולט כלשהו. הגוון עבורי היה זרחני מדי וכתמתם וקשה לי לראות את עצמי לובשת אותו אבל אני בטוחה שעל לא מעט בנות הוא יכול להיות מאוד מחמיא . סה"כ מוצר מצוין בעלות מעולה שבהחלט שווה התייחסות ואני בטוחה שכל אחת תוכל למצוא לעצמה את הגוון שהיא אוהבת.
המוצר הזה מצטרף לשבחים שלי על עוד מוצרים מבית ביוטיקר [נסו את המברשות שלהם , הן מצויינות!] שכתבתי בפוסט הזה .



4. Revlon Colorburst Lipgloss  - רבלון משיקה 11 גוונים חדשים של ליפגלוסים בארץ מסדרת ה-Colorburst . מי שמכן זוכרת , הייתי במרדף היסטרי אחר השפתון מהסדרה המשגעת הזו שנקרא Blush ולכן הסתקרנתי רבות איך ירגיש הגלוס. בעברי הייתי חובבת גלוסים מאוד גדולה , אבל עם הזמן התחלתי לחבב יותר שפתונים ולכן עשרות הגלוסים שלי נזנחו לאנחה לתקופה. 

קיבלתי להתנסות את הגלוס בעל השם המקסים Crystal Lilach , מעין ורוד עם תת גוון סגלגל ושימרי. גוון משגע שמתאים לי בול. האריזה של הגלוס הזה מקסימה שקופה עם מכסה שחור עם חריטה מוצלבת כמו של השפתון. אריזה אלגנטית ויפה והתכולה גדולה יותר משל גלוסים אחרים שנתקלתי בהם עד היום . המברשת של הגלוס נוחה ונעימה מאוד במפגש עם השפתיים והגוון נמרח מצוין , לא דביק ומאוד מאוד עמיד ביחס לגלוסים אחרים שהשוויתי אותו אליהם. תת הגוון הסגלגל משווה לשפתיים מראה מלא ויפה [אם כי השפתיים שלי עבות גם כך] והגלוס הרגיש לי על השפתיים ממש כמו שפתון מה שבעיניי הופך ליתרון גדול מאוד.

הדבר היחיד שפחות אהבתי היה הריח [ניחוח וניל] שהיה קצת סינטטי בעיניי פחות נעם לאף שלי אבל זה לא משהו שאי אפשר להתעלם ממנו . הריח נעלם אח"כ וזה בסדר גמור. 

איפה? בכל רשתות הפארם .
כמה ? 110 ש"ח [לפני מבצעים]
למה? כי מדובר על מוצר מאוד איכותי וטוב כמו כל סדרת ה-Colorburst המצויינת ואני ממליצה  פשוט לרוץ ולקנות .



5. O.F.R.A Ice Cream Eye shadow - מדובר בצללית בטיובה מבית מותג האיפור המקצועי O.F.R.A .
יתרונה של הצללית עפ"י החברה הוא שהיא בעלת פיגמנט גבוה , מעין צללית "מגנט" שנדבקת לעפעף ומתקבעת על העין ל-12 שעות . הצללית אינה זזה , אינה נוזלת ואפשר לקבע עליה צלליות אבקה. הצללית הזו מגיעה ב-6 גוונים שונים ואני קיבלתי לידיי את Never Black , גוון אפור מאט מעושן.

אודה כי אפורים הם לא כוס התה שלי אבל מכיון שאני חובבת המעושנים , היא היתה מעולה לי בתור צללית בסיס ואפילו בתור מסגרת מעט מעושנת מסביב לצללית . כעשיתי עם הצללית הו ניסוי על היד לא אהבתי את המגע ואת הגוון אבל כשהנחתי אותה על העין זה כבר היה משהו אחר לגמרי. מדובר על צללית שבפני עצמה יכולה לתפקד מצוין אבל כבסיס היא אפילו מדהימה יותר.

הצללית הזו מתקבעת תוך שניות לעפעף , נותנת מראה מאט [במקרה של הצללית שקיבלתי לידיי] וכל צללית שבאה מעליה פשוט אוטומטית הופכת יפה , בולטת והכי חשוב -עמידה בצורה שלא ניתן לתאר. החיסרון היחיד שלה כבסיס הוא שצריך גוון נייטרלי יותר [למשל גוון In the Flesh] כדי שהיא תתאים לכל גוון שיבוא מעליה.
בהחלט הפתעה טובה ומשובחת אחרי אינספור ניסיונות של מוצרים דומים [כבסיס] על עפעף שומני מעט כמו שלי שנוטה לצבור צבע בקפל. המלצה חמה חמה לכל מי שאוהבת איפור עמיד למספר שעות ארוכות.

איפה ? בבתי ספר נבחרים לאיפור ברחבי הארץ ואצל היבואן "מיקיילה ביוטי בע"מ".
למה ? כי היא עמידה , מצויינת , נצמדת ולא זזה ובעיקר איכותית ומקצועית.
כמה ? סיפור לא זול לטעמי . 126 ש"ל לטיובה של 9 מ"ל.



6. בכלל לא טיפוח אבל שווה בדיקה ! שלישיית טעמים חדשה מבית נביעות - מסתבר שגם למים כמו לאיפור יש קולקציות מוגבלות ומכיון שטעמתי את שלושת שילובי הטעמים של נביעות ואני חושבת שהם מצויינים ומרעננים במיוחד , באתי להמליץ ואפילו בהתלהבות יתרה :) .

ובכן , בנביעות משיקים 3 שילובי טעמים חדשים למים בטעמים . עד כה הפייבוריטים שלי הוא האפרסק והאשכולית ומעכשיו תוכלו למצוא פטל-וניל , אננס-משמש ותות-בננה . הזמנתי לארוחה זוגות חברים והחלטתי להניח על השולחן את הבקבוקים כדי לשמוע עוד חוות דעת והבקבוקים האלה גרפו הצלחה. כמובן שלא אחד מאיתנו היה פייבוריט משלו בטעם והיה נחמד לראות מה כל אחד אוהב וחושב.

באופן אישי התחברתי יותר לטעמי הפטל-וניל שממש הזכירו לי את הילדות ואת הפטל של טעם. מי שרגיש כמוני לטעמים וריחות יוכל בהחלט להרגיש גם טעם ניכר של וניל שמוסיף עניין . אחריו אהבתי את טעם האננס-משמש שמזכיר קרטיב קר ביום קיץ חם וגם ממנו נרשמה התלהבות רבתי. הפחות מעניין [לפחות בעיני] היה התות-בננה , אולי בגלל שיש לנו כמה שונאי בננה בבית ואולי כי הטעם עבורי היה "רטרואי" מדי LOL .טיפ : שלושת שילובי הטעמים חייבים להיות קרים מאוד כדי להנות מהם .

איפה ? בכל נקודות המכירה .
למה ? קר , מרענן ומפתיע ואף מתבקש לקיץ הקרוב .
כמה ? 6-7 ש"ח לבקבוק משפחתי 5-8 ש"ח לבקבוק אישי.


מקווה שנהניתם/ן . נתראה שוב בקרוב!

שלכם ,


20 comments:

  1. נהניתי מאוד!
    שמתי עין על השמן הזה הוא נראה יפה כזה אבל יקרררר!
    אני גם קניתי את השפתון בלאש וגם אימי קנתה הצבע ממש יפה!ועדין,לא ראיתי שהגלוסים הגיעו לארץ,באיביי הרבה יותר זול.עכשיו יש 1+1 או 40% הנחה על רבלון..
    הצלליות של עופרה עמידות גם בלי פריימר?

    השבמחק
  2. שידלתי אותך לקנות מוצרי סליק ועכשיו את מחזירה לי באותו מטבע, אה? מרושעת. עכשיו אני חושקת בשמן הזה לשיער. וכן, זו הדרך המשונה שלי להודות לך על הסקירה המצויינת כתמיד.

    השבמחק
  3. לימור - השמן באמת קצת יקר אבל לדעתי הוא מאוד שווה . מה גם שצריך להשתמש בו ממש במתינות והוא נותן תוצאה טובה מאוד. שמחה שאהבת את ה-Blush , הוא ממש משגע לטעמי . הגלוסים למיטב ידיעתי כבר בארץ , שווה לבדוק שוב בעמדות של רבלון.
    לגבי הצללית של עפרה , ניסיתי אותה בלי פריימר בכלל והיא היתה סופר סופר עמידה ! :)

    לובה - אין מה לעשות , אחת מדרדרת את השניה פה . ככה זה עובד :-D השמן לשיער ממש ממש שווה.
    שמחה שאהבת את הסקירה- תודה!

    השבמחק
  4. השפתון של ביוטיקייר נשמע ממש שווה, במיוחד עכשיו - כשבא לי להתנסות בכמה גוונים קיציים, אבל לא בא לי לשלם ביוקר על משהו שלא בהכרח אוהב.
    אני לא מצליחה להבין איך אין להם סניפים בתל אביב. גם לנו מגיע לקנות שטויות בזול.

    השבמחק
  5. מרג'ורי - ביוטיקר זה פתרון טוב . בשביל 4.5 ש"ח אני חושבת שזה בהחלט שווה :) . לגבי סניפים בת"א ...קטונתי . נסי את אלו שמסביב לת"א . אני קונה בד"כ בקניון הגדול בפ"ת , יש שם סניף נעים עם שירות מאוד טוב.

    השבמחק
  6. השמן של קרסטס נראה מצוין, גם צריכה לנסות אותו בהזדמנות!
    ומים בטעם אננס משמש נשמע מבטיח.

    השבמחק
  7. צריכה לנסות את הצללית...הכל זז לי לאחרונה

    השבמחק
  8. danra - השמן לטעמי חובה . המים זה ממש מרענן הקיץ הרשמי בטעמים האלו :)

    מרינה - גם לי הכל זז לאחרונה , במיוחד בקיץ בגלל זה הופתעתי לטובה כמה מעולה היא היתה . שווה בדיקה .

    השבמחק
  9. קניתי את השמן הזה של קרסטס אצל הספר שלי לפני משהו כמו חודש, והוא פשוט מעולה! ממש מרוצה ממנו

    השבמחק
  10. קורין - אני מסכימה איתך. אני חושבת שקשה להעביר איכויות של מוצר דרך האינטרנט אבל אני כ"כ מרוצה ממנו שזה מדהים. ובכלל מוצרי קרסטס מעולים בעיניי.

    השבמחק
  11. מנסה לשחזר:
    שמן אצלי זה רק במטבח, לא אוהבת מרקם כזה בשום מוצר טיפוח.
    לא רואה עצמי משתמשת בשפתון של ביוטיקר.
    על השפתון של רבלון המלצתן את ודנרה, בשיטוט בפארם ניסיתי,לא התחברתי לאף גוון האריזה נאה!.גלוס מתאים לצעירות (לא מספיק ברוחן)
    הקוסמטיקאית שלי זו דיילת שיסיידו בס.פארם. לכן לא נתקלתי במוצרים של O.F.R.Aאז איני מכירה את איכות המוצרים ובכל זאת המחיר לצללית נראה מוגזם מעט.
    מים בטעם זה רעיון נפלא (אצלי במשפחה ממש צוחקים עלי, שאני קונה משהו שניתן בחינם בברז עם קצת חומרי טעם סינטטיים) - אני אשאר נאמנה לטעם האשכולית.

    השבמחק
  12. Efrat- כתבתי תגובה ארוכה והיא נעלמה [אז הפעם אני עושה גם קופי פייסט ליתר בטחון :-P] .
    לגבי השמן - זה לא שמן טיפוסי כמו שאת מכירה והוא לא מתפקד גם כשמן על השיער אלא כתכשיר טיפוח לכל דבר .השיער שלי מעולם לא היה נעים יותר .
    לגבי ביוטיקר - כל אחת ודעתה , אני בדיעה [ואני חייבת לומר שהייתי סנובית לחלוטין במוצרים פעם] שלא כל מה שיקר בהכרח איכותי והשפתון של ביוטיקר הוכיח את עצמו לא פחות מחברות אחרות מבחינת גוון , עמידות וצבע.

    השפתון של רבלון מעולה והאריזה בהחלט נאה אבל כל שפתון הוא עניין של טעם . אני בד"כ נוטה להמליץ על מה שאהבתי אבל תמיד תמיד מדגישה שזה מתאים *לי* , אבל זה כל היופי בהמלצות , פעם אתה פוגע ופעם לא . זה נחמד להתנסות.
    גלוס לצעירות ? ספרי את זה לאמא שלי [ולא , היא לא מבוגרת בכלל] .

    לגבי O.F.R.A , המוצרים שלהם מעולים ואני נשבעת עדיין במברשת המייקאפ שלהם שמכניסה את זו של מאק לכיס הקטן ואת הסומק בכדוריות עם הריח הכי טוב בעולם . המחיר ממש לא זול לצללית , על זה אין ויכוח בכלל אבל המוצר מדהים.

    ואני שמחה שלפחות על המים אנחנו מסכימות LOL :)

    השבמחק
  13. נמתין בסבלנות עד שתעברי ותחזרי לעצמך!
    אם זה מנחם או עוזר, גם אני בתקופת עומס - לגמרי מזדהה איתך!

    דווקא אני לא אחד שפוסלת שמן לשיער. כשניסיתי לשים שמן פשתן או מה שזה לא היה - היה נחמד מאוד. כרגע אני משתמשת במוס ואני חייבת לציין שבניגוד לשמן הוא ממש מייבש לי את השיער :/ מזל שהוא תיכף נגמר, ,ננסה לחשוב על אופציה אחרת. האופציה הזאת לא נחשבת בעיני - יקרררר (גם אם 5 כוכבים..)

    אכזב, נו טוב, זה רק מראה כמה מוצרים כחול לבן יכולים להיות טובים גם ממוצרים נחשבים בעולם :) חוזרים לדר' פישר הספורטיבי? :)

    ביוטיקר? לא יודעת אם אני מספיק "לא-גזענית" בשבילם. בקבוקים וכאלה - סבבה. מוצרי איפור וטיפוח ממש - ממ לא נראה לי.. סורי..

    בחנתי בעבר את השפתונים העמידים של רבלון ואהבתי אותה (דאז, היום אני לא מסוגלת!) אין ספק שיש לחברה הזאת מה להציע, בטח ובטח הקולורסטיי שלהם! גלוסים זה קצת לא אני. יש לי כמה, אבל כולם סוג של ברירת מחדל כאלה..

    מעניין מעניין על המוצר של עפרה. יש לי 4 טיובות של מאדינה שאני מאוד אוהבת אז בקטע הזה אני די מכוסה (תרתי משמע) מה שכן, את הפריימר עיניים שלהם אני פשוט חייבת לנסות! כבר כתבתי לי לרכוש אותו חודש הבא!

    פטל-וניל? נשמע טו-אוב!

    השבמחק
  14. Meital - כן , מדובר בתקופה עמוסה כנראה :)
    השמן אכן יקר אבל השיער נראה דוז פואה!

    רבלון חברה מצויינת שיש לה מה להציע ואני שבעבר פסלתי על הסף חברות כאלו מצאתי את עצמי מתעניינת יותר ויותר במוצרים שלהם. הגלוס מתפקד בתחושה יותר כמו שפתון בצורה די מפתיעה. הייתי אומרת לך ללכת לנסות טסטר אבל...איכסה.

    לגבי ביוטיקר - אני חייבת להגיד לך שאני הפסקתי קצת להיות בררנית ויותר "נפתחתי" למוצרים מסוגים שונים ברמות שונות ובמחירים שונים והמוצרים שלהם לא רעים בכלל [ולראיה רכשתי היום צללית לגבות ואייליינר ג'ל ועוד כמה דברים....].

    לגבי עפרה אני גם סקרנית לגבי הפריימר עיניים שלהם ומאדינה מילנו נחמדים אבל לא מצאתי את עצמי אף פעם משתגעת להכנס לחנויות שלהם , הן נורא לא מזמינות.

    פטל וניל ממש טו-אוב! :-D

    השבמחק
  15. לא מתחברת למרקם של שמן, שמה קרם לחות ללא שטיפה ויאללה (יש לי שיער מתולתל ויבש)

    יש דברים שלא כדאי להסתכן ולשים על הפנים, בביוטי קייר מברשת אקנה, מוצרי ציפרניים אקנה, מוצרים לפנים לא!

    צודקת לגבי רבלון הבעיה היא שבזמן האחרון אני לא מתחברת לשום גוון, כל מה שיש זה כמעט...אבל לא זה. גלוס שמרקמו כמעט שפתון זה אכן נחמד, לא אוהבת את הרעיון של מריחה עם ספוגית. גלוסים רגלים - פוי. וכל הכבוד לאמא שלך שעושה מה שהיא אוהבת ככה צריך!

    במברשת מייקאפ איני משתמשת, אני מורחת באצבעות. אבל אני לא מגיעה בכלל לקוסמטיקאיות. הפרימייר לעיניים זה מוצר מסקרן, קראתי עליו בפוסט של דנרה.

    השבמחק
  16. אם אחשוק בגלוס אנסה את רבלון :)

    לגבי ביוטיקר/WOW ושות' עדיין קשה לי לרכוש מוצרים שלהם. אני לא אומרת ששפתון חייב לעלות 100 ש"ח או 50 ש"ח אפילו בשביל להיות טוב אבל 4.5 ש"ח נשמע לי איכשהו מוזר כאילו משהו בדרך ממ לא יודעת.
    אולי האיכות של המוצר טובה אבל הטיב שלו? הרכיבים שלו? לא יודעת..

    בהתחלה מאוד אהבתי את מאדינה, היום הרבה פחות. אני לא יודעת ממש למה. והחנויות האחרונות שהייתי בהם היו מאוד שקטות, נראה שלא רק אני מרגישה שאין לה כבר הרבה מה להציע..

    השבמחק
  17. Efrat - קניתי דווקא אתמול ליינר ג'ל וצללית לגבות שהומלצה בחום ע"י מספר לא מבוטל של בנות ואני מבטיחה לדווח . אלו מסוג הדברים שלא איכפת לי לרכוש שם. קניתי בין היתר גם כלים לטיפוח הציפורניים ונרתיקי איפור כי האוסף שלי הולך וגדל והמחירים ממש כיפיים שם. בכלל כל החנות הזו עושה חשק , אני מתה על פיצ'יפקעס!

    לגבי רבלון - אני חושבת שכמו בכל חברה יש up's and Down's בקולקציות ומוצרים ואני טוענת שמספיק אחד טוב או מעניין. אולי צריך להמתין לחידושים.

    מברשת מייקאפ לדעתי חובה. יהיה לך הרבה יותר נוח וכמובן שזה מאוד הגייני אם כי אני מכירה המון שאוהבות למרוח עם האצבעות וזה סבבה אם זה נוח להן. אני חושבת שאין תחליף לאחידות של המברשת ולחסכון בחומר.

    הפריימר לעיניים [איזה שלא יהיה] הוא אחלה של דבר אם הוא טוב. יש לי כמה כאלה ואני מרוצה [מחלק יותר ומחלק פחות אבל בגדול מרוצה] אבל זה באמת היה אחד הטובים כבסיס לצללית.

    השבמחק
  18. Meital - כמו שכתבתי לאפרת למעלה , בדיוק אתמול עשיתי שם קנייה ואחווה דעה בפוסט נפרד על המוצרים ואיכותם. אני לא מאלו שמסתכלות על חומרים אני חייבת להודות אבל בתחושה השפתון הרגיש לי מצוין . אני לא אמרח אותו בגלל הצבע שלא לטעמי אבל הוא היה אחלה .

    מסכימה איתך לגבי מאדינה, החנויות שלהם התרוקנו כליל משום מה. אני חושבת שאולי זה בגלל המחירים האסטרונומיים כי בסה"כ המוצרים אחלה.

    השבמחק
  19. איזה מס' הליפסטיק של ביוטיקייר?

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן