יום ראשון, 24 ביולי 2011

סקירת בזק #5

החודש הגיעו לידיי כמה מוצרים מעניינים במיוחד שנמצאים [ללא קשר למותג] לטעמי בשימוש יומיומי של כל אחת מאיתנו . 
אז מבלי ל"פטפט" יותר מדי , Let's Roll ...



 GUERLAIN Meteorites Compact Powder - מוצר חדש שהגיע אליי מבית גרלן ובעצם נותן גרסה נוספת לפודרת הכדוריות המיתולוגית והמבוקשת . מדובר על אותה גברת בשינוי אדרת רק בגרסה הדחוסה. אני לא חושבת שיש בכלל מקום לדבר על איכות המוצרים של גרלן . הפודרות שלה נחשבות למבוקשות ביותר , האריזות הקלאסיות , העיצוב עוצר הנשימה , כל אלו מרפדים אותי בחיוך חושף שיניים ותחושת התאהבות. לא לשווא אמרו שהפודרה הזו מתמזגת באופן מושלם עם העור - כל מילה אמת. מדובר על פודרה שכל מה שאכתוב עליה לא יספיק . היא מריחה מדהים ![מבושמת]  , כ"כ מדהים כמו שאף מוצר לא הצליח להפיל אותי כך קודם. התחושה שלה על הפנים כמו משי והיא כ"כ דקה וקלילה שהיא מהווה "עור שני" . 
האריזה ...אוי האריזה...אוי האריזה - אוי! כמו בכל מוצרי גרלן האריזה גם פה עוצרת נשימה , מעין מארז אפור שחור פנינתי ועל חלקו העליון עיטור המטאוריטים המפורסם שמזכיר עלי כותרת של פרח הורד . מבחינתי זה מוצר איפור ותכשיט . הפודרה מגיעה בשקיק קטיפה נחשק ואלגנטי [וזה הזמן שאחזור לנשום] .

מטרתה של הפודרה להעניק זוהר ואחידות , לתקן פגמים , לקבע את האיפור ולשוות מראה מאט לעור. סודה של הפודרה הוא במערך של חלקיקים צבעוניים בצבעים של ירוק (מתקן אדמומיות) , בז' (מאחד את גווןה עור) , ורוד (מעניק מראה בריא וחיוני) , סגול (מתקן מראה דל ועייף) או לבן (מאיר) . הפודרה סופחת עודפי סבום ונותנת לעור מראה מלוטש יותר .

לפודרה 3 גוונים :
01 - עבור עור בהיר . מתקן אידיאלי.
02 - עבור עור בעל גוון ביניים. מעניק אור ומראה רענן.
03 - עבור עור כהה , בעל גוון מוזהב. מתקן כהויות.

אני קיבלתי להתנסות את מספר 03 ולמרות היותי בהירה , הפודרה הזו לא ממש היתה שקפקפה אבל עם זאת בהחלט יצרה מראה אחיד ויפה . הדקיקות שלה והקלילות שלה ניכרים היטב על הפנים והיא בהחלט שומרת על מראה מאט ומונעת הברקה [יש לי עור מעורב] לטווח די ארוך . השתמשתי בה מעל המייקאפ וגם בלעדיו ואין מה לומר חוץ מ...חלום! 

למה  ? כי היא פודרה איכותית ביותר , היא נדרשת בקיץ ועושה את העבודה שלה נאמנה כמו ששום מוצר אחר לא עשה עבורי קודם. מעבר לזה היא לא רק פודרה , היא הרבה מעבר לכך. היא פשוט אקססורי יוקרתי לתיק.
כמה  ? לא זול בכלל. 310 ש"ח עבור 7 גרם. 
איפה ? בכל רשתות הפארם , אפריל ובמשביר לצרכן .




REVLON Beauty Tools - זוכרות את הפוסט הזה ובו סקירה על מברשת הסומק המעולה של רבלון ? ובכן , ללא כל תיאום מראש ויום לאחר מכן קיבלתי להתנסות את מברשת המייקאפ שלהם מאותה סדרה . למי שלא מעודכנת רבלון משיקה ליין מברשות מחודש ומעוצב היטב  , מגוון של 7 מברשות איפור וקיט נסיעות . מכיון שכבר יש לי ניסיון רב עם מברשות העיניים של רבלון , רכשתי לעצמי את מברשת הסומק המשגעת ולכן שמחתי להתנסות גם במברשת המייקאפ. עפ"י החברה כל 7 המברשות תוכננו ועוצבו בשת"פ מלא עם אמני איפור בינ"ל וניכר שהיתה פה חשיבה על העיצוב .אני באופן אישי מאוד אהבתי את שילובי האדום-שחור האלגנטיים והלא מפוצצים מדי , כיף שיש מברשת כזו במאגר המברשות. בין 7 המברשות תוכלו למצוא : מברשת פודרה , מברשת סומק , מברשת מייקאפ , מברשת רחבה לצללית בסיס , מברשת דו-צדדית לעיניים למראה מעושן ומברשת קבוקי רב תכליתית.

מברשת המייקאפ של רבלון היא מברשת שטוחה שמתאימה למייקאפ נוזלי או למוצרי קרם למיניהם , היא מברשת מצויינת שעושה עבודה מעולה ומורחת בדיוק רב את החומר ומבלי להשאיר אחרי סימני מריחה . המברשת כ"כ נעימה ורכה שזה כמו להעביר מכחול על ציור . בהחלט מספקת תמורה והנאה ביחס למחירה ואני מאוד נהניתי ממנה .

אני רוצה לציין כי דווקא כשנכנסתי לאתר של רבלון ראיתי אוסף גדול יותר של מברשות מדליקות [למשל מברשת פודרה מתברגת  ומדליקה עם מכסה שמיועדת לנשיאה בתיק , מברשת שפתיים קומפקטית ומברשת גבות דו צדדית חמודה] שכמו שאפשר להבין לא נקבל לארץ אבל למי שיש גישה לחו"ל זה  נחמד לדעת שיש עוד . 

כמה ? מברשות הפודרה סומק ומייקאפ עולות 90 ש"ח כל אחת , מברשות הצללית והמברשת הדו צדדית 40 ש"ח כל אחת והקבוקית , 100 ש"ח.
למה ? כי הן באמת שוות את המחיר ועושות לכן חשק לחבק אותן.
איפה? רשתות הפארם , אפריל ומגה. הערה שאני חייבת להוסיף - ניסיתי לחפש את שאר המברשות ואת קיט הנסיעות בכמה פארמים ולא מצאתי אותן. את מברשת הסומק שלי קניתי בסניף סופר פארם מאוד ספציפי ושם היה מהן מגוון רחב אבל חבל שהן לא נגישות כ"כ כי אני מאמינה שיהיה להן ביקוש .



קולקציית תיקי קיץ חדשה מבית SABON - SABON משיקה שני סוגי תיקים  Beach Bags ו-Groove Bag [באנגלית זה נשמע יותר טוב , תודו] יפהפיים וגדולים שניתן לקחת איתנו לים אבל לא רק .

תיקי הים  מיועדים לנשיאה של כל האלמנטים הנחוצים לנו לים ולבריכה ומעוצבים בצורה אלגנטית ויפה . התיקים עשויים פוליאסטר עם ציפוי PVC גמיש וקל שאינו מאפשר ספיגת מים/לחות. התיקים גדולים , נוחים ומרווחים  נסגרים באמצעות שרוך והבטנה הפנימית מגדילה את נפח תכולת התיק . התיק מגיע בשני גוונים : אבן בהיר וזית עדין .

ה-Groove Bag הוא תיק באמת מדליק וכיפי. מדובר על תיק קלוע בשילוב ידיות דמויות עור ופפיון גדול [הניתן להסרה] , תיק קליל ליום יום , מתאים למי שאוהבת הרבה תכולה בתיק ונהנית "לזרוק" הכל פנימה . בהתחלה תהיתי לגבי עניין הפפיון שעשוי בד ויכול להתקמט אבל אח"כ הבנתי שבלעדיו התיק מאבד מהטרנדיות שלו וחבל. הבטנה של התיק הזה יפהפיה עם הלוגו של סבון בגווני חום וגם לו יש שרוך לסגירה המגדיל את נפח התיק משמעותית.

למה ? תיקים כיפיים ויפים במיוחד . ממליצה דווקא על הקש כי הוא בעיניי משגע.
כמה ? תיקי ים 80 ש"ח ליח' ותיק הקש 119 ש"ח ליח' .
איפה ? רשתות SABON בכל הארץ.



DIESEL:  Only The Brave Captain America - דיזל משחקים אותה בגדול ומשיקים בושם לגבר כמחווה לגיבור העל החזק ביותר בעולם. הבושם הזה מושק במהדורה מוגבלת ואני באופן אישי מאוד התרשמתי ממנו ומההשקעה המדהימה באריזה.

קפטן אמריקה - גרסת הבושם הינו שיתוף פעולה בין דיזל למאייר בראיין היץ' [רובוטריקים , סופרמן] . האגרוף המיתולוגי של דיזל לובש הפעם את "השריון" של קפטן אמריקה . אריזת הקרטון מעוצבת כקומיקס מאוד מושקע ובכל צד שתהפכו , תוכלו לראות מחשבה ואיורים לפרטי פרטים. את עיצוב בקבוק הבושם פחות אהבתי : אגרוף ברזל בכחול עם יותר מדי אלמנטים מצועצעים והיא היתה נראית לי קצת "אובר" אבל הבנתי את הרצון לאמירה .

עפ"י דיזל הניחוח מורכב מתוים של לימון , מנדרינה ועלי כוסברה [?] ובתוספת של שמנים אתרים , עלי סיגליות, רוזמרין וסיומת של ענבר וארז. אני הרחתי ניחוח קיצי , רענן , צעיר ולא מכביד מדי. האיש שלצידי אהב מאוד את האריזה המדהימה ונתן לי להחליט עבורו אם הבושם מריח טוב - הוא מריח מצוין. מתאים לגברים צעירים שאוהבים ניחוחות קלילים רעננים ולא מכבידים .

השורה תחתונה מבחוץ IN מבפנים OUT אבל הריח LIKE!

למה ? כי קיץ ואין לנו רצון לבשמים כבדים וענני בישום חונקים במיוחד.
כמה ? 464 ש"ח ל-75 מ"ל .
איפה ? להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ.



Lady Speed Stick Waterproof - ליידי ספיד סטיק משיקה סדרת דאודורנטים עמידים במים להגנה אפקטיבית גם אחרי שחייה בבריכה או בים. אני חייבת להודות שאני באופן אישי לא אוהבת את הדאודורנטים של ליידי ספיד סטיק . אין סיבה מיוחדת פשוט לא התחברתי בעבר למיתוג והיו לי חלופות בלי סוף . הפתיע אותי מאוד שמצאתי את עצמי משתמשת בו בלי סוף ולו רק בגלל הדבר ה"פעוט" הזה שנקרא waterproof . 
בעיקרון הסדרה הזו [סטיק וספריי] מיועדת לנשים פעילות ואקטיביות ,בעלות סדר יום עמוס ומגוון , נשים שעוסקות בספורט וכו'. סדרת ה-waterproof עמידה במים והיא כ"כ עמידה במים עד שהצלחתי להריח את הדאודורנט אפילו אחרי שהתקלחתי! זה קטע היסטרי ! בהתחלה חשבתי שאני מדמיינת אבל ..לא. 
אני חייבת לציין שבהשפרצה הראשונה [השתמשתי בספריי] הוא הריח לי דחוס ומעיק אבל כשהחומר מתפוגג מהאויר ונשאר עלינו הוא מריח מצויין. אני משפריצה אותו כשאני יוצאת להליכות [ספורט , לא window shopping] וזה מרגיש רענן כאילו הרגע סיימתי להתארגן. בהחלט הצלחתי להתרשם לטובה מהמוצר הזה ואהבתי מאוד :) .

למה ? כי הוא באמת מקיים את ההבטחה ועושה זאת בצורה מלאה שהצליחה להמם אפילו אותי ובחיי שחשבתי שראיתי/ניסיתי הכל.
כמה ? על הסטיק תשלמו 25.99 ש"ח לתכולה של 45 גרם  ועל הספריי תשלמו 23.99 ש"ח לתכולה של 150 מ"ל .
איפה? להשיג ברשתות השיווק והפארם.



Acnil Wash , תרחיץ פנים נטול שומן  - את המוצר הזה קיבלתי להתנסות לפני שבועיים. הסתכלתי עליו והוא הסתכל עליי והיה נראה לי הכי לא אטרקטיבי בעולם בכלל להתקרב אליו. יום אחד בעודי מסדרת החלטתי לפתוח את האריזה , לרחרח ולנסות ואני חושבת שבמקום שמגיעים קומפלימנטים , יש לתת אותם . נתחיל מהתחלה - המוצר כמו שהוא נראה כרגע , לא רק שלא ימכור את עצמו אלא יהפוך לאויר . אני לא יודעת איך אפשר לשווק סבון פנים כ"כ טוב [!!!] באריזה כ"כ נוראית , לא מושכת עם מראה של בית חולים ותחושה של מרשם לכדורים. הנה אמרתי את זה. למה למען השם לא להשקיע עוד קצת באריזה ?! 

כשאני מתנסה במוצרים אני משתדלת "לעצום" עין אחת בנושא האריזות [למרות שזה הדבר הראשון שאמור למשוך אותנו כקונים] ומשמשת עבורכן כמעין "שפן ניסיונות" ולכן גם במקרה הזה התעלמתי מכל המעטפת וניסיתי רק את החומר. האינסטינקט הראשוני אמר "להריח" ומשום מה ציפיתי לריח חזק , רפואי ובלתי נסבל אבל למרבה ההפתעה והתדהמה הריח היה מאוד נעים ו....ממש ממש מוכר [מיד אסביר] , החלטתי להוציא מעט חומר על היד וראיתי שגם המרקם מוכר לי , מרקם מוס מעט מבריק . חשבתי מספר שניות ואז נפל לי האסימון , אאוריקה! - אסתי לאודר! הריח והמרקם של סבון המוס הכחול של אסתי לאודר , אחד לאחד רק פשוט לא מייבש כמו הסבון מוס של אסתי לאודר [אותי באופן אישי הוא מייבש , יכול להיות שלאחרות לא] .

בשורה התחתונה - הוא סבון שראוי לכל הקומפלימנטים האפשריים . הסבון הזה מותאם לעור צעיר , שמן , מעורב או בעייתי . בהגדרתו הוא טיפולי , נטול שומן ומיועד לניקוי עמוק ולהסרת עודף שומנים. לקחתי אותו לנסיעת מבחן של שבוע והוא עמד בגבורה בכל הפרמטרים. הוא מנקה היטב וביסודיות , מחליק את העור ונותן לו מראה זוהר יותר למרות שבכלל לא נזכר בעלון שזה מה שהוא עושה והריח פשוט מצויין. אז אם אתן מחפשות "דיופ" [LOL] לסבון של אסתי לאודר , הרי לכן המוצר והוא באמת שווה . Big Like! 

למה ? מוצר שקיבל ממני דוז פואה וכל מילה מיותרת.
כמה ? 58 ש"ח.
איפה ? להשיג ברשת הסופר פארם .




קרם רגליים Axera - מדובר על קרם רגליים טיפולי של חברת התרופות פריגו . הקרם מתאים גם לברכיים ומרפקים יבשים עד יבשים מאוד . בשונה מחברו הקודם , דווקא פה היתה השקעה קלה באריזה והיא מאוד נחמדה עם איורי רגליים קטנות ולא מוגזמת או מופחתת השקעה. יש לי המון קרמי רגליים בבית אבל מכיון שזה נחשב טיפולי , החלטתי לנסות אותו ולראות במה הוא שונה ממוצרים אחרים ונוכחתי לדעת שהוא מוצר מפתיע מאוד . אין ספק שהמוצר הזה עושה פלאים לכפות הרגליים , מרכך את העור בצורה מאוד משמעותית ומוסיף לכפות הרגליים לחות במיוחד עכשיו בקיץ שמייבש כל חלקה טובה של כפות הרגליים שלנו ולא מרחם.
מוצר חובה חובה חובה בתיק! בחיי. יש לו ריח נפלא ונעים והוא עשיר מאוד . יתרונות נוספים שלו שלא ראיתי בקרמי רגליים פשוטים יותר הם מניעת ריחות לא נעימים  , זיהומים  , מרגיע גירויים ומותאם לחולי סכרת [מאושר ע"י אגודת חולי הסכרת הישראלית למי שזה חשוב לו/לה] .

למה ? מוצר מצוין! זה למה.
כמה ? לא זול במיוחד אבל מכיון שהוא מוגדר טיפולי הוא קצת יותר יקר מקרם פשוט - 79.90 ש"ח .
איפה ? בבתי המרקחת המורשים וברשתות הפארם.

זהו , עד כאן להפעם. מקווה שנהנתן !

שלכם ,


  

21 תגובות:

  1. איזה קטע - אחותי הקטנה משתמשת ב-ACNIL ולא עלה בדעתי אפילו להריח או לבדוק אותו, כי האריזה נראית בית חולימית משהו. אני גם אציין שהוא באמת עוזר לאקנה, ממה שאני רואה.
    ופודרת המטאוריטים - כל כך בא לי אותה אבל אין תקציב למוצרים כ"כ יקרים :(
    המברשות של רבלון חמודות :) יש לי את הטשטושים הקטנה החדשה ואת זו למראה מעושן - שאותה לא אהבתי.
    והדאודורנט העמיד במים - נראה חמוד :)

    השבמחק
  2. אף פעם לא זכרתי שהתלהבת מכ"כ הרבה מוצרים בפוסט אחד...
    הבקבוק בושם אבל הזוי לחלוטין.

    השבמחק
  3. Irena - לא הכרתי את אקניל לפני , אני ממליצה לך לנסות ולהריח אותו כי זה פשוט זהה לחלוטין גם במרקם וגם בריח. סבון מצוין! אין לי מילים . באמת. קצת קשה לשכנע כשרואים כזו אריזה כעורה אבל אני ממליצה בחום להתעלם ממנה ופשוט להנות מהמוצר.
    הפודרה מ-א-ו-ד יקרה אבל מצד שני את יכולה למצוא אותה בסטרוברי במחירים נוחים יותר.
    המברשות של רבלון באמת חמודות ומאוד מוצלחות , דווקא אני מאוד חובבת את זו של המראה המעושן , היא טובה בעיניי מאוד. הדאו' הוא הפתעה טובה עבורי.

    השבמחק
  4. אירנה - לפעמים יש לי מקבץ של מוצרים שבהתנסות בהם , הם מתגלים כמצויינים וזה באמת מקבץ איכותי של מוצרים שאהבתי :) . הבקבוק של הבושם מוזר באמת , יכול היה להיות הרבה פחות מצועצע. אבל הריח ממש כיפי וקליל לגברים.

    השבמחק
  5. הפודרה הזו נהדרת ובהחלט איכותית וכיפית לשימוש , אם כי המחיר בעייתי מאוד.
    אני חושבת שהמברשות של רבלון בגדול הן לא רעות והן אופציה פארמית נהדרת.
    אני דווקא אוהבת את הפיד סטיקים אבל דווקא הספריי הזה גרם לי להרגיש שאני מזיעה, כלומר מונע את הריח אבל לא מונע את הזיעה וזו הרגשה נוראית מבחינתי. לטעמי לא מומלץ.
    בתור מכורה לסבוני פנים מספיק אריזה מחרידה כמו זו של פריגו בשביל לגרום לי לא להשתמש במוצר.
    קרם רגליים זה חשוב ומי שזקוקה לאפקט הטיפולי כדאי לה שתשקיע.

    השבמחק
  6. אחחח, הפודרה של גרלן, יום אחד תהיי שלי :)
    המברשות של רבלון נראות מבטיחות ונדמה לי שאפילו ראיתי אותן בסופר פארם. המחיר שלהן מעצבן אותי, גם אם יהיה עליהן 1+1 אז יוצא מחיר כמעט כמו של סיגמה, ואני אישית מעדיפה אותן על רבלון.
    אני חושבת שאנסה את תרחיץ הפנים, נשמע מוצר שמתאים לי בול לקיץ. מסכימה עם כל מילה שלך לגבי האריזה, ככה לא משווקים מוצר, ובמיוחד מוצר טיפוח לנשים. הוא אפילו נראה פחות אטרקטיבי מקרם רגליים טיפולי.

    השבמחק
  7. danra - איך אפשר לומר משהו רע בכלל על גרלן ? חברה מדהימה.הדבר הרע היחיד הוא המחיר אבל גם לזה יש פתרונות יצירתיים.
    המברשות של רבלון נהדרות בעיניי. תמורה מצויינת למחיר .
    ספיד סטיק לא היו אופציה בעיניי אף פעם לא יודעת למה [אוי כי אני לא אוהבת סטיקים] וסביר להניח שלולא שלחו לי את הספריי גם לא הייתי מנסה אבל הוא באמת מעולה ולי אישית התאים מאוד.

    לגבי התרחיץ-אריזה ? איומה ונוראה. יכולתי להמשיך את קו הבית חולים אבל אני לא רוצה שמישהו יעלב שם [או אולי כדאי שמישהו יעלב שם ברמת עיצוב המוצר כי עיצוב זה לא] אבל זה פשוט אחד לאחד , מדוייק ביותר -אסתי לאודר. השוויתי עם מה שיש לי בבית. מה שכן לא מייבש כמו אסתי לאודר ונותן אפקט טיפולי מצוין.הולך להחליף מבחינתי את הקליניק לתקופה.

    ראם רגליים חשוב מאוד וחשוב להתמיד :)

    השבמחק
  8. Edenable - אני נורא רוצה את הברונזר שלהם ותוהה ביני לבין עצמי אם בא לי להוציא סכום כזה או לא.

    לגבי המברשות של רבלון , אני ראיתי אותן לא מזמן ב-40% הנחה כך שזה יוצא בסדר פחות או יותר אבל כן המברשות מתומחרות מאוד יקר ביחס לארה"ב.כרגיל.

    התרחיץ פשוט מצוין [כבר קדחתי עם המילה מצוין אבל הוא ממש טוב] ואת צודקת ככה לא מוכרים מוצר טוב . אפילו עיצוב מינימליסטי יכול היה לעזור ולא הזוועה הזו שנגלתה לעיניי. גם אני כמוך אפילו הנחתי אותו בצד כי היה לי ברור [משום מה] שהוא יהיה נוראי והריח שלו ירגיש לי זוועה. חלק מהחברות בארץ לא הבינו שהקנקן דווקא כן משנה לפעמים , הקנקן מוכר! הוא לא מוצר ייעודי לנשים אבל הקנייניות הגדולות של מוצרים הן נשים וחבל שלא השקיעו קצת יותר .

    השבמחק
  9. אוי הפודרה נראת מעולה אבל כפי שאני מכירה את עצמי לוקח לי מלאאא זמן לסיים פודרה ויש לי כמה בנתיים.
    גם לי יש את מברשת מייקאפ זאת ולדעתי הסדרה באמת מוצלחת בתור סדרת מברשות דראגסטורית משיער טבעי ללא התעללות בבע"ח. אהבתי את הידיות שהן יותר קצרות וגם את העיצוב.

    השבמחק
  10. אני חייבת לנסות את הפודרה הזאת !!! הבלוט של מאק עוד מעט נגמרת לי, וזאת בהחלט אופציה מועדפת. הסתכלתי על הפודרה מטאוריטים כמה פעמים, אבל אני מעדיפה פודרה קומפקט.

    השבמחק
  11. אחרי שאני אסיים את הקרם רגלים של סבון שבינתים אני ממש מרוצה ממנו (יש לי אותו כשבועיים) אני אולי אנסה את הקרם הזה.

    לגבי הדיאדורנט - הוא משאיר לבן על החולצות? אני עזבתי את ספיד סטיק רק בגלל הלבן שעם הזמן הפך לצהוב על גבי החולצות והיום אני עם קרליין שלא משאיר לי כלום על החולצות.

    השבמחק
  12. marina - הפודרה באמת מעולה וגם לי לוקח נצח לסיים פודרות אבל זו באמת משהו מיוחד . לגבי המברשות של רבלון דווקא המברשות הקצרות הן מה שהפריע לי , אמנם לא ברמה מציקה אבל זה הזכיר לי את המברשות הישנות של סיגמא בקיט נסיעות [שעכשיו האריכו אותן] והאחיזה לא נוחה כ"כ. זה המינוס אולי היחידי שאני מוצאת. העיצוב ביחס לחברת דראגסטור - היסטרי.

    השבמחק
  13. רוקמת חלומות - אני חושבת שזו פודרה ראויה כתחליף לבלוט [שגם היא מצויינת בפני עצמה] אבל אין מה להשוות ביניהן. אני גם מעדיפה את הפודרה כפודרה דחוסה כי אני חושבת שעם כדוריות היה לי יותר קשה להסתדר [לא כי זה מסובך אלא כי זה פחות נוח לנשיאה מאשר פודרה דחוסה ].

    השבמחק
  14. Moran - הקרם של סבון מצוין . אקסרה הוא ממש טיפולי בייעוד שלו.

    הספריי של ספיד סטיק לא השאיר לי סימנים עד כה על הבגדים ואני משתמשת בו תדיר כבר יותר משבוע כך שנראה לי שהוא בסדר בגזרה הזו.

    השבמחק
  15. אמנם הסקירות הן בזק! אבל יש כאן לא מעט כאלה!
    הנה יושבת לי עוד רגע עם ארוחת ערב מאוחרת ומוצאת זמן לקרוא :)

    אין ספק שהפודרה של גרלן מטריפת חושים! ותכשיט את אומרת? כנראה בגלל זה תג המחיר. :( אין מצב שאני משלמת כ"כ הרבה על פודרה גם אם היא עושה יותר..

    חייבת לציין שגם אנימאוד אוהבת את לוק המברשות של רבלון! שחור אדום - יאם!!
    אני מאוד אוהבת להשתמש במברשת שטוחה עם המייקאפ, הרבה יותר נוח לי. יש מצב בהחלט שארכוש לי עוד אחת "שיהיה" של רבלון וגם מסקרנת אותו מברשת העיפרון כי אין לי כזאת של חברה אחרת ונראה לי שאני יכולה למצוא לא שימוש ;)
    המחיר למברשות הפנים לפני הנחה קצת יקר. אבל למזלנו יש מבצעים כל הזמן.. מברשות העיניים מתומחרות הגיוני יותר לדעתי.

    התיקים של סבון נראים חמודים אבל לא ממש הסגנון שאני אוהבת ללכת איתו (מחפשת קטן וקומפקטי ועם זאת מכיל הכל..)

    אני דווקא אהבתי את העיצוב של הבושם - אגרוף כמובן מתאים וכחול, כחול זה צבע שהוא תמיד טוב ;) כמובן שאין לנו מה לעשות ם הבושם הזה בבית למרות שתמיד אפשר לרכוש בשביל אריק, להתיז קלות על צמר גפן ולהעביר על החלק הפנימי של האוזן. לא תאמיני אבל זה מוריד הרבה מאוד ריח כלבי ;) טריק די מדליק למי שבני הבית או האורחים "מאירים" על הריח ;)

    בדר"כ לא ממש אוהבת להריח מדאודורנט (טוב, גם לא מ"בלי דאודורנט" חחח), מעדיפה דאודורנט נטול ריח עם בושם שאני אוהבת.
    לא משתמשת במוצרים של ליידי ספיד סטיק, בעבר השתמשתי ודווקא אהבתי.

    רושמת לי את סבון הפנים לשכשלי יגמר. נשמע טוב ובמחיר בהחלט הוגן!

    לגבי הקרם רגליים אני צריכה לחשוב אם זה אפקטיבי עבורי בבית שבו אחרי שמורחים קרם כזה צריך לא לזוז מהמיטה. אני עוד אחשוב על פתרון לטיפול בכפות הרגליים. למזלי הן במצב יחסית טוב. או נגיד ככה ממש ממש לא נוראי...

    תודה על הסקירות!

    השבמחק
  16. סיקרנת אותי מאד עם האקניל אז הלכתי וקניתי אותו היום וגיליתי שבבית מרקחת של הכללית הוא עולה עכשיו 43 שקלים במקום 50 ומשהו.

    מקווה שהוא יצליח לרפא את העקבות הטראומטיים שתקופת המבחנים הארוכה הזו הותירה על פניי.

    אעדכן בהמשך איך הוא
    ותודה על בלוג מעולה וממכר.

    ג.ל

    השבמחק
  17. ג.ל.-לא ידעתי שמוכרים אותו בבית המרקחת של הכללית אז תודה על השיתוף. אולי יהיו פה עוד בנות שזה יעזור להם לחסוך עוד כמה שקלים. אני רואה שיפור מ-א-ו-ד משמעותי בפנים שלי. אני משתמשת בו בגלל שהוא טוב לעור שלי ולא בגלל בעיית עור כלשהי ואני מאוד מרוצה . יש לי עור מעורב עם נטייה להברקה [במיוחד עכשיו בקיץ עם הלחות הכבדה] ואני משתמשת בו בוקר וערב והוא עושה עבודה ממש מעולה.
    מקווה שיעבוד היטב גם בשבילך :) תעדכני.

    השבמחק
  18. אין על עיצוב המוצר של גרלן, תמיד כל כך מושך שלא איכפת לי מה יש בפנים :)

    השבמחק
  19. Standing - מסכימה איתך. הכל מהמם בחברה הזו ברמת הבורג :)) והריח...אוי הריח! מדהים .

    השבמחק
  20. עוד מילה על סבון הפנים "אקניל" - אחרי שנים של שימוש בסבון ובמי פנים של ניוטרוג'ינה להסרת ראשים שחורים ואחרי טיפול פנים שנגמר בדלקת, רופאת עור מומחית נתנה לי מרשם לסבון הזה. עברו ארבעה חודשים מאז, ואני לא חושבת לחזור לניוטרוג'ינה. הסבון הזה פשוט חולל מהפך בעור הפנים השמן והמאוד מאוד בעייתי שלי. ובאמת, חבל שהגעתי אליו דרך רופאת עור - כמו שכתבת, לא הייתי פוזלת לכיוונו בסופר-פארם...

    השבמחק
  21. מסכימה איתך מאוד , הוא מצוין. אני נאמנה לו מאוד.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן