יום חמישי, 9 ביוני 2011

Shopping is Popping!

החודש הזה היה חודש מטורף מבחינות רבות. ראשית , עברתי דירה ואין מאושרת ממני להגיע לנחלה שהיא שלי שלי שלי [ושל הבנק למשכנתאות :-P ] . אז בין אריזה לאריזה , נסיעות , קניות , נקיונות והמון עייפות מצטברת הספקתי גם לרכוש כמה דברים , להתאכזב מכמה אתרים ולנסות מוצרים חדשים שקניתי וטרם הספקתי לצלם.

לפני שאני מתחילה רציתי לעדכן בכמה הודעות : נתחיל עם הטובה . האתר הבריטי Cocktail Cosmetics עדכן לבקשתי את ישראל כחלק מרשימת הארצות שניתן לשלוח אליהן חבילות. נתקלתי באתר הזה בשיטוט של בבלוג המקסים Lipglossing ששם היא ממליצה עליו בחום רב , אצתי רצתי לאתר על מנת לראות מה מי מו וראיתי שישראל לא מופיעה. החלטתי לנסות את מזלי ולבקש מהם לשלוח גם לישראל והם נענו בשמחה . מחיר המשלוח ממש הוגן 3.5 פאונד להזמנות עד 35 פאונד או משלוח מהיר ב6.5 פאונד. שירות הלקוחות שלהם היו מאוד נחמדים ויש להם מוצרים די שוים [למען הסר ספק אין לי שום אינטרס ואני לא מקבלת מזה שום דבר והם אפילו לא מודעים לכך שאני כותבת על קיומו של האתר].

ההודעה הפחות טובה היא שהחבילה לה חיכיתי מאתר e.l.f לעולם לא תגיע אליי. לפני שבועיים ערכתי הזמנה וניצלתי אף מבצע של 50% הנחה באתר . שמחה ועולצת פניתי למשפחתי שחיה בארה"ב וביקשתי לשלוח אליהם את החבילה וכמובן שנעניתי בחיוב. חברת e.l.f שלחה את החבילה , פדקס נתנו לי מספר מעקב והחבילה הגיעה עד לעיר שבה מתגוררת המשפחה שלי ו....חזרה לשולח כי מישהו שהחליט שהכתובת שגויה. בחיי שלא התרגשתי ....פניתי וביקשתי לשלוח לי שוב את החבילה , נענו בחיוב , ארזו , שלחו , נתנו מספר מעקב , החבילה הגיעה לעיר ו.....שוב הכתובת שגויה. פניה לפדקס ופניה ל-e.l.f יצרו האשמות הדדיות וניסו לנחם את עצמם בכך שהדשא שלהם ירוק יותר. שוין. זוכיתי ואני יכולה להמשיך לחלום על החבילה בהקיץ. מה שאומר שגם אם יש לך כתובת בארה"ב , זה לא אומר שתקבלי חבילה אי פעם LOL . 

זהו , שיחררתי קיטור. 

הפעם החלטתי לכתוב פוסט על הקניות והפייבוריטים של חודש מאי ויש לא מעט כאלו.



אני לא יודעת מתי בדיוק הפכתי מחובבת גלוסים למכורה לשפתונים בכל רמ"ח איבריי אבל הפוסט הזה של מרינה עשה לי חשק לרוץ לפארם. קראתי , רצתי ורכשתי שני שפתונים שבכלל לא תכננתי לקנות אבל הגוונים היו כ"כ יפים והמבחר היה מקסים והמחיר היה מעולה [39.90 ש"ח מחיר הכרות] שמה איכפת לי לנסות ?
אז כן , נרכשו שני שפתונים משגעים של מייבלין מסדרת ה-Color Sensational  , שניהם בגוונים קלאסיים וכיפיים לקיץ [לא תמצאו אצלי נאונים או שפתונים בוהקים] . הגוון הראשון שבחרתי הוא 132 , Sweet Pink והשני , 250 Mystic Mauve .

Sweet Pink הוא גוון ורוד בוהק מעט [אבל מעט] ובתוכו אפשר למצוא שימר עדין עד בלתי מורגש. הגוון הזה יפהפה ואני משתדלת למרוח אותו בנגיעות אחרת הוא נראה יותר מדי. Mystic Mauve הוא שפתון מושלם מבחינת הגוון , קרמי ,ורוד סמוק מלוכלך מתקבל מעין ורוד קרמי עשיר ובתאורה אחרת הוא היה נראה לי סגלגל- מה שהבלוגריות יקראו בעגה המקצועית Rose Color אבל במובן העמוק יותר.

שני השפתונים הללו נמרחים מעולה , יוצרים תחושה לחותית , קרמית  ונעימה והאריזה שלהם מדליקה . מה שפחות אהבתי היה הריח , מעין וניל מוגזם אבל הוא לא משהו בלתי נסבל והריח אינו מורגש אח"כ.



מוצר נוסף שרכשתי די מזמן ואני מאוהבת בו עד עמקי נשמתי הוא הסומק מסדרת התחרה של ג'ייד. אני חושבת שכשהתחלתי לכתוב את הבלוג היה אפשר לקרוא לי סנובית של מוצרים. ההנחה היתה כי יקר=בהכרח איכותי ולאט לאט למדתי שגם אם המוצר ממותג פחות זוהר ויוקרתי , זה לא אומר שאי אפשר למצוא בו דברים טובים. הסומק של ג'ייד היה אחד הסמקים היותר טובים שרכשתי והוא הפך לפייבוריט שלי [ויש לי לא מעט סמקים ] . הסומק מגיע באריזה שקופה קשיחה ומאוד נוחה והוא מורכב בעצם משלושה גוונים . ההנחה שלו עם מברשת סומק טובה פשוט יוצאת מן הכלל והסומק לא שימרי או מבריק מדי אלא נותן מראה זוהר וטבעי . בהחלט שווה את הקניה ומומלץ בחום. מאותה סדרה היו גם ברונזר וצלליות בסגנון התחרה אבל הגוונים לא דיברו אליי במיוחד . מחירו של הסומק היה אטרקטיבי מאוד ועמד על 59 ש"ח בלבד. לכל מי שמחפשת סומק או לחילופין מכורה לסמקים כמוני, אני ממליצה לבדוק את הסומק הזה. הורס!



עוד מוצר מבית ג'ייד שנקנה בערך חודשיים אחרי הסומק היה הפודרה החדשה Rich&Moist . את הפודרה לקחתי בגוון Natural , גוון שקוף ונייטרלי ולא היו לי ציפיות גבוהות ממנה למרות ששמעתי עליה מחמאות מצויינות. החלטתי לצלול אל מעמקי הניסוי , היא עלתה לי אם אינני טועה 49 ש"ח ו....היתה פשוט וואו! השתמשתי בכדי להניח אותה במברשת מספר 13 של ביוטיקר או לחילופין במברשת פודרה של e.l.f ושתיהן נתנו תוצאה מעולה. הפודרה הזו מתמזגת עם העור נפלא , נעימה , משלימה בצורה כמעט מושלמת את המראה הכללי , לא קמחית ושמרה על מראה  מאט לאורך זמן רב מה שאני לא יכולה לומר על פודרות יוקרתיות אחרות שיש לי. האריזה של הפודרה הזו יפה , שחורה פניתית ומבריקה וכרגע היא מחליפה את הפודרה של מאק שיש לי. בהחלט הפתעה נעימה בגזרת החברות העממיות ואני בעד לא להיות סנוביות איפור וכן לתת צ'אנס גם למוצרים בגזרה הבינונית שלא נמנים עם המיתוג היוקרתי.

אבל פה לא תמו מסעות השופינג שלי - יוצא לאחרונה שהסיבובים שלי במטרה מסויימת מסתיימים בדברים אחרים וכך קרה גם כשרציתי לנצל את מבצע ה-50% הנחה בחברות היוקרתיות במשביר. התלבשתי , הזעתי והתלחלחתי [מלשון לחות] ונחרדתי לגלות שבמשביר שאליו הגעתי אין ולו חברה אחת לרפואה . מאוכזבת נכנסתי למאק בעזריאלי ופגשתי במאפרת מקסימה וסבלנית שהתאימה לי שלושה מוצרים - הראשון בהם היה הברונזר של מאק מקולקציית Surf Baby . חובבות מאק בודאי נתקלו בבלוגים השונים בקולקציה המופלאה הזו . אני חייבת לומר שנכנסתי לסניף רק בשביל לצפות בפלא הקרוי Sold out לשפתון הלוהט Hibiscus ורציתי לראות על מה כל המהומה ומשם העיניים שלי התחילו להתגלגל למקומות אחרים. 



אם כן , בברונזר המופלא Lush Light Bronze  עסקינן. המאפרת החביבה בהינף מברשת הניחה אותו עליי והוא היה מושלם , המחיר היה מרתיע [159 ש"ח] אבל מכיון שאני יודעת שמדובר על מוצר שמיש לזמן ארוך , הוא נכנס לשקית הקניות. תראו כמה יפה ומושקע הוא! מדובר בגוון חום ורדרד טבעי , לא מוגזם שמתמזג נפלא עם עור הפנים. כשמדובר בברונזרים חשוב לזכור שהכל עניין של מינונים ואיזון על מנת לא להיראות כמו עגבנית .



מוצר הדגל לפחות בעיניי בקולקציה הזו הוא הסומק My paradise , מדובר על סומק לכאורה כתום עם פרח היביסקוס מוזהב שמוטבע עליו. אני חייבת לומר שהתמונות בבלוגים שראיתי הרתיעו אותי כי משום מה הוא היה נראה מאוד מאוד כתום. החלטתי לזרוק לאויר אתגר למאפרת ולראות איך הוא ישתלב עליי. במילה אחת :וואו! 
בקופסא ובסניף הוא היה נראה לי כתום אבל על הפנים הוא מתקבל אפרסקי מחמיא והכי חשוב - מאוד מאוד עמיד . הסומק הזה נותן מראה בריא , טבעי [מינונים גבירותיי...מינונים] ומקסים. אני שילבתי אותו מעל הברונזר והשילוב היה מופלא .
גם המחיר של הסומק היה מפחיד משהו [גם הוא 159 ש"ח] אבל החולשה לסמקים מיוחדים הכריעה אותי. צר לי. 



אחרון חביב נותר הליפסטיק , לא היתה ברירה , חיפשתי משהו קיצי ומעניין. אחרי שהפכתי כל ליפסטיק וליפסטיק וחיפשתי אחרי הגוון Syrup , נתקלתי בו ומצאתי שהוא מאוד יפה , אבל הגוון Hue היה יפה יותר בעיניי. אחרי התלבטות קלה גם הוא נכנס לשקית ולכרטיס האשראי שלי שלום. 
מדובר בגוון ורוד במרקם Lustre האהוב עליי , מרקם לא דומיננטי , שקפקפף , עם גוון שנותן מראה טבעי ויפה.
בפעם הזו יצאתי עם ליפסטיק אחד , להבא נשאר לי רק לנצל את מדיניות ה-B2M ולשנורר משם את Syrup .



מוצר נוסף שנרכש לאחרונה היה אייליינר כחול של ביוטיקר. אני חייבת להגיד שהיו לי תקוות גדולות שאוהב את המוצר ושיש לו פוטנציאל גלום אבל לצערי הביצוע היה לא יותר מנחמד. מבחינת אריזה [קרטון ופלסטיק] אני חושבת שיש משהו מאוד מושך באייליינר הזה ולכן חיכיתי מאוד לנסות אותו אבל בסופו של יום הוא לא עמד במבחן התוצאה כפי שציפיתי. 
חיפשתי המון זמן אייליינר כחול שירצה אותי וחשבתי שהנה מצאתי את האחד [מבחינת גוון ] אבל לצערי הייתי צריכה הרבה מעברי מברשת בשביל לגרד ממנו צבע וחבל.המוצר אמנם לא יקר , בסה"כ 9 שקלים אבל היתה לי ציפייה ליותר... אני לא יכולה לומר שהוא גרוע וילך לפח כי אני כן יכולה להשתמש בו לתיחומים שונים אבל כאיליינר ייעודי , הוא לוקה בפיגמנט וחבל. 



אחרון חביב להפעם שלדעתי חובה בכל תיק [אבל ממש חובה] הוא מוצר שקניתי לפני כחודשיים ברגע של פזיזות ואני מודה לעצמי על כך יום יום. מדובר על מוצר טיפוחי לחלוטין של Clean&Clear שתפקידו לייבש פצעונים , להעלים אדמומיות ושאר ניסים ונפלאות . המוצר הזה עלה לי 50 ש"ח ולא היו עליו מבצעים באותו היום אבל הוא מוצר MUST ! ההבטחה על גבי האריזה היא להעלים סימני או אדמומיות תוך 4 שעות - מבטיח ומקיים בהחלט. פה ושם כשאני רואה פצעון אני מורחת ומראה הפצעון משתפר פלאים. הוא בהחלט מוצר עממי שנותן תוצאות טובות מאוד ואני סופר מרוצה ממנו . בהחלט יירכש שוב עם סיום הבקבוקון.

זהו להפעם , אני חושבת שקשקשתי מספיק :) ולפני סיום , אני ממליצה להציץ בסטרוברי במבצע ההנחות למוצרים ללא קופסא. המחירים למוצרים נטולי קופסא נמוכים עד מאוד ויש כמה דברים מאוד שווים שכדאי לרוץ ולנצל [רמז: מברשת אייליינר של שיסיידו וסומק סטיק של אסתי לאודר] . 

בברכת Happy Shopping  :)

שלכם ,












***כל המוצרים בסקירה הנ"ל נרכשו מכספי האישי וחוות דעתי עליהם היא אישית ועל פי טעמי בלבד***

31 תגובות:

  1. איזה פוסט מגרה לשלוף את הכרטיס אשראי!!

    תגידי , הפודרה של ג'ייד עם גוון?
    מה רמת הכיסוי שלה?

    השבמחק
  2. Kani - חן חן :) זו שלקחתי היא הבהירה ביותר והיא אמורה להיות נייטראלית שקופה. אין לה גוון מיוחד בולט לעומת שאר הגוונים בסדרה. אני מניחה אותה מעל המייקאפ שגם ככה מכסה אבל לטעמי היא מאוד דקה ואם את מחפשת כיסוי מלא איתה אז זו לא האחת.

    השבמחק
  3. היי,
    המוצר טיפוח של קלין אנד קליר, נרכש איפה?
    תודה

    השבמחק
  4. איזה כיף זה לעבור לדירה משלך! אני שונאת לעבור דירה וגם להתעסק עם חוזים ובעלי דירות ובלגן. שמחה שהכל מאחורייך ומאחלת לך שיהיה לך ממש כיף בבית החדש.

    איזה באסה זה לחכות לחבילה ובסוף לבטל את העסקה! זה מה שקרה לי עם הפלטה המוגבלת של סליק שחיכיתי לה חודש ובסוף החזירו לי כסף ועכשיו בכלל אין להשיג אותה.

    אני מאוד אוהבת את השפתונים האלו של מייבלין. קניתי לי 3, ששניים מהם בוהקים (מרינה כתבה עליהם) והשלישי הוא ורוד עתיק. אני מתה על הריח שלהם.

    אין לי אף מוצר של ג'ייד, אבל הסומק הזה נראה מהמם באריזה ואם גם האיכות מעולה אז יש מצב שהוא יהיה שלי מתישהו.
    אני מפתחת התמכרות קשה לסמקים, לא יודעת מה לעשות :)

    הסומק של MAC עשה לי חלושאס הרבה זמן וכמעט קניתי אותו ובסופו של דבר ויתרתי עליו כי יש לי מספיק.
    "HUE" מהמם, הגוון ממש פרקטי.

    השבמחק
  5. תתחדשי על הכל :)

    הסומק של ג'ייד אכן מהמם.

    2 שאלות לגבי הפודרה של ג'ייד, האם יש/היה לך את הבלוט של מאק ואת יכולה להשוות בין השתיים? והאם הגוון שלקחת מתאים גם לעור כהה קצת או שכדאי לקחת פודרה עם גוון?

    תודה ונהניתי מאוד לקרוא :)

    השבמחק
  6. המוצרים של קלין אנד קלייר מעולים
    יש גם קרם לחות שעולה 56 ש"ח והחליף אצלי את הקרם של קליניק
    בקבוק קטן ומעולה
    והקרם לחצ'קונים בכלל הורס
    אני כבר כמה חודשים משתמשת ומרוצה מהם

    השבמחק
  7. חודש עמוס אינדיד!
    אבל שמחה שלא הפסקת לפנק את עצמך לרגע :-)
    כפי שכבר כתבתי השפתונים של מייבילין פשוט עם ריח נוראי, מי שיכולה להתגבר עליו יופי לה כי הצבעים לא רעים.
    הברונזר של מאק נראה נפלא, בתור חובבת ברונזרים שמחזיקה סטוקים בבית דילגתי עליו.
    תתחדשי על הכל מותק!

    השבמחק
  8. קניות יפות ועושות לי חשק!
    קניתי לפני שבוע מ"רבלון" "סמוקד פיץ'" מס. 013 מסדרת המאט (נורא בא לי קורל כתמתם) ובגלל שהיה 1+1 לקחתי גם את ה"רוז ולווט" מס. 130 והוא דומה ל-250 שלך מ"מייבלין".
    איך זה שלא ראיתי בסניף ה"מאק" שלי ה"MY PARADISE ?
    וגם את הברונזר סטיק TAN TINT לא?
    בכל אופן קניתי את ה-GOLD GO LIGHTLY ואת ה"היביסקוס", שניהם מ ה מ מ י ם......

    השבמחק
  9. Edenable - תודה ! אחרי 4 שנות המתנה לבניית הדירה הגיע הזמן להשיק אותה :) כמי שחיה קרוב ל-8 שנים בדירה שכורה אני מבינה אותך . לדירות שכורות יש גם יתרונות אם נופלים על בעלי דירה טובים כמו שהיו לנו [למעט זוג אחד ...] .

    למה חיכית חודש לפלטה של סליק? היא לא היתה במלאי ? על איזו מהן אנחנו מדברות? הפראגוואיה?
    וכן, הקטע עם e.l.f היה אחד המעצבנים אם לא ה!

    הגוונים של מייבלין מצויינים והמריחה שלהם מדהימה אותי כל פעם מחדש אבל הריח....אוי הריח. הוא לפחות יותר נסבל מהריח של השפתונים של אסתי לאודר ששם הריח ממש בלתי נסבל בעיניי.

    הסומק של ג'ייד משגע ואני מציעה לך לנצל את מחיר ההיכרות שהם מציעים [אני חושבת שהוא עדיין במחיר היכרות].הוא מדהים.

    הסומק של מאק במילה אחת-הורס וה-Hue הוא צבע קיצי כיפי.

    השבמחק
  10. merav - תודה רבה. יש לי את הבלוט של מאק והיא מצויינת , התכוונתי בהשוואה שלי לפודרת MSF חצויה שאני לרוב משתמשת בה וכרגע הפסקתי למען הפודרה של ג'ייד. אין ספק שהבלוט מעולה אבל אם מישהי מחפשת לא לקרוע את הכיס אני חושבת שהפודרה הזו עושה עבודה מעולה ולא פחות טובה.

    הפודרה שלקחתי לא מתאימה לדעתי לעור כהה , יש להם מספר גוונים מהנייטראלי ועד לכהה . אני מציעה לגשת ולבדוק את הגוונים כדי שהם יתאימו לעור בצורה הטובה ביותר.

    Shelly - מסכימה איתך לגבי קלין אנד קליר. מדי פעם יש להם יציאות טובות.החומר הזה מעולה ועושה עבודה שלא יכולתי לדמיין בכלל.אני מכירה את קרם הלחות שלהם והוא מצוין ומזכיר קצת במרקם את קליניק.

    השבמחק
  11. danra -תודה רבה. עמוס זו לא מילה ! [אייקון מזיע עם ניחוח דיאודורנט] . העיקר שהגעתי לנחת :)
    כמו שכתבתי ל-edenable אני מעדיפה את הריח של מייבלין על הריח של השפתונים של אסתי לאודר , אני מאוד רגישה לריחות ולא מסוגלת להריח את הריחות של הגלוסים והשפתונים שלהם...זה מעורר בי בחילה [אבל אני עדיין מאוהבת באסתי לאודר ללא קשר].

    הברונזר אכן הורס! אם יש לך סטוק , סביר להניח שדילגת עליו כי הוא לא משהו ממש מיוחד ואני חיפשתי פשוט משהו טבעי ולא "אינדיאני" מדי.

    מיכל - תודה. עשית לי חשק לבדוק את הסמוקד פיץ'...נשמע מעניין [אם כי לא אקנה אותו סביר להניח בגלל כמויות הסמקים האסטרונומיות שלי].

    לפי מיטב הבנתי , הסומק של מאק לא היה אמור להגיע בכלל לארץ והגיע בדקה ה-90 , כך אמרה לי המאפרת ולכן יכול להיות שבגלל זה לא ראית אותו או לחילופין שהוא הפך סולד אאוט.לגבי הברונזר סטיק - גם ראיתי את כל הגוונים [בעזריאלי]. תתחדשי על ההיביסקוס , שפתון מקסים וגם על הברונזר . אחלה של קניות עשית לעצמך :)

    השבמחק
  12. מיטל יקרה , קיבלת את התגובה שלך למייל אבל משום מה היא לא התפרסמה בבלוגר [קטע מוזר...] אז אני מעתיקה אותך עבורך לכאן כדי שלא תתבאסי :

    נשמע חודש עמוס בכל טוב! :)
    מזל טוב (שוב) על המעבר, ממש כיף! שלך ורק שלך הא? :)

    אני מאוד אוהבת את ליפגלוסינג! מודה שלא תמיד יש לי סבלנות לקרוא אותה, אבל נהנית מהבלוג גם אם לא :]
    האתר נראה חביב, מה כדאי להזמין ממנו? לא ראיתי משהו יותר מידי מוכר מודה..

    ממש מעצבן הקטע עם המברשות של אלף :/ אין מה לומר.

    תתחדשי על השפתונים! מרינה באמת מגזימה לאחרונה, הא? יותר מידי דברים שווים! :P

    לי מספיק סומק אחד ויש לי 2 ודוגמית אז אני מסודרת, חייבת לציין שאם היה לי אותו, לא הייתי משתמשת בו, הרבה יותר יפה להסתכל עליו מושלם, לא?

    רושמת לי את הפודרה ליום גשום (לא שאני צופה אחד כזה בקרוב..) בקרוב נגמר לי ה MSF של מאק ועוד שבוע הולכת להזמין את ה סמות' קרימינל של מינרלז אם אתקע באמצע ארכוש אותה ונראה מה העניינים..
    תודה על ההמלצה! :)

    הברונזר הזה מגיע במידת ענק של XXL לא אוהבת כאלה :/ כאן זה כבר לא משנה מה יש בקנקן הקנקן גדול מידי בשביל להכניס הביתה..

    אני בטוחה שאני היחידה, אבל הזהב הזה מעל לא עשה לי חשק, היביסקוס או לא היביסקוס ולא משנה כמה יפה מה שמתחת לזהב. מה זה הזהב הזה, מה זה?? אבל עזבי אותי, הכי חשוב שאת נהנית!! :)

    הסירופ מקסים! הוא לגמרי השפתון שלי ליום יום. סוג של MLBB שכזה. לפחות עלי. אבל כמובן שעכשיו כשלקחתי את girl about town ב B2MAC אני נהנת הרבה יותר איתו! חחחח (לא רק בלונדיניות נהנות יותר!!)

    ה wave line של מאק מוצלח בעיני. וכמובן שיש את הליקווידלאסט אבל הוא זה משהו אחר לגמרי..

    אני שוקלת את המייבש פצעים הזה, אבל אל תספרי לאף אחד.. תבדקי מאחורה מי הקונצרן ותביני ;)

    Happy Shopping Indeed!!! (בקרוב אצלי!)

    השבמחק
  13. איזה כיף לך שהמעבר מאחורייך ואת בשלב של אני פה, והכל מסתדר - אני אוהבת לעבור דירה!!!

    פוסט כלכך כייפי, מפוסטים כאלה אני מרחיבה את היריעה השמרנית (והסנובית) ומגיעה למותגים נוספים. לעיתים הרבה פחות יקרים מה שמפנה כסף - לקנות עוד פריטים - כיף!!!

    נראה ש"פיצית" עצמך יפה על החבילה שלא הגיעה, תתחדשי!

    את השפתון של מייבלין רכשתי גם אני - מספר 160 אבל אחרי 2 מרריחות - הוא נזנח. למרות הלחות והריח מבחינתי לא מפריע בכלל - הוא מאט, או הוא מאט לאחר מספר דקות וזה לא לטעמי. המחיר - אטרקטיבי.

    ג'ייד - הסומק הזה לדעתי הוא מוצר דגל - אני קניתי אותו בסידרה ICON DESIGN 21 - גווני אפרסק. זאת לאחר הפצרה בלתי פוסקת של יורשת העצר שרצתה סומק של פופה (אפוי 01) ונדרשה לשותפה ב 1+1 (שותפה לקניה, את התשלום היא השאירה בטוב ליבה לי בלבד). הופתעתי כלכך לטובה אני משתמשת בפסים האפרסקיים כסומק ובחום יותר להצללה. הוא מתאים גם כברונזר. ראו כי טוב והמשיכו וסידרת התחרה - המחיר מעולה!!!

    את הסומק של מאק ראיתי בפרסום במגזין ונרתעתי מהצבע הכתום הזועק (אהבתי על ציפרניי...)לא מפתיע שהוא מוצלח בכל זאת. לכן קשה לי לקנות איפור ברשת למרות שממש בא לי מכל הפוסטים הפואטיים שאני קוראת. אני צריכה לדגום!

    את ה SYRUP ראיתי ב LIVE על מיטל כשרכשה אותו - טבעי מאיר את הפנים - אהבתי. אני אישית אוהבת צבע יותר חי על השפתיים ועל הציפורניים.

    אחרון חביב מייבש הפצעונים, ישקל ליום סגריר.

    כזאת אני עונה לכל מה שמעניין אותי. תקוה שנטע לא פה? LOL

    השבמחק
  14. תודה רבה על התשובה :)
    יש לי עור שמן ולכן אני מתלבטת בין הבלוט לג'ייד, התקציב שלי מוגבל והבלוט קצת יקרה לי.

    כשאני קניתי את הסומק של ג'ייד (לפני כחודש וחצי אאל"ט) היה עליו רק 40% הנחה, אז קניתי אותו ב- 78 ש"ח :/


    Shelly - אני מקווה שאת קוראת - אם אפשר לשאול את משתמשת בקרם של קליר אנד קליר מתחת לאמולוסיה 50SPF של אוון? תודה :)

    השבמחק
  15. תודה! עם היום שעבר עלי אתמול באמת היה מדכא אם לא הייתי מוצאת פה את המגילה שלי...
    מקווה שיחזור אלי המייל המקורי שלי ואיתו הבלוג שלי..

    השבמחק
  16. אגב, יש לך את מברשת האייליינר של שיסיידו שהמלצת עליה כאן?
    מה מיוחד בה?

    השבמחק
  17. רגע, יקירתי, נראה לי שטעית, ה"סמוקד פיץ'" הוא שפתון של "רבלון" מסדרת ה"מאט", (כמובן, וכרגיל , שלארץ לא כל הגוונים הגיעו), הוא כתמתם שמתאים לקיץ ונראה עלי די עדין ולא צועק, עכשיו אני מתכננת על ה-PEACH ן-BLUSH מסדרת ה-COLORBURST גם של "רבלון" (שגם כאן לא הגיעו כל הגוונים לארץ למה??????? עושים לנו את זה?? יש את ה- SOFT NUDE איזה י פ ה הוא........) אה, ויש לי גם את ה-HUE של "מאק", הוא יפה עלי ורדרד בהיר, אבל המרקם, (גלייז) גורם לו לרדת מהר מהשפתיים), בכלל "גלייז" ו- "לאסטר" פחות חביבים עלי, בגלל היותם לא עמידים.

    השבמחק
  18. הזמנתי את הפלטת paraguaya מ-eBay והחבילה כנראה הלכה לאיבוד, ונפלתח על מוכר טוב שהחזיר לי כסף בלי בעיות. ועכשיו היא כבר לא זמינה באף מקום.

    הולכת לבדוק את הסומק של ג'ייד בקרוב.

    השבמחק
  19. Meital - אחרי שהבלוגר סירב לתת לי להמשיך לענות על תגובות , אני חוזרת לענות על התגובה שעשיתי לה קופי פייסט עבורך [אחרי כזו תגובה מושקעת אני חייבת לענות] .

    תודה שוב על הברכות :) לא נעים עניין המייל שקרה לך אבל אני שמחה שבכל מקרה את פה. אני באופן אישי מקבלת את העדכונים של ליפגלוסינג למייל כי האתר החדש שלה בלתי אפשרי עד מעצבן.

    לגבי האתר , יש בו המון דברים שווים , למשל אם את חובבת סיגמא אז תוכלי למצוא שם את המברשות באותם המחירים כמדומני רק עם עלות של 3.5 פאונד לכל ההזמנה שלך ולא במחיר אסטרונומי כמו שמבקשים שם באתר. יש שם סמקים מאוד מומלצים של לה פם שקראתי עליהם ביקורות ואפשר כמובן להמיר את כל העסק לדולרים כדי להרגיש יותר טוב LOL .
    יש באתר גם חברות מוכרות כמו : NYX , thebalm , M.A.C , קריולן , סיגמא וכו'.

    לגבי השפתונים אז תודה - מרינה מדרדרת אותי קשות לדברים טובים :) [באהבה מרינה , כן?]

    לגבי סומק , אני מכורה לסמקים יפים ואין דבר שיותר מבאס אותי מלהעביר מברשת על סומק חדש בפעם הראשונה , במיוחד אם הוא יפה או מיוחד. לגבי הזהב על ההיביסקוס , אל דאגה , הוא יורד מהר מאוד אחרי 2-3 שימושים ונשארים רק עם הכתום/אפרסק/קורל [מחקי את המיותר].

    הפודרה מאוד מומלצת. גם לי יש פודרת MSF בגוון מדיום עם 1/3 מבריק להארות ואני אוהבת אותה אבל אני חייבת לומר שאת זו של ג'ייד אני אוהבת יותר , היא נראית הרבה יותר טבעית בעיניי וממש מתמזגת מושלם עם המייקאפ שאני משתמשת בו כרגע של לנקום הטינט מירקל.

    אגב , הברונזר ממש לא גדול . הוא די ממוצע בגודלו לדעתי. בטח לא כמו הסמקים בגודל הנוראי מקולקציית וונדר וומן.

    הסירופ באמת גוון מקסים , אני אשמור אותו להחזרה במאק ועל הדרך אני אבדוק את הגוון שציינת .

    ו....תעצמי עין אחת כשאת קונה את מייבש הפצעונים , הוא לדעתי מופלא ביותר למרות הקונצרן המייצר .

    ולסיום : ו-י-ר-ו-ש-ל-י-ם! :-P

    השבמחק
  20. Efrat - תודה תודה! עכשיו אפשר להתרווח עם כוס קפה במרפסת היפה שלי ולכתוב פוסטים במרץ רב .
    אני שמחה שהפוסטים שלי [ושל אחרות] מקלפים את מעטה"הסנוביות" לחברות העממיות . גם אני הייתי כזו פעם ואני חושבת שמגיר(ו)ת האיפור שלי הן ההוכחה לכך שאין אפליות אצלי בין יוקרתי ועממי . אם המוצר טוב ומשרת אותי נאמנה , אין לי שום בעיה לקנות אותו זה יכול לנוע אצלי מביוטיקר ועד סיסלי [סתם לדוג'] .

    ואכן , פיציתי את עצמי יפה על החבילה שלא הגיעה אבל עדיין אני מרגישה תחושת המחצה קלה :-D .

    לגבי מייבלין , דווקא אצלי לא שמתי לב שהוא הופך מאט , אבל זה גם לא כ"כ היה משנה לי אם כן כי הגוונים ממש מצאו חן בעיניי.

    הסומק של ג'ייד באמת הצלחה כבירה [גם הסמקים האפויים של פופה - אני אוהבת את 6 ו-8] , את הברונזר שלהם מסדרת התחרה לא אהבתי כי הוא היה אובר מנצנץ וזה לא בשבילי אבל הסדרה עצמה היתה מאוד יפה ואיכותית [חבל רק שנשים בפארמים מחרבות לטסטרים את הצורה...איכסה].ואגלה לך סוד ...גם ממרומי הכמעט 30 שלי כשאמא שלי רוצה לפנק אותי אני משאירה לה בטוב ליבה את התענוג :))אין כמו אמא [אני מקווה שהבן שלי חושב ככה גם].

    הסומק לא באמת כתום עז כמו שהוא נראה וזה כמובן תלוי גם כמה צבע את משפכטלת את עצמך ואני מניחה שאת לא מאלו. אם מדובר על נגיעות צבע , הוא יכול להתמזג באופן מאוד טבעי ויפה על הפנים ואני אומרת לך את זה כמי שנרתעה ממנו. תמיד שווה לנסות , מקסימום לא קרה כלום ולא קונים.

    נראה לי שכולן פה שוקלות את המייבש ליום סגריר :-P אבל הוא באמת עובד....בחיי!

    סירופ, Here I come!

    את מוזמנת לכתוב מגילות כאוות נפשך , אני נהנית מהתגובות.

    השבמחק
  21. merav - הלכתי לבדוק האם כתוב לאיזה סוגי עור הפודרה של ג'ייד מתאימה ולצערי לא מצאתי. בכל אופן אני יכולה לומר לך שלי יש עור מעורב עם נטייה להברקה והפודרה הזו בהחלט עושה את העבודה. אני לא יודעת להבטיח איך היא תתנג על עור שמן אבל אני יודעת שהבלוט לעור שמן עושה עבודה ממש טובה. אם לא בא לך להשקיע סכום אסטרונומי על פודרה הייתי הולכת על הגרסה הזולה והלא פחות טובה של ג'ייד.

    לגבי ג'ייד , בכל מקום מפורסם דווקא שהסדרה נמכרת עכשיו במחיר ההיכרות שלה. קנית בניו פארם ?

    danra - אין לי את המברשת המדוברת , התכוונתי שהזמנתי אותה ואת הסומק בסטיק :) מחכה שהיא תגיע אליי. במחיר שלה נראה לי ששוה , כל מברשות הליינר שלי מעצבנות אותי לאללה , אולי מזו תבוא הישועה.בכל מקרה מחיפוש שערכתי ברשת הבנתי שהיא קשיחה מעט ומדוייקת וממש טובה. נחיה ונראה.

    השבמחק
  22. מיכל- כן , שניה אחרי שלחצתי על פרסום ההודעה הבנתי שאת מתכוונת לליפסטיק ולא לסומק.ואם מדובר על ליפסטיק אז בכלל אסור שאכנס לפארם LOL .

    וככה זה אצלנו , את הדברים הטובים משאירים משום מה בחוץ. אני דווקא הכי אוהבת את הלאסטרים כי הם נעימים ולא מעיקים למרות חוסר העמידות שלהם. הגוונים שלה תמיד יותר יפים לטעמי.

    Edenable - זה באמת מבאס למרות שאני חייבת להודות שהיא היתה יותר מדי צהובה בעיניי. אם זה מנחם אותך יצאה עכשיו קולקציה חדשה ויפה לא פחות שנקראת Mediterranean ויש בה כמה מוצרים מעניינים :) .ספרי לי מה דעתך כשתראי את הסומק שלי ג'ייד מקרוב.

    השבמחק
  23. נו, שכחתי, איזה ראש!
    עכשיו כשאני קוראת מה שכתבת לאפרת שכחתי ללכת איתה לבדוק מקרוב במאק כשנפגשנו היום.. נו.. מילא..

    השבמחק
  24. Meital - שוב הבלוגר החליט לסנן את התגובה הראשונה שלך ופירסם את השניה...משהו ממש הזוי קורה פה היום.לפחות התגובות מגיעות למייל שלי כך שאני רואה אותן קודם.

    בכל מקרה אני ממש מקווה שעבודת הבלשות הסתיימה בתוצאות טובות. הזהב לא באמת נוראי והוא מאוד עדין ולא ניכר כך שאת יכולה לישון בשקט :-D

    אםלא קורץ לך שום דבר באתר כנראה ש...את לא צריכה שום דבר כרגע וזה מצוין.את מעבירה שיעורים פרטיים בזה ?

    ומסתבר שקוראים אותי יותר ממה שידעתי או שאולי חמדתי את כל השפופרות לעצמי :-P .

    ולגבי מאק - נקסט טיים! :)

    השבמחק
  25. משהו מוזר עובר על בלוגר בכלל וכל גוגל בפרט
    עובדת עכשיו על העברה של מידע בין החשבונות שלי ונתקלת בדברים מוזרים..

    שיעורים פרטיים את אומרת? אני מוכנה לנסות :P
    שיעור ראשון צריך להיות לשמוח בחלקנו ;)

    השבמחק
  26. איזה קטע בדיוק כתבתי גם על הסומק של ג'ייד הוא מדהים! וכזה יפה :)

    השבמחק
  27. Standing - הולכת לראות מה כתבת. הוא באמת מאוד יפה :)

    השבמחק
  28. ראיתי כמה סרטונים עם הפלטה החדשה ל סליק שדיברת עליה ולא כל כך התלהבתי. הסומק נראה מהמם באריזה אבל נראה לי צבע מטורף מידי לאיפור יומיומי.
    בקיצור, אם אקנה עוד פלטה אז נראה לי כבר את original, נראית לי יותר פרקטית.
    ראיתי את הסומק של ג'ייד והצבע מעלף. אקנה מתישהו בקרוב כי ליד העבודה הדיילת אפילו לא מצאה איפה הוא מונח אצלה במגירה. היה זוועה :)

    השבמחק
  29. Edenable - דווקא ראיתי כמה סווטצ'ים של הסומק בכמה בלוגים ואם מניחים אותו נכון [כמו כל סומק למען האמת] אז הוא יכול להתקבל מאוד יפה אבל כמובן שזה עניין של טעם. המומלצות והנמכרות ביותר הן האוריג'ינל , סטורם ולי יש את באד גירל המעושנת והיפהפה.

    שמחה שאהבת את הסומק של ג'ייד רק חבל שדיילות לא יודעות לעשות את העבודה שלהן...באמת חבל.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן