יום חמישי, 19 במאי 2011

תמונת היום






בתמונה הזו נתקלתי במהלך השיטוט שלי ברשת. מדובר על 2214 סוגי ליפסטיקים מגולפים ע"י האמנית הצ'כית ליביה מרין שהנושא הוא "אחדות מביאה לשונות" . הליפסטיקים מסודרים בצורת קשת  כאשר אף אחד מהם לא דומה לקודמו . הרעיון הוא להמחיש אינדיבידואליות , אחידות [במוצר] ועם זאת שוני אינסופי כמעט . הקשת ממחישה את המגוון  ואת המסר אפשר בקלות להבין : אנשים - דעות שונות , צבעים , אמונות .... השוני הזה בין איש לרעהו כמעט כמו השוני ביופי , במוצרים  . את ההסבר המלא על התמונות  והרעיון אפשר לקרוא כאן 

רעיון משגע וביצוע מדהים! תמונות כיפיות לפתוח איתן את הבוקר. 

את התמונות אגב ראיתי בבלוג המקסים הזה שעוסק כולו בליפסטיקים [למכורות שביניכן] ויש פה אלפי סווטצ'ים של גווני ליפסטיק מחברות שונות ומגוונות שבעלת הבלוג וחברותיה מעלות במרץ . ממליצה בחום. 

שיהיה לכולנו יום צבעוני וסופ"ש נעים !



12 תגובות:

  1. אחד הדברים הטובים שקראו לי בחיים, שניתקלתי בך..ולא רק ברשת

    השבמחק
  2. וואו, פשוט מהמם!
    לפעמים מדהים מאיפה מביאים את הרעיונות כמו זה.

    השבמחק
  3. מרינה - תודה , כולי סומק :) [ונתקלנו ולא רק ברשת? מתי?]

    danra - המיצג הזה הוא כמו פנטזיה יפה . אני מאוד אוהבת אמנים שיודעים לעבוד עם כל דבר ולהפוך אותו למעניין יותר . זה באמת מדהים.

    השבמחק
  4. קורין - נכון מדהים ? זה פשוט עוצר נשימה [ גם עבור מכורות יופיוגם לחובבות אמנות].

    השבמחק
  5. מגניב! לא ידעתי שהבלוג שלה עבר להיות אתר. התחלתי לעקוב. תודה על הצצה נדירה.

    השבמחק
  6. marina - שמחה שאהבת. גם אני אהבתי את השדרוג שהיא עשתה בבלוג שלה. נראה אחלה.

    השבמחק
  7. וואו איזה יופי=]
    איזו יצירתיות!

    השבמחק
  8. איזו אכזריות, עכשיו בא לי רק ללכת לפארם ולאסוף לי שפתונים בכל צורה וצבע. וברצינות: מקורי חדשני מרענן ומתחבר לצד היפה שלנו.

    השבמחק
  9. meital- אכן מטריף.

    Peacha -כן היא אמנית מדליקה גם ללא קשר לליפסטיקים הללו.

    Standing - זו אמנות לשמה.

    Efrat - בהחלט מתחבר לצד היפה שלנו. היא אמנית מעניינת עם או בלי קשר למיצג הזה והיא עושה חשק גדול.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן