יום ראשון, 22 במאי 2011

Coming Soon .....New OPI Collections

לאחרונה יצא לי להתקל בלא מעט קולקציות חדשות שמשחררת [אפשר לומר בלי רסן :-P] חברת OPI . הקולקציות בחלקן מעניינות יותר או פחות אבל הקונספטים חמודים ביותר ומיד תבינו למה אני אומרת חמודים.

אני חושבת שהפעם אתחיל מהסוף - קולקציית החבובות! כן כן , לכבוד החגים החליטו ב-OPI להקדיש את ה-קולקציה השנתית בהא הידיעה לחבובות. יותר חמוד מזה לא יכול להיות. גם שרק וגם שודדי הקריבים לא התקרבו למידת ה-Cuteness של הקולקציה הזו :) .

ומה על הפרק?


כמו שאפשר לראות מדובר בקולקציה גליטרית טהורה [אבל לא רק] ולכן היא מותאמת לחובבת החלקיקים הצ'אנקים הללו [לא אני לצערי] . הגוונים יפים , הסטנדים הורסים , הלקים מנצנצים , השמות מדליקים והחבובות מתוקות מתמיד אבל אותי לא תראו "לובשת" לק כזה . למי מכן שכן חובבת הז'אנר - אלו שמות :

Animal-istic
Meep-Meep-Meep
Wocka-Wocka!
Pepe's purples passion
Designer...de better
Warm&Fozzie
Rainbow Connection
Excuse Moi!
Gone Gonzo!
Fresh Frog Of Bel Air
Devine Swine
Gettin' Miss Piggy with it

וכך יראה הסט המוקטן לחגים שמונה ארבעה לקים :


קולקציית החבובות תושק לרגל החגים ותראה אור בחודש דצמבר .






הקולקציה הבאה שתצא קרוב יותר [דהיינו בחודש ספטמבר ] היא קולקציה שהוקדשה לתחרות מיס יוניברס שבה שסביר להניח שתשתתף גם נציגת ישראל. לכבוד התחרות יושקו 4 לקים בגוונים אלגנטיים יותר כיאה לתחרות . השמות שיעשעו אותי בעיקר בגלל הקיטשיות המעושה ..... הייתי אומרת שזו קולקציה מתאמצת , אם לא מאוד מתאמצת. מיותר.

הקולקציה הזו תושק בחודשים אוגוסט ספטמבר לכבוד התחרות ב-12 בספטמבר.



בחודש אוקטובר יחגגו בארה"ב את חג ליל כל הקדושים או אם תרצו Halloween , המקבילה היותר מדליקה של פורים שלנו. בין היתר משיקה OPI סטים של לק זוהר בחושך עם אפקט ה-Shatter השחור מעליהם. רק הלק הירוק זוהר בחושך , כל השאר ...בשביל הכיף.



ואחרונה חביבה , הקולקציה שתושק בקרוב Touring America - מדובר על 12 גוונים שכל אחד מהם מתייחס לעיר אחרת בארה"ב שמיוחדת בדרך כזו או אחרת בגלל עושרה התרבותי , מורשת מסוג מסויים וכיו"ב.ב-OPI אומרים כי הקולקציה הזו תיקח נשים ברחבי העולם בטיול מחוף לחוף באמצעות הלקים עם עצירות קלות בערים שיוחדו לקולקציה :
בולטימור , קלארקסדייל , הוליווד , ג'קסון הול ,ממפיס , מילווקי , ניו אורלינס , ניו יורק , פילדלפיה , סיאטל , סנט לואיס וטוסון. כמו שאפשר לראות , מגוון הלקים נע בסקאלה של גוונים מהאפרוריים ועד הורדרדים . לא משהו שהחסיר נשימה אבל הקולקציה חביבה. 

 הקולקציה תושק בסביבות חודש אוגוסט .






זהו , עד כאן עדכונים ללקלקניות . ספרו לי - מה דעתכן ?

שלכם  ,


11 תגובות:

  1. החבובות קולקציה בקונספט מדליק אם כי בפועל לא יודעת עד כמה אתחבר לכל הנצנצים שם.
    לקרוא לקולקציית מיס יוניברס "מצאמצת" זה הכי מדויק שאפשר!
    הכי אני מחכה לקולקציית Touring America שיש בה כבר כמה גוונים שסימנתי ממזמן.
    ואחרי הכל, נחכה כרגיל לסווטצ'ים לפני החלטות גורליות שכאלה ;-)

    השבמחק
  2. danra - מסכימה איתך , כקונספט , החבובות מדליקות לאללה [לא כולם גליטרים] אבל מעבר לזה מדובר בגימיק טהור.

    מיס יוניברס פשוט פלסטי להחריד החל מהכרזה וכלה בלקים ובשמות הגוונים המלוקקים משהו. בלכעס.

    סווטצ'ים של touring america יש לך בשפע ברשת.

    שיהיה בהצלחה! :-P

    השבמחק
  3. טוב לא נסחפת בכלל שיש סווטצ'ים בשפע ;-))
    יש בקטנה פה ושם, לא מספיק לטעמי.
    אבל מסתמן שיש לא מעט גונים מוצלחים בקולקציה הענקית הזו.
    אבל, מה יהיה, אנחנו צריכות עוד לקים? מתי זה יגמר?...

    השבמחק
  4. אני לא מאמינה שאני אומרת את זה, אחרי תקופת "יובש גליטרים" מבחינתי - איזה כיף! גליטרים! ואם אני רואה נכון, יש ל Mad as a Hatter מחליף! הלק הזה נמכר ב*המון* כסף באיביי..

    ומבחינתי, איזו הפתעה, הסגול הכי מדבר.. אולי התכלת/טורקיז?

    רק בגלל כל מה שעומד מאחורי השטות הזאת, לא רואה את עצמי רוכשת לק מקולקציית מיס יוניברס.. אבל, אני חייבת לציין שהסגול/בורדו נראה מעניין.. לפחות מאיור הבקבוק אבל כמובן שאין לדעת...

    אם רק הירוק זוהר, מה עשינו בזה? הייתי מתפתה לרכוש אותו לבד, אבל בירוק? לא יודעת.. יש לי 6-7 ירוקים ואני בכלל לא אוהדת ירוק! אז עוד אחד?
    טוב, טכנית אני אוהדת ירוק אבל זה סיפור ארוך ולא מעניין..

    לא בא לי לעשות סיבוב סביב ארה"ב.. וגם הלקים נראים סתמיים.. חבל..

    תודה על הסיקור!

    השבמחק
  5. danra - הגזמת , מצאתי לפחות 6 לינקים לסווטצ'ים. :) [מצד שני אני אלופת חיפוש בגוגל ] .
    ולגבי אם אנחנו צריכות עוד לקים - התשובה היא לא! [ואת זה גיליתי אגב עכשיו כשארזתי את כל הקוסמטיקה שלי וערימות הלקים וחשבתי לעצמי "woman , you are sick" חולני פשוט.... LOL

    meital - יש מלא גליטרים אבל כמו שדנרה אומרת , כדאי לחכות לסווטצ'ים. החבובות מדליקות . זו הקולקציה היחידה שעוד הייתי מציצה בשבילה. מיס יוניברס כל כך לא והזוהרים בחושך זה גימיק חביב. לועסים בו זמנית קולקציות משנים שעברו , מצרפים להם שאטר שחור והרי לך [עלק] קולקציה חדשה. את ארה"ב תשאירי לי :)

    מרינה- שמחה שאהבת :)

    השבמחק
  6. לחבובות יש פוטנציאל אומרת היורשת. השאר, נחכה ונראה

    השבמחק
  7. Efrat - צודקת היורשת :)

    השבמחק
  8. הקולקציה באמת יפה, אבל אין את החברה הזו בארץ נכון?
    מיכל.

    השבמחק
  9. מיכל - חברת OPI בהחלט קיימת בארץ. הקולקציות הללו הן עתידיות ואין לדעת אם יגיעו.

    השבמחק
  10. La forma ms comn de La dieta de tres suplemento
    que ingieres sea aprobado por la FDA, y nunca tomarlos por
    un perodo prolongado de tiempo! como adelgazar Dieta extrema NutricinLas personas que hacen dieta extrema, suelen limitar su ingesta de alimentos com o cliente,
    companheirismo, foco no atendimento.

    Outra dica importante optar sempre por Max. Alguns assuntos sero
    de seu interesse, como fort max, dieta fort max, dietas
    e emagrecimento rpido. perder barriga Si ests buscando
    un nuevo plan de dieta para que puedas bajar
    de peso, existen un montn de recursos para ti.
    De kupiti e kaj drugega jim lahko povem in oni naro ijo.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן