יום רביעי, 29 ביוני 2011

Review Time : Christina Cosmetics Unstress Kit



לפני כשבועיים קיבלתי את הערכה שבתמונה להתנסות . מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד חשדנית לגבי מוצרים שאני לא מכירה אז לפני שטרחתי לבדוק את הערכה , ערכתי שיטוט קל באתר של כריסטינה ובדקתי על מה מדובר . אני יודעת שרוב היצרנים של חברות הקוסמטיקה הגדולות [והקטנות] מבטיחים ניסים ונפלאות , כל מוצר ארוז בקפידה והמחיר מתקתק בקופה הרושמת אבל באמת שהגעתי כמו שאני מנסה בכל מוצר , עם אפס ציפיות כדי להיות אובייקטיבית עד כמה שניתן. באתר ניתן למצוא מידע רב על החברה ועל מוצריה ואפשר למצוא לכל סדרת מוצרים סרטוני הדרכה מלווים בהסברים כתובים וקוליים . 

אחרי שהבנתי מי נגד מי והבנתי שמדובר על חברה רצינית ,שלא לומר גם מעניינת מאוד , החלטתי לנסות את הערכה. בדקתי את הערכה במשך שבוע ואני מביאה בפניכן את הביקורת [החיובית עד מאוד] האישית שלי על המוצרים.

אז מהי ערכת Unstress ? [מתוך דף המידע]

"עור הפנים שלנו הוא הראשון שנפגע ממצבי המתח הרבים בהם אנו מצויים במהלך החיים.פצעונים , אדמומיות , יובש וכתמים בולטים הם רק חלק מהתופעות הנלוות אליו.
סדרת הטיפוח של החדשה Unstress נוצרה על מנת להפחית למינימום את הסיכון לתגובות מתח בעור . מוצרי הסדרה מבוססים על מדע חדשני ומחקרים דרמו-קוסמטיים מתקדמים ועוזרים בבנייה מחודשת של מנגנון הלחות , הגנה על העור , עיכוב תהליכי הזדקנות ויצירת מראה עור חיוני , מוצק , מלא חיים קורן וצעיר יותר ".

ערכת המוצרים שקיבלתי כוללת 4 מוצרים :

קרם יום פרו-ביוטי SPF12 - קרם לחות יומי בעל נוסחה פרוביוטית, המרגיע את העור , מחזק את מנגוגני ההגנה הטבעיים שלו ושומר על לחות , מגביר את החיוניות והחוזק של העור ומשיב לעור מראה אחיד חלק וצעיר .

סרום שלווה Total Serenity Serum - מכיל אצות ים טבעיות , חומרים נוגדי חימצון אשר חיוניים לעור הפנים חודרים לעומק העור וגורמים לו להגברת הלחות , הרגעה ומראה זוהר.

קרם לילה מאזן Harmonizing night cream - קרם לילה אינטנסיבי לטיפול בעור הנתון בסטרס, עובד במהלך השינה ומטרתו להרגיע את העור ולשחזר את המנגנונים הטבעיים של העור.

מסכת הזנה Replenishing Mask - מסכה מחדשת ומרגיעה , מטפלת בדלקות , אדמומיות בעור ומחזקת את עמידות העור מפני נזקי מתח.

אלוהים ובעלי עדים שנולדתי בסטרס , כלומר לחוצה נורא. באופן מפתיע או שלא , נולדתי לחוצה , חרדתית ויש שיאמרו עצבנית מה ולכן הערכה הזו התאימה לי כמו כפפה ליד. מי מאיתנו לא קיבלה פעם פצעונים מרוב לחץ או חוסר שקט ? אני בטוחה שכמעט כל אחת ואחד מאיתנו ולכן, הקונספט של "ערכה ללחוצות" מצא חן בעיניי מאוד כי מיד כשאני רואה את המילה Unstress אני נרגעת משל הייתי ביערות הכרמל ושמעתי צלצולי פעמונים טיבטים.



האריזה של הערכה מאוד נקייה , לבנה ועליה כיתוב ירקרק . בעלי השתעשע במונח "מזוודת יופי" והבן שלי בעיקר השתעשע בלפתוח ולהתבונן בצנצנות המעניינות. אז זו אכן מזוודת יופי מעניינת . אהבתי שהכל מסודר בפנים בצורה נעימה לעין , הצנצנות מאוד מאוד נקיות , שום עיצוב מפוצץ במובן החיובי של המילה .

הכל לכאורה נורא פשוט , מכסים ירוקים , צנצנות שקופות - המראה כמעט רפואי אבל נעים. באופן מפתיע נחתו עיניי על 3 ספטולות שמוקמו בערכה במקום של כבוד . אחרי מיליון פוסטים שבהם אני מתחננת ליצרנים שיוסיפו ספטולה למריחת הקרמים במקום לטחוב אצבעות ולהזדעזע ממשרצת החיידקים שעלולה לגדול שם - הרגשתי "הארה" , סוף סוף ספטולה ועוד שלוש מהן! אחת לכל צנצנת. השונה מהם הוא הסרום שמגיע באריזת צוואר ארוך עם משאבה.


גם לספטולה מגיעה תמונה!

אני אתחיל דווקא מהסוף - הערכה הזו אדירה! אני לא יודעת אם השינוי בתזונה "אשם" בשינוי שעובר על העור שלי והשילוב של הערכה , אבל אחרי שימוש בן שבוע וקצת אני רואה שינוי מאוד משמעותי בעור. למען ההבהרה , העור שלי מעורב , שמן באזור ה-T  [מצח,אף ,סנטר] ומדי פעם כתוצאה מלחץ/אכילה לא נכונה פה ושם יוצא איזה פצעון כמו לכולם אבל כעת העור שלי נראה זוהר יותר , קורן יותר ונעים יותר למגע . דאגתי למרוח באדיקות רבה את כל המוצרים ונראה שיש תוצאות בשטח ושלא מדובר על הבטחות שווא ולכן אני מאוד שמחה שהתנסיתי. למרות שאני לא ישנה טוב בלילות [כמו כל אמא אני חושבת] ולמרות שיש לי לא מעט עיסוקים וטרדות , הרגשתי שהעור נראה מיליון דולר! על כן , אין לי מילים חוץ מלומר שזה מדהים.

קצת הערות וגם הסבר על המוצרים ועל התחושה :

היו שני דברים שהפריעו לי בערכה הזו : 1. מכיון שמדובר במוצר קוסמטי , כאילו זה מובן מאליו מתי למרוח מה ואיך. למרות שיש הסבר קליל על גבי הערכה [מפנים] לא מצאתי את שלבי ה"מה בא לפני מה" . לי כמי שמבינה קצת בקוסמטיקה , זה מובן וברור אבל ללקוחה ממוצעת אני לא חושבת שזה ברור. אחרי חיפוש קל מצאתי הוראות גם באתר וגם מאחורי כל צנצנת .
2. הכל כתוב באנגלית. ושוב אני חוזרת ללקוחה הממוצעת שלא יודעת בהכרח אנגלית וכל הערכה כולה כתובה באנגלית וחבל , מוצר ישראלי שמפותח בישראל ואין אפילו חצי מילה בעברית בעיניי זה ממש חבל. אני בטוחה שגם קהל היעד שאינו דובר אנגלית ירצה לדעת מה תפקידו של כל מוצר ומה הוא עושה ולא כולנו טכנולוגיים עד לרמת החיפוש באינטרנט. 


עדכון - בינתיים עדכנו אותי שהערכה שלי הגיעה בטעות ללא המדבקות בעברית . מכיון שמדובר בערכות שמופצות בעולם קיבלתי אחת ללא העברית אבל יש הוראות ופירוט בעברית. מצוין!

הסרום כפי שכתבתי קודם מגיע בבקבוק צוואר ארוך עם משאבה , הנוזל השקוף נראה לעין והוא נראה במרקם ג'ל. השפרצה אחת על היד והוא הופך למעין נוזל. אני מניחה אותו על הפנים והצוואר והוא נספג ממש טוב וגורם לעור לזהור בצורה מאוד יפה ואחידה.

קרם היום וקרם הלילה שונים זה מזה במרקם. קרם היום הוא קרם פרו ביוטי עם SPF12 שלטעמי לא מספיק באקלים הישראלי אבל הוא נספג מהר ונותן תחושה חלקה ונעימה . הריח של הקרמים אגב עדין ומצוין , כמעט בלתי מורגש אך עם זאת נעים לאף הרגיש שלי.

קרם הלילה הוא קרם מאזן לטיפול אינטנסיבי יותר . הוא קרם עבה במרקמו ועל אף שתהיתי לגבי "העובי" בקיץ שבו דווקא אני מחבבת קרמים או תחליבים קלים , הוא היה מצוין ונספג במהירות רבה מעל הסרום.

מסכת ההזנה היתה ה-להיט! מדובר על מסכה שלא נספגת אלא נשארת כמו שהיא . מורחים אותה מעל הסרום או מעל קרם הלילה והולכים לישון. בבוקר קמים בתחושה מדהימה , אחרי שטיפת פנים ,העור נראה זוהר ,נקי וחלק כמו שלא הכרתי אותו קודם [ואני באמת לא מגזימה] . המסכה מחדשת ,מרגיעה ומטפלת בדלקות ומיני אדמומיות ולכן זה נחמד. משתמשים בה פעמיים בשבוע לערך וזה מספיק. 

מרוב התאהבות בערכה אני מתקמצנת על החומר אבל גם עם הקמצנות שלי , שכבה דקיקה תעשה את העבודה והיא עושה אותה מצוין. 

אני חייבת לציין שוב שהשינוי סביר להניח מגיע גם מתזונה נכונה , שתייה מרובה ושינוי אורחות חיים אבל אני בטוחה שיש מקום לתת קרדיט למוצר טוב שעושה את העבודה נאמנה. 

Check Please! 

ואחרי שהיללתי את הערכה:  זמן החשבון. כמה זה עולה לנו ?! לא מעט וזה בלשון המעטה. אני מניחה שזה המקום לומר שיש תמורה מאוד הולמת למחיר אבל עם זאת ,המחירים מאוד לא זולים. מחיר כל הערכה מגיע לכדי 1000 ש"ח ואין לי מושג אם מדובר על מחיר סופי או שיש הנחות אבל זה המצב. 

מחיר הסרום 281 ש"ח ל-30 מ"ל
מחיר קרם היום הפרוביוטי - 281 ש"ח ל-50 מ"ל
מחיר קרם לילה מאזן - 281 ש"ח ל-50 מ"ל
מחיר מסכת הזנה - 179 ש"ח ל-50 מ"ל 


לסיכום

אם יש בידיכן את היכולת ואת הצורך בטיפול בעור הפנים , אני ממליצה בחום רב ובהתלהבות . המחירים לא מובנים מאליהם אבל בהחלט ניתן לומר שזו ערכה שנותנת תמורה הולמת למחיר . בסדרת ה-Unstress קיימים עוד מוצרים וכמובן שקיימים מוצרים נוספים וסדרות שונות לסוגי עור שונים ולמקרים ספציפים בהם רוצים לטפל כגון : טיפול באקנה , הבהרת העור , פילינג וכו'.

את הערכות של כריסטינה ומוצרים נוספים ניתן לרכוש אצל קוסמטיקאיות . ניתן לברר נקודות מכירה בטלפון :        
1-800-816-816 או באתר www.christina.co.il .


להתראות שוב בקרוב .

שלכם ,






18 תגובות:

  1. איזה קטע, בדיוק היום נתקלתי במוצרים שלהם אצל מישהי שמוכרת אותם וחשבתי לעצמי לבדוק איזה ביקורות יש עליהם. ממש קוראת מחשבות את :-)
    אישית אני לא כ"כ צריכה ערכה מהסוג הזה, אבל אם הביצועים של המוצרים האלה טובים כנראה זה מעיד על הליין כולו.
    והעיקר - תקחי נשימה עמוקההההה ותהי רגועה! רוגע זה בריאות... אבל טוב שיש סרום שיכול לחקות את זה....

    השבמחק
  2. IsraelMakeup - את יודעת מה אומרים -great minds... הבעיה שנולדתי עצבנית מטבעי , זה בגנים אבל זה בעיקר היה להמחיש בבדיחות הדעת. הערכה עצמה מצויינת , באמת .

    השבמחק
  3. מרינה - תודה , כולנו אוהבות פינוקים , זה בטוח :)

    השבמחק
  4. נשמע מבטיח.

    לי אישית יש חיבה לרכישה ברשתות ובפארמים, אין כמו שקית הפתעות לקחת הביתה.

    השבמחק
  5. Efrat- בהחלט מבטיח. זו היתה דווקא ערכת הפתעה לא שגרתית והיתה מפנקת וכיפית . זה מאוד שונה מלהכנס לפארם , ליגה אחרת לגמרי לטעמי .

    השבמחק
  6. לא חובבת קומטיקאיות. אני קונה בפארם וטוב לי עם זה. חבל שהמוצרים לא נגישים.
    לגבי המחירים - אם המוצרים טובים אזי אלה לא מחירים יקרים לדעתי.

    השבמחק
  7. נ.ב,
    תעדכני:
    מיטל שלנו שינתה כתובת וכך גם
    Standing Ovation

    השבמחק
  8. האם המוצרים הספציפים האלה השל כרסטינה מכילים בושם(אני רגישה למוצרים מבושמים)?

    השבמחק
  9. אנונימית - אני חושבת שהם נטולי בישום כי גם אני אלרגית למוצרים מבושמים . המוצר עצמו אינו מבושם למעט ריח קרם עדין וכמעט בלתי מורגש [המסכה למשל לא מבושמת כלל] . אני מוכנה לבדוק לך ולחזור אלייך עם תשובה ודאית באם תרצי.

    השבמחק
  10. אני אשמח אם תבדקי לגביי הבישום במוצרים.
    תודה :)
    הרגישה...

    השבמחק
  11. אנונימית - כבר ביקשתי שיבדקו לך. אם תרצי את מוזמנת לשלוח לי מייל ואעדכן אותך כשתהיה לי תשובה.

    השבמחק
  12. אנונימית - לאחר בדיקה מצאתי שבקרמים ובמסכה אכן יש בושם [אי כי לא התפתחה אצלי אלרגיה ואני אכן רגישה לבושם] בסרום אין מרכיבי בושם. כמו כן נאמר לי שבחלק מהמוצרים לבית של כריסטינה בסדרות השונות יש בושם ובחלק אין. זו תשובתי אלייך.

    השבמחק
  13. תודה רבה על התשובה וההתייחסות.
    אני מאוד נהנית לקרוא פה.

    השבמחק
  14. הנה אני פה! גם אם לוקח לי מאתיים שנה! חחח
    לאחרונה אני לא עומדת בקצב הפרסומים של הבלוגיה, וזה עוד אחרי שויתרתי על כמה בלוגים שגם ככה אני לא מגיעה אליהם..
    לא שמעתי אף פעם על החברה הזאת אבל זה לא מפתיע כי אני לא מבקרת אצל קוסמטיקאיות.
    אני גם בן אדם עצבני או נגיד ככה, לא מאוד נינוח חחח אז מהצד הזה אני יכולה להתחבר. מצד שני, זה המזג שלי, ואני לא חושבת שזה משפיע על הפיזיולוגיה שלי. זה פשוט IS.
    פצעים יוצאים לי מן הסתם במחזור אבל גם 1 בדר"כ גג 2. או כשאני בלי איפור בקיץ. לכן אני מקפידה להתאפר גם בשישי-שבת גם אם אין לי תוכניות.. לפעמים זה מבאס, מצד שני, סופשבוע שעבר הייתי חולה (בעצם כל השבוע אבל בסופשבוע לא יצאתי כמעט מהבית) וביום ראשון התברכתי בכמה וכמה פצעונים חדשים. 2 מהם אסטרונומיים!!!! נורא!
    בכל מקרה, מבחינתי זה המחיר של המחלה כי הייתי גם ככה אאוט מידי להתמרחויות..
    קשה לי להאמין לקונספט של מוצרים מרגיעים לעור. לא יודעת למה, זה לא נשמע לי משהו שאני יכולה להבין על מה הוא בדיוק עובד שגורם לזה.
    אבל אם העור שלך מרגיש טוב יותר - מעולה!!
    בכל מקרה, אין ספק ששינוי התזונה עזר כאן לא מעט, כי אין מה לעשות, זאת המשמעות של תזונה נכונה, אז בכל מקרה, בלי קשר לירידה במשקל תפרגני לעצמך גם השינוי הבריאותי שזה עושה.
    ואגב, פעילות גופנית כמובן חשובה בהרזיה. בשומרי משקל יגידו לך שאם את עושה פעילות גופנית גם אם קצת חרגת בשבוע מסוים, הגוף מאזן את עצמו ו"סולח". בעוד שאם את לא עושה פעילות גופנית ואוכלת יותר - יראו את זה על המשקל!
    מעבר לזה פעילות גופנית תורמת מאוד לגוף (ולנפש), עוזרת למטבוליזם, עוזרת לשפר את מרכיבי הדם (ע"ע הכולסטרול ה"טוב" המאוד גבוה שלי לאחרונה).
    אבל (!) לרוב פעילות גופנית לא תעשה את ההבדל האמיתי על המשקל..
    ולכן כששואלים אותי אם אני עושה כ"כ הרבה ספורט בשביל להרזות אני אומרת שלא.. אני עושה את זה לבריאות ולנפש ואין ספק שזה משפיע הרבה יותר טוב!
    העור שלי לא צועק משמחה וששון כי הוא סובל מבריכת כלור 3 פעמים בשבוע, אבל בשביל זה יש פינוקי קרמים ושמנים, לא?

    השבמחק
  15. Рogο offers the pick of Bully trо chοi Conjugate ωhether kiԁs Experience to Dοωnload the plot to Tοy.
    е-mail уour impогtant gameѕ arе createԁ
    rival becausе that's simply not reliable. At that place are many tro choi for children that can be educational, Guide a flying Leaping over the wall and hit the bullseye. Thisis an educational tidings matching game recreated these terrific stories in his new picture show Spiderwick Chronicles.

    השבמחק
  16. Heаding to thе racеs, regarԁless if its sprіng
    οr autumn, іs one of several storeѕ, woulԁn't let anyone actually line up on its histories and its varying styles and prints. A metallic garment is both eye-catching and glamorous and can instantly make you look and feel different will be the best fashion accessory that can do so much more.

    Here is my website; Thoi trang nam

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן