יום שלישי, 21 ביוני 2011

Feet Fetish

לכבוד הקיץ שהגיע במלוא הדרו והכפכפים שנשלפו מהמגירה , כולנו שולפות אצבעות רגליים [יפות יותר או פחות LOL ] ומכינות את עצמנו . יש כאלו שיעדיפו מכוני פדיקור-מניקור ויש כמוני , שנכוו מכאלו ולא יכולות לסבול את העניין ולכן מעדיפות לעשות לבד ובבית. כבעלת מבחר לקים שלא מבייש מכון מניקור מפונפן , חידשתי את מלתחת הכלים שלי והחלטתי לצלם ולתת לכן הצצה לתכשירים והכלים שבהם אני נעזרת לפדיקור ביתי ואוהבת להשתמש בהם.

הדבר האיום ביותר אצל בחורות צעירות ומבוגרות כאחד [בטח שהיובש שורר בחוץ] הם עקבים יבשים וסדוקים. מי שכמוני פריקית של הליכה בבית ללא נעליים - AKA יחפה , תבין בודאי לליבי. לא משנה כמה פעמים אני אשפשף ואשייף , הליכה יחפה גורמת לעור מעובה , סדוק ויבש. נקודה. האם זה מונע ממני ללכת יחפה ? ממש לא , כי מהרגלים קשה להיפטר. צר לי.

אז עור יבש יש ? יש! [טוב לא בכזו התלהבות] סדקים יש ? יש! אז מה עושים כדי לקבל רגל יפה ומושכת ?

לפני הכל אני רוצה לציין שיש מבחר ענק בחנויות ובפארמים של כלים מכל הסוגים. אלו הכלים שאני משתמשת בהם באופן תדיר ונוחים לי ולכן כולם פה בגדר המלצה בלבד.



ערכת פדיקור של רבלון  Pedi Expert- סקסית !


באחת הפעמים ששוטטתי בפארם , צדו עיניי את הערכה הזו של רבלון שמיועדת לפדיקור ברגליים. בתפריט: פומפייה ורודה לגירוד עור קשה , פצירה עם לוגו רבלון וקוצץ ציפורניים איכותי. תג המחיר 79.90 ש" היה הרבה פחות סקסי אבל לצידו התנוססה מדבקה ורודה שמבשרת לי על 40% הנחה - שאני לא אקנה?

על הערכה המדהימה הזו יש לי רק שבחים. מדובר על 3 כלים כביכול פשוטים אך איכותיים מאוד . על גבי הערכה נכתב שהפומפיה הקטנה הזו מדמה 190 מיקרו משייפים ואני יכולה להעיד שהיא מסירה את העור הקשה והסדוק בשניות , ההרגשה נעימה , לא פוצע , לא חד וממש פשוט . העור העודף שמגורד יורד לתוך כלי איסוף שאותו כמובן מרוקנים ומכיון שהמתכת היא פלדת אל-חלד , הכל נשטף בקלות וביעילות. קופסת הריקון משמשת גם ככלי להחזקה של הפצירה והקוצץ.

ביחס למוצרים דומים או זיופים שנמכרים בחנויות דוגמת ה-ped egg האמריקאי , המוצר הזה הוא מבין המעולים.

בקיצור - ביג לייק!



ערכת רגליים יפות של Life  בגדר Must Have!

ערכה נוספת שנרכשה ממש לאחרונה והחליפה את האביזרים הישנים שלי וגרמה לי להתלהבות יתרה היא הערכה של לייף מותג הבית של סופר פארם לרגליים יפות ומטופחות. מעבר לאריזה החמודה ולתוכן , המחיר ממש נעים לאוזן ולעין - 19.90 ש"ח לערכה שכוללת משייף דו צדדי , מפריד אצבעות [חובה בעיניי!] מקושט ומדליק , לק אדום [אני לא יודעת אם הגוונים אחידים בערכות] מספר 256 גוון דובדבן עמוק ומגבונים מסירי לק . ערכה מתוקה במיוחד למתחילות וגם למתקדמות שרוצות לרענן קצת את הכלים לפדיקור .


קרם דה לה קרם !

אז אחרי שהצטיידנו בכל הכלים , שייפנו , שפשנו , הסרנו , החלקנו ובטרם מרחנו לק כדאי ואף רצוי ליפות את מראה כף הרגל עם קרם רגליים איכותי . באמתחתי כמה קרמי רגליים אבל החלטתי להציג 2 קרמי רגליים של חברות שונות :
Laline Vs. Sabon .



את שניהם קניתי במבצעים כלשהם בסניפים השונים וקשה לי לומר שאני אוהבת את שניהם אהבה עמוקה אבל אני יכולה לומר למי התחברתי יותר ולמי פחות וקצת יתרונות וחסרונות של כל אחד מהם.
על הקרם של סבון קיבלתי שבחים מפה ועד הודעה חדשה , קרם רגליים ירקרק עם ניחוח נעים במיוחד . הוא לא קרם "עבה" ולא "דק" במיוחד אבל הוא בחלט מצוין ובימים שאני לא רוצה להכתים את הסדינים וכן רוצה שהקרם ייספג אני פשוט גורבת זוג גרביים דקות והולכת לישון איתן או מתהלכת בבית עם גרביים בכפכפים [תמונות קשות אך רגליים רכות] .

הקרם של סבון נספג מצוין והוא מתאים לשימוש יומיומי . אני לא חושבת שהוא טיפולי במהות אבל הוא עושה לי נעים וזה מה שחשוב.החסרון היחידי שאני רואה בקרם הזה הוא הצנצנת שאני נאלצת לטחוב אליה ידיים - לא הגייני במיוחד אבל כן מנצל את מירב החומר שבצנצנת שבין כה מספיק לזמן רב.

את הקרם של ללין קניתי בהיסח הדעת [גם זה קורה] במבצע היכרות. אני חייבת לומר שאני מאוד אוהבת את האריזה בשפופרת ואת העיצוב הנעים לעין . אני זוכרת שכשקניתי אותו התחבטתי בין שני ניחוחות שונים והחלטתי לקחת את הטלק אבל בסופו של יום אני לא מסוגלת להריח את הניחוח הזה והקרם ממש דקיק ולא מורגש והרגל מרגישה כאילו לא אירע דבר קודם ולכן צר לי לבשר שהוא לא בין האהובים עליי אבל הוא שם למקרי חירום / נסיעות וכיו"ב כיון שהוא נוח לנשיאה בתיק , מה שאני לא יכולה לומר על צנצנת.

הקרם הכי אהוב עליי עד כה ואין לי מושג אם הוא עוד נמכר או מיוצר הוא דווקא קרם הרגליים של STYLE עם שמן ארגן שהוא גם איכותי , גם נספג וגם מריח מעולה! הוא היה הפייבוריט שלי והוא נגמר ולא מיהרתי לחדש אותו בגלל שני הנ"לים וחבל שכך. יש בו משהו שאין באף קרם אחר והוא ממש נותן תחושה של רגל יפה ,  חלקה ונעימה . איך אומרים ? I'll Be Back .



Laka Waka !


אז הרגל כבר חלקה ומשגעת ונשאר לנו לבחור רק לק - אבל איזה ? ללא ספק קיצי. מי שהספיקה לקרוא את דף הפייסבוק שלי ראתה שאני מוקצית מהבית מחמת מיאוס בגלל הלק הכתום שמתנוסס על רגליי העונה לשם Papaya Punch של China Glaze - הלק שהוא ספק כתום ספק צהוב הוא אחד החזקים לקיץ הזה . ממליצה בחום. 
תשכחו מהגוונים הכהים ולכו על גוונים כיפים ומדליקים ברגליים - האדומים , הצהובים , כתומים , כחלחלים ופסטלים ברגליים תמיד נראים יפה בקיץ.



הקטנים והחשובים!



ואם כבר בלק עסקינן , שני כלים שהם חובה בכל מריחה באם אין לכן סבלנות של ברזל בזמן מריחת הלק ברגליים כמוני :    1. מפריד אצבעות [יש לי את המקושט של לייף שהגיע בערכה ויש לי פשוטים של ביוטיקר שקניתי בשקל או שניים ומשמשים אותי בכל מריחה ] 2. צמרונים מיוחדים של ביוטיקר ללק או איפור בעלי צדדים שונים . 
למה שני אלו הכרחיים ? נורא פשוט. מפריד אצבעות יפרוש את אצבעותיכן המלכותיות לצדדים וימנע הדבקות של הלק לאצבעות הקרובות [אל תנסו ללכת עם זה] והצמרונים של ביוטיקר פשוט נהדרים מכיון שהצד הצר שלהם מצליח להגיע לנקודות מעצבנות שתמיד נמרח בהן לק וצמרוני אזניים רגילים לרוב או שיורידו לנו את הלק במקום ספציפי ואז עושים "טלאי על טלאי" וזה נראה זוועה או שידבקו ללק ויצמיחו לנו "שיער" . דווקא באלו של ביוטיקר אין צמר גפן מגולגל כמו שאנחנו רגילות לראות וזה מעולה.


בקיץ הזה הרגליים יוצאות החוצה לאיוורור אז הכינו אותן! שיהיה לנו המשך קיץ נעים ומטופח :)

שלכן ,







****למען הסר ספק כל המוצרים בסקירה נרכשו מכספי בלבד****

23 תגובות:

  1. גם לי יש את ערכת הפדיקור של רבלון - מסיר העור הקשה הוא פשוט מעולה!!! מסיר בשניות ובלי כאבים ופציעות. מושלם.

    השבמחק
  2. פוסט נהדר יקירתי!
    המשייף של רבלון מעולה ואני נעזרת בו מדי פעם.
    אני לא משתמשת בשאר הדברים שבאו בערכה.
    רציתי גם להמליץ עליו באחד הפוסטים הקרובים אבל במקום זה אצטרף אליך ואמליץ עליו בחום עכשיו :)
    גם לי יש את קרם הרגליים של סטייל והוא ממש מוצלח. חבל שאני לא ממש מקפידה על מריחה שוטפת...
    ובנוגע ללק - אני עכשיו איתו! אבל מניקור לא פדיקור.
    פשוט הורס ומה זה בולט חבל"ז...

    השבמחק
  3. אצטרך לבדוק את המסיר של רבלון. תמיד התעלמתי ממנו. מצד שני אני לא יודעת אם יש לי צורך כי אני הולכת לפדיקורים חודשיים ברוב חודשי שנה.
    והלק מגניב במיוחד לפדיקור ושלא יבלבלו לך את המוח בבית ;)

    השבמחק
  4. רחלי - שמחה שאת נהנית כמוני. הוא באמת מסיר עור מושלם , מסכימה איתך מאוד. הוא עושה עבודה יותר טובה מכל משייף אחר שניסיתי. :)

    danra - תודה רבה :) שמחה שאהבת.הוא באמת מצוין. אני גם לא משתמשת בקוצץ , נתתי אותו לגבר והוא מאושר ואמר שהוא ממש איכותי [מאמינה לו] , הפצירה מצויינת לרגליים מבחינת המבנה שלה והגודל כך שאני דווקא כן משתמשת בה.
    איזה כיף שאני לא לבד לגבי הקרם של סטייל. שמחה שגם את אוהבת אותו , הוא באמת באמת מצוין ונותן תמורה הולמת [אם לא יותר] למחיר שלו.
    ולגבי הלק - בידיים קשה לי לראות את עצמי איתו אבל ברגליים הוא לק כיפי נורא כי שם אני מרשה לעצמי להשתולל יותר מבחינת גוונים. בידיים אני סולידית.

    השבמחק
  5. מרינה - ממליצה בחום לבדוק. בסניף שאני קניתי ממנו בת"א היו 40% הנחה על כל האביזרים [אז גם קניתי באותה הזדמנות מברשת סומק של רבלון...]. אני חושבת שגם אם את עושה פדיקורים כל השנה , זה תמיד טוב לתחזוקה שוטפת אבל הכל כמובן עניין של שימוש.

    ואל דאגה , הוא כבר התרגל ;)

    השבמחק
  6. סופר לייק לפוסט !!!
    אני לא מכירה אף אחד מהמוצרים שהזכרת,
    אבל עכשיו אני שוקלת לנסות את הערכה של רבלון.
    לגבי קרמים לרגליים , אני כל פעם משנה, וכרגע משתמשת בקרם רגליים של פלקסיטול ואני די מרוצה.

    השבמחק
  7. רוקמת - תודה רבה :) הערכה של רבלון סופר מומלצת , גם הערכה החמודה של לייף. ולגבי הקרמים אני גם מדי פעם משנה [כשאין לי 5 פתוחים במקביל] , את פלקסיטול טרם ניסיתי אבל אני מתפתה לזה של שול דווקא. היה לי את הפילינג רגליים שלהם והוא היה ממש אחלה.

    השבמחק
  8. יש לי גם את הערכה של רבלון, בתור מגדל עור פילים- אין על הערכה הזאת נקודה.

    קרם רגליים- קניתי עכשיו משהו מקצועי עם ריח מזעזע, אבל איכות ללא תחרות, לא זוכרת את השם ואם אני קמה והולכת לקרם כבר נשארת על יד איפה שהוא נמצא.

    והלק המהדהים הזה- לייק!

    השבמחק
  9. הערכה של רבלון לא תיהיה גסה מדי בשביל מישהי שאין לה עור כל כך קשה?

    השבמחק
  10. Neta - אני שמחה לגלות שיש עוד אוהדות לערכה הזו . היא באמת מצויינת וגם אני כמוך מגדלת עור מהר מאוד וזה נורא מעיק. אני לא מסוגלת למרוח משהו עם ריח מזעזע מקצועי ככל שיהיה , אם כבר קרם אז לפחות להתפנק במשהו עם ריח טוב.

    הלק באמת לייק :)

    השבמחק
  11. אנונימית - בהחלט מתאימה. הערכה הזו לא מוגדרת לעור קשה והיא מתאימה לכל אחת . רמת השימוש תלויה בך , את יכולה לשייף מעט ולראות אם זה מספיק לך . אני מאמינה שאם אין לך הרבה עור קשה בכף הרגל , מספר שניות יספיקו . הערכה הזו עושה עבודה מצויינת לטעמי [ואת יכולה לקרוא את התגובות שמעלייך שיעידו שאני לא משוחדת ;) ] .

    השבמחק
  12. לטובת ריחות אני משתמשת באו דה פרפום ככה השוא מנטרל הכל.
    ריח לא מטפח יש לי גם בקרם גוף הלבן של וזלין.
    וכמו שהמלצתי אצל דנרה- אני כרגע עם השמן גוף רימון ונרלו של לבידו שהוא מבושם קיץ לגמרי.

    השבמחק
  13. נ"ב- אז תשתמשי בקרם רגליים של סנסי טבע- הוא עשיר, מרכך ממש טוב (לא מצויין) ועם ריח פרשי.

    השבמחק
  14. Neta - הריח של הקרם הלבן של וזלין מחריד . המוצרים של לבידו מצויינים אני אוהבת את קרם הגוף לבנדר הונגרי שלהם שהוא מעולה.

    את סנסי טבע אני לא מכירה. ייבדק.

    השבמחק
  15. אני גם סובלת מהבעיה [שילוב של אהבה לנעלי סירה והליכה יחפה בבית].
    באמת קניתי לא מזמן את הפד-אג והוא לא עשה כלום, אני אבדוק את הערכה של רבלון. האם יש צורך גם במשייף של לייף? מה התפקיד שלו, אם אני משתמשת ב"פומפיה"?

    השבמחק
  16. Lewis- גם לי היה את הפד אג לפני שנים רבות והוא לא עשה כלום. אני כן משתמשת במשייף של לייף אחרי הרבלון כדי להחליק את העקב מאי אלו סדקים , למשייף של לייף יש שני צדדים - גס ועדין ואני משתמשת בעדין.

    השבמחק
  17. פוסט מצויין. התלבטתי לגבי הערכה הזו של רבלון כשראיתי אותי בסופר פארם. נראה לי שארכוש.
    תודה :)

    השבמחק
  18. קורין - תודה מקסימה. גם לי לקח המון זמן עד שקניתי אותה אבל אני ממש מרוצה . אני מניחה שבטח יביאו אותה לביוטי סיטי אז אולי עם ההנחות שם זה יצא שווה [אני סתם משערת , אין לי מושג אם כן או לא] .

    השבמחק
  19. נראה לי שטיפוח של כף הרגל הוא אחד ה-נושאים החשובים בקיץ. לפעמים אני רואה נשים שלבושות יפה, עם נעלי עקב ופתאום כף רגל עם עור קשה וסדקים. למה??!!
    אבדוק את הערכה של רבלון, נראית טוב.
    לי יש כרגע 2 משייפים של לייף וזהו.
    אני אוהבת לעשות אמבטיה לרגליים (יש לי את הג'קוזי הקטן לרגליים עם מסז'), לשייף ואז למרוח קרם. סה"כ אין לי בעיות מיוחדות ואין מצב שאלך לפדיקור במכון.
    לק מגניב ועדיף גם זוהר ברגליים זה הכי קיץ שיש!

    השבמחק
  20. Edenable - בהחלט אחד הנושאים החשובים. העקב של הרגל הוא מקום זניח בעיני רבות וחבל , זה נורא בולט ולוקח שניות לטפל בזה. אני נכוויתי מספיק מפדיקור במכון וכ"כ נמאס לי מזה שאני מעדיפה פשוט לעשות לעצמי וזה באמת פשוט אם יודעים מה לעשות.
    מכירה את הג'קוזי הקטן הזה , הוא כיפי .
    איך אני אוהבת שהקיץ כאן! :)

    השבמחק
  21. או! זה בהחלט פוסט חובה לקיץ! יוזמה ברוכה!
    אני מסתובבת המון יחפה ונראה אותך עוצרת אותי! :P טוב, נו לא נראה לי שהיי ת עוצרת אותי חחח
    יש לי גם משייף כזה, לא זוכרת של מי, אבל לא מצאתי את עצמי משתמשת בו.. לא יודעת למה ככה לבד הוא לא עושה יותר מידי. אולי צריך להשקיע יותר? יש מצב שאני אנסה את העניין שוב.. (האמת שלשמחתי העקבים שלי לא כאלה יבשים..)

    לגבי המפריד אצבעות - חובה? מה את אומרת? שקלתי לקנות כזה ולגזור לו חיבור אחד שיתאים לרגל שלי ואז אמרתי לעצמי שזה יהיה עוד יותר דבילי חחחח

    רכשתי לאמא שלי ערכה כזאת של קרם ידיים רגליים ופנים ואז הקרם רגליים בא בשפורפרת.. מצד שני, בטח לא משתלם לרכוש אותו ככה..
    שמעתי באמת שבחים על הקרם הזה אבל טרם ניסיתי אותו.. למה? לא יודעת. אבל הפטנט של גרביים לפני השינה יעבוד הרבה יותר טוב מאשר להסתובב יחפה בבית, "לחלוף" על פני אריק ופתאום לגלות שהפכתי להוביט! (רגליים שעירות)

    סטייל את אומרת? אני מוכנה לנסות, עכשיו נשאלת השאלה אם אזכור את זה בשיטוט הבא בפארם.. נקווה שכן! :P

    אני גם מרגישה שבא לי משהו מעניין וקייצי על הציפורניים אבל האמת שאין לי הרבה גוונים בהירים כי אני לא אוהבת אותם על הידיים, אולי אעשה לי רכישת לקים פושטים בשביל הבהונות, גם להן מגיע להנות!

    אני משתמשת במקלוני אוזניים מעץ ואז אין עליהם הרבה צמר גפן והם עושים עבורי את העבודה מצוין. וכמו שאמרתי - מפריד ציפוניים? לא ולא!

    שיהיה קיץ מאוורר!! נהנתי! :)

    השבמחק
  22. Meital - תודה רבה!
    האחרונה שתעצור אותך מללכת יחפה היא אני LOL , זו אהבת חיי ללכת יחפה גם אם זה עושה לי כפות רגליים של מושבניק [מטופח] .אני כן ממליצה על מפריד אצבעות כי הוא פשוט מקל על המריחה ופורש כל אצבע בנפרש וזה נורא נוח ובטח שלא נמרח. קרם רגליים בשפופרת היה לדעתי יותר נוח אבל זה מה שלקחתי בזמנו וזה מה שנשאר.

    הפטנט של הגרביים הוא טוב לחורף במיוחד או כאת במזגן מקפיא אחרת את הולכת להזיע קשות.

    סטייל הוא קרם מעולה . אני לא חושבת שצריך לקנות במיוחד צבעים קיציים , אם יש לך לקים שאת לא משתמשת בהם בגוונים עליזים , זה הזמן לנצל אותם. נסי את המקלונים של ביוטיקר ואז נדבר ;)

    השבמחק
  23. סורי, אין מצב שאני יכולה להפעיל את המפרידים האלה על האצבעות שלי :P

    אני ישנה כל הקיץ עם מזגן, אמנם לא עם פוך אבל עדיין מספיק קריר ואם לא, מורידים מעלה :)

    אין לי ביוטיקר מספיק באזור אבל אם אקפוץ לשם מקווה שאזכור לבדוק את המקלונים האלה

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן