יום חמישי, 2 ביוני 2011

China Glaze Crackle Metal Collection For Summer 2011





































אחרי שבשעה טובה עברתי דירה , האינטרנט חובר והארגזים כמעט ונפרקו , יש לי זמן להתיישב קצת על המחשב ולכתוב פוסטים .

בהפתעה גמורה נחת אצלי במייל , מידע על קולקציית הקראקלים המטאלית של צ'יינה גלייז לקיץ 2011. מודה - הופתעתי. אולי בגלל שאני לא אוהבת את הטרנד ומפתיע אותי שכנראה העולם אוהב אותו כל כך שיש ביקוש לעוד ועוד ממנו. מעניין...

הקולקציה כוללת 6 גוונים שונים נסדקים ובלוס אנג'לס הם כרגע המילה האחרונה . כרגיל , אתן יודעות שאינני חובבת קראקלים אבל קשה לי להתעלם מהצבעים המטאליים המדליקים. הקולקציה הזו הינה דור שני לקראקלים שכבר יצאו בשנה שעברה [או אם תרצו קראקל 2.0 ] והם מדליקים בכל קנה מידה לטעמי בגוונים השונים.



ואלו שמות :


 Tarnished Gold: Warm, honeyed hue - גוון זהוב דבש


 Platinum Pieces: Shimmering silver - כסף שימרי


 Haute Metal: Pale pink - ורוד חיוור


Cracked Medallion: Bold bronze - גוון ברונזה עמוק


Latticed Lilac: Soft lavender - לבנדר עדין


Oxidized Aqua: Deep aquamarine blue  - כחול עמוק 


אז מה דעתכן ? Hot or Not ? יש למה לצפות ?

11 תגובות:

  1. למרות שאני דווקא מחבבת את הקטע של הקראקלים, אלו עם השימר לא ממש מדברים אלי, אולי הזהב, לא יודעת. אנסה בהזדמנות ואראה.

    ומברוק על המעבר!

    השבמחק
  2. danra - תודה , העיקר שהמעבר עבר חלק. הגוונים ממש יפים. אני לא יודעת כמה שימרי זה יהיה במציאות אבל הם נראים מבטיחים עד כה.

    השבמחק
  3. לא אוהבת קראקלים ולא מתחברת אליהם.
    מחכה למטאליים לא מתפצפצים לחורף!

    השבמחק
  4. Sandy - כמוך כמוני. מצד שני , אני לא מתה על מטאלים אבל יש ויש . הגוונים של הקראקלים פה היו יכולים להיות מדליקים כלקים רגילים לדעתי.

    השבמחק
  5. ספרי, האם נגעת כבר לשלב שאת מתסכלת סביבך בהאה ונושמת לרווחה, עשיתי את זה וזה כיף?
    עברתי 7 דירות בחיי ועוד היד (הארגז) נטויה. ואני אוהבת את השינוי. ראשית לזרוק להשליך ולרענן 30% מהמיותר. אח"כ האדרנלין של האריזה והפריקה. ואז להתחיל ולקנות ולאסוף חזרה 30% אחרים עד לפעם הבאה...

    לא אוהבת קראקלים, למרות שהיורשת קנתה קראקל בצבע חול ועל זהב מטאלי התקבל עדין ויפה. גרמתי ל2 נשים בוגרות בעבודה ללכת ולקנות חחח

    אני מאוד אוהבת לק מאטאלי (יש לי זהב כסף ותכלת) - הייתי קונה בשמחה את זהוב דבש, כסף שימרי ולבנדר - אילו היו לקים רגילים!

    לילה טוב!

    השבמחק
  6. iefrat
    זיהית? זאת אני האנונימית אפרת, שבלוגר מסרב לאפשר לה להגיב אפילו בפוסטים שלה עצמה!!!

    השבמחק
  7. efrat - טרם הגעתי ממש לשלב המנוחה כי יש עוד המון עבודה, כל מיני ארגזים לא פרוקים , קומודת האיפור שלי מבולגנת בצורה איומה ואין לי פנאי עדיין לסדר אותה וכהנה וכהנה "צרות". הזבל שנזרק לי מהבית זה משהו שלא ניתן לתיאור. כמה דברים [חלק כעורים] הצלחתי לאגור במהלך השנים...וואו!
    אני איתך לגבי הלקים, חבל שלא יצאו בגרסה רגילה.
    אל תתיאשי מהבלוגר , יש לו חיים משל עצמו .

    מרינה - נכון :)

    השבמחק
  8. איזה כיף שחזרת אלינו!
    ואיזה כיף שאת בבית חדש עם אינטרנט! בית חדש בלי אינטרנט זה לגמרי לא זה! אני הייתי שבוע בלי אינטרנט עד שהתקינו לי כאן בדירה החדשה (טוב, זה היה לפני שנה), היה קשה! אפילו קשה מאוד! אבל מה שמשעשע שההספק שעשיתי בזמן הזה אי אפשר לתאר במילים! מדהים שכשאין אינטרנט כמה דברים פרודוקטיביים באמת אפשר להספיק!חחחח

    אני וקרקלים זה לא זה, כמוך כמוני מה שנקרא. וחבל שדווקא על זה ועל קולקציות לא מוצלחות זה מה שיש לדבר בתקופה האחרונה :/

    השבמחק
  9. Meital - תודה! כיף לחזור גם אם זה במינונים :) כרגע אין לי טלויזיה בבית [בלי אינטרנט אני לא יכולה לחיות , אני נושמת אותו כל רגע] והחיים בלי טלויזיה נפלאים . הרבה דברים אני מצליחה להספיק מבלי לרבוץ על הספה [אה....בעצם אין לי גם ספה , מחכה שהיא תגיע LOL ] .

    אני גם מייחלת לקולקציות מעניינות יותר. נראה לי שחברות הלקים התחילו להתעייף קלות. כמה כבר אפשר להמציא?

    השבמחק
  10. אפשר לא להמציא את הגלגל ועדיין להוציא גוונים יפים..

    ולגבי הטלויזיה, במעבר הקודם שלי, לפני שנה, ויתרתי עליה - ת-ע-נ-ו-ג-! אין לי שום צורך בה עכשיו. אם יש משהו שאני רוצה לראות אני מורידה אותו וזהו.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן