יום ראשון, 10 ביולי 2011

סקירת בזק #4

והפעם : מוצרים שחובה בקיץ !


שזוף וחצוף 



אני לא יודעת אם יש מישהי שלא שמעה על סדרת הטרה קוטה של גרליין . מדובר על דרך מהירה , יפה ובריאה יותר ליצור מראה שזוף בקלות ובהינף מברשת איפור. בסדרת הטרה קוטה מוצרים רבים וביניהם פודרות משזפות בגוונים שונים , מייקאפ משזף ועוד.

קיבלתי להתנסות את המייקאפ המשזף של גרליין והוא היה מאוד מסקרן בעיקר מכיון ששיזוף משמעותו -גוון כהה יותר ולא ידעתי איך הוא יתקבל על העור שלי . 

מילה על אריזה , ריח ונוחות : המייקאפ של גרליין מגיע בשפופרת [טיובה] ובמארז מהודר בחום ברונזה שמרמז לנו על מה שבפנים . למייקאפ הזה יש ריח מדהים , אני חושבת שהוא אחד המייקאפים שמריחים כ"כ טוב שפשוט התחשק לי להמשיך לשבת ולהריח אותו כל היום . מעבר לכך , הוא מתקבל שקפקף והופך מיד לפודרתי , חלק ונעים. 

המייקאפ מגיע בשני גוונים : Blondes 01 , Brunettes 02 , אני קיבלתי את 02 לברונטיות . 

קשה לי לומר שהשימוש שלו כמייקאפ מתאים לו , אני חושבת שהוא מתאים יותר כהצללה ולטעמי מי שלא יודעת לעבוד עם הצללות , המוצר הזה לא בשבילה.  בסה"כ המוצר מאוד נחמד , יכול להתאים למי שהסקין שלה לא פחות ממושלם ולתת לה מראה קורן ויפה במריחה מעודנת ביותר. 

אני באופן אישי מעדיפה יותר לעבוד עם פודרות משזפות מסדרת הטרה קוטה ויש פודרות במגוון רחב של גוונים ושימושים וכמה שהן יפהפיות! [הן האריזה והן התוכן] . 

לסיכום : מוצר טוב מאוד אבל מוגבל מאוד בשימוש לנשים מסוג מאוד מסויים בעלות עור מאוד מסויים. ובכל מקרה הייתי עושה לו הסבה למוצר הצללה .

כמה ? 303 ש"ח , אאוץ' !
למה ? כי מדובר על גרליין וכל מילה מיותרת.
איפה ? רשתות הפארם , אפריל והמשביר לצרכן .


דור הג'ינס



בושם קיצי ונעים שנחמד לקחת בתיק הוא הבושם החדש מבית  DIESEL . דיזל משיקים מדי פעם בשמים שונים בקונספט מיוחד והפעם החליטו על קונספט הג'ינס -DENIM . הרעיון מאחורי הבושם והג'ינס הוא מחווה לסמל הנעורים - הג'ינס.
הבושם לאישה מאופיין "כרעננות של פטל ועלי כותרת של יסמין בשילוב טאץ' חושני ומודרני של עץ יבש וענבר אפור ".
ואחרי כל ההקדמות השפרצתי , הרחתי ונהניתי. לא מדובר על בושם כבד או מעיק במיוחד . הוא מתחיל מתקתק מאוד ולאט לאט המתיקות מתפוגגת ונשאר ריח נעים ונקי שעוטף את האף. זה לא מסוג הבשמים שמשפריצים מריחים והולכים , אלא דווקא מאלו שצריך לתת לאף צ'אנס להתרגל ולחזור לריח לאחר כמה דקות. הבקבוק יושב בתור נרתיק ג'ינס מדליק שנותן לו מראה צעיר ושובבי ואני יכולה לומר בפה מלא שאהבתי מאוד.

כמה ?
בושם לאישה - 50 מ"ל 415 ש"ח
בושם לאישה - 75 מ"ל לאישה 520 ש"ח
בושם לגבר - 50 מ"ל 331 ש"ח
בושם לגבר - 75 מ"ל 440 ש"ח

למה ? כי הוא צעיר , נעים וקיצי [וגם לבוש בג'ינס!]
איפה ? ברשתות הפארמים ברחבי הארץ.


מנטה רעננה 






בית מייבלין ניו יורק מציג את מראה הקיץ החדש ומשלב במוצרים שונים את צבע המנטה החזק העונה. בסדרה 3 מוצרים שיצננו לכם את הקיץ : לק ירוק מנטה בגוון Green Park , עיפרון עיניים - 37 Grenn בירוק מנטה ומסקרה ONE BY ONE . 

שלושה מוצרים פשוטים ללוק רענן ונחמד. אני התחברתי במיוחד ללק הירוק מנטה ולמסקרה החדשה ONE BY ONE שמפרידה כל ריס וריס ועושה עבודה באמת טובה [כמו כל המסקרות של מייבלין] . האריזה של המסקרה דווקא בגוון קורלי כתמתם עם כיתוב ירקרק שמתאים ללק ולעיפרון. 3 מוצרים חובה בתיק ללוק זריז .

כמה ?
מסקרה - 110.99 ש"ח
עיפרון - 44.99 ש"ח
לק - 12.99 ש"ח

למה ? כי מנטה בקיץ זה פרש רענן ומדליק.
איפה ? סופרפארם , משביר לצרכן , H&O , מגה ושופרסל.

!MUST HAVE 



אני חושבת שאין צורך להכביר במילים למה דאודורנט בקיץ הוא מוצר חובה , נכון ? זה ברור מאליו . הבעיה של חלק מהדאודורנטים היא חוסר היכולת שלהם למנוע הכתמה לבנה ומעצבנת בבגדים. במיוחד לכבוד הקיץ יוצאת גרנייה בסדרה חדשה של דאודורנטים מינרליים הנקראת INVISI MINERAL , סדרה שלא משאירה כתמים וסימנים.
הסדרה כוללת 6 מוצרים באריזת רול וספריי בניחוחות שונים לכל ניחוח גוון משלו : ורוד לניחוח מרגיע , ירוק לניחוח להגנה מקסימאלית וירוק אחר לניחוח מרענן. 
אני חייבת לומר שהפייבוריט שלי היה הרול און הורוד שיש לו ריח נעים במיוחד והוא אכן מקיים את ההבטחה ולא  משאיר סימנים .

כמה ? במהלך החודשים יולי-אוגוסט תמכר הסדרה ב-14.99 ש"ח במקום ב-24.99 ש"ח
למה ? מה למה ? קיץ!
איפה ?  רשתות הפארם ורשתות שיווק מובחרות.

עד כאן להפעם ! המשך קיץ קריר ונעים .

שלכם ,


13 תגובות:

  1. המסקרות של מייבילין מפתיעות אותי מידי פעם באיכותן. באמת שווה לנסות.
    שיהיה קיץ רענן, שזוף וכייפי! :)

    השבמחק
  2. אחלה פוסט! תמיד כיף לקרוא את סקירות בזק שלך. כל כך אוהבת את גרלן בזמן אחרון...

    השבמחק
  3. כידוע כבר מהפוסט אצלי, אני חושבת שהברונזר של גרלן נהדר, בכלל אני מתה על המוצרים שלהם בסדרת הטרקוטה.
    המסקרה של מייבילין חביבה.
    הדאודורנטים של גרנייה לא משהו, לא התחברתי אליהם בכלל.

    השבמחק
  4. IsraelMakeup- המסקרות של מייבלין לא רעות בכלל. אני תמיד מזפזפת בין מסקרות ויש לי תמיד כמה פתוחות במקביל כי אני לא מסוגלת להשתמש רק באחת... [שריטה] . אכן שיהיה קיץ שזוף ,בריא וכיפי :)

    השבמחק
  5. marina- תודה , שמחה שאת אוהבת. אני אוהבת את גרליין בכלל ולא רק בזמן האחרון :-P

    השבמחק
  6. danra- הברונזרים שלהם מעלפים , אין ספק בכלל.כמו שאמרתי לIsraelmakeup מעלייך , אני נוטה לזפזפ בין מסקרות ולכן מה שעושה את העבודה מספיק טוב לי . דווקא במסקרות אני מעדיפה את העממיות יותר כי מה שעושה מסקרה ב-150 ש"ח תעשה גם מסקרה ב-50 ש"ח.
    לגבי גרנייה , אני מאוד מחבבת אותם ומשתמשת בעיקר בהם וברקסונה. הורוד של גרנייה מריח ממש נעים אז הוא טוב לי , מתייבש מהר ומחזיק סבבה לגמרי.

    השבמחק
  7. מסכימה איתך לגבי המייקאפ המשזף של גרלן. גם אני בעד להשתמש בו בעיקר להצללות.
    המסקרה של מייבלין נחמדה. מסווגת אצלי כ"יומיומית". מפרידה ומדגישה אבל לא מעבה ולא מתאימה למי שמחפשת אפקט דרמטי

    השבמחק
  8. iefrat
    המחיר של גרלן אכן אאוצ', אילו היה מתאים כמייקאפ - עם 40% על מייקאפים ברשת אפריל כדאי.

    המוצרים של מייהלין נותרים תמורה מצויינת!
    עפרון - 12 שקלים!!! בסניפי מגה שמוכרים איפור.
    מסקרה - נמכרת בסופרפארם ב 50 שקלים במחיר היכרות ואז יש מבצע על העפרון
    הלק - ברוב המקומות נמכר ב9.99
    יותר משווה!

    השבמחק
  9. הלק הירוק של מייבילין מזכיר מאוד (לפחות לפי התמונה) לק של אורלי שמאוד אהבתי שנקרא מינט מוחיטו. צריכה לבדוק אותו בהזדמנות.

    השבמחק
  10. קורין - קשה להשתמש בן באמת כמייקאפ לכל דבר כי הוא לא באמת מייקאפ לכל דבר. להצללות קלות הוא מאוד יעיל.
    מייבלין באמת מסקרה יומיומית כמו כל המסקרות שיש לי. אני חושבת שהעיקר תלוי בסוג הריסים שיש לכל אחת מאיתנו.

    השבמחק
  11. efrat - אאוץ' לגמרי. ורוב המוצרים של מייבלין שכתבתי עליהם הם כמובן לפני הנחות.

    השבמחק
  12. Vanity - התגעגעתי! הוא ירוק פסטלי חיוור ונורא יפה [בעיקר לרגליים] . לא מכירה את הלק של אורלי אבל שווה בדיקה , בטח במחיר המצחיק הזה.

    השבמחק
  13. למזלי, הגרלן לא ממש מעניין אותי כך שתג המחיר לא מפחיד אותי :P
    הנה היום בבריכה הייתי כ"כ לבנה (בלי המייקאפ עוד..) שהמדריך נבהל.. נראה לי שעם המחסור בחמצן הייתי אפילו יותר לבנה מהרגיל.. פחחח

    בעקרון הריח נשמע מעניין, אנסה להריח בהזדמנות באחד הפארמים.. מה שכן, דור הג'ינס אני לא, אולי אני שייכת לדור אבל אני לא ג'ינס!

    לא הבנתי למה המסקרה היא מנטה, היא שחורה, לא?
    העפרון נראה מעניין, לא יודעת למה, הלק לא ממש נראה לי..

    השתמשתי חד פעמי (הכוונה ברכישה חד פעמית) באחד הדאודורנטים (רון און - גם אני מעדיפה :)) מהסידרה והוא היה ממש טוב! אבל עכשיו חזרתי חזרה לרייס דריי של פה. אוהבת אותו ומרוצה ממנו. השתמשתי בכמה וכמה כאלה ואני חושבת שיחסית הוא כמעט ולא מכתים וגם מתייבש מאוד מהר..

    תודה על סקירת הבזק.. אצלי כרגיל לאחרונה באיחור..

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן