יום ראשון, 26 ביוני 2011

What's New ?

לאחרונה הצטברו אצלי מספר מוצרים  שנשלחו אליי לשם התנסות בהם והחלטתי לרכז את כולם בפוסט אחד שכולו המלצות חמות על מוצרים טובים לקיץ ובכלל . 

הישענו אחורה , מ-ת-ח-י-ל-י-ם! 

על טעם וריח 



Burberry Summer - כשהקיץ מתחיל , תמצאו ללא יוצא מן הכלל בכל הפארמים והחנויות , בשמים במהדורות מיוחדות ומוגבלות לקיץ. מה זה אומר בעצם ? בושם קיצי הוא בושם קליל , פרשי , נקי או פרחוני ופחות "כבד" . כזה הוא הבושם במהדורת הקיץ של Burberry . המותג היוקרתי הבריטי שמתהדר בעיקר באופנה , חולש גם על האיפור והבישום . 
הבקבוק של הבושם לא מאוד מיוחד , צבע כתום חמים ודוגמת המשבצות המיוחדת שמסמלת את מותג Burberry הידוע .הבושם מגיע באריזה לבנה עם גווני כתום נחלשים והיא חביבה מאוד . 

ניחוחות - הניחוח הוא פירותי-פרחוני -ירוק . התו העליון הוא רימון ותפוז בשילוב מנדרינה ועלים ירוקים. לב הניחוח הוא בתוים של ורד , פרסיה ולילי העמקים ותוים עדינים של עץ ארז , סנדלווד ומאסק . 

כמי שמתהדרת באף רגיש הבושם הזה היה מאוד נעים אך לא מאוד מיוחד לדעתי. למי שאוהבת ריחות עדינים ולא מפוצצים במיוחד , זה הבושם. הניחוח בהחלט פרחוני וערבוב התפוז מנדרינה מאוד נוכח . כשהרחתי אותו יכולתי לחשוב על 2 בשמים מאוד דומים לו אך בהחלט יש לו את הייחוד שלו. למי שאוהבת את הבשמים של ברברי אני חושבת שזה יהיה נפלא לארון כמהדורת קיץ.

למה ? כי הוא קיצי ונעים .
כמה ? 431 ש"ח ל-100 מ"ל [לפני מבצעים] 
איפה ? להשיג ברשת המשביר לצרכן ובניו פארם



Must Have - בושם נוסף שקיבלתי הוא בושם מבית אמן הבישום היפני ISSEY MIYAKE העונה לשם L'Eau d'Issey Summer . עפ"י הכתוב בכל שנה מאז 1995 איסי מיאקי ממציא עצמו מחדש עם ניחוחות קיציים ורעננים והשנה מקבל איסי מיאקי השראה ממצולות האוקיינוס . ניחוחות קיץ 2011 לגבר והאישה נוצרו ע"י הבשם ז'אק קאווליר . 

תחילה אני חייבת להודות שאני מכורה לאיסי מיאקי ולכן לא היתה שמחה ממנה לקבל את הבושם הזה. הניחוחות של איסי מיאקי מאז ומעולם לא היו שגרתיים ואני חושבת שלא הרבה מסוגלים להכיל אותם [גם סבתי הטורקיה ז"ל שפעם התבקשה להביא מהדיוטי פרי את הבושם וביקשה מהדיילת את הבושם של "ניסים ויאקי" LOL ] . הבשמים של איסי מיאקי מאוד נוכחים-נפקדים. התוים נעים בין חמוצים מאוד למתוקים וזכים . נעים או לא ? אתן תבחרנה. 

אריזת הבקבוק היתה יפהפייה [כך גם של הבושם הגברי שראיתי בפארם] . הבקבוק בגווני תכלת עם איורי אלמוגים אדומים . הבקבוק בצורת קונוס עם פקק תואם ובהחלט משדר את אפקט הים הצלול שניסו לשדר . כל הבקבוק זועק "קיץ" , "ים" , וצלילה לשוניות אלמוגים וזה בהחלט שינוי קליל כיון שהבקבוקים של איסי מיאקי תמיד מתהדרים בניקיון מסויים.

הניחוח - תענוג לאף [שלי] ! בשפריץ ראשון זה היה וואו ואח"כ זה הפך מעין מתקתק נקי ונעים. התו העליון מורכב מורד ומאגס מים , תוי הליבה מורכבים מאדמונית וציפורן ותו הבסיס הוא הרמוניה עדינה של פרח האוסמנטוס ותוים עציים שמעצימים את רכות הניחוח , כך עפ"י החברה.  אני הרחתי ניחוח עדין ומתקתק שמשתלב יופי עם המותג איסי מיאקי שתמיד טומן בחובו של הבושם טוויסט מעניין באף . הבושם הזה משדר קיץ וחופש ותענוג להריח אותו . לטעמי , חובה.

למה ? כי הוא פשוט חובה ! באמת. מבחינתי הוא ה-בושם לקיץ 2011 [אם כי אני משוחדת כי אני מאוד אוהבת את מר מיאקי] 
כמה ? 388 ש"ח ל-100 מ"ל.
איפה ? ברשתות הפארם , אפריל והמשביר לצרכן.


שמש...כמה שמש ! 

על מוצרי הגנה מהשמש לפנים המלצתי בפוסט המרוכז הזה לפני תחילתו הרשמית של הקיץ. קיבלתי לידיי את קרם ההגנה לפנים של סקין גארד מבית קרליין והאמת שתהיתי לגביו קצת לפני שניסיתי אותו. לפני שנתיים -שלוש רכשתי מוצר הגנה לגוף מבית סקין גארד והוא היה איום ונורא אך עם המהפכים שעוברת קרליין בכל תחומיה ועם הרצון שלי בכל זאת לתת צ'אנס למוצר חדש מהסדרה הזו , החלטתי לשכוח את כל מה שהיה ולנסות את המוצר שנשלח אליי.

קרם הפנים להגנה מהשמש של סקין גארד הוא בעל SPF50 ומיועד לעור בהיר במיוחד ורגיש. הקרם מגיע בשפופרת לחיצה ונוחה להוצאת החומר . המריחה על הפנים של הקרם היתה מאוד נעימה , מה שכן צריך ממש לעסות את החומר פנימה כדי להוריד לובן מהפנים. התחושה לאחר המריחה היתה נעימה מאוד וחלקה . הריח של המוצר מצויין וקראתי באיזשהו מקום שהוא מזכיר ניחוח קוקוס אבל לטעמי אין לו ניחוח קוקוס מתוק אלא ניחוח נעים ונקי . הקרם החזיק עליי יפה למספר שעות טובות והיה בהחלט בין אחד המצטיינים שהשתמשתי בהם הקיץ אם לא הפייבוריט שלי  [לבינתיים] והוא ענה על כל ה"לאוים" שלי - לא דביק , לא מלבין ,לא מחצ'קן ולא עבה מדי . עבור העור שלי [מעורב] הוא פשוט מושלם. 

למה ? כי הוא באמת שווה והמחיר שלו ישאיר לכם עוד קצת מקום בסל למוצרים נוספים.
כמה ? 50 ש"ח ל-60 מ"ל .
איפה ? להשיג בכל רשתות הפארם והשיווק.



למראה המסודר 

את המוצר הזה קיבלתי די מזמן והוא הפך למוצר הכי שימושי שלי בתחום השיער. מדובר על וקס למראה מט מבית נטורל פורמולה [אפילו לא ידעתי שיש להם אתר, מדליק!] שנקרא - Go Create . המוצר הזה הוא חלק מסדרת מוצרים שהוציאה נטורל פורמולה וביניהם מוס לבנית נפח וספריי למראה חוף אבל רק הוא היה זה שדיבר אליי . מכיון שלא מזמן השתדרגתי בפוני ומכיון שהקיץ הזכיר לי שהוא כאן , יש לא מעט פעמים שבהן אני רוצה לאסוף את השיער בקוקו ולקבל מראה מסודר ומוקפד. למי מאינתנו שאין שיער חלק עד מאוד , המוצר הזה יכול לחולל פלאים. אני לוקחת ממנו כמות נדיבה ומורחת על השיער והוא פשוט מהדק את השיער היטב לראש . כמו כל וקס אין פה איזה פלא אבל יש פה מוצר שימושי להפליא עם הריח הכי נפלא שאי פעם הרחתי. ממני הוא קיבל LIKE!

למה ? כי מבחינתי אין קיץ בלי קוקו  ואין קוקו בלעדיו ו....הריח שלו משכר.
כמה ? 31.50 ש"ח .
איפה ? להשיג ברשתות הפארם ורשתות השיווק.



המקלף והמיפייף 

וישי , החברה הדרמטולוגית יוצאת עם מוצר חדש המתהדר בפעולה משולשת לטיפול בעור שמן . המוצר נקרא :
NORMADERM TRI  - ACTIVE . היצרן טוען לקרם לחות חדשני המבוסס על טכנולוגיית הידרו פילינג  ופעולה משולש ת , גם אפקט פילינג , גם הענקת מראה מאט וגם שמירה על לחות מתמשכת . הקרם הזה מכיל 3 חומצות פעילות המסייעות בקילוף  טבעי וחידוש של עור הפנים. המוצר מתאים מגיל 20-45 . 

אני חייבת לומר שהקרם הזה מאוד מאוד נעים ונספג נורא נורא מהר . המראה שמתקבל אכן מאט אבל בקיץ ובלחות הישראלית קשה לומר שהוא יכול להתמודד עם אי הברקה לאורך זמן. כקרם טיפולי לבוקר וערב [ובמיוחד בקיץ כשאחנו לא מחפשים קרם "עבה" אלא דק במיוחד הוא נפלא ויכול להוות בסיס מצוין לאיפור . האריזה של הקרם הזה  היא אחת הנוחות שאי פעם השתמשתי בהן , אריזת משאבה נוחה שמוציאה כמות מדודה ויפה של הקרם וכמובן חסכונית. אין טחיבת אצבעות שלא לצורך וההגיינה נשמרת היטב . נעים ומומלץ.

הערה : לרגישות מביניכן ,שימו לב שהקרם הזה מכיל סיליקה.

למה ? כי אין הרבה קרמים כמותו שנותנים פעולה משולשת כזו של לחות , פילינג ואפקט מאט באותו קרם. ובעיקר כי המשאבה עשתה לי את החשק להמשיך ולהשתמש בו. תענוג.
כמה ? 109 ש"ח ל-30 מ"ל
         159 ש"ל ל-50 מ"ל
איפה ? בבתי מרקחת פרטיים בלבד . 

עד כאן הסקירה להפעם , מקווה שנהניתם. שיהיה לכולנו שבוע מוצלח! 

שלכם ,


8 תגובות:

  1. מה שניקרא....פוסט שמריח מצויין....

    השבמחק
  2. ברברי תמיד יהיה מותג "זקן" בתחושה שלי, למה? בלי סיבה אמיתית. היתה לי חברה עם טעם "זקן" או "מזעזע" במיוחד שמאוד חיבבה את המותג, אולי זה גם גרם להשרשה של התחושה שמדובר על מותג שאין מצב שידבר אלי. מעבר לזה, היא מאוד חיבבה את ניסים ויאקי (אדיר!) בעוד אני לא סבלתי אותו.
    איך התמודדתי עם העובדה שחברה טובה שרואים הרבה מריחה תמיד ריחות שלא ברור לי מה חשבה כששמה אותם? אין לי תשובה. אולי זאת סיבה נוספת לא לחדש את הקשר! חחחח

    אני נאמנה כבר בקופסה השניה (אירוע במוצר פנים!) לקרם פנים עם SPF33 של דר' פישר. נעים לי טוב לי ולא כבד מידי וגם המחיר סביר לגמרי. לא מאמינה שאחליף אותו בקרוב.. (גם אם שקלתי אחרים, נראה לי מיותר להוציא יותר כסף על משהו שאני לא בטוחה באפקט שלו בעוד אני מרוצה לגמרי ממה שיש לי)

    התגלית של הקיץ הקודם היתה שאפשר שהשיער יהיה ארוך לא מאוד, אבל לא קצר והכי חשוב עם עורף חשוף. בזה פתרתי את בעיית איסוף השיער.. מוצרים "משטחים" מעולם לא החמיאו לשיער הסופר דליל שלי אצלי דווקא נפח זה משהו שאני מחפשת. היום אני יחסית מרוצה ממוצר של וולה אני חושבת. סתם ניסיון בסופר פארם שדווקא יחסית צלח. מה שכן, כיוון שמדובר על מוס הוא ממש מייבש לי את השיער כך שנראה שאני עדיין צריכה לחשוב על מוצר גם מנפח (יחסית), גם מעצב (מעט) וגם לא מייבש..

    הוישי לא יכנס אלי הביתה כי אין לו SPF ואני עצלנית מידי להכניס שלב נוסף לשגרת הטיפוח שלי..

    תודה על הסיקור! :)

    השבמחק
  3. הטעם שלי ההשמים אחר לגמרי אז אין לי תגובה לעניין זה. על ריח אין להתוכח!

    מסנן קרינה - ישנם רבים ובמספרי הגנה שונים - בארצנו החמה זה MUST אין ספק.

    בצעירותי השתמשתי במוצרים של וישי בהנאה רבה. באיזה שלב הרגשתי שהם אינם מספיקים לי (תמונת גיל ה 40 אולי LOL)יש להם 3 ב1 לניקוי פנים שהוא מצויין.

    שאלה: למה הדרת אצבעותייך מהקלדת תגובות בבלוגי הדל?

    השבמחק
  4. Meital - אני לא מאמינה שכתבתי תגובה במשך כמה דקות והיא נמחקה. מעצבן!

    בכל מקרה בקצרה שוב : לברברי יש בהחלט מוצרים לא רעים. חלקם טובים יותר ופחות אבל בישום הוא עניין של טעם ולכן קשה לי להעביר או לחוות דעה דרך הרשת. אני יכולה רק להמליץ לרחרח. מעבר לזה דווקא קולקציית האיפור שראיתי בבלוגיספירה היתה לא רעה בכלל :).

    אם את מרוצה מהקרם של ד"ר פישר והוא עושה לך טוב אל תחליפי. אני חושבת שנדיר למצוא מוצר שאתה מרוצה ממנו מאוד לדבוק בו [מי כמוני הבוגדנית במוצרים יודעת :-D ].

    לגבי השיער - הוקס של נטורל פורמולה מצוין לי . יש לי שיער חלק אבל השוונצים הארורים מעצבנים אותי ואני לא אוהבת את המראה הלא מוקפד בקוקו כי זה נראה עליי באופן אישי רע.

    לגבי וישי , אני מסכימה שזו בעיה שהמוצר אינו בעל מקדם הגנה כלשהו ומצד שני אני מאוד אוהבת את המוצרים של וישי שאני מסוגלת להתעלם מזה :).

    נ.ב לא לקחתי סיכון ועשיתי קופי אם התגובה הזו לא תתפרסם שוב LOL

    השבמחק
  5. Efrat - בהחלט על טעם וריח .....בבישום במיוחד.

    ישנם בהחלט המון מסנני קרינה , אני פשוט מסננת עבורכן את הטובים ביותר כדי שהקוראת הממוצעת לא תצטרך לעמוד בפני מפל של מסנני קרינה ולא תדע מה לבחור :-D

    וישי מצויינים , כל אחת וצרכיה כמובן.

    וחלילה הדרתי את אצבעותיי מבלוגך- משום מה זכרתי שהחלטת לסגור אותו [אבוי לבושה!] . מבטיחה להתפקד שם מיידית!

    השבמחק
  6. לאחרונה אין מצב שאני לא עושה העתק לפני שאני שולחת את ההודעה! פשוט מעצבן!
    בסופו של דבר הכל על טעם ועל ריח וכמובן אינדיבידואלי (אם מדברים לדוג' על קרמים) ועדיין אנחנו נהנות לקרוא בבלוגים השונים, בפורומים וכו' ולנסות ולהתעדכן במבחר שקיים בשוק. זה תמיד לטובה :)

    חוזרת לגומחה החולה שלי. כבר יומיים שאני פשוט סמרטוט רצפה... מילא היה גורם לי לשטוף את הבית, אבל זה גורם לי רק לרבוץ..

    השבמחק
  7. Meital - תרגישי טוב! ואל תטרחי לשטוף גם בעצם היותך סמרטוט ריצפה. תנוחי :)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן